-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Kierunki zmian działań marketingowych organizacji pozarządowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Kierunki zmian działań marketingowych organizacji pozarządowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "9 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Klóska, Brand of the region in context of socio-economic development in Poland , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 19 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "Rafał Klóska", title = "Brand of the region in context of socio-economic development in Poland ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "19 - 27" }
-
CZYSTY TEKST
Arkadiusz Kulig, Grażyna Nowaczyk, Badania nad marką szkoły wyższej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = "Arkadiusz Kulig, Grażyna Nowaczyk", title = "Badania nad marką szkoły wyższej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "29 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 39 - 48
BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Michalak", title = "Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "39 - 48" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = "Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "49 - 60" }
-
Korzystanie z usług przewodnickich w dobie rozwoju nowoczesnych technologii na przykładzie Krakowas. 61 - 73CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Korzystanie z usług przewodnickich w dobie rozwoju nowoczesnych technologii na przykładzie Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 61 - 73
BIBTEX@Article{ authors = "Renata Seweryn", title = "Korzystanie z usług przewodnickich w dobie rozwoju nowoczesnych technologii na przykładzie Krakowa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "61 - 73" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Szulczyńska, Strategie konkurencyjne wyższych uczelni w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 75 - 83
BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Szulczyńska", title = "Strategie konkurencyjne wyższych uczelni w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "75 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Marzena Walasik, Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksander Lotko, Marzena Walasik", title = "Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "85 - 96" }
-
Samorząd gospodarczy jako partner samorządu terytorialnego w rozwoju gospodarki lokalnej i regionalnejs. 97 - 108CZYSTY TEKST
Katarzyna Walkowiak, Samorząd gospodarczy jako partner samorządu terytorialnego w rozwoju gospodarki lokalnej i regionalnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Walkowiak", title = "Samorząd gospodarczy jako partner samorządu terytorialnego w rozwoju gospodarki lokalnej i regionalnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "97 - 108" }
-
Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowychs. 109 - 117CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = "Marzena Wanagos", title = "Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "109 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Event jako szczególny instrument marketingu miejsc na przykładzie Lublina, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Wyrwisz", title = "Event jako szczególny instrument marketingu miejsc na przykładzie Lublina", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "119 - 127" }
-
Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Górys. 129 - 140CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 129 - 140
BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Zawadzki", title = "Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "129 - 140" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Kos, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) – mit czy rzeczywistość?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 143 - 157
BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Kos", title = "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) – mit czy rzeczywistość?", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "143 - 157" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Maciaszczyk, CSR szansą dla osób niepełnosprawnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 159 - 167
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Maciaszczyk", title = "CSR szansą dla osób niepełnosprawnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "159 - 167" }
-
Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienias. 169 - 179CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 169 - 179
BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "169 - 179" }
-
Prowokacja czy społeczna odpowiedzialność? : trendy w reklamie XXI wieku na przykładzie branży modys. 181 - 197CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Prowokacja czy społeczna odpowiedzialność? : trendy w reklamie XXI wieku na przykładzie branży mody, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 181 - 197
BIBTEX@Article{ authors = "Robert Nowacki", title = "Prowokacja czy społeczna odpowiedzialność? : trendy w reklamie XXI wieku na przykładzie branży mody", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "181 - 197" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Komunikacja z rynkiem docelowym w ramach marketingu zrównoważonego , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 199 - 207
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Wilk", title = "Komunikacja z rynkiem docelowym w ramach marketingu zrównoważonego ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "199 - 207" }
-
CZYSTY TEKST
Lucyna Witek, Typologia konsumentów na rynku produktów ekologicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Witek", title = "Typologia konsumentów na rynku produktów ekologicznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "209 - 217" }
-
CZYSTY TEKST
Sabina Zaremba-Warnke, Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako determinanta przeobrażeń marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 219 - 227
BIBTEX@Article{ authors = "Sabina Zaremba-Warnke", title = "Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako determinanta przeobrażeń marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "219 - 227" }
-
Postrzeganie autentyczności jako determinanta zachowań konsumentów na rynku regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowychs. 231 - 239CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Postrzeganie autentyczności jako determinanta zachowań konsumentów na rynku regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 231 - 239
BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Bryła", title = "Postrzeganie autentyczności jako determinanta zachowań konsumentów na rynku regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "231 - 239" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Związek kraju pochodzenia marki z wybranymi aspektami jej postrzegania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 241 - 252
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Gąsior", title = "Związek kraju pochodzenia marki z wybranymi aspektami jej postrzegania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "241 - 252" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 253 - 266
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Smalec", title = "Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "253 - 266" }
-
The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles, Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE methods. 267 - 279CZYSTY TEKST
Andrzej Szromnik, The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles, Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 267 - 279
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Szromnik", title = "The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles, Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "267 - 279" }
-
The effect of the product’s country-of-origin and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisionss. 281 - 294CZYSTY TEKST
Elżbieta Wolanin-Jarosz, The effect of the product’s country-of-origin and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 281 - 294
BIBTEX@Article{ authors = "Elżbieta Wolanin-Jarosz", title = "The effect of the product’s country-of-origin and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "281 - 294" }