-
Dylematy współczesnej medycynys. 9 - 21CZYSTY TEKST
Marek Pawlikowski, Dylematy współczesnej medycyny , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 9 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Pawlikowski", title = "Dylematy współczesnej medycyny ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "9 - 21" }
-
Edukacja domowa wobec pierwszych "fal" plagi XXI wiekus. 23 - 34CZYSTY TEKST
Marek Budajczyk, Edukacja domowa wobec pierwszych "fal" plagi XXI wieku , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Budajczyk", title = "Edukacja domowa wobec pierwszych "fal" plagi XXI wieku ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "23 - 34" }
-
Pirackie sieci edukacyjne, korporacyjna kontrola i odwrócony panoptykon : o nieziszczonej obietnicy pandemiis. 35 - 43CZYSTY TEKST
Oskar Szwabor, Pirackie sieci edukacyjne, korporacyjna kontrola i odwrócony panoptykon : o nieziszczonej obietnicy pandemii , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 35 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Oskar Szwabor", title = "Pirackie sieci edukacyjne, korporacyjna kontrola i odwrócony panoptykon : o nieziszczonej obietnicy pandemii ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "35 - 43" }
-
Stres nauczycieli w kontekście pandemii koronawirusa COVID-19 - perspektywa relacji mauczyciel-uczeńs. 45 - 70CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Stres nauczycieli w kontekście pandemii koronawirusa COVID-19 - perspektywa relacji mauczyciel-uczeń , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 45 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski", title = "Stres nauczycieli w kontekście pandemii koronawirusa COVID-19 - perspektywa relacji mauczyciel-uczeń ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "45 - 70" }
-
W jaki sposób możliwe były główne edukacyjne relacje w edukacji zdalnej?s. 71 - 82CZYSTY TEKST
Jacek Pyżalski, W jaki sposób możliwe były główne edukacyjne relacje w edukacji zdalnej? , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Pyżalski", title = "W jaki sposób możliwe były główne edukacyjne relacje w edukacji zdalnej? ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "71 - 82" }
-
Dowód koronny : nauczyciele, uczniowie i ich rodziny porzuceni w czasie II fali pandemiis. 83 - 100CZYSTY TEKST
Marek Piotrowski, Dowód koronny : nauczyciele, uczniowie i ich rodziny porzuceni w czasie II fali pandemii , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 83 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Piotrowski", title = "Dowód koronny : nauczyciele, uczniowie i ich rodziny porzuceni w czasie II fali pandemii ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "83 - 100" }
-
Women in the Covid-19 Pandemic : The Psychosocial State of Female Students in Polands. 101 - 131CZYSTY TEKST
Izabela Kochan, Joanna Lewczuk, Anna Walczak, Women in the Covid-19 Pandemic : The Psychosocial State of Female Students in Poland , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 101 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kochan, Joanna Lewczuk, Anna Walczak", title = "Women in the Covid-19 Pandemic : The Psychosocial State of Female Students in Poland ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "101 - 131" }
-
Ocena zdalnych działań edukacyjnych i wspierających adresowanych do osób z niepełnosprawnością intelektualną w czasie pandemii COVID-19s. 133 - 153CZYSTY TEKST
Piotr Plichta, Ocena zdalnych działań edukacyjnych i wspierających adresowanych do osób z niepełnosprawnością intelektualną w czasie pandemii COVID-19, Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 133 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Plichta", title = "Ocena zdalnych działań edukacyjnych i wspierających adresowanych do osób z niepełnosprawnością intelektualną w czasie pandemii COVID-19", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "133 - 153" }
-
Indywidualne i wspólnotowe uczenie się nauczycieli akademickich w czasie pandemii Covid-19s. 155 - 168CZYSTY TEKST
Gabriela Dobińska, Katarzyna Okólska, Karolina Walczak-Człapińska, Indywidualne i wspólnotowe uczenie się nauczycieli akademickich w czasie pandemii Covid-19 , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 155 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Dobińska, Katarzyna Okólska, Karolina Walczak-Człapińska", title = "Indywidualne i wspólnotowe uczenie się nauczycieli akademickich w czasie pandemii Covid-19 ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "155 - 168" }
-
Style działań edukacyjnych oraz style nauczania nauczycieli a doświadczania podmiotowości przez ucznió w czasie lekcji zdalnych w klasach I-III szkoły podstwowej podczas pandemii COVID-19s. 169 - 187CZYSTY TEKST
Natalia Bednarska, Style działań edukacyjnych oraz style nauczania nauczycieli a doświadczania podmiotowości przez ucznió w czasie lekcji zdalnych w klasach I-III szkoły podstwowej podczas pandemii COVID-19 , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 169 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Bednarska", title = "Style działań edukacyjnych oraz style nauczania nauczycieli a doświadczania podmiotowości przez ucznió w czasie lekcji zdalnych w klasach I-III szkoły podstwowej podczas pandemii COVID-19 ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "169 - 187" }
-
Kształcenie zdalne studentów pedagogiki w czasie pandemii COVID-19s. 189 - 205CZYSTY TEKST
Rita Kosiewicz-Budnicka, Kształcenie zdalne studentów pedagogiki w czasie pandemii COVID-19 , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 189 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Rita Kosiewicz-Budnicka", title = "Kształcenie zdalne studentów pedagogiki w czasie pandemii COVID-19 ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "189 - 205" }
