Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 34
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2015, Tom 41, Numer 1
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Magdalena Brzozowska-Woś
Grażyna Rosa
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Magdalena Brzozowska-Woś, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513196, author = "Grażyna Rosa, Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Wstęp", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu
Sylwia Badowska
Anna Rogala
s. 11-23
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Badowska, Anna Rogala, Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 11-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513197, author = "Sylwia Badowska, Anna Rogala", title = "Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-23, }
Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie
Ewa Badzińska
s. 25-37
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Badzińska, Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 25-37
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513198, author = "Ewa Badzińska", title = "Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 25-37, }
Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów
Agnieszka Izabela Baruk
Anna Iwanicka
s. 39-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka, Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 39-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513199, author = "Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka", title = "Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 39-51, }
Satysfakcja i lojalność członkowska w kształtowaniu wizerunku klastra
Bogusław Bembenek
s. 53-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Bembenek, Satysfakcja i lojalność członkowska w kształtowaniu wizerunku klastra, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 53-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513200, author = "Bogusław Bembenek", title = "Satysfakcja i lojalność członkowska w kształtowaniu wizerunku klastra", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 53-66, }
Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych
Magdalena Brzozowska-Woś
s. 67-79
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Brzozowska-Woś, Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 67-79
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513201, author = "Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 67-79, }
Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku
Ewa Badzińska
Edyta Gołąb-Andrzejak
s. 81-91
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Gołąb-Andrzejak, Ewa Badzińska, Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 81-91
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513202, author = "Edyta Gołąb-Andrzejak, Ewa Badzińska", title = "Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 81-91, }
Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów
Anna Niedzielska
s. 93-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Niedzielska, Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 93-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513203, author = "Anna Niedzielska", title = "Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 93-103, }
Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego
Joanna Pikuła-Małachowska
s. 105-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Pikuła-Małachowska, Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 105-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513204, author = "Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 105-114, }
Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy
Anetta Pukas
s. 115-127
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Pukas, Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 115-127
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513205, author = "Anetta Pukas", title = "Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 115-127, }
Czynniki dyssatysfakcji z usług fryzjerskich
Monika Ratajczak
s. 129-140
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Ratajczak, Czynniki dyssatysfakcji z usług fryzjerskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 129-140
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513206, author = "Monika Ratajczak", title = "Czynniki dyssatysfakcji z usług fryzjerskich", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 129-140, }
Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej
Katarzyna Rupik
s. 141-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Rupik, Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 141-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513207, author = "Katarzyna Rupik", title = "Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 141-154, }
Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study
Bruno Schivinski
Przemysław Łukasik
s. 155-163
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik, Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 155-163
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513208, author = "Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik", title = "Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 155-163, }
Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej
Kinga Stopczyńska
s. 165-176
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kinga Stopczyńska, Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 165-176
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513209, author = "Kinga Stopczyńska", title = "Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 165-176, }
Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia
Tomasz Holecki
Karolina Sobczyk
Magdalena Syrkiewicz-Świtała
s. 177-185
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Tomasz Holecki, Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 177-185
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513210, author = "Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Tomasz Holecki", title = "Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 177-185, }
Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe
Zygmunt Waśkowski
s. 187-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zygmunt Waśkowski, Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 187-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513211, author = "Zygmunt Waśkowski", title = "Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 187-198, }
Analiza świadomości marek "produktów krajów karpackich" – wyniki badań bezpośrednich
Elżbieta Wolanin-Jarosz
s. 199-210
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Wolanin-Jarosz, Analiza świadomości marek "produktów krajów karpackich" – wyniki badań bezpośrednich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 199-210
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513212, author = "Elżbieta Wolanin-Jarosz", title = "Analiza świadomości marek "produktów krajów karpackich" – wyniki badań bezpośrednich", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 199-210, }
Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji
Joanna Wyrwisz
s. 211-220
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 211-220
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513213, author = "Joanna Wyrwisz", title = "Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 211-220, }
Kobiety w wydziałach logistyki policji
Beata A. Basińska
Izabela Wiciak
s. 223-235
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata A. Basińska, Izabela Wiciak, Kobiety w wydziałach logistyki policji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 223-235
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513214, author = "Beata A. Basińska, Izabela Wiciak", title = "Kobiety w wydziałach logistyki policji", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 223-235, }
Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny
Dorota Bednarska-Olejniczak
s. 237-250
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Bednarska-Olejniczak, Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 237-250
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513215, author = "Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 237-250, }
System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce
Kamila Czarnowska
s. 251-261
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Czarnowska, System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 251-261
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513216, author = "Kamila Czarnowska", title = "System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 251-261, }
Smart marketing w służbie miast
Magdalena Daszkiewicz
s. 263-275
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Daszkiewicz, Smart marketing w służbie miast, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 263-275
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513217, author = "Magdalena Daszkiewicz", title = "Smart marketing w służbie miast", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 263-275, }
Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?
Anna Drapińska
s. 277-288
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drapińska, Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 277-288
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513218, author = "Anna Drapińska", title = "Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 277-288, }
Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża bałtyku
Marcin Forkiewicz
s. 289-301
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Forkiewicz, Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża bałtyku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 289-301
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513219, author = "Marcin Forkiewicz", title = "Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża bałtyku", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 289-301, }
Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaw
Waldemar Glabiszewski
s. 303-314
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Waldemar Glabiszewski, Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 303-314
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513220, author = "Waldemar Glabiszewski", title = "Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaw", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 303-314, }
Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności
Anna Jasiulewicz
s. 315-326
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Jasiulewicz, Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 315-326
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513221, author = "Anna Jasiulewicz", title = "Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 315-326, }
Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and mission
Jan Kreft
s. 327-337
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Kreft, Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and mission, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 327-337
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513222, author = "Jan Kreft", title = "Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and mission", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 327-337, }
Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości
Przemysław Banasik
Katarzyna Majchrzak
s. 339-349
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Majchrzak, Przemysław Banasik, Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 339-349
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513223, author = "Katarzyna Majchrzak, Przemysław Banasik", title = "Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 339-349, }
Dźwięk w przestrzeni handlowej
Halina Portalska
Marek Portalski
s. 351-361
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Halina Portalska, Marek Portalski, Dźwięk w przestrzeni handlowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 351-361
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513224, author = "Halina Portalska, Marek Portalski", title = "Dźwięk w przestrzeni handlowej", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 351-361, }
Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku
Anita Proszowska
s. 363-375
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anita Proszowska, Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 363-375
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513225, author = "Anita Proszowska", title = "Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 363-375, }
BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższej
Sylwia Krajewska
Anna Stronczek
s. 377-388
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Stronczek, Sylwia Krajewska, BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 377-388
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513226, author = "Anna Stronczek, Sylwia Krajewska", title = "BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższej", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 377-388, }
Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni
Tomasz Tarasewicz
Piotr Wojdakowski
s. 389-400
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Tarasewicz, Piotr Wojdakowski, Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 389-400
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513227, author = "Tomasz Tarasewicz, Piotr Wojdakowski", title = "Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 389-400, }
Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań
Ewa Więcek-Janka
s. 401-413
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Więcek-Janka, Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 401-413
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513228, author = "Ewa Więcek-Janka", title = "Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 401-413, }
Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej
Maciej Mitręga
Olgierd Witczak
s. 415-424
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Olgierd Witczak, Maciej Mitręga, Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 1, s. 415-424
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513229, author = "Olgierd Witczak, Maciej Mitręga", title = "Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej", year = 2015, volume = 41, number = 1, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 415-424, }