Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 41
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2013, Tom 32
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512370, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi?
Aleksandra Burgiel
s. 11-24
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Burgiel, Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 11-24
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512378, author = "Aleksandra Burgiel", title = "Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi?", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-24, }
Konsumpcja na pokaz jako cecha rynku konsumenckiego
Felicjan Bylok
s. 25-37
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Felicjan Bylok, Konsumpcja na pokaz jako cecha rynku konsumenckiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 25-37
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512382, author = "Felicjan Bylok", title = "Konsumpcja na pokaz jako cecha rynku konsumenckiego", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 25-37, }
Ekologiczna konsumpcja na pokaz: analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania "eko-ikon"
Katarzyna Dziewanowska
Agnieszka Kacprzak
s. 39-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Ekologiczna konsumpcja na pokaz: analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania "eko-ikon", Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 39-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512385, author = "Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak", title = "Ekologiczna konsumpcja na pokaz: analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania "eko-ikon"", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 39-53, }
Zmiany w procesie zakupowym konsumenta
Marta Grzegory
s. 55-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Grzegory, Zmiany w procesie zakupowym konsumenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 55-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512390, author = "Marta Grzegory", title = "Zmiany w procesie zakupowym konsumenta", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 55-66, }
An examination of free downloading attitudes: perspectives from Romania
Joanna Hernik
Simona Elena Iagăr
Dana-Nicoleta Lascu
s. 67-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Simona Elena Iagăr, Dana-Nicoleta Lascu, Joanna Hernik, An examination of free downloading attitudes: perspectives from Romania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 67-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512394, author = "Simona Elena Iagăr, Dana-Nicoleta Lascu, Joanna Hernik", title = "An examination of free downloading attitudes: perspectives from Romania", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 67-77, }
Zastosowanie badań marketingowych do pozycjonowania produktów
Stanisław Kaczmarczyk
s. 79-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Kaczmarczyk, Zastosowanie badań marketingowych do pozycjonowania produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 79-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512396, author = "Stanisław Kaczmarczyk", title = "Zastosowanie badań marketingowych do pozycjonowania produktów", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 79-93, }
Inbound marketing, czyli wykorzystanie na rynku nowoczesnych narzędzi komunikacyjno–relacyjnych
Kinga Stopczyńska
s. 95-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kinga Stopczyńska, Inbound marketing, czyli wykorzystanie na rynku nowoczesnych narzędzi komunikacyjno–relacyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 95-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512398, author = "Kinga Stopczyńska", title = "Inbound marketing, czyli wykorzystanie na rynku nowoczesnych narzędzi komunikacyjno–relacyjnych", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 95-106, }
Lojalność nabywców wobec produktów do podstaw pielęgnacji człowieka – wyniki badań ankietowych
Dominika Naguszewska
Urszula Szulczyńska
s. 107-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Szulczyńska, Dominika Naguszewska, Lojalność nabywców wobec produktów do podstaw pielęgnacji człowieka – wyniki badań ankietowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 107-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512399, author = "Urszula Szulczyńska, Dominika Naguszewska", title = "Lojalność nabywców wobec produktów do podstaw pielęgnacji człowieka – wyniki badań ankietowych", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 107-121, }
Zjawisko greenwashingu a zachowania konsumentów
Lucyna Witek
s. 123-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lucyna Witek, Zjawisko greenwashingu a zachowania konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 123-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512400, author = "Lucyna Witek", title = "Zjawisko greenwashingu a zachowania konsumentów", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 123-134, }
Proekologiczne zachowania w fazie konsumpcji – zróżnicowanie postaw konsumenckich w świetle badań bezpośrednich
Jolanta Zrałek
s. 135-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Zrałek, Proekologiczne zachowania w fazie konsumpcji – zróżnicowanie postaw konsumenckich w świetle badań bezpośrednich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 135-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512401, author = "Jolanta Zrałek", title = "Proekologiczne zachowania w fazie konsumpcji – zróżnicowanie postaw konsumenckich w świetle badań bezpośrednich", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 135-144, }
Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji
Urszula Chrąchol
s. 147-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol, Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 147-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512403, author = "Urszula Chrąchol", title = "Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 147-158, }
Stosunek konsumentów do transakcji zawieranych przez internet – ujęcie segmentacyjne
Marcin Gąsior
s. 159-170
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gąsior, Stosunek konsumentów do transakcji zawieranych przez internet – ujęcie segmentacyjne , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 159-170
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512406, author = "Marcin Gąsior", title = "Stosunek konsumentów do transakcji zawieranych przez internet – ujęcie segmentacyjne ", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 159-170, }
Wpływ technik sprzedaży na decyzje zakupowe klientów w okresie kryzysu
Agnieszka Bolińska
Małgorzata Gotowska
Tatiana Kuta
s. 171-183
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Gotowska, Agnieszka Bolińska, Tatiana Kuta, Wpływ technik sprzedaży na decyzje zakupowe klientów w okresie kryzysu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 171-183
