-
Nieobecne lub zaniedbane w polskiej szkole formy wspierania nauczycieli w edukacji włączającejs. 13 - 27CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, Nieobecne lub zaniedbane w polskiej szkole formy wspierania nauczycieli w edukacji włączającej, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 13 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "Zenon Gajdzica", title = "Nieobecne lub zaniedbane w polskiej szkole formy wspierania nauczycieli w edukacji włączającej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "13 - 27" }
-
CZYSTY TEKST
Amadeusz Krauze, Paradygmat jako narzędzie analizy krytycznej, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 29 - 43
BIBTEX@Article{ authors = "Amadeusz Krauze", title = "Paradygmat jako narzędzie analizy krytycznej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "29 - 43" }
-
Edukacja włączająca przez pryzmat doświadczeń nauczycieli w edukacji zdalnej uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z zaburzeń, zakłóceń rozwoju w integracyjnych i ogólnodostępnych formach kształcenias. 45 - 63CZYSTY TEKST
Iwona Chrzanowska, Edukacja włączająca przez pryzmat doświadczeń nauczycieli w edukacji zdalnej uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z zaburzeń, zakłóceń rozwoju w integracyjnych i ogólnodostępnych formach kształcenia, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 45 - 63
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Chrzanowska", title = "Edukacja włączająca przez pryzmat doświadczeń nauczycieli w edukacji zdalnej uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z zaburzeń, zakłóceń rozwoju w integracyjnych i ogólnodostępnych formach kształcenia", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "45 - 63" }
-
CZYSTY TEKST
Stefan M. Kwiatkowski, Outline of the concept of the educational capital transfer, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = "Stefan M. Kwiatkowski", title = "Outline of the concept of the educational capital transfer", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "65 - 77" }
-
Wychowanie jako współdziałanie - jak osoby z autyzmem odbierają moziwości tkwiące w pedagogice szkolnejs. 79 - 89CZYSTY TEKST
Jacek Błeszyński, Wychowanie jako współdziałanie - jak osoby z autyzmem odbierają moziwości tkwiące w pedagogice szkolnej, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 79 - 89
BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Błeszyński", title = "Wychowanie jako współdziałanie - jak osoby z autyzmem odbierają moziwości tkwiące w pedagogice szkolnej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "79 - 89" }
-
The Importance of individual work with a child with AS in a small school settings. 91 - 110CZYSTY TEKST
Krzysztof Zajdel, The Importance of individual work with a child with AS in a small school setting, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 91 - 110
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Zajdel", title = "The Importance of individual work with a child with AS in a small school setting", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "91 - 110" }
-
Przydatność konstruktu «coparenting» w badaniach rodziców z dzieckiem niepełnosprawnyms. 111 - 125CZYSTY TEKST
Monika Parchomiuk, Przydatność konstruktu «coparenting» w badaniach rodziców z dzieckiem niepełnosprawnym, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 111 - 125
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Parchomiuk", title = "Przydatność konstruktu «coparenting» w badaniach rodziców z dzieckiem niepełnosprawnym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "111 - 125" }
-
"Just a few more minutes online - and I will release myself from tension" : The moderation mediating affect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggressions. 127 - 143CZYSTY TEKST
Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek, "Just a few more minutes online - and I will release myself from tension" : The moderation mediating affect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggression, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 127 - 143
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek", title = ""Just a few more minutes online - and I will release myself from tension" : The moderation mediating affect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggression", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "127 - 143" }
-
Tacit «un-knowledge» among professionals dealing with a sexual abuse of children and adults with intellectual disabilitys. 145 - 159CZYSTY TEKST
Marta Jurczyk, Katarzyna Słaby, Tacit «un-knowledge» among professionals dealing with a sexual abuse of children and adults with intellectual disability, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 145 - 159
