-
CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Modele wczesnej edukacji społecznej – rekonstrukcja celów i założeń, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 9 - 23
BIBTEX@Article{ authors = "Dorota Klus-Stańska", title = "Modele wczesnej edukacji społecznej – rekonstrukcja celów i założeń", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "9 - 23" }
-
Wizja wychowania fizycznego Jędrzeja Śniadeckiego w perspektywie współczesnej wiedzy naukowejs. 25 - 39CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Wizja wychowania fizycznego Jędrzeja Śniadeckiego w perspektywie współczesnej wiedzy naukowej, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 25 - 39
BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Błajet", title = "Wizja wychowania fizycznego Jędrzeja Śniadeckiego w perspektywie współczesnej wiedzy naukowej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "25 - 39" }
-
Zaufanie w relacji z uczniem i jego znaczenie w świetle koncepcji Jespera Juulas. 41 - 53CZYSTY TEKST
Beata Jakimiuk, Zaufanie w relacji z uczniem i jego znaczenie w świetle koncepcji Jespera Juula, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 41 - 53
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Jakimiuk", title = "Zaufanie w relacji z uczniem i jego znaczenie w świetle koncepcji Jespera Juula", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "41 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Kostyło, Potrzeby dziecka adoptowanego w kontekście edukacji, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = "Hanna Kostyło", title = "Potrzeby dziecka adoptowanego w kontekście edukacji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "55 - 68" }
-
Merytoryczne i legislacyjne uwagi do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 1992 r. dotyczącego nauczania religii i etykis. 69 - 90CZYSTY TEKST
Tadeusz J. Zieliński, Merytoryczne i legislacyjne uwagi do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 1992 r. dotyczącego nauczania religii i etyki, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 69 - 90
BIBTEX@Article{ authors = "Tadeusz J. Zieliński", title = "Merytoryczne i legislacyjne uwagi do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 1992 r. dotyczącego nauczania religii i etyki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "69 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Perkowska, Refleksyjność jako kategoria metodologiczna w badaniach edukacyjnych, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 91 - 105
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Perkowska", title = "Refleksyjność jako kategoria metodologiczna w badaniach edukacyjnych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "91 - 105" }
-
Pedagogika Marii Montessori na Lubelszczyźnie. Trzydzieści lat pracy edukacyjnej i perspektywy rozwojus. 107 - 123CZYSTY TEKST
Beata Bednarczuk, Pedagogika Marii Montessori na Lubelszczyźnie. Trzydzieści lat pracy edukacyjnej i perspektywy rozwoju, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 107 - 123
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Bednarczuk", title = "Pedagogika Marii Montessori na Lubelszczyźnie. Trzydzieści lat pracy edukacyjnej i perspektywy rozwoju", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "107 - 123" }
-
Pedeutology and hermeneutic pedagogy: Encounter between teacher and student in light of the concept of vocational fi ts. 125 - 148CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Pedeutology and hermeneutic pedagogy: Encounter between teacher and student in light of the concept of vocational fi t, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 125 - 148
BIBTEX@Article{ authors = "Stefan T. Kwiatkowski", title = "Pedeutology and hermeneutic pedagogy: Encounter between teacher and student in light of the concept of vocational fi t", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "125 - 148" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Zachować i rozwijać to, co naturalne, czyli o radości z uczenia się, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 149 - 163
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Wiśniewska-Kin", title = "Zachować i rozwijać to, co naturalne, czyli o radości z uczenia się", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "149 - 163" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Knopik, Urszula Oszwa, Teoria autodeterminacji SDT jako inspiracja edukacyjno-wychowawcza, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 165 - 179
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Knopik, Urszula Oszwa", title = "Teoria autodeterminacji SDT jako inspiracja edukacyjno-wychowawcza", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "165 - 179" }
-
The media reality of preschool children in the opinion of children, teachers, & parentss. 181 - 198CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Barbara Walas, The media reality of preschool children in the opinion of children, teachers, & parents, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 181 - 198