-
Uczenie (się) w literaturze : «casus» polskiego romantyzmu krajowegos. 207 - 221CZYSTY TEKST
Dominika Gruntkowska, Uczenie (się) w literaturze : «casus» polskiego romantyzmu krajowego , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 207 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Gruntkowska", title = "Uczenie (się) w literaturze : «casus» polskiego romantyzmu krajowego ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "207 - 221" }
-
Młodzież akademick : więzi z państwem i społeczeństwem - międzynarodowe badania porównawcze (Rosja, Gruzja, Turcja, Rumunia i Polska) : narzędzie badawcze, koncepcja pracy zespołowej oraz procedura regionalizacji narzędzias. 223 - 240CZYSTY TEKST
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski, Młodzież akademick : więzi z państwem i społeczeństwem - międzynarodowe badania porównawcze (Rosja, Gruzja, Turcja, Rumunia i Polska) : narzędzie badawcze, koncepcja pracy zespołowej oraz procedura regionalizacji narzędzia , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 223 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Dagna Dejna, Filip Nalaskowski", title = "Młodzież akademick : więzi z państwem i społeczeństwem - międzynarodowe badania porównawcze (Rosja, Gruzja, Turcja, Rumunia i Polska) : narzędzie badawcze, koncepcja pracy zespołowej oraz procedura regionalizacji narzędzia ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "223 - 240" }
-
Kilka refleksji na temat książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego "Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość, rudymenta, meandry, dylematy", Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie 2019, ss. 210s. 241 - 248CZYSTY TEKST
Tomasz D. Mames, Andrzej Michał de Tchorzewski, Kilka refleksji na temat książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego "Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość, rudymenta, meandry, dylematy", Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie 2019, ss. 210 , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 241 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz D. Mames, Andrzej Michał de Tchorzewski", title = "Kilka refleksji na temat książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego "Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość, rudymenta, meandry, dylematy", Kraków: Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie 2019, ss. 210 ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "241 - 248" }
-
Szkoła jako toksyczna instytucja : polemika z książką Mikołaja Marcela "Selekcje. Jak szkoła niszczy ludzi, społeczeństwo i świat", Kraków: Wydawnictwo ZNAK 2021, ss. 309s. 249 - 262CZYSTY TEKST
Mikołaj Marcel, Bogusław Śliwerski, Szkoła jako toksyczna instytucja : polemika z książką Mikołaja Marcela "Selekcje. Jak szkoła niszczy ludzi, społeczeństwo i świat", Kraków: Wydawnictwo ZNAK 2021, ss. 309 , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 249 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Mikołaj Marcel, Bogusław Śliwerski", title = "Szkoła jako toksyczna instytucja : polemika z książką Mikołaja Marcela "Selekcje. Jak szkoła niszczy ludzi, społeczeństwo i świat", Kraków: Wydawnictwo ZNAK 2021, ss. 309 ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "249 - 262" }
-
Działalność opiekuńczo-wychowawcza praskich salezjanów w latach Polski Ludowejs. 263 - 272CZYSTY TEKST
Hanna Markiewicz, Działalność opiekuńczo-wychowawcza praskich salezjanów w latach Polski Ludowej , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 263 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Markiewicz", title = "Działalność opiekuńczo-wychowawcza praskich salezjanów w latach Polski Ludowej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "263 - 272" }
-
Pedagogika społeczna jako oferta studiów magisterskich w powojennej Polsce (1945-1949)s. 273 - 289CZYSTY TEKST
Arkadiusz Zukiewicz, Pedagogika społeczna jako oferta studiów magisterskich w powojennej Polsce (1945-1949), Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 273 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Zukiewicz", title = "Pedagogika społeczna jako oferta studiów magisterskich w powojennej Polsce (1945-1949)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "273 - 289" }
-
Programy nauczania historii gimnazjów ogólnokształcących po reformie 1932 roku na łamach "Wiadomości Historyczno-Dydaktycznych" (1933-1939)s. 291 - 310CZYSTY TEKST
Iwona Czarnecka, Programy nauczania historii gimnazjów ogólnokształcących po reformie 1932 roku na łamach "Wiadomości Historyczno-Dydaktycznych" (1933-1939), Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 291 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czarnecka", title = "Programy nauczania historii gimnazjów ogólnokształcących po reformie 1932 roku na łamach "Wiadomości Historyczno-Dydaktycznych" (1933-1939)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "291 - 310" }
-
Olga Czerniawska - Erinnerungen - Gemeinsames - Danks. 311 - 327CZYSTY TEKST
Horst Stukenberg, Olga Czerniawska - Erinnerungen - Gemeinsames - Dank , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 311 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Horst Stukenberg", title = "Olga Czerniawska - Erinnerungen - Gemeinsames - Dank ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "311 - 327" }
-
Modele edukacji zdrowotnej w Polsce : wybór literaturys. 329 - 336CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Modele edukacji zdrowotnej w Polsce : wybór literatury , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 329 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Modele edukacji zdrowotnej w Polsce : wybór literatury ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "329 - 336" }