-
CZYSTY TEKST
Andrzej Gofron, Beata Łukasik, Od redaktorów naukowych, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gofron, Beata Łukasik", title = "Od redaktorów naukowych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "9 - 14" }
-
Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki : pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotus. 17 - 49CZYSTY TEKST
Andrzej Gofron, Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki : pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotu, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 17 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gofron", title = "Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki : pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotu", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "17 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Gofron, Podmiotowość jako treść postmodernistycznego dyskursu pedagogicznego, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 51 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gofron", title = "Podmiotowość jako treść postmodernistycznego dyskursu pedagogicznego", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "51 - 77" }
-
CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, Wychowanie jako kształtowanie podmiotu polityczności, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Wychowanie jako kształtowanie podmiotu polityczności", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "79 - 90" }
-
W stronę niepolitycznej emancypacji – pytanie o podmiotowość w warunkach neoliberalnej dominacjis. 91 - 111CZYSTY TEKST
Karolina Starego, W stronę niepolitycznej emancypacji – pytanie o podmiotowość w warunkach neoliberalnej dominacji, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 91 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "W stronę niepolitycznej emancypacji – pytanie o podmiotowość w warunkach neoliberalnej dominacji", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "91 - 111" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Pedagogia, puste znaczące i zasada korespondencji , Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 113 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Pedagogia, puste znaczące i zasada korespondencji ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "113 - 125" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Łukasik, „Bycie podmiotem” w edukacji – wizja oczekiwana czy fakt?, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 127 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Łukasik", title = "„Bycie podmiotem” w edukacji – wizja oczekiwana czy fakt?", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "127 - 145" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Ku rekonstrukcji koncepcji podmiotu według Julii Kristevej, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 149 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Ku rekonstrukcji koncepcji podmiotu według Julii Kristevej", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "149 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Janik, Nastawienie do wierzeń religijnych „historycznych” szkół psychologicznych, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 173 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Janik", title = "Nastawienie do wierzeń religijnych „historycznych” szkół psychologicznych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "173 - 206" }
-
Wychowanie i systemy edukacyjne w Wietnamie na tle rozwoju historycznego i kulturowego kraju : z uwzględnieniem podmiotowości w wychowanius. 207 - 239CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wychowanie i systemy edukacyjne w Wietnamie na tle rozwoju historycznego i kulturowego kraju : z uwzględnieniem podmiotowości w wychowaniu, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 207 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Wychowanie i systemy edukacyjne w Wietnamie na tle rozwoju historycznego i kulturowego kraju : z uwzględnieniem podmiotowości w wychowaniu", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "207 - 239" }
-
Ekspresja jako jeden ze sposobów bycia podmiotu w świecie Heideggerowskie (i nie tylko) inspiracjes. 241 - 252CZYSTY TEKST
Monika Adamska-Staroń, Ekspresja jako jeden ze sposobów bycia podmiotu w świecie Heideggerowskie (i nie tylko) inspiracje, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 241 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Adamska-Staroń", title = "Ekspresja jako jeden ze sposobów bycia podmiotu w świecie Heideggerowskie (i nie tylko) inspiracje", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "241 - 252" }
-
Uczenie się człowieka dorosłego w kontekście doświadczenia krytycznego wydarzenia życiowego jako przedmiot badańs. 253 - 261CZYSTY TEKST
Agnieszka Kozerska, Uczenie się człowieka dorosłego w kontekście doświadczenia krytycznego wydarzenia życiowego jako przedmiot badań, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 253 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kozerska", title = "Uczenie się człowieka dorosłego w kontekście doświadczenia krytycznego wydarzenia życiowego jako przedmiot badań", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "253 - 261" }
-
Podmiot czy podmioty? : problematyczność relacji i sposoby określania się wobec Drugiego w sytuacjach komunikacyjnych i dyskursie pedagogicznyms. 265 - 281CZYSTY TEKST