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512409, author = "Małgorzata Gotowska, Agnieszka Bolińska, Tatiana Kuta", title = "Wpływ technik sprzedaży na decyzje zakupowe klientów w okresie kryzysu", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 171-183, }
Анализ факторов, влияющих на поведение потребителей на рынке туристских услуг
Эмма Головач
Александр Рубахов
s. 185-200
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Эмма Головач, Александр Рубахов, Анализ факторов, влияющих на поведение потребителей на рынке туристских услуг, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 185-200
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512412, author = "Эмма Головач, Александр Рубахов", title = "Анализ факторов, влияющих на поведение потребителей на рынке туристских услуг", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 185-200, }
Znaczenie internetowych źródeł informacji w wyborach konsumenckich – wyniki badań
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 201-214
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, Znaczenie internetowych źródeł informacji w wyborach konsumenckich – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 201-214
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512414, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Znaczenie internetowych źródeł informacji w wyborach konsumenckich – wyniki badań", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 201-214, }
Relacja cena–jakość w wyborach konsumenckich: dyskusja ograniczeń modelu badawczego
Robert Maik
s. 215-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Maik, Relacja cena–jakość w wyborach konsumenckich: dyskusja ograniczeń modelu badawczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 215-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512416, author = "Robert Maik", title = "Relacja cena–jakość w wyborach konsumenckich: dyskusja ograniczeń modelu badawczego", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 215-227, }
Konsument produktów luksusowych – wybrane zagadnienia
Joanna Newerli-Guz
s. 229-235
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Newerli-Guz, Konsument produktów luksusowych – wybrane zagadnienia , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 229-235
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512419, author = "Joanna Newerli-Guz", title = "Konsument produktów luksusowych – wybrane zagadnienia ", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 229-235, }
Czynniki wpływające na zachowania klientów indywidualnych na rynku ubezpieczeń majątkowych
Beata Nowotarska-Romaniak
s. 237-248
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Nowotarska-Romaniak, Czynniki wpływające na zachowania klientów indywidualnych na rynku ubezpieczeń majątkowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 237-248
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512421, author = "Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Czynniki wpływające na zachowania klientów indywidualnych na rynku ubezpieczeń majątkowych", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 237-248, }
Wartości osobowe konsumentów a środki i cele oszczędzania i inwestowania gospodarstw domowych
Adam Sagan
s. 249-259
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Wartości osobowe konsumentów a środki i cele oszczędzania i inwestowania gospodarstw domowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 249-259
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512423, author = "Adam Sagan", title = "Wartości osobowe konsumentów a środki i cele oszczędzania i inwestowania gospodarstw domowych", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 249-259, }
Lojalność konsumentów alkoholu w kontekście pijackiego stylu spożycia w świetle badań metodą wywiadu biograficznego
Dariusz Siemieniako
s. 261-275
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Siemieniako, Lojalność konsumentów alkoholu w kontekście pijackiego stylu spożycia w świetle badań metodą wywiadu biograficznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 261-275
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512425, author = "Dariusz Siemieniako", title = "Lojalność konsumentów alkoholu w kontekście pijackiego stylu spożycia w świetle badań metodą wywiadu biograficznego", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 261-275, }
Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsce
Tomasz Sondej
s. 277-286
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 277-286
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512429, author = "Tomasz Sondej", title = "Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsce", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 277-286, }
Wybrane aspekty ochrony środowiska a postawy konsumentów
Beata Zatwarnicka-Madura
s. 287-297
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Zatwarnicka-Madura, Wybrane aspekty ochrony środowiska a postawy konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 287-297
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512431, author = "Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wybrane aspekty ochrony środowiska a postawy konsumentów", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 287-297, }
E-consumer in the virtual space
Agnieszka Dejnaka
s. 301-310
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Dejnaka, E-consumer in the virtual space , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 301-310
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512432, author = "Agnieszka Dejnaka", title = "E-consumer in the virtual space ", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 301-310, }
Nowe sposoby oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – Brand Hero
Magdalena Dołhasz
s. 311-324
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Dołhasz, Nowe sposoby oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – Brand Hero, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 311-324
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512434, author = "Magdalena Dołhasz", title = "Nowe sposoby oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – Brand Hero", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 311-324, }
Facebook – innowacyjny sposób komunikacji na rynku turystycznym
Sebastian Dudziak
s. 325-338
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sebastian Dudziak, Facebook – innowacyjny sposób komunikacji na rynku turystycznym , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 325-338
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512437, author = "Sebastian Dudziak", title = "Facebook – innowacyjny sposób komunikacji na rynku turystycznym ", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 325-338, }
Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych
Małgorzata Kieżel
Joanna Wiechoczek
s. 339-355
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 339-355
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512439, author = "Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych ", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 339-355, }
Nowoczesne instrumenty komunikacji z pasażerem w publicznym transporcie zbiorowym
