-
Wstęps. 11CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 11
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "11" }
-
Kształtowanie wizerunku marki na przykładzie przedsiębiorstw z branży odzieżowejs. 372 - 375CZYSTY TEKST
Justyna Garboś, Kształtowanie wizerunku marki na przykładzie przedsiębiorstw z branży odzieżowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 372 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Garboś", title = "Kształtowanie wizerunku marki na przykładzie przedsiębiorstw z branży odzieżowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "372 - 375" }
-
Komunikacja IP jako narzędzie kształtowania interakcjis. 506 - 510CZYSTY TEKST
Mieczysław Stępień, Komunikacja IP jako narzędzie kształtowania interakcji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 506 - 510
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Stępień", title = "Komunikacja IP jako narzędzie kształtowania interakcji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "506 - 510" }
-
Kreowanie systemu informacji przez jednostki samorządu terytorialnego jako forma interakcji samorząd terytorialny-społeczeństwos. 513 - 518CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Kreowanie systemu informacji przez jednostki samorządu terytorialnego jako forma interakcji samorząd terytorialny-społeczeństwo, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 513 - 518
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Kreowanie systemu informacji przez jednostki samorządu terytorialnego jako forma interakcji samorząd terytorialny-społeczeństwo", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "513 - 518" }
-
Instrumenty kształtowania wizerunku gminy na przykładzie miasta Zambrów i gminy wiejskiej Mały Płocks. 519 - 527CZYSTY TEKST
Ewa Glińska, Sławomir Gromadzki, Instrumenty kształtowania wizerunku gminy na przykładzie miasta Zambrów i gminy wiejskiej Mały Płock, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 519 - 527
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Glińska, Sławomir Gromadzki", title = "Instrumenty kształtowania wizerunku gminy na przykładzie miasta Zambrów i gminy wiejskiej Mały Płock", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "519 - 527" }
-
Kształtowanie wizerunku gminy jako element lokalnej polityki gospodarczejs. 528 - 533CZYSTY TEKST
Magdalena Kogut, Kształtowanie wizerunku gminy jako element lokalnej polityki gospodarczej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 528 - 533
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kogut", title = "Kształtowanie wizerunku gminy jako element lokalnej polityki gospodarczej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "528 - 533" }
-
Wybrane elementy tożsamości kraju w kreowaniu marki narodowejs. 534 - 540CZYSTY TEKST
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Wybrane elementy tożsamości kraju w kreowaniu marki narodowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 534 - 540
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Nikodemska-Wołowik", title = "Wybrane elementy tożsamości kraju w kreowaniu marki narodowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "534 - 540" }
-
Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu : wybrane aspektys. 541 - 546CZYSTY TEKST
Wanda Zaremba, Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 541 - 546
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Zaremba", title = "Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "541 - 546" }
-
Promocja jako zadanie własne jednostek samorządu terytorialnegos. 547 - 551CZYSTY TEKST
Magdalena Zioło, Promocja jako zadanie własne jednostek samorządu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 547 - 551
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zioło", title = "Promocja jako zadanie własne jednostek samorządu terytorialnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "547 - 551" }
-
A new way to understand marketing : the Customer Relationship Managements. 15 - 21CZYSTY TEKST
Giuseppe Cataldo, A new way to understand marketing : the Customer Relationship Management, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 15 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Giuseppe Cataldo", title = "A new way to understand marketing : the Customer Relationship Management", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "15 - 21" }
-
Zmiany w otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw bankowychs. 22 - 27CZYSTY TEKST
Stanisław Flejterski, Zmiany w otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw bankowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 22 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Flejterski", title = "Zmiany w otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw bankowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "22 - 27" }
-
Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku organizacji pozarządowychs. 28 - 31CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku organizacji pozarządowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 28 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku organizacji pozarządowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "28 - 31" }
-
Strategia marketingowa dla wybranej kopalni kruszyws. 32 - 39CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Strategia marketingowa dla wybranej kopalni kruszyw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 32 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski", title = "Strategia marketingowa dla wybranej kopalni kruszyw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "32 - 39" }
-
