-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Cyrek, Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 9 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Cyrek", title = "Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "9 - 21" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Hajdas, Wzorce męskości w komunikacji marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 23 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Hajdas", title = "Wzorce męskości w komunikacji marki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "23 - 32" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Podstawowa klasyfikacja komunikacji marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 33 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Podstawowa klasyfikacja komunikacji marketingowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "33 - 43" }
-
CZYSTY TEKST
Witold Kozirok, Reklama żywności – postawy i zachowania konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Kozirok", title = "Reklama żywności – postawy i zachowania konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "45 - 54" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Maik, Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Maik", title = "Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "55 - 65" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 67 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "67 - 81" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, "Zyskowny klient" i "natrętna komunikacja" we współczesnym marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 83 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = ""Zyskowny klient" i "natrętna komunikacja" we współczesnym marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "83 - 95" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "97 - 105" }
-
Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłychs. 109 - 120CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 109 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "109 - 120" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "121 - 132" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 133 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "133 - 142" }
-
Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życias. 143 - 154CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "143 - 154" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń, Kreowanie wizerunku marki offline a online, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Kreowanie wizerunku marki offline a online", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "155 - 166" }
-
Użytkownik social media i wzory jego zachowań konsumenckich na rynku turystyki muzealnejs. 167 - 179CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Użytkownik social media i wzory jego zachowań konsumenckich na rynku turystyki muzealnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Użytkownik social media i wzory jego zachowań konsumenckich na rynku turystyki muzealnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "167 - 179" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Rozwój internetowych zakupów grupowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Rozwój internetowych zakupów grupowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "181 - 192" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Kalińska-Kula, Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 195 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "195 - 204" }
-
Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowychs. 205 - 216CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 205 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "205 - 216" }
-
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnejs. 217 - 231CZYSTY TEKST
Karolina Łopacińska, Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 217 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Łopacińska", title = "Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "217 - 231" }
-
Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznejs. 233 - 243CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 233 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "233 - 243" }
-
Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowychs. 245 - 255CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 245 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "245 - 255" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 257 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "257 - 265" }
-
Opinie menedżerów na temat barier działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – wyniki badańs. 267 - 276CZYSTY TEKST
Urszula Szulczyńska, Opinie menedżerów na temat barier działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 267 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szulczyńska", title = "Opinie menedżerów na temat barier działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "267 - 276" }