BIBTEX@Article{ authors = "Marta Jurczyk, Katarzyna Słaby", title = "Tacit «un-knowledge» among professionals dealing with a sexual abuse of children and adults with intellectual disability", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "145 - 159" }
-
Nadzieja podstawowa a radzenie sobie z problemami u kobiet z niepełnosprawnością ruchową - moderacyjna rola wrodzonej i nabytej niepełnosprawnościs. 161 - 179CZYSTY TEKST
Agnieszka Gabryś, Nadzieja podstawowa a radzenie sobie z problemami u kobiet z niepełnosprawnością ruchową - moderacyjna rola wrodzonej i nabytej niepełnosprawności, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 161 - 179
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Gabryś", title = "Nadzieja podstawowa a radzenie sobie z problemami u kobiet z niepełnosprawnością ruchową - moderacyjna rola wrodzonej i nabytej niepełnosprawności", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "161 - 179" }
-
Czynnik chroniący czy ryzyka? - religia w indywidualnych doświadczeniach byłych wychowanek placówek resocjalizacyjnychs. 181 - 196CZYSTY TEKST
Agnieszka Jaros, Czynnik chroniący czy ryzyka? - religia w indywidualnych doświadczeniach byłych wychowanek placówek resocjalizacyjnych, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 181 - 196
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Jaros", title = "Czynnik chroniący czy ryzyka? - religia w indywidualnych doświadczeniach byłych wychowanek placówek resocjalizacyjnych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "181 - 196" }
-
Syndrom wypalenia wśród studentów a obszary dopasowania akademickiego : kontekst empirycznys. 197 - 217CZYSTY TEKST
Teresa Chirkowska-Smolak, Żaneta Garbacik, Magdalena Piorunek, Syndrom wypalenia wśród studentów a obszary dopasowania akademickiego : kontekst empiryczny, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 197 - 217
BIBTEX@Article{ authors = "Teresa Chirkowska-Smolak, Żaneta Garbacik, Magdalena Piorunek", title = "Syndrom wypalenia wśród studentów a obszary dopasowania akademickiego : kontekst empiryczny", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "197 - 217" }
-
Wielowymiarowa Skala Postaw wobec Osób z Niepełnosprawnościami - sprawdzenie właściwości psychometrycznych polskiej wersjis. 219 - 238CZYSTY TEKST
Stanisława Byra, Ewa Domagała-Zyśk, Wielowymiarowa Skala Postaw wobec Osób z Niepełnosprawnościami - sprawdzenie właściwości psychometrycznych polskiej wersji, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 219 - 238
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Byra, Ewa Domagała-Zyśk", title = "Wielowymiarowa Skala Postaw wobec Osób z Niepełnosprawnościami - sprawdzenie właściwości psychometrycznych polskiej wersji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "219 - 238" }
-
Polska Wielowymiarowa Skala Postaw wobec Osób z Niepełnosprawnościami (Pl-Mas) - Adaptacja Multidimensional Attitudes Scale toward Persons with Disabilities (Mas) L. Findler, N. Vilchinsky, S. Werner (2007)s. 239 - 250CZYSTY TEKST
Ewa Kulesza, Polska Wielowymiarowa Skala Postaw wobec Osób z Niepełnosprawnościami (Pl-Mas) - Adaptacja Multidimensional Attitudes Scale toward Persons with Disabilities (Mas) L. Findler, N. Vilchinsky, S. Werner (2007), Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 239 - 250
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Kulesza", title = "Polska Wielowymiarowa Skala Postaw wobec Osób z Niepełnosprawnościami (Pl-Mas) - Adaptacja Multidimensional Attitudes Scale toward Persons with Disabilities (Mas) L. Findler, N. Vilchinsky, S. Werner (2007)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "239 - 250" }
-
Klasyfikacja ICF jako tło dla diagnozy funkcjonalnej uczniów z wyzwaniami rozwojowymi w obszarze mowy i języka : polska adaptacja kwestionariuszy SPAA-C (Speech Participation and Activity Assessment of Children)s. 251 - 267CZYSTY TEKST
Agata Trębacz-Ritter, Klasyfikacja ICF jako tło dla diagnozy funkcjonalnej uczniów z wyzwaniami rozwojowymi w obszarze mowy i języka : polska adaptacja kwestionariuszy SPAA-C (Speech Participation and Activity Assessment of Children), Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 251 - 267
BIBTEX@Article{ authors = "Agata Trębacz-Ritter", title = "Klasyfikacja ICF jako tło dla diagnozy funkcjonalnej uczniów z wyzwaniami rozwojowymi w obszarze mowy i języka : polska adaptacja kwestionariuszy SPAA-C (Speech Participation and Activity Assessment of Children)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "251 - 267" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Pawlikowski, The Role of Hormones in Sexual Differentiation in Man, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Pawlikowski", title = "The Role of Hormones in Sexual Differentiation in Man", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "269 - 277" }
