Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 27
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2015, Tom 38
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512989, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5, }
Konsument na jednolitym rynku cyfrowym
Anna Dąbrowska
Mirosława Janoś-Kresło
s. 9-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Konsument na jednolitym rynku cyfrowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 9-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512990, author = "Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Konsument na jednolitym rynku cyfrowym", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-18, }
Odwiedziny w centrach handlowych – zmiany w strukturze celów i preferencji konsumenckich
Marcin Gąsior
s. 19-27
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gąsior, Odwiedziny w centrach handlowych – zmiany w strukturze celów i preferencji konsumenckich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 19-27
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512991, author = "Marcin Gąsior", title = "Odwiedziny w centrach handlowych – zmiany w strukturze celów i preferencji konsumenckich", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 19-27, }
Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży
Joanna Newerli-Guz
s. 29-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Newerli-Guz, Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 29-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512992, author = "Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 29-36, }
Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym w erze społeczeństwa twórczego
Ewa Markiewicz
Agnieszka Niezgoda
s. 37-45
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym w erze społeczeństwa twórczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 37-45
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512993, author = "Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz", title = "Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym w erze społeczeństwa twórczego", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 37-45, }
Zmiany nawyków żywieniowych w zachowaniach dekonsumpcyjnych
Wanda Patrzałek
s. 47-56
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Patrzałek, Zmiany nawyków żywieniowych w zachowaniach dekonsumpcyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 47-56
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512994, author = "Wanda Patrzałek", title = "Zmiany nawyków żywieniowych w zachowaniach dekonsumpcyjnych", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 47-56, }
Współzależność notyfikacji w zakresie nowego podejścia z krajów zachodniej i wschodniej Unii Europejskiej
Marcin Pigłowski
s. 57-65
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Pigłowski, Współzależność notyfikacji w zakresie nowego podejścia z krajów zachodniej i wschodniej Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 57-65
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512995, author = "Marcin Pigłowski", title = "Współzależność notyfikacji w zakresie nowego podejścia z krajów zachodniej i wschodniej Unii Europejskiej", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 57-65, }
Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym
Joanna Pikuła-Małachowska
s. 67-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Pikuła-Małachowska, Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 67-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512996, author = "Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 67-75, }
Konsumpcjonizm na rynku kosmetyków
Agnieszka Rybowska
s. 77-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Konsumpcjonizm na rynku kosmetyków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 77-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512997, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Konsumpcjonizm na rynku kosmetyków", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 77-87, }
Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów
Karolina Orzeł
Grażyna Śmigielska
s. 89-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Śmigielska, Karolina Orzeł, Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 89-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512998, author = "Grażyna Śmigielska, Karolina Orzeł", title = "Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 89-99, }
Idea Fair Trade: w kierunku odpowiedzialnej konsumpcji
Katarzyna Wasilik
s. 101-109
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Wasilik, Idea Fair Trade: w kierunku odpowiedzialnej konsumpcji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 101-109
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512999, author = "Katarzyna Wasilik", title = "Idea Fair Trade: w kierunku odpowiedzialnej konsumpcji", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 101-109, }
Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce
Magdalena Dołhasz
s. 113-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Dołhasz, Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 113-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513000, author = "Magdalena Dołhasz", title = "Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 113-125, }
Zachowania prosumpcyjne i etnocentryczne konsumentów niepełnosprawnych – wybrane zagadnienia
Magdalena Maciaszczyk
s. 127-137
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Maciaszczyk, Zachowania prosumpcyjne i etnocentryczne konsumentów niepełnosprawnych – wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 127-137
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513001, author = "Magdalena Maciaszczyk", title = "Zachowania prosumpcyjne i etnocentryczne konsumentów niepełnosprawnych – wybrane zagadnienia", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 127-137, }
Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań
Anna Niedzielska
s. 139-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Niedzielska, Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 139-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513002, author = "Anna Niedzielska", title = "Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 139-148, }
Podróżujące rodziny, czyli jak towarzystwo dzieci różnicuje zachowania konsumentów turystów
Renata Seweryn