Marketing wartości a usługis. 40 - 42CZYSTY TEKST
Agata Krukowska-Miler, Marketing wartości a usługi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 40 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Krukowska-Miler", title = "Marketing wartości a usługi", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "40 - 42" }
-
Wybrane formy bankowości elektronicznej wykorzystywane do budowania trwałych relacji z klientems. 43 - 47CZYSTY TEKST
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Wybrane formy bankowości elektronicznej wykorzystywane do budowania trwałych relacji z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 43 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kuczamer-Kłopotowska", title = "Wybrane formy bankowości elektronicznej wykorzystywane do budowania trwałych relacji z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "43 - 47" }
-
Strategie marketingowe jako jeden z kierunków rozwoju myśli marketingowejs. 48 - 52CZYSTY TEKST
Marek Matusiak, Strategie marketingowe jako jeden z kierunków rozwoju myśli marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 48 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Matusiak", title = "Strategie marketingowe jako jeden z kierunków rozwoju myśli marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "48 - 52" }
-
Bariery i szanse rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw wobec wyzwań współczesnego rynkus. 53 - 56CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Bariery i szanse rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw wobec wyzwań współczesnego rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 53 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Bariery i szanse rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw wobec wyzwań współczesnego rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "53 - 56" }
-
Czynniki otoczenia marketingowego podmiotów rynku usług zdrowotnychs. 57 - 64CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Czynniki otoczenia marketingowego podmiotów rynku usług zdrowotnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 57 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Czynniki otoczenia marketingowego podmiotów rynku usług zdrowotnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "57 - 64" }
-
Paradygmat usługowy szansą marketingu?s. 65 - 71CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski, Paradygmat usługowy szansą marketingu?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 65 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski", title = "Paradygmat usługowy szansą marketingu?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "65 - 71" }
-
Zróżnicowanie kulturowe międzynarodowego personelu marketingowegos. 72 - 77CZYSTY TEKST
Arnold Pabian, Zróżnicowanie kulturowe międzynarodowego personelu marketingowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 72 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Arnold Pabian", title = "Zróżnicowanie kulturowe międzynarodowego personelu marketingowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "72 - 77" }
-
Cena jako aktywny instrument marketingowy na rynku usług turystycznychs. 78 - 83CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Cena jako aktywny instrument marketingowy na rynku usług turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 78 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Cena jako aktywny instrument marketingowy na rynku usług turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "78 - 83" }
-
Uwarunkowania rozwoju Morskiego Portu Police w latach 2006-2020s. 84 - 90CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Marek Klabacha, Uwarunkowania rozwoju Morskiego Portu Police w latach 2006-2020, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 84 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc, Marek Klabacha", title = "Uwarunkowania rozwoju Morskiego Portu Police w latach 2006-2020", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "84 - 90" }
-
Strategie konkurencji na rynku usług lotniczych w Polsce w świetle ekspansji przewoźników niskokosztowychs. 91 - 98CZYSTY TEKST
Marta Pilarczyk, Strategie konkurencji na rynku usług lotniczych w Polsce w świetle ekspansji przewoźników niskokosztowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 91 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Pilarczyk", title = "Strategie konkurencji na rynku usług lotniczych w Polsce w świetle ekspansji przewoźników niskokosztowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "91 - 98" }
-
Usługi weterynaryjne : obszary adaptacji marketingus. 99 - 104CZYSTY TEKST
Lech Rak, Usługi weterynaryjne : obszary adaptacji marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 99 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Rak", title = "Usługi weterynaryjne : obszary adaptacji marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "99 - 104" }
-
Zarządzanie wiedzą partnera jako przejaw symbiomarketingu w sektorze producentów komputeróws. 105 - 110CZYSTY TEKST
Izabela Sztangret, Zarządzanie wiedzą partnera jako przejaw symbiomarketingu w sektorze producentów komputerów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 105 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sztangret", title = "Zarządzanie wiedzą partnera jako przejaw symbiomarketingu w sektorze producentów komputerów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "105 - 110" }
-
Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwach turystycznych : ujęcie teoretycznes. 111 - 114CZYSTY TEKST