Tomasz Tadeusz Brzozowski, Podmiot czy podmioty? : problematyczność relacji i sposoby określania się wobec Drugiego w sytuacjach komunikacyjnych i dyskursie pedagogicznym, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 265 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Tadeusz Brzozowski", title = "Podmiot czy podmioty? : problematyczność relacji i sposoby określania się wobec Drugiego w sytuacjach komunikacyjnych i dyskursie pedagogicznym", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "265 - 281" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Konieczna, Rodzic ucznia w dyskursie pedagogicznym, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 283 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Konieczna", title = "Rodzic ucznia w dyskursie pedagogicznym", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "283 - 299" }
-
Komunikacja rodziców i nauczycieli drogą do podmiotowego traktowania ucznias. 301 - 307CZYSTY TEKST
Patrycja Młynek, Komunikacja rodziców i nauczycieli drogą do podmiotowego traktowania ucznia, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 301 - 307
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Młynek", title = "Komunikacja rodziców i nauczycieli drogą do podmiotowego traktowania ucznia", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "301 - 307" }
-
Pasywność według teorii Analizy Transakcyjnej jako rezultat negowania podmiotowości w relacji nauczyciel – uczeńs. 309 - 323CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, Pasywność według teorii Analizy Transakcyjnej jako rezultat negowania podmiotowości w relacji nauczyciel – uczeń, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 309 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "Pasywność według teorii Analizy Transakcyjnej jako rezultat negowania podmiotowości w relacji nauczyciel – uczeń", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "309 - 323" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Gębuś, Nauczanie twórczości – uczeń jako aktywny podmiot procesu dydaktycznego, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 325 - 343
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Gębuś", title = "Nauczanie twórczości – uczeń jako aktywny podmiot procesu dydaktycznego", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "325 - 343" }
-
Czuła dobroć: wzór, który łączy : o roli Original Play® („pierwotnej zabawy”) w edukacji zorientowanej na dzieckos. 345 - 360CZYSTY TEKST
Oscar Frederick Donaldson, Czuła dobroć: wzór, który łączy : o roli Original Play® („pierwotnej zabawy”) w edukacji zorientowanej na dziecko, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 345 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Oscar Frederick Donaldson", title = "Czuła dobroć: wzór, który łączy : o roli Original Play® („pierwotnej zabawy”) w edukacji zorientowanej na dziecko", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "345 - 360" }
-
Dawać i otrzymywać miłość – rola Original Play® w praktyce i teorii edukacyjnejs. 361 - 373CZYSTY TEKST
Jolanta Graczykowska, Dawać i otrzymywać miłość – rola Original Play® w praktyce i teorii edukacyjnej, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 361 - 373
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Graczykowska", title = "Dawać i otrzymywać miłość – rola Original Play® w praktyce i teorii edukacyjnej", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "361 - 373" }
-
CZYSTY TEKST
Wioletta Sołtysiak, Wizja współczesnej edukacji opartej na nowoczesnych technologiach, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 375 - 394
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Sołtysiak", title = "Wizja współczesnej edukacji opartej na nowoczesnych technologiach", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "375 - 394" }
-
CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutor a wychowawca – rzeczywistość nadana czy wybrana?, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 397 - 418
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutor a wychowawca – rzeczywistość nadana czy wybrana?", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "397 - 418" }
-
Kształtowanie podmiotowości niemowląt na przykładzie pracy Interwencyjnego Ośrodka Preadopcyjnego w Częstochowies. 419 - 433CZYSTY TEKST
Anna Zielińska, Kształtowanie podmiotowości niemowląt na przykładzie pracy Interwencyjnego Ośrodka Preadopcyjnego w Częstochowie , Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 419 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Zielińska", title = "Kształtowanie podmiotowości niemowląt na przykładzie pracy Interwencyjnego Ośrodka Preadopcyjnego w Częstochowie ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "419 - 433" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Konieczna, Wychowanek – pacjent w zakładzie leczniczym w dyskursie pedagogicznym, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 435 - 449
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Konieczna", title = "Wychowanek – pacjent w zakładzie leczniczym w dyskursie pedagogicznym", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "435 - 449" }
-
Podmiotowość uczniów niepełnosprawnych w świetle opinii nauczycieli sprawujących nad nimi opiekęs. 451 - 472CZYSTY TEKST
Renata Machalska, Podmiotowość uczniów niepełnosprawnych w świetle opinii nauczycieli sprawujących nad nimi opiekę, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 451 - 472
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Machalska", title = "Podmiotowość uczniów niepełnosprawnych w świetle opinii nauczycieli sprawujących nad nimi opiekę", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "451 - 472" }