s. 149-159
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Podróżujące rodziny, czyli jak towarzystwo dzieci różnicuje zachowania konsumentów turystów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 149-159
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513003, author = "Renata Seweryn", title = "Podróżujące rodziny, czyli jak towarzystwo dzieci różnicuje zachowania konsumentów turystów", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 149-159, }
Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki
Monika Skorek
s. 161-169
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Skorek, Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 161-169
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513004, author = "Monika Skorek", title = "Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 161-169, }
Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży
Katarzyna Szalonka
s. 171-181
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Szalonka, Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 171-181
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513005, author = "Katarzyna Szalonka", title = "Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 171-181, }
Konsument zrównoważony jako segment odniesienia dla działań marketingowych przedsiębiorstwa
Iwona Wilk
s. 183-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wilk, Konsument zrównoważony jako segment odniesienia dla działań marketingowych przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 183-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513006, author = "Iwona Wilk", title = "Konsument zrównoważony jako segment odniesienia dla działań marketingowych przedsiębiorstwa", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 183-191, }
Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych
Romuald Zabrocki
s. 193-205
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Romuald Zabrocki, Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 193-205
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513008, author = "Romuald Zabrocki", title = "Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 193-205, }
Ocena jakości usług restauracyjnych na przykładzie kawiarni w Lublinie
Piotr Blicharz
s. 209-217
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Blicharz, Ocena jakości usług restauracyjnych na przykładzie kawiarni w Lublinie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 209-217
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513009, author = "Piotr Blicharz", title = "Ocena jakości usług restauracyjnych na przykładzie kawiarni w Lublinie", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 209-217, }
Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty
Przemysław Dmowski
Joanna Dąbrowska
Maria Śmiechowska
s. 219-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Joanna Dąbrowska, Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 219-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513010, author = "Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Joanna Dąbrowska", title = "Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 219-228, }
The impact of income and place of living on health behaviors in a range of oral hygiene on the basis of the surveyed patients
Leszek Grabarczyk
Jolanta Świderska
s. 229-241
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Grabarczyk, Jolanta Świderska, The impact of income and place of living on health behaviors in a range of oral hygiene on the basis of the surveyed patients, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 229-241
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513011, author = "Leszek Grabarczyk, Jolanta Świderska", title = "The impact of income and place of living on health behaviors in a range of oral hygiene on the basis of the surveyed patients", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 229-241, }
Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej
Maria Grzybek
Wiesław Szopiński
s. 243-251
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 243-251
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513012, author = "Maria Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 243-251, }
Jakość usług marketingowych w Polsce w perspektywie menedżerów przedsiębiorstw korzystających z nich
Robert Nowacki
s. 253-262
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Nowacki, Jakość usług marketingowych w Polsce w perspektywie menedżerów przedsiębiorstw korzystających z nich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 253-262
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513013, author = "Robert Nowacki", title = "Jakość usług marketingowych w Polsce w perspektywie menedżerów przedsiębiorstw korzystających z nich", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 253-262, }
Preferencje i motywy wyboru zakładu ubezpieczeń na życie przez klientów indywidualnych
Beata Nowatorska-Romaniak
s. 263-271
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Nowatorska-Romaniak, Preferencje i motywy wyboru zakładu ubezpieczeń na życie przez klientów indywidualnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 263-271
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513014, author = "Beata Nowatorska-Romaniak", title = "Preferencje i motywy wyboru zakładu ubezpieczeń na życie przez klientów indywidualnych", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 263-271, }
Przyczynowość w badaniach marketingowych
Adam Sagan
s. 273-283
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Przyczynowość w badaniach marketingowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 273-283
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513015, author = "Adam Sagan", title = "Przyczynowość w badaniach marketingowych", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 273-283, }
Bojkotowanie produktu a preferencje wartości konsumentów
Grzegorz Zasuwa
s. 285-294
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Zasuwa, Bojkotowanie produktu a preferencje wartości konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 38, , s. 285-294
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513016, author = "Grzegorz Zasuwa", title = "Bojkotowanie produktu a preferencje wartości konsumentów", year = 2015, volume = 38, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 285-294, }