-
INVALIDCZYSTY TEKST
INVALID, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s.
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "INVALID", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "5 - 6" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Skuteczna akcja marketingu szeptanego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Skuteczna akcja marketingu szeptanego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "9 - 18" }
-
Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowychs. 19 - 31CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Aleksandra Perchla-Włosik, Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 19 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka, Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "19 - 31" }
-
Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skutecznościs. 33 - 41CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skuteczności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 33 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skuteczności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "33 - 41" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 43 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "43 - 51" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Nastawienie młodzieży polskiej do reklam, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 53 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Nastawienie młodzieży polskiej do reklam", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "53 - 62" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Instrumenty reklamy i ich wpływ na zachowania konsumentów na rynku soków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Instrumenty reklamy i ich wpływ na zachowania konsumentów na rynku soków", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "63 - 73" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Kierunki zmian orientacji rynkowej aptek, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Kierunki zmian orientacji rynkowej aptek", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "77 - 86" }
-
Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie, Oddział w Rzeszowies. 87 - 96CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie, Oddział w Rzeszowie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 87 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie, Oddział w Rzeszowie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "87 - 96" }
-
Kampanie promocyjne o charakterze promocji towarowej na rynku mleka w Polsces. 97 - 107CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Kampanie promocyjne o charakterze promocji towarowej na rynku mleka w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 97 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska", title = "Kampanie promocyjne o charakterze promocji towarowej na rynku mleka w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "97 - 107" }
-
Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwachs. 109 - 117CZYSTY TEKST
Monika Wojtkiewicz, Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojtkiewicz", title = "Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "109 - 117" }
-
Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego – wybrane zagadnienias. 119 - 127CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego – wybrane zagadnienia , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego – wybrane zagadnienia ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "119 - 127" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Wybrane aspekty procesu zakupu dokonywanego w Internecie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Wybrane aspekty procesu zakupu dokonywanego w Internecie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "129 - 139" }
-
CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Badania rynku jako narzędzie doskonalenia oferty firmy szkoleniowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Badania rynku jako narzędzie doskonalenia oferty firmy szkoleniowej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "143 - 152" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Satysfakcja studentów: ocena jakości kształcenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 153 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Satysfakcja studentów: ocena jakości kształcenia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "153 - 161" }
-
Organizacja fraktalna jako strategia rozwoju współczesnego przedsiębiorstwas. 165 - 174CZYSTY TEKST
Maria Majewska, Organizacja fraktalna jako strategia rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 165 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Majewska", title = "Organizacja fraktalna jako strategia rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "165 - 174" }
-
Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiejs. 175 - 187CZYSTY TEKST
Piotr Cyrek, Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 175 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Cyrek", title = "Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "175 - 187" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Co-branding odpowiedzią na zmieniające się otoczenie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 189 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Co-branding odpowiedzią na zmieniające się otoczenie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "189 - 196" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik, Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 197 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik", title = "Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "197 - 206" }