Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 38
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2010, Tom 15
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Edyta Rudawska
s. 7-8
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Rudawska, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 7-8
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507699, author = "Edyta Rudawska", title = "Wstęp", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7-8, }
Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie
Marcin Grzybek
Wiesław Szopiński
s. 11-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Grzybek, Wiesław Szopiński, Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 11-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507700, author = "Marcin Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-18, }
Rola empatii w budowaniu lojalności relacyjnej klientów
Dariusz Siemieniako
s. 19-27
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Siemieniako, Rola empatii w budowaniu lojalności relacyjnej klientów , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 19-27
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507701, author = "Dariusz Siemieniako", title = "Rola empatii w budowaniu lojalności relacyjnej klientów ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 19-27, }
Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami
Anna Drapińska
s. 29-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drapińska, Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 29-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507702, author = "Anna Drapińska", title = "Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 29-36, }
Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis
Edyta Gołąb
s. 37-45
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Gołąb, Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 37-45
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507703, author = "Edyta Gołąb", title = "Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 37-45, }
Kształtowanie relacji z klientami
Marta Juszczyk
Daria Stankiewicz
s. 47-54
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daria Stankiewicz, Marta Juszczyk, Kształtowanie relacji z klientami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 47-54
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507704, author = "Daria Stankiewicz, Marta Juszczyk", title = "Kształtowanie relacji z klientami", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 47-54, }
Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowych
Izabela Michalska-Dudek
s. 55-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Michalska-Dudek, Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 55-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507705, author = "Izabela Michalska-Dudek", title = "Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowych", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 55-66, }
Zmiany postaw klientów wobec programów lojalnościowych
Piotr Kwiatek
s. 67-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Kwiatek, Zmiany postaw klientów wobec programów lojalnościowych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 67-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507706, author = "Piotr Kwiatek", title = "Zmiany postaw klientów wobec programów lojalnościowych ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 67-75, }
Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych
Łukasz Jarczak
s. 77-86
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Jarczak, Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 77-86
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507707, author = "Łukasz Jarczak", title = "Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 77-86, }
Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowych
Grażyna Plichta
Adam Sagan
s. 87-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Grażyna Plichta, Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 87-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507708, author = "Adam Sagan, Grażyna Plichta", title = "Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowych", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 87-98, }
Wpływ kultury chińskiej na kształtowanie relacji marketingowych
Jarosław Linka
s. 99-111
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Linka, Wpływ kultury chińskiej na kształtowanie relacji marketingowych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 99-111
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507709, author = "Jarosław Linka", title = "Wpływ kultury chińskiej na kształtowanie relacji marketingowych ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 99-111, }
Podstawy kształtowania relacji z klientami urzędów publicznych w świetle idei dobrego rządzenia
Aleksandra Makowska
s. 113-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Makowska, Podstawy kształtowania relacji z klientami urzędów publicznych w świetle idei dobrego rządzenia , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 113-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507710, author = "Aleksandra Makowska", title = "Podstawy kształtowania relacji z klientami urzędów publicznych w świetle idei dobrego rządzenia ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 113-121, }
Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialności
Urszula Janeczek
s. 123-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Janeczek, Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 123-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507711, author = "Urszula Janeczek", title = "Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialności", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 123-134, }
Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania konsumentów
Anna Olejniczuk-Merta