-
Nowoczesne technologie asystujące wspomagające komunikację, edukację oraz funkcjonowanie społeczne osób z uszkodzonym narzędziem słuchus. 279 - 300CZYSTY TEKST
Małgorzata Kupisiewicz, Paulina Zagrobelna, Nowoczesne technologie asystujące wspomagające komunikację, edukację oraz funkcjonowanie społeczne osób z uszkodzonym narzędziem słuchu, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 279 - 300
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Kupisiewicz, Paulina Zagrobelna", title = "Nowoczesne technologie asystujące wspomagające komunikację, edukację oraz funkcjonowanie społeczne osób z uszkodzonym narzędziem słuchu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "279 - 300" }
-
Kompetencje rodzicielskie matek dzieci z uszkodzonym słuchem, objętych wczesnym wspomaganiem rozwojus. 301 - 318CZYSTY TEKST
Magdalena Olempska-Wysocka, Kompetencje rodzicielskie matek dzieci z uszkodzonym słuchem, objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 301 - 318
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Olempska-Wysocka", title = "Kompetencje rodzicielskie matek dzieci z uszkodzonym słuchem, objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "301 - 318" }
-
CZYSTY TEKST
Olga Hucko-Biernat, Arteterapeutyczna prac autonarracyjna wobec wyzwań współczesności, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 319 - 331
BIBTEX@Article{ authors = "Olga Hucko-Biernat", title = "Arteterapeutyczna prac autonarracyjna wobec wyzwań współczesności", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "319 - 331" }
-
Specjalistyczne centra wspierające edukację włączającą - model teoretyczny i pierwsze doświadczenia z zakresu ich wdrażania do praktyki oświatowejs. 333 - 348CZYSTY TEKST
Beata Jachimczak, Dorota Podgórska-Jachnik, Specjalistyczne centra wspierające edukację włączającą - model teoretyczny i pierwsze doświadczenia z zakresu ich wdrażania do praktyki oświatowej, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 333 - 348
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Jachimczak, Dorota Podgórska-Jachnik", title = "Specjalistyczne centra wspierające edukację włączającą - model teoretyczny i pierwsze doświadczenia z zakresu ich wdrażania do praktyki oświatowej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "333 - 348" }
-
CZYSTY TEKST
Jakub Z. Lichański, Czy na pewno bankructwo inteligencji?, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 349 - 358
BIBTEX@Article{ authors = "Jakub Z. Lichański", title = "Czy na pewno bankructwo inteligencji?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "349 - 358" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Szałajski, Arteterapia czy edukacja plastyczna, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 359 - 363
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Szałajski", title = "Arteterapia czy edukacja plastyczna", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "359 - 363" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Pedagogika reform Heinego Rettera, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 365 - 372
BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Śliwerski", title = "Pedagogika reform Heinego Rettera", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "365 - 372" }
-
Treści kultury w autoedukacji - na podstawie narracji autobiograficznych studentóws. 373 - 385CZYSTY TEKST
Agata Cabała, Violetta Rodek, Treści kultury w autoedukacji - na podstawie narracji autobiograficznych studentów, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 373 - 385
BIBTEX@Article{ authors = "Agata Cabała, Violetta Rodek", title = "Treści kultury w autoedukacji - na podstawie narracji autobiograficznych studentów", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "373 - 385" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Mróz, Roman Solecki, Autorytet globalnego nastolatka : analiza wyników ogólnopolskich badań, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 387 - 398
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Mróz, Roman Solecki", title = "Autorytet globalnego nastolatka : analiza wyników ogólnopolskich badań", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "387 - 398" }
-
CZYSTY TEKST
Paula Pustułka, Rola babci w Polsce w perspektywie podłużnej, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 399 - 416
BIBTEX@Article{ authors = "Paula Pustułka", title = "Rola babci w Polsce w perspektywie podłużnej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "399 - 416" }