-
CZYSTY TEKST
Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg", title = "Wprowadzenie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "9 - 11" }
-
Od niechęci wobec dziecięcej samodzielności myślenia do przekazu fikcji społecznej, czyli edukacja dla niekompetencjis. 15 - 29CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Od niechęci wobec dziecięcej samodzielności myślenia do przekazu fikcji społecznej, czyli edukacja dla niekompetencji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 15 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Od niechęci wobec dziecięcej samodzielności myślenia do przekazu fikcji społecznej, czyli edukacja dla niekompetencji", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "15 - 29" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, O wymierności pracy nauczyciela, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 31 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "O wymierności pracy nauczyciela", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "31 - 48" }
-
CZYSTY TEKST
Zdzisław Ratajek, Szczęśliwe dzieciństwo a szkoła, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Ratajek", title = "Szczęśliwe dzieciństwo a szkoła", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "49 - 59" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Stawecka, Rozwój psychofizyczny dzieci w okresie późnego dzieciństwa, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 61 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Stawecka", title = "Rozwój psychofizyczny dzieci w okresie późnego dzieciństwa", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "61 - 74" }
-
CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Istota procesu czytania z perspektywy psycholingwistycznej i pedagogicznej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 77 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Istota procesu czytania z perspektywy psycholingwistycznej i pedagogicznej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "77 - 107" }
-
CZYSTY TEKST
Irena Adamek, Czytanie i pisanie w edukacji elementarnej – kontekst rozwojowy, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 109 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Adamek", title = "Czytanie i pisanie w edukacji elementarnej – kontekst rozwojowy", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "109 - 118" }
-
CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, W poszukiwaniu najlepszej strategii nauki czytania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 119 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "W poszukiwaniu najlepszej strategii nauki czytania", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "119 - 143" }
-
Ujęcie programowe zakresu kompetencji dzieci przedszkolnych do nauki czytanias. 145 - 158CZYSTY TEKST
Małgorzata Kwaśniewska, Ujęcie programowe zakresu kompetencji dzieci przedszkolnych do nauki czytania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 145 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kwaśniewska", title = "Ujęcie programowe zakresu kompetencji dzieci przedszkolnych do nauki czytania", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "145 - 158" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Zbróg, Jak przygotowywać uczniów doczytania nowego tekstu, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 159 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zbróg", title = "Jak przygotowywać uczniów doczytania nowego tekstu", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "159 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Zbróg, Ramy tekstowe w procesie formowania aktywnego czytelnika, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 173 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zbróg", title = "Ramy tekstowe w procesie formowania aktywnego czytelnika", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "173 - 186" }
-
Holistyczne nauczanie języka obcego dzieci poprzez wykorzystanie bajek i opowiadań po angielskus. 187 - 204CZYSTY TEKST
Agnieszka Szplit, Holistyczne nauczanie języka obcego dzieci poprzez wykorzystanie bajek i opowiadań po angielsku, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 187 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szplit", title = "Holistyczne nauczanie języka obcego dzieci poprzez wykorzystanie bajek i opowiadań po angielsku", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "187 - 204" }
-
Teoretyczne aspekty lektury tekstów typu matematycznego w klasach początkowychs. 205 - 220CZYSTY TEKST
Gustaw Treliński, Teoretyczne aspekty lektury tekstów typu matematycznego w klasach początkowych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 205 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Gustaw Treliński", title = "Teoretyczne aspekty lektury tekstów typu matematycznego w klasach początkowych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "205 - 220" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Boksa, Przegląd definicji dysleksji w świetle najnowszych badań, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 223 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Boksa", title = "Przegląd definicji dysleksji w świetle najnowszych badań", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "223 - 230" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Korendo, Dysleksja – problem wciąż nieznany, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Korendo", title = "Dysleksja – problem wciąż nieznany", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "231 - 241" }
-
Psycholingwistyczna analiza procesu czytania z perspektywy nowego ujęcia mechanizmów dysleksji rozwojowejs. 243 - 263CZYSTY TEKST
Alicja Giermakowska, Psycholingwistyczna analiza procesu czytania z perspektywy nowego ujęcia mechanizmów dysleksji rozwojowej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 243 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Giermakowska", title = "Psycholingwistyczna analiza procesu czytania z perspektywy nowego ujęcia mechanizmów dysleksji rozwojowej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "243 - 263" }
-
Symultaniczno-sekwencyjna wczesna nauka czytania - skuteczna metoda stymulacji dzieci zagrożonych dysleksjąs. 265 - 278CZYSTY TEKST
Jagoda Cieszyńska, Symultaniczno-sekwencyjna wczesna nauka czytania - skuteczna metoda stymulacji dzieci zagrożonych dysleksją, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 265 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Jagoda Cieszyńska", title = "Symultaniczno-sekwencyjna wczesna nauka czytania - skuteczna metoda stymulacji dzieci zagrożonych dysleksją", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "265 - 278" }
-
Rozwijanie umiejętności czytania u dzieci z dysleksją rozwojową – model zajęćs. 279 - 284CZYSTY TEKST
Ewa Boksa, Rozwijanie umiejętności czytania u dzieci z dysleksją rozwojową – model zajęć, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 279 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Boksa", title = "Rozwijanie umiejętności czytania u dzieci z dysleksją rozwojową – model zajęć", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "279 - 284" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Jałowiecka, Specyficzne trudności w czytaniu a wybrane twórcze metody nauczania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 285 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Jałowiecka", title = "Specyficzne trudności w czytaniu a wybrane twórcze metody nauczania", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "285 - 295" }
-
"Kocham uczyć czytać: poradnik dla rodziców i nauczycieli", Jagoda Cieszyńska, Kraków 2006 : [recenzja]s. 299 - 303CZYSTY TEKST
Jagoda Cieszyńska, Piotr Pasiński, "Kocham uczyć czytać: poradnik dla rodziców i nauczycieli", Jagoda Cieszyńska, Kraków 2006 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 299 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Jagoda Cieszyńska, Piotr Pasiński", title = ""Kocham uczyć czytać: poradnik dla rodziców i nauczycieli", Jagoda Cieszyńska, Kraków 2006 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "299 - 303" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Kwaśniewska, Wiesława Żaba-Żabińska, "Czytamy sy-la-ba-mi", Wiesława Żaba-Żabińska, Kielce 2008 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 305 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kwaśniewska, Wiesława Żaba-Żabińska", title = ""Czytamy sy-la-ba-mi", Wiesława Żaba-Żabińska, Kielce 2008 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "305 - 308" }