s. 137-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Olejniczuk-Merta, Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania konsumentów , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 137-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507712, author = "Anna Olejniczuk-Merta", title = "Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania konsumentów ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 137-145, }
Nowe technologie w badaniu zachowań nabywców – wymóg współczesności
Jolanta Witek
s. 147-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Witek, Nowe technologie w badaniu zachowań nabywców – wymóg współczesności , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 147-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507713, author = "Jolanta Witek", title = "Nowe technologie w badaniu zachowań nabywców – wymóg współczesności ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 147-157, }
Rola Internetu w kształtowaniu zachowań rynkowych polskich konsumentów
Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak
s. 159-171
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak, Rola Internetu w kształtowaniu zachowań rynkowych polskich konsumentów , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 159-171
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507714, author = "Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak", title = "Rola Internetu w kształtowaniu zachowań rynkowych polskich konsumentów ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 159-171, }
Konsumenci wobec wschodzących technologii (przykład nanotechnologii)
Jakub Jasiczak
s. 173-180
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jakub Jasiczak, Konsumenci wobec wschodzących technologii (przykład nanotechnologii), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 173-180
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507715, author = "Jakub Jasiczak", title = "Konsumenci wobec wschodzących technologii (przykład nanotechnologii)", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-180, }
Systemy informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientami
Artur Bokszański
Włodzimierz Deluga
Anna Wallis
s. 181-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Artur Bokszański, Włodzimierz Deluga, Anna Wallis, Systemy informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientami , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 181-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507716, author = "Artur Bokszański, Włodzimierz Deluga, Anna Wallis", title = "Systemy informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientami ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 181-191, }
Formy komunikacji nieformalnej online (e-WOM)
Jolanta Tkaczyk
s. 193-203
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Tkaczyk, Formy komunikacji nieformalnej online (e-WOM) , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 193-203
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507717, author = "Jolanta Tkaczyk", title = "Formy komunikacji nieformalnej online (e-WOM) ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 193-203, }
Zachowania konsumentów na rynku e-kultury w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (wynik badań)
Mirosława Janoś-Kresło
s. 205-218
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Janoś-Kresło, Zachowania konsumentów na rynku e-kultury w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (wynik badań), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 205-218
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507718, author = "Mirosława Janoś-Kresło", title = "Zachowania konsumentów na rynku e-kultury w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (wynik badań)", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 205-218, }
E-commerce w państwach wysoko rozwiniętych (na przykładzie Szwajcarii)
Marek Drzazga
s. 219-229
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Drzazga, E-commerce w państwach wysoko rozwiniętych (na przykładzie Szwajcarii) , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 219-229
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507719, author = "Marek Drzazga", title = "E-commerce w państwach wysoko rozwiniętych (na przykładzie Szwajcarii) ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 219-229, }
Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecie
Jan Mikołajczyk
Tomasz Wanat
s. 231-240
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Wanat, Jan Mikołajczyk, Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 231-240
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507720, author = "Tomasz Wanat, Jan Mikołajczyk", title = "Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecie", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 231-240, }
Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM
Krzysztof Siekan
Leonid Worobjow
s. 241-252
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leonid Worobjow, Krzysztof Siekan, Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 241-252
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507721, author = "Leonid Worobjow, Krzysztof Siekan", title = "Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 241-252, }
Ewolucja środowiska biznesowego i zachowania nabywców a nowy paradygmat biznesu
Robert Kozielski
s. 255-267
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Kozielski, Ewolucja środowiska biznesowego i zachowania nabywców a nowy paradygmat biznesu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 255-267
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507722, author = "Robert Kozielski", title = "Ewolucja środowiska biznesowego i zachowania nabywców a nowy paradygmat biznesu", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 255-267, }
Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego
Piotr Cyrek
s. 269-281
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Cyrek, Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 269-281
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507723, author = "Piotr Cyrek", title = "Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 269-281, }
Zmiany zachowań konsumenckich w kryzysie – mity czy fakty?
