-
Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelus. 253 - 260CZYSTY TEKST
Iwona Czerska, Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 253 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czerska", title = "Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "253 - 260" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Gotwald-Feja, Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 261 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gotwald-Feja", title = "Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "261 - 271" }
-
Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładachs. 273 - 280CZYSTY TEKST
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 273 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "273 - 280" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, "Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 291 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = ""Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "291 - 299" }
-
Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspektys. 301 - 310CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Honorata Howaniec, Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 301 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło, Honorata Howaniec", title = "Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "301 - 310" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 321 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "321 - 330" }
-
Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badańs. 333 - 341CZYSTY TEKST
Mateusz Grzesiak, Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 333 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Grzesiak", title = "Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "333 - 341" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 343 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "343 - 352" }
-
The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwices. 353 - 361CZYSTY TEKST
Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Marlena Kotlarek, The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 353 - 361
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Marlena Kotlarek", title = "The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "353 - 361" }
-
Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowychs. 363 - 372CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Kamila Słupińska, Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 363 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik, Kamila Słupińska", title = "Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "363 - 372" }
-
Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryńs. 59 - 71CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryń, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 59 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryń", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "59 - 71" }
-
Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastramis. 83 - 103CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 83 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "83 - 103" }
-
The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Polands. 105 - 113CZYSTY TEKST
Patrycja Brańka, Sebastian Brańka, The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 105 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Brańka, Sebastian Brańka", title = "The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "105 - 113" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Klóska, Proinnowacyjna gospodarka regionalna w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Klóska", title = "Proinnowacyjna gospodarka regionalna w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "21 - 28" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "7" }
-
External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country images. 11 - 20CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 11 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz", title = "External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "11 - 20" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Łopacińska, "One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Łopacińska", title = ""One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "29 - 38" }
-
Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprisess. 51 - 58CZYSTY TEKST
Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 51 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Spychalska-Wojtkiewicz", title = "Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "51 - 58" }
-
Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotóws. 115 - 122CZYSTY TEKST
Marcin Haberla, Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 115 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Haberla", title = "Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "115 - 122" }
-
Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiejs. 131 - 142CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 131 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "131 - 142" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "143 - 152" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wardzała, Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 163 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wardzała", title = "Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "163 - 170" }
-
Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinies. 183 - 195CZYSTY TEKST
Jacek Dziwulski, Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 183 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Dziwulski", title = "Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "183 - 195" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Hajdas, Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 197 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Hajdas", title = "Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "197 - 207" }
-
Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala exampless. 209 - 219CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Gunta Grīnberga-Zālīte, Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 209 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik, Gunta Grīnberga-Zālīte", title = "Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "209 - 219" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 221 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "221 - 228" }
-
Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowejs. 229 - 239CZYSTY TEKST
Anna Rogala, Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 229 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Rogala", title = "Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "229 - 239" }
-
Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnychs. 281 - 290CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 281 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "281 - 290" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, "Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 311 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = ""Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "311 - 319" }
-
Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Zs. 373 - 382CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 373 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "373 - 382" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 153 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "153 - 162" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Dimensions of brand commitment : case of higher education, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 173 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Dimensions of brand commitment : case of higher education", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "173 - 181" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 241 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek", title = "Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "241 - 250" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Paliś, Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 39 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Paliś", title = "Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "39 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 73 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "73 - 80" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Kocoń, Sądy wojskowe - uwarunkowania komunikacji z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 123 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kocoń", title = "Sądy wojskowe - uwarunkowania komunikacji z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "123 - 130" }