Anna Tokarz, Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwach turystycznych : ujęcie teoretyczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 111 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tokarz", title = "Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwach turystycznych : ujęcie teoretyczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "111 - 114" }
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie usługowyms. 115 - 120CZYSTY TEKST
Agnieszka Widawska-Stanisz, Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie usługowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 115 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie usługowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "115 - 120" }
-
Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentóws. 121 - 126CZYSTY TEKST
Karolina Zięba, Sławomir Ertmański, Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 121 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zięba, Sławomir Ertmański", title = "Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "121 - 126" }
-
Partnerstwo w świetle kapitału relacjis. 129 - 133CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Partnerstwo w świetle kapitału relacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 129 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Partnerstwo w świetle kapitału relacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "129 - 133" }
-
Partnerskie powiązania rynkowe w rolnictwie na przykładzie sektora nasion rolniczychs. 134 - 138CZYSTY TEKST
Jacek Chotkowski, Partnerskie powiązania rynkowe w rolnictwie na przykładzie sektora nasion rolniczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 134 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Chotkowski", title = "Partnerskie powiązania rynkowe w rolnictwie na przykładzie sektora nasion rolniczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "134 - 138" }
-
Marketingowy i logistyczny wymiar obsługi klienta w kształtowaniu relacji z klientems. 139 - 145CZYSTY TEKST
Izabela Dembińska-Cyran, Marketingowy i logistyczny wymiar obsługi klienta w kształtowaniu relacji z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 139 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Dembińska-Cyran", title = "Marketingowy i logistyczny wymiar obsługi klienta w kształtowaniu relacji z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "139 - 145" }
-
Potrzeby konsumentów jako fundament strategii marketingowych usługs. 146 - 152CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Potrzeby konsumentów jako fundament strategii marketingowych usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 146 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Potrzeby konsumentów jako fundament strategii marketingowych usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "146 - 152" }
-
Rola badań marketingowych w identyfikowaniu i zaspokajaniu potrzeb społeczności lokalnychs. 153 - 157CZYSTY TEKST
Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rola badań marketingowych w identyfikowaniu i zaspokajaniu potrzeb społeczności lokalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 153 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj", title = "Rola badań marketingowych w identyfikowaniu i zaspokajaniu potrzeb społeczności lokalnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "153 - 157" }
-
Instrumenty wykorzystywane w rozwoju marketingu partnerskiego : (na przykładzie zakładów mięsnych województwa podkarpackiego)s. 158 - 162CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Wiesław Kuźniar, Instrumenty wykorzystywane w rozwoju marketingu partnerskiego : (na przykładzie zakładów mięsnych województwa podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 158 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Wiesław Kuźniar", title = "Instrumenty wykorzystywane w rozwoju marketingu partnerskiego : (na przykładzie zakładów mięsnych województwa podkarpackiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "158 - 162" }
-
Wykorzystanie segmentacji klientów w tworzeniu relacji partnerskichs. 163 - 166CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Wykorzystanie segmentacji klientów w tworzeniu relacji partnerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 163 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop", title = "Wykorzystanie segmentacji klientów w tworzeniu relacji partnerskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "163 - 166" }
-
Personal i privat banking jako narzędzia utrwalania relacji w wybranych segmentachs. 167 - 171CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Personal i privat banking jako narzędzia utrwalania relacji w wybranych segmentach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 167 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Personal i privat banking jako narzędzia utrwalania relacji w wybranych segmentach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "167 - 171" }
-
Marketing partnerski a pozycja konkurencyjna bankus. 172 - 176CZYSTY TEKST
Agata Kilon, Jarosław Kilon, Marketing partnerski a pozycja konkurencyjna banku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 172 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Kilon, Jarosław Kilon", title = "Marketing partnerski a pozycja konkurencyjna banku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "172 - 176" }
-
Marketing relacyjny a jakość na przykładzie usług medycznychs. 177 - 182CZYSTY TEKST
Katarzyna Krot, Marketing relacyjny a jakość na przykładzie usług medycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 177 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Krot", title = "Marketing relacyjny a jakość na przykładzie usług medycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "177 - 182" }