Barbara Kos
s. 357-374
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Kos, Nowoczesne instrumenty komunikacji z pasażerem w publicznym transporcie zbiorowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 357-374
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512441, author = "Barbara Kos", title = "Nowoczesne instrumenty komunikacji z pasażerem w publicznym transporcie zbiorowym", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 357-374, }
Facebook.com jako efektywne narzędzie komunikacji marketingowej
Joanna Krawiec
Joanna Wyrwisz
s. 375-388
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Krawiec, Joanna Wyrwisz, Facebook.com jako efektywne narzędzie komunikacji marketingowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 375-388
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512445, author = "Joanna Krawiec, Joanna Wyrwisz", title = "Facebook.com jako efektywne narzędzie komunikacji marketingowej ", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 375-388, }
Nazwisko jako marka na przykładzie rynku mody
Barbara Mróz-Gorgoń
s. 389-401
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Mróz-Gorgoń, Nazwisko jako marka na przykładzie rynku mody, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 389-401
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512446, author = "Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Nazwisko jako marka na przykładzie rynku mody", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 389-401, }
Percepcja przekazów reklamowych i jej wpływ na zachowania konsumentów w pierwszej dekadzie XXI wieku
Robert Nowacki
s. 403-416
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Nowacki, Percepcja przekazów reklamowych i jej wpływ na zachowania konsumentów w pierwszej dekadzie XXI wieku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 403-416
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512449, author = "Robert Nowacki", title = "Percepcja przekazów reklamowych i jej wpływ na zachowania konsumentów w pierwszej dekadzie XXI wieku", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 403-416, }
Kierunki w rozwoju reklamy telewizyjnej
Alina Oczachowska
s. 417-429
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Oczachowska, Kierunki w rozwoju reklamy telewizyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 417-429
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512450, author = "Alina Oczachowska", title = "Kierunki w rozwoju reklamy telewizyjnej", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 417-429, }
Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych
Grażyna Rosa
s. 431-441
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 431-441
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512453, author = "Grażyna Rosa", title = "Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 431-441, }
Budowanie wartości marki w serwisie społecznościowym
Olgierd Witczak
s. 443-456
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Olgierd Witczak, Budowanie wartości marki w serwisie społecznościowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 443-456
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512458, author = "Olgierd Witczak", title = "Budowanie wartości marki w serwisie społecznościowym", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 443-456, }
Wpływ aktywności rynkowej seniorów na jakość życia gospodarstw domowych
Władysława Muszyńska
s. 459-473
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Władysława Muszyńska, Wpływ aktywności rynkowej seniorów na jakość życia gospodarstw domowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 459-473
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512461, author = "Władysława Muszyńska", title = "Wpływ aktywności rynkowej seniorów na jakość życia gospodarstw domowych", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 459-473, }
Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego
Ewa Jerzyk
Agnieszka Niezgoda
s. 475-489
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Niezgoda, Ewa Jerzyk, Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 475-489
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512464, author = "Agnieszka Niezgoda, Ewa Jerzyk", title = "Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 475-489, }
Zachowania młodych konsumentów w kontekście zdrowego stylu życia
Wanda Patrzałek
s. 491-503
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Patrzałek, Zachowania młodych konsumentów w kontekście zdrowego stylu życia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 491-503
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512467, author = "Wanda Patrzałek", title = "Zachowania młodych konsumentów w kontekście zdrowego stylu życia", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 491-503, }
Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów w wieku starszym
Dorota Roszkowska-Hołysz
s. 505-518
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Roszkowska-Hołysz, Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów w wieku starszym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 505-518
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512473, author = "Dorota Roszkowska-Hołysz", title = "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów w wieku starszym", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 505-518, }
Produkty luksusowe w opinii młodych mieszkańców Trójmiasta
Agnieszka Rybowska
s. 519-528
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Produkty luksusowe w opinii młodych mieszkańców Trójmiasta , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 519-528
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512475, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Produkty luksusowe w opinii młodych mieszkańców Trójmiasta ", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 519-528, }
Nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów wyzwaniem dla współczesnego handlu
Izabela Sowa
s. 529-544
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Sowa, Nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów wyzwaniem dla współczesnego handlu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 529-544
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512476, author = "Izabela Sowa", title = "Nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów wyzwaniem dla współczesnego handlu", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 529-544, }
Młody konsument w wielkim mieście – reklama, reklamacje i magia galerii handlowych
Anna Wardzała-Kordyś
s. 545-556
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Wardzała-Kordyś, Młody konsument w wielkim mieście – reklama, reklamacje i magia galerii handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 32, , s. 545-556
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512477, author = "Anna Wardzała-Kordyś", title = "Młody konsument w wielkim mieście – reklama, reklamacje i magia galerii handlowych", year = 2013, volume = 32, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 545-556, }