Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 25
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2015, Tom 40
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Agnieszka Smalec
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513041, author = "Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5, }
Statystyczna analiza rozwoju regionalnego w Polsce
Rafał Klóska
s. 9-20
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Klóska, Statystyczna analiza rozwoju regionalnego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 9-20
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513042, author = "Rafał Klóska", title = "Statystyczna analiza rozwoju regionalnego w Polsce", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-20, }
Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu
Mariola Łuczak
s. 21-31
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Łuczak, Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 21-31
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513043, author = "Mariola Łuczak", title = "Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 21-31, }
Sustainable city marketing: a modern management model
Agnieszka Łukasiewicz-Kamińska
s. 33-42
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Łukasiewicz-Kamińska, Sustainable city marketing: a modern management model, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 33-42
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513044, author = "Agnieszka Łukasiewicz-Kamińska", title = "Sustainable city marketing: a modern management model", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 33-42, }
Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego
Piotr Kułyk
Mariola Michałowska
Paulina Paluszkiewicz
s. 43-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Michałowska, Piotr Kułyk, Paulina Paluszkiewicz, Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 43-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513045, author = "Mariola Michałowska, Piotr Kułyk, Paulina Paluszkiewicz", title = "Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 43-53, }
Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa
Beata Paliś
s. 55-69
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Paliś, Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 55-69
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513046, author = "Beata Paliś", title = "Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 55-69, }
Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Grażyna Rosa
s. 71-82
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 71-82
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513047, author = "Grażyna Rosa", title = "Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 71-82, }
Budownictwo pasywne elementem modelu M ekorozwoju oraz filarem wizerunku Wrocławia i Dolnego Śląska
Kornelia Kwiecińska
Łukasz Szałata
Kamil Wiśniewski
Jerzy Zwoździak
s. 83-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Szałata, Kornelia Kwiecińska, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak, Budownictwo pasywne elementem modelu M ekorozwoju oraz filarem wizerunku Wrocławia i Dolnego Śląska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 83-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513048, author = "Łukasz Szałata, Kornelia Kwiecińska, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak", title = "Budownictwo pasywne elementem modelu M ekorozwoju oraz filarem wizerunku Wrocławia i Dolnego Śląska", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 83-98, }
Nowoczesna obsługa pacjenta
Iwona Czerska
s. 101-109
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Czerska, Nowoczesna obsługa pacjenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 101-109
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513049, author = "Iwona Czerska", title = "Nowoczesna obsługa pacjenta", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 101-109, }
Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit
Jacek Dziwulski
s. 111-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Dziwulski, Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 111-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513051, author = "Jacek Dziwulski", title = "Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 111-122, }
Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn
Marzena Feldy
s. 123-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Feldy, Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 123-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513052, author = "Marzena Feldy", title = "Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 123-133, }
The evaluation of the use of mobile apps by citizens of Polish voivodeships cities
Leszek Gracz
s. 135-146
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Gracz, The evaluation of the use of mobile apps by citizens of Polish voivodeships cities, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 135-146
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513053, author = "Leszek Gracz", title = "The evaluation of the use of mobile apps by citizens of Polish voivodeships cities", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 135-146, }
Nowoczesne rozwiązania w usługach publicznych na przykładzie miejskiej karty elektroniczne
Barbara Kos
s. 147-159
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Kos, Nowoczesne rozwiązania w usługach publicznych na przykładzie miejskiej karty elektroniczne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 147-159
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513054, author = "Barbara Kos", title = "Nowoczesne rozwiązania w usługach publicznych na przykładzie miejskiej karty elektroniczne", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 147-159, }
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 161-170
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 161-170
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513055, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 161-170, }
Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 171-181
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 171-181
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513056, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 171-181, }
Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych
Magdalena Rzemieniak
s. 183-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Rzemieniak, Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 183-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513057, author = "Magdalena Rzemieniak", title = "Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 183-192, }
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu
Agnieszka Smalec
s. 193-205
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 193-205
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513059, author = "Agnieszka Smalec", title = "Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 193-205, }
Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia
Tomasz Holecki
Katarzyna Lar
Magdalena Syrkiewicz-Świtała
s. 207-216
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Tomasz Holecki, Katarzyna Lar, Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 207-216
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513060, author = "Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Tomasz Holecki, Katarzyna Lar", title = "Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 207-216, }
City placement w promocji Lublina
Joanna Wyrwisz
s. 217-225
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, City placement w promocji Lublina, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 217-225
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513061, author = "Joanna Wyrwisz", title = "City placement w promocji Lublina", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 217-225, }
Administracja publiczna na rzecz rozwoju gospodarki regionu – wybrane problemy kształtowania współpracy z MSP w regionie łódzkim
Mirella Barańska-Fischer
s. 229-238
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirella Barańska-Fischer, Administracja publiczna na rzecz rozwoju gospodarki regionu – wybrane problemy kształtowania współpracy z MSP w regionie łódzkim, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 229-238
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513063, author = "Mirella Barańska-Fischer", title = "Administracja publiczna na rzecz rozwoju gospodarki regionu – wybrane problemy kształtowania współpracy z MSP w regionie łódzkim", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 229-238, }
Satysfakcja i lojalność członkowska w zarządzaniu rozwojem klastra
Bogusław Bembenek
s. 239-255
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Bembenek, Satysfakcja i lojalność członkowska w zarządzaniu rozwojem klastra, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 239-255
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513064, author = "Bogusław Bembenek", title = "Satysfakcja i lojalność członkowska w zarządzaniu rozwojem klastra", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 239-255, }
Kreowanie sylwetki absolwenta uczelni wychowania fizycznego – perspektywa studenta i nauczyciela
Krystyna Buchta
Małgorzata Skiert
Maria Anna Turosz
s. 257-269
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Buchta, Małgorzata Skiert, Maria Anna Turosz, Kreowanie sylwetki absolwenta uczelni wychowania fizycznego – perspektywa studenta i nauczyciela, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 257-269
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513067, author = "Krystyna Buchta, Małgorzata Skiert, Maria Anna Turosz", title = "Kreowanie sylwetki absolwenta uczelni wychowania fizycznego – perspektywa studenta i nauczyciela", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 257-269, }
Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych
Marcin Haberla
Aleksandra Kuźmińska-Haberla
s. 271-278
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 271-278
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513068, author = "Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 271-278, }
Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości
Marta Kawa
Wiesława Kuźniar
s. 279-287
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesława Kuźniar, Marta Kawa, Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 279-287
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513069, author = "Wiesława Kuźniar, Marta Kawa", title = "Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 279-287, }
Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela
Anetta Pukas
s. 289-299
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Pukas, Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 289-299
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513070, author = "Anetta Pukas", title = "Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenia", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 289-299, }