-
Poziom satysfakcji klientów biur nieruchomościs. 183 - 188CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Poziom satysfakcji klientów biur nieruchomości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 183 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Poziom satysfakcji klientów biur nieruchomości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "183 - 188" }
-
Możliwości wykorzystania programów lojalnościowych w działalności biur podróżys. 189 - 193CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Możliwości wykorzystania programów lojalnościowych w działalności biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 189 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Możliwości wykorzystania programów lojalnościowych w działalności biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "189 - 193" }
-
The marketing management of on-site Customer-to-Customer Interaction (CCI) in servicess. 194 - 198CZYSTY TEKST
Richard Nicholls, The marketing management of on-site Customer-to-Customer Interaction (CCI) in services, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 194 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Richard Nicholls", title = "The marketing management of on-site Customer-to-Customer Interaction (CCI) in services", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "194 - 198" }
-
Rola obsługi klienta w budowaniu więzi z klientamis. 199 - 202CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Rola obsługi klienta w budowaniu więzi z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 199 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Rola obsługi klienta w budowaniu więzi z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "199 - 202" }
-
Zastosowanie marketingu partnerskiego w programie Leader+s. 203 - 208CZYSTY TEKST
Robert Romanowski, Zastosowanie marketingu partnerskiego w programie Leader+, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 203 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Romanowski", title = "Zastosowanie marketingu partnerskiego w programie Leader+", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "203 - 208" }
-
Marketing partnerski jako forma kształtowania partnerstwa w pieszej turystyce pielgrzymkowejs. 209 - 212CZYSTY TEKST
Izabela Sowier-Kasprzyk, Marketing partnerski jako forma kształtowania partnerstwa w pieszej turystyce pielgrzymkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 209 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sowier-Kasprzyk", title = "Marketing partnerski jako forma kształtowania partnerstwa w pieszej turystyce pielgrzymkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "209 - 212" }
-
CRM : strategia ukierunkowująca bank na zwiększenie efektywnościs. 213 - 217CZYSTY TEKST
Renata Stasiak-Betlejewska, CRM : strategia ukierunkowująca bank na zwiększenie efektywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 213 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Stasiak-Betlejewska", title = "CRM : strategia ukierunkowująca bank na zwiększenie efektywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "213 - 217" }
-
Budowanie lojalności klientów w usługach z intensywnym kontaktem osobistyms. 218 - 222CZYSTY TEKST
Wiesław Urban, Budowanie lojalności klientów w usługach z intensywnym kontaktem osobistym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 218 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Urban", title = "Budowanie lojalności klientów w usługach z intensywnym kontaktem osobistym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "218 - 222" }
-
Negocjacje jako narzędzie kształtowania interakcjis. 363 - 365CZYSTY TEKST
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Negocjacje jako narzędzie kształtowania interakcji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 363 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Negocjacje jako narzędzie kształtowania interakcji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "363 - 365" }
-
Koncepcja marketingu relacji w kreowaniu długookresowych więzi z klientems. 223 - 227CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Koncepcja marketingu relacji w kreowaniu długookresowych więzi z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 223 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Koncepcja marketingu relacji w kreowaniu długookresowych więzi z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "223 - 227" }
-
Programy lojalności w praktyce marketingowej przedsiębiorstws. 228 - 235CZYSTY TEKST
Halina Wojnarowska, Programy lojalności w praktyce marketingowej przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 228 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Wojnarowska", title = "Programy lojalności w praktyce marketingowej przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "228 - 235" }
-
Kreowanie wartości dla klienta wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwas. 236 - 240CZYSTY TEKST
Dominika Woźny, Kreowanie wartości dla klienta wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 236 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Woźny", title = "Kreowanie wartości dla klienta wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "236 - 240" }
-
Kształtowanie długotrwałych więzi filharmonii z melomanami według koncepcji marketingu partnerskiegos. 241 - 246CZYSTY TEKST