BIBTEX@Article{ authors = "Eunika Baron-Polańczyk, Barbara Walas", title = "The media reality of preschool children in the opinion of children, teachers, & parents", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "181 - 198" }
-
CZYSTY TEKST
Natalia Walter, Using audiobooks in elementary education: a study of teacher perspectives, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 199 - 215
BIBTEX@Article{ authors = "Natalia Walter", title = "Using audiobooks in elementary education: a study of teacher perspectives", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "199 - 215" }
-
Przedszkole jako środowisko wspierające rozwój dziecka. Analiza treści polskiej Podstawy programowej wychowania przedszkolnego w perspektywie koncepcji pedagogizacji jako facylitacji rozwoju dzieckas. 217 - 229CZYSTY TEKST
Edyta Zawadzka, Przedszkole jako środowisko wspierające rozwój dziecka. Analiza treści polskiej Podstawy programowej wychowania przedszkolnego w perspektywie koncepcji pedagogizacji jako facylitacji rozwoju dziecka, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 217 - 229
BIBTEX@Article{ authors = "Edyta Zawadzka", title = "Przedszkole jako środowisko wspierające rozwój dziecka. Analiza treści polskiej Podstawy programowej wychowania przedszkolnego w perspektywie koncepcji pedagogizacji jako facylitacji rozwoju dziecka", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "217 - 229" }
-
Przestrzeń życia społecznego dzieci w czasie pandemii – raport z badań na obszarach wiejskichs. 231 - 244CZYSTY TEKST
Marzena Nowicka, Przestrzeń życia społecznego dzieci w czasie pandemii – raport z badań na obszarach wiejskich, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 231 - 244
BIBTEX@Article{ authors = "Marzena Nowicka", title = "Przestrzeń życia społecznego dzieci w czasie pandemii – raport z badań na obszarach wiejskich", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "231 - 244" }
-
Nauczyciel – architekt edukacji dziecka w przedszkolu w czasie pandemii Covid-19s. 245 - 259CZYSTY TEKST
Jolanta Andrzejewska, Bożena Grzeszkiewicz, Ewa Lewandowska, Nauczyciel – architekt edukacji dziecka w przedszkolu w czasie pandemii Covid-19, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 245 - 259
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Andrzejewska, Bożena Grzeszkiewicz, Ewa Lewandowska", title = "Nauczyciel – architekt edukacji dziecka w przedszkolu w czasie pandemii Covid-19", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "245 - 259" }
-
Kwestionariusz Źródeł Poczucia Skuteczności Nauczyciela: Charakterystyka psychometryczna polskiej adaptacjis. 261 - 275CZYSTY TEKST
Magdalena Boczkowska, Maciej Karwowski, Elżbieta Strutyńska, Kwestionariusz Źródeł Poczucia Skuteczności Nauczyciela: Charakterystyka psychometryczna polskiej adaptacji, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 261 - 275
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Boczkowska, Maciej Karwowski, Elżbieta Strutyńska", title = "Kwestionariusz Źródeł Poczucia Skuteczności Nauczyciela: Charakterystyka psychometryczna polskiej adaptacji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "261 - 275" }
-
Wartości w edukacji obywatelskiej oraz kształtowaniu charakteru w klasach 1-2 szkoły podstawowej. Przykład Singapurus. 277 - 291CZYSTY TEKST
Inetta Nowosad, Arleta Suwalska, Wartości w edukacji obywatelskiej oraz kształtowaniu charakteru w klasach 1-2 szkoły podstawowej. Przykład Singapuru, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 277 - 291
BIBTEX@Article{ authors = "Inetta Nowosad, Arleta Suwalska", title = "Wartości w edukacji obywatelskiej oraz kształtowaniu charakteru w klasach 1-2 szkoły podstawowej. Przykład Singapuru", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "277 - 291" }
-
"School for learning not for schooling". Konstrukcjonizm a środowisko uczenia się - na podstawie działalności Darunsikkhalai School for Innovative Learnings. 293 - 309CZYSTY TEKST
Patrycja Brudzińska, "School for learning not for schooling". Konstrukcjonizm a środowisko uczenia się - na podstawie działalności Darunsikkhalai School for Innovative Learning, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 293 - 309
BIBTEX@Article{ authors = "Patrycja Brudzińska", title = ""School for learning not for schooling". Konstrukcjonizm a środowisko uczenia się - na podstawie działalności Darunsikkhalai School for Innovative Learning", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "293 - 309" }
-
Wiarygodność i relacje społeczne Piotr Sztompka, "Wiarygodność. Sekret dobrych relacji", Znak Horyzont, Kraków 2023, ss. 318s. 311 - 317CZYSTY TEKST
Paweł Prüfer, Wiarygodność i relacje społeczne Piotr Sztompka, "Wiarygodność. Sekret dobrych relacji", Znak Horyzont, Kraków 2023, ss. 318, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 311 - 317
BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Prüfer", title = "Wiarygodność i relacje społeczne Piotr Sztompka, "Wiarygodność. Sekret dobrych relacji", Znak Horyzont, Kraków 2023, ss. 318", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "311 - 317" }