Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 15
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2015, Tom 37
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Izabela Ostrowska
Grażyna Rosa
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512783, author = "Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska", title = "Wstęp", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5, }
Marketing a koncepcja biznesowa
Janusz Olearnik
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 9-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Janusz Olearnik, Marketing a koncepcja biznesowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 9-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512784, author = "Mirosława Pluta-Olearnik, Janusz Olearnik", title = "Marketing a koncepcja biznesowa", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-22, }
Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych
Andrzej Raszkowski
s. 23-31
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Raszkowski, Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 23-31
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512785, author = "Andrzej Raszkowski", title = "Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 23-31, }
Jakość usług i metody jej pomiaru
Urszula Chrąchol
Kamila Peszko
s. 33-43
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol, Kamila Peszko, Jakość usług i metody jej pomiaru, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 33-43
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512786, author = "Urszula Chrąchol, Kamila Peszko", title = "Jakość usług i metody jej pomiaru", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 33-43, }
Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie
Adam Rudzewicz
s. 45-54
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 45-54
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512787, author = "Adam Rudzewicz", title = "Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 45-54, }
Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej
Tomasz Sondej
s. 55-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 55-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512788, author = "Tomasz Sondej", title = "Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 55-64, }
Wybrane problemy marketingu usług transportowych
Ferdynand Reiss
s. 65-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ferdynand Reiss, Wybrane problemy marketingu usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 65-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512789, author = "Ferdynand Reiss", title = "Wybrane problemy marketingu usług transportowych", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 65-77, }
Metodologiczne podstawy istoty potencjału marketingowego linii lotniczej
Svitlana Petrovska
Tetiana Shkoda
s. 79-91
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Svitlana Petrovska, Tetiana Shkoda, Metodologiczne podstawy istoty potencjału marketingowego linii lotniczej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 79-91
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512790, author = "Svitlana Petrovska, Tetiana Shkoda", title = "Metodologiczne podstawy istoty potencjału marketingowego linii lotniczej", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 79-91, }
Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji
Katarzyna Szalonka
s. 93-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Szalonka, Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 93-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512791, author = "Katarzyna Szalonka", title = "Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 93-105, }
The factors creating internet shops’ image in the opinion of "young adults"
Leszek Grabowska-Garczyńska
s. 109-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Grabowska-Garczyńska, The factors creating internet shops’ image in the opinion of "young adults", Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 109-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512792, author = "Leszek Grabowska-Garczyńska", title = "The factors creating internet shops’ image in the opinion of "young adults"", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 109-120, }
Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 121-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 121-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512793, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 121-131, }
Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji
Izabela Ostrowska
s. 133-143
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 133-143
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512794, author = "Izabela Ostrowska", title = "Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 133-143, }
Ocena strona internetowej Głównego Inspektoratu Weterynarii jako narzędzia komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Lech Rak
s. 145-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lech Rak, Ocena strona internetowej Głównego Inspektoratu Weterynarii jako narzędzia komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 145-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512795, author = "Lech Rak", title = "Ocena strona internetowej Głównego Inspektoratu Weterynarii jako narzędzia komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 145-156, }
E-produkt w nowoczesnej firmie
Daniel Szostak
s. 157-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, E-produkt w nowoczesnej firmie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 157-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512796, author = "Daniel Szostak", title = "E-produkt w nowoczesnej firmie", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 157-165, }
Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych
Grzegorz Szymański
s. 167-177
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 37, , s. 167-177
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512797, author = "Grzegorz Szymański", title = "Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych", year = 2015, volume = 37, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 167-177, }