Łukasz Wróblewski, Kształtowanie długotrwałych więzi filharmonii z melomanami według koncepcji marketingu partnerskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 241 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Wróblewski", title = "Kształtowanie długotrwałych więzi filharmonii z melomanami według koncepcji marketingu partnerskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "241 - 246" }
-
Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o.s. 249 - 255CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o., Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 249 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o.", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "249 - 255" }
-
Psychologiczne aspekty kształtowania interakcji w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwas. 256 - 261CZYSTY TEKST
Marek Drzazga, Anna Drzazga, Psychologiczne aspekty kształtowania interakcji w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 256 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Drzazga, Anna Drzazga", title = "Psychologiczne aspekty kształtowania interakcji w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "256 - 261" }
-
Udział w targach jako sposób na budowanie wizerunku małych i średnich przedsiębiorstws. 262 - 267CZYSTY TEKST
Anna Dziadkiewicz, Udział w targach jako sposób na budowanie wizerunku małych i średnich przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 262 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dziadkiewicz", title = "Udział w targach jako sposób na budowanie wizerunku małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "262 - 267" }
-
Wykorzystywanie udziału w targach do kształtowania relacji przedsiębiorstwa z klientamis. 268 - 272CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Wykorzystywanie udziału w targach do kształtowania relacji przedsiębiorstwa z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 268 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Wykorzystywanie udziału w targach do kształtowania relacji przedsiębiorstwa z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "268 - 272" }
-
Wpływ reklamy na zachowania konsumentów w świetle badań empirycznychs. 273 - 279CZYSTY TEKST
Grzegorz Gliszczyński, Wpływ reklamy na zachowania konsumentów w świetle badań empirycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 273 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Gliszczyński", title = "Wpływ reklamy na zachowania konsumentów w świetle badań empirycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "273 - 279" }
-
Raportowanie społeczne jako element komunikacji z otoczeniems. 280 - 283CZYSTY TEKST
Urszula Gołaszewska-Kaczan, Raportowanie społeczne jako element komunikacji z otoczeniem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 280 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Gołaszewska-Kaczan", title = "Raportowanie społeczne jako element komunikacji z otoczeniem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "280 - 283" }
-
Wybrane problemy komunikacji organizacji non profits. 284 - 289CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Wybrane problemy komunikacji organizacji non profit, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 284 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Wybrane problemy komunikacji organizacji non profit", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "284 - 289" }
-
Klasyfikacja promocji i jej głównych elementóws. 290 - 295CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Klasyfikacja promocji i jej głównych elementów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 290 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Klasyfikacja promocji i jej głównych elementów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "290 - 295" }
-
Stopień oraz determinanty integracji instrumentów promocji mix stosowanej przez przedsiębiorstwa farmaceutycznes. 296 - 301CZYSTY TEKST
Anna Knapik, Stopień oraz determinanty integracji instrumentów promocji mix stosowanej przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 296 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Knapik", title = "Stopień oraz determinanty integracji instrumentów promocji mix stosowanej przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "296 - 301" }
-
Ocena działań marketingowych wybranych banków w Polsce w stosunku do klientów korporacyjnychs. 302 - 309CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Marek Czyż, Ocena działań marketingowych wybranych banków w Polsce w stosunku do klientów korporacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 302 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc, Marek Czyż", title = "Ocena działań marketingowych wybranych banków w Polsce w stosunku do klientów korporacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "302 - 309" }
-
CRM a zintegrowana komunikacja marketingowas. 310 - 315CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, CRM a zintegrowana komunikacja marketingowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 310 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "CRM a zintegrowana komunikacja marketingowa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "310 - 315" }
-
Narzędzia promocji i sprzedaży usług hotelarskich na współczesnym rynku turystycznyms. 316 - 320CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Narzędzia promocji i sprzedaży usług hotelarskich na współczesnym rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 316 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Narzędzia promocji i sprzedaży usług hotelarskich na współczesnym rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "316 - 320" }
-
Celebrity endorsement a skuteczność przekazu reklamowegos. 321 - 324CZYSTY TEKST
Lucyna Witek, Celebrity endorsement a skuteczność przekazu reklamowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 321 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Witek", title = "Celebrity endorsement a skuteczność przekazu reklamowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "321 - 324" }
-
Redukowanie niepewności w transakcjach zawieranych na rynku instytucjonalnyms. 327 - 331CZYSTY TEKST
Lidia Danik, Redukowanie niepewności w transakcjach zawieranych na rynku instytucjonalnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 327 - 331
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Danik", title = "Redukowanie niepewności w transakcjach zawieranych na rynku instytucjonalnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "327 - 331" }
-
Kształtowanie postaw i zachowań pracowników sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji z klientami organizacjis. 332 - 337CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Kształtowanie postaw i zachowań pracowników sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji z klientami organizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 332 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher", title = "Kształtowanie postaw i zachowań pracowników sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji z klientami organizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "332 - 337" }
-
Interpersonalne relacje między uczniem (studentem) a nauczycielem : oczekiwania a rzeczywistośćs. 338 - 341CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Interpersonalne relacje między uczniem (studentem) a nauczycielem : oczekiwania a rzeczywistość, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 338 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Interpersonalne relacje między uczniem (studentem) a nauczycielem : oczekiwania a rzeczywistość", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "338 - 341" }
-
Warunki i metody rozwoju współpracy między pracownikami w ramach zarządzania wiedząs. 342 - 346CZYSTY TEKST
Maria Majewska, Warunki i metody rozwoju współpracy między pracownikami w ramach zarządzania wiedzą, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 342 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Majewska", title = "Warunki i metody rozwoju współpracy między pracownikami w ramach zarządzania wiedzą", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "342 - 346" }
-
Komunikacja biznesowa i interakcje w różnych kulturach światas. 347 - 351CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Komunikacja biznesowa i interakcje w różnych kulturach świata, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 347 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Komunikacja biznesowa i interakcje w różnych kulturach świata", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "347 - 351" }
-
Rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowejs. 352 - 356CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 352 - 356
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "352 - 356" }
-
Wpływ interakcji międzyludzkich na budowę więzi z klientami w małych przedsiębiorstwach handlu detalicznegos. 357 - 360CZYSTY TEKST
Grażyna Złotkowska, Wpływ interakcji międzyludzkich na budowę więzi z klientami w małych przedsiębiorstwach handlu detalicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 357 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Złotkowska", title = "Wpływ interakcji międzyludzkich na budowę więzi z klientami w małych przedsiębiorstwach handlu detalicznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "357 - 360" }
-
Wybrane aspekty kreowania strategii innowacyjnychs. 366 - 371CZYSTY TEKST
Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Wybrane aspekty kreowania strategii innowacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 366 - 371
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Brojak-Trzaskowska", title = "Wybrane aspekty kreowania strategii innowacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "366 - 371" }
-
Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznegos. 382 - 386CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda, Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 382 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda", title = "Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "382 - 386" }
-
Pozycjonowanie marki poprzez wydarzenia sportowes. 376 - 381CZYSTY TEKST
Marek Grzybowski, Pozycjonowanie marki poprzez wydarzenia sportowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 376 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Grzybowski", title = "Pozycjonowanie marki poprzez wydarzenia sportowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "376 - 381" }
-
Personalizacja marki i jej interakcje z użytkownikamis. 387 - 390CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Personalizacja marki i jej interakcje z użytkownikami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 387 - 390
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Personalizacja marki i jej interakcje z użytkownikami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "387 - 390" }
-
Wizerunek polskich produktów w Berlinie : wyzwanie dla polskich przedsiębiorcóws. 391 - 396CZYSTY TEKST
Joanna Markiewicz, Wizerunek polskich produktów w Berlinie : wyzwanie dla polskich przedsiębiorców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 391 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Markiewicz", title = "Wizerunek polskich produktów w Berlinie : wyzwanie dla polskich przedsiębiorców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "391 - 396" }
-
Siła marki oraz wskaźniki jej ocenys. 397 - 403CZYSTY TEKST
Arkadiusz Moroz, Siła marki oraz wskaźniki jej oceny, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 397 - 403
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Moroz", title = "Siła marki oraz wskaźniki jej oceny", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "397 - 403" }
-
Jakość usług finansowych w opinii pracowników i klientów bankus. 404 - 408CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Jakość usług finansowych w opinii pracowników i klientów banku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 404 - 408
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Jakość usług finansowych w opinii pracowników i klientów banku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "404 - 408" }
-
Marketing mobilny jako instrument kształtowania interakcjis. 409 - 414CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Marketing mobilny jako instrument kształtowania interakcji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 409 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Marketing mobilny jako instrument kształtowania interakcji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "409 - 414" }
-
Badanie zadowolenia klienta z jakości oferowanych usług i poziomu obsługi klienta metodą map jakości i CSI na przykładzie Poczty Polskiejs. 415 - 421CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Badanie zadowolenia klienta z jakości oferowanych usług i poziomu obsługi klienta metodą map jakości i CSI na przykładzie Poczty Polskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 415 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Badanie zadowolenia klienta z jakości oferowanych usług i poziomu obsługi klienta metodą map jakości i CSI na przykładzie Poczty Polskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "415 - 421" }
-
Rola dostawców w procesie rozwoju nowych produktóws. 422 - 426CZYSTY TEKST
Urszula Szulczyńska, Rola dostawców w procesie rozwoju nowych produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 422 - 426
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szulczyńska", title = "Rola dostawców w procesie rozwoju nowych produktów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "422 - 426" }
-
Innowacje ciągnione przez rynek jako źródło budowania więzi z klientems. 427 - 431CZYSTY TEKST
Rafał Szymański, Innowacje ciągnione przez rynek jako źródło budowania więzi z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 427 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Szymański", title = "Innowacje ciągnione przez rynek jako źródło budowania więzi z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "427 - 431" }
-
Zmiany demograficzne a strategia markis. 432 - 436CZYSTY TEKST
Tomasz Wanat, Zmiany demograficzne a strategia marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 432 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wanat", title = "Zmiany demograficzne a strategia marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "432 - 436" }
-
Znaczenie marketingu partnerskiego w procesie wdrażania innowacji produktowychs. 437 - 441CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Znaczenie marketingu partnerskiego w procesie wdrażania innowacji produktowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 437 - 441
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Znaczenie marketingu partnerskiego w procesie wdrażania innowacji produktowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "437 - 441" }
-
Wybrane elementy zarządzania marką na przykładzie marki "Żubrówka" firmy "Polmos" Białystoks. 442 - 448CZYSTY TEKST
Jarosław Zalejski, Wybrane elementy zarządzania marką na przykładzie marki "Żubrówka" firmy "Polmos" Białystok, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 442 - 448
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Zalejski", title = "Wybrane elementy zarządzania marką na przykładzie marki "Żubrówka" firmy "Polmos" Białystok", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "442 - 448" }
-
Wirtualizacja produktu oraz personalizacja kompozycji wartości jako cechy e-biznesu w zakresie relacji z klientamis. 451 - 456CZYSTY TEKST
Tymoteusz Doligalski, Wirtualizacja produktu oraz personalizacja kompozycji wartości jako cechy e-biznesu w zakresie relacji z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 451 - 456
BIBTEX@Article{ authors = " Tymoteusz Doligalski", title = "Wirtualizacja produktu oraz personalizacja kompozycji wartości jako cechy e-biznesu w zakresie relacji z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "451 - 456" }
-
Handel w siecis. 457 - 461CZYSTY TEKST
Małgorzata Dolińska, Handel w sieci, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 457 - 461
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Dolińska", title = "Handel w sieci", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "457 - 461" }
-
Mobile + electronic = komunikacja doskonałas. 462 - 465CZYSTY TEKST
Krzysztof Dumbal, Mobile + electronic = komunikacja doskonała, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 462 - 465
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Dumbal", title = "Mobile + electronic = komunikacja doskonała", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "462 - 465" }
-
Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingus. 466 - 471CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 466 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "466 - 471" }
-
Targetowanie behawioralne i modelowanie adaptacyjne przekazu reklamowegos. 472 - 478CZYSTY TEKST
Jarosław Jankowski, Targetowanie behawioralne i modelowanