Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Niepełnosprawność
ISSN
2080-9476
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 18
Niepełnosprawność
2014, Numer 14
Dostępne tomy
2009, Numer 1
2009, Numer 2
2010, Numer 3
2010, Numer 4
2011, Numer 5
2011, Numer 6
2012, Numer 7
2012, Numer 8
2013, Numer 9
2013, Numer 10
2013, Numer 11
2013, Numer 12
2014, Numer 13
2014, Numer 14
2014, Numer 15
2014, Numer 16
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Od Redakcji
Karolina Tersa
s. 7-8
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Tersa, Od Redakcji, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 7-8
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465511, author = "Karolina Tersa", title = "Od Redakcji", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 7-8, }
Wymiary spostrzegania społecznego przyszłych nauczycieli i wychowawców uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Sylwia Wrona
s. 9-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Wrona, Wymiary spostrzegania społecznego przyszłych nauczycieli i wychowawców uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 9-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465512, author = "Sylwia Wrona", title = "Wymiary spostrzegania społecznego przyszłych nauczycieli i wychowawców uczniów z niepełnosprawnością intelektualną", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 9-18, }
Ocenianie włączające w praktyce edukacyjnej jako szansa zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Joanna Skibska
s. 19-28
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Skibska, Ocenianie włączające w praktyce edukacyjnej jako szansa zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 19-28
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465513, author = "Joanna Skibska", title = "Ocenianie włączające w praktyce edukacyjnej jako szansa zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 19-28, }
Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (i nie tylko)
Irena Ramik-Mażewska
s. 29-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Ramik-Mażewska, Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (i nie tylko), Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 29-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465514, author = "Irena Ramik-Mażewska", title = "Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (i nie tylko)", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 29-38, }
Zasób historycznej wiedzy pojęciowej uczniów gimnazjum z lekką niepełnosprawnością intelektualną
Jacek Sikorski
s. 39-50
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Sikorski, Zasób historycznej wiedzy pojęciowej uczniów gimnazjum z lekką niepełnosprawnością intelektualną, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 39-50
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465515, author = "Jacek Sikorski", title = "Zasób historycznej wiedzy pojęciowej uczniów gimnazjum z lekką niepełnosprawnością intelektualną", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 39-50, }
Strategie uczenia się chemii przez uczniów dyslektycznych i bez dysleksji w gimnazjach i liceach oraz ich trudności w rozwiązywaniu zadań z chemii : komunikat z badań
Marek Kwiatkowski
Aleksandra Zahorska
s. 51-65
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Zahorska, Marek Kwiatkowski, Strategie uczenia się chemii przez uczniów dyslektycznych i bez dysleksji w gimnazjach i liceach oraz ich trudności w rozwiązywaniu zadań z chemii : komunikat z badań, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 51-65
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465516, author = "Aleksandra Zahorska, Marek Kwiatkowski", title = "Strategie uczenia się chemii przez uczniów dyslektycznych i bez dysleksji w gimnazjach i liceach oraz ich trudności w rozwiązywaniu zadań z chemii : komunikat z badań", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 51-65, }
Terapia logopedyczna dziecka z zaburzeniami neurologicznymi w szkole podstawowej ogólnodostępnej : wybrane problemy
Marzenna Zaorska
s. 66-79
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzenna Zaorska, Terapia logopedyczna dziecka z zaburzeniami neurologicznymi w szkole podstawowej ogólnodostępnej : wybrane problemy, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 66-79
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465517, author = "Marzenna Zaorska", title = "Terapia logopedyczna dziecka z zaburzeniami neurologicznymi w szkole podstawowej ogólnodostępnej : wybrane problemy", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 66-79, }
Uczeń z dysfunkcją wzroku w szkole ogólnodostępnej
Joanna Iza Belzyt
s. 80-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Iza Belzyt, Uczeń z dysfunkcją wzroku w szkole ogólnodostępnej, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 80-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465518, author = "Joanna Iza Belzyt", title = "Uczeń z dysfunkcją wzroku w szkole ogólnodostępnej", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 80-90, }
Pomiędzy piętnem a edukacją osób z niepełnosprawnością intelektualną
Dorota Kohut
s. 91-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Kohut, Pomiędzy piętnem a edukacją osób z niepełnosprawnością intelektualną, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 91-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465519, author = "Dorota Kohut", title = "Pomiędzy piętnem a edukacją osób z niepełnosprawnością intelektualną", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 91-99, }
Niepełnosprawności sprzężone w obliczu aktualnych przemian w systemowych rozwiązaniach edukacyjnych
Marzenna Zaorska
s. 100-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzenna Zaorska, Niepełnosprawności sprzężone w obliczu aktualnych przemian w systemowych rozwiązaniach edukacyjnych, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 100-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465520, author = "Marzenna Zaorska", title = "Niepełnosprawności sprzężone w obliczu aktualnych przemian w systemowych rozwiązaniach edukacyjnych", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 100-112, }
Od zredukowanej do poszerzonej rzeczywistości uczniów z głęboką niepełnosprawnością intelektualną : analiza działań edukacyjnych
Dorota Prysak
s. 113-123
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Prysak, Od zredukowanej do poszerzonej rzeczywistości uczniów z głęboką niepełnosprawnością intelektualną : analiza działań edukacyjnych, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 113-123
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465521, author = "Dorota Prysak", title = "Od zredukowanej do poszerzonej rzeczywistości uczniów z głęboką niepełnosprawnością intelektualną : analiza działań edukacyjnych", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 113-123, }
Edukacja uczniów głębiej i głęboko niepełnosprawnych w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej : wybrane aspekty
Magdalena Bełza
s. 124-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Bełza, Edukacja uczniów głębiej i głęboko niepełnosprawnych w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej : wybrane aspekty, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 124-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465522, author = "Magdalena Bełza", title = "Edukacja uczniów głębiej i głęboko niepełnosprawnych w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej : wybrane aspekty", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 124-133, }
Ja - Ty - My : uwagi o integracji i tolerancji
Anna Wasilewska
s. 134-139
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Wasilewska, Ja - Ty - My : uwagi o integracji i tolerancji, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 134-139
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465523, author = "Anna Wasilewska", title = "Ja - Ty - My : uwagi o integracji i tolerancji", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 134-139, }
Retrospekcja doświadczeń biograficznych rodziców małych dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Iwona Myśliwczyk
s. 140-153
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Myśliwczyk, Retrospekcja doświadczeń biograficznych rodziców małych dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 140-153
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465524, author = "Iwona Myśliwczyk", title = "Retrospekcja doświadczeń biograficznych rodziców małych dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 140-153, }
Rodičia študentov so zdravotným znevýhodnením a ich rola pri výbere vysokej školy pre dieža
Viera Kurincová
Tomáš Turzák
s. 154-162
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Viera Kurincová, Tomáš Turzák, Rodičia študentov so zdravotným znevýhodnením a ich rola pri výbere vysokej školy pre dieža, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 154-162
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465525, author = "Viera Kurincová, Tomáš Turzák", title = "Rodičia študentov so zdravotným znevýhodnením a ich rola pri výbere vysokej školy pre dieža", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 154-162, }
Zadania szkół przysposabiających do pracy jako miejsc wsparcia dorastania młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną do bycia dorosłym
Agnieszka Woynarowska
s. 163-183
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Woynarowska, Zadania szkół przysposabiających do pracy jako miejsc wsparcia dorastania młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną do bycia dorosłym, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 163-183
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465526, author = "Agnieszka Woynarowska", title = "Zadania szkół przysposabiających do pracy jako miejsc wsparcia dorastania młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną do bycia dorosłym", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 163-183, }
Lista recenzentów czasopisma od roku 2013
s. 184
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Lista recenzentów czasopisma od roku 2013, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 184
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465527, author = "", title = "Lista recenzentów czasopisma od roku 2013", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 184, }
Informacje dla autorów
s. 185
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla autorów, Niepełnosprawność, 2014, , 14, s. 185
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465528, author = "", title = "Informacje dla autorów", year = 2014, volume = , number = 14, journal = Niepełnosprawność, pages = s. 185, }