Edyta Rudawska
s. 283-292
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Rudawska, Zmiany zachowań konsumenckich w kryzysie – mity czy fakty? , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 283-292
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507724, author = "Edyta Rudawska", title = "Zmiany zachowań konsumenckich w kryzysie – mity czy fakty? ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 283-292, }
Czynniki kształtujące zachowania personelu jednostek samorządu terytorialnego jako wewnętrznego klienta firmy
Małgorzata Wiścicka
s. 293-305
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Wiścicka, Czynniki kształtujące zachowania personelu jednostek samorządu terytorialnego jako wewnętrznego klienta firmy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 293-305
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507725, author = "Małgorzata Wiścicka", title = "Czynniki kształtujące zachowania personelu jednostek samorządu terytorialnego jako wewnętrznego klienta firmy", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 293-305, }
Zachowania konsumentów czynnikiem warunkującym strategie przedsiębiorstw turystycznych
Zbigniew Zontek
s. 307-315
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zbigniew Zontek, Zachowania konsumentów czynnikiem warunkującym strategie przedsiębiorstw turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 307-315
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507726, author = "Zbigniew Zontek", title = "Zachowania konsumentów czynnikiem warunkującym strategie przedsiębiorstw turystycznych", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 307-315, }
Klient wewnętrzny prywatnej placówki służby zdrowia – najcenniejszy kapitał organizacji
Marta Konodyba-Szymańska
Przemysław Konodyba-Szymański
s. 317-327
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Konodyba-Szymańska, Przemysław Konodyba-Szymański, Klient wewnętrzny prywatnej placówki służby zdrowia – najcenniejszy kapitał organizacji , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 317-327
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507727, author = "Marta Konodyba-Szymańska, Przemysław Konodyba-Szymański", title = "Klient wewnętrzny prywatnej placówki służby zdrowia – najcenniejszy kapitał organizacji ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 317-327, }
Prosument w procesie planowania marketingowego
Katarzyna Rupik
s. 331-342
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Rupik, Prosument w procesie planowania marketingowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 331-342
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507728, author = "Katarzyna Rupik", title = "Prosument w procesie planowania marketingowego", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 331-342, }
Era prosumenta w edukacji
Ewa Żmuda-Trzebiatowska
s. 343-351
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Żmuda-Trzebiatowska, Era prosumenta w edukacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 343-351
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507729, author = "Ewa Żmuda-Trzebiatowska", title = "Era prosumenta w edukacji", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 343-351, }
Zakres zaangażowania nabywców finalnych w przygotowywanie oferty rynkowej
Agnieszka Izabela Baruk
s. 353-364
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Izabela Baruk, Zakres zaangażowania nabywców finalnych w przygotowywanie oferty rynkowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 353-364
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507730, author = "Agnieszka Izabela Baruk", title = "Zakres zaangażowania nabywców finalnych w przygotowywanie oferty rynkowej", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 353-364, }
Konsument – uczestnik procesu kreowania i rozwoju produktów żywnościowych
Joanna Kaczorowska
s. 365-374
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kaczorowska, Konsument – uczestnik procesu kreowania i rozwoju produktów żywnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 365-374
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507731, author = "Joanna Kaczorowska", title = "Konsument – uczestnik procesu kreowania i rozwoju produktów żywnościowych", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 365-374, }
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług finansowych
Sławomir Smyczek
s. 375-385
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sławomir Smyczek, Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług finansowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 375-385
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507732, author = "Sławomir Smyczek", title = "Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług finansowych", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 375-385, }
Domocentryzm a wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług
Agnieszka Lebiejko
s. 387-396
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Lebiejko, Domocentryzm a wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 387-396
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507733, author = "Agnieszka Lebiejko", title = "Domocentryzm a wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 387-396, }
Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznych
Magdalena Brzozowska-Woś
s. 397-410
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Brzozowska-Woś, Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 397-410
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507734, author = "Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznych ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 397-410, }
Tendencje w zachowaniach konsumentów na rynku business to customer
Aleksandra Radziszewska
s. 411-421
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Radziszewska, Tendencje w zachowaniach konsumentów na rynku business to customer , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 411-421
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507735, author = "Aleksandra Radziszewska", title = "Tendencje w zachowaniach konsumentów na rynku business to customer ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 411-421, }
Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowych
Małgorzata Kieżel
s. 423-434
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kieżel, Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 423-434
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507736, author = "Małgorzata Kieżel", title = "Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowych ", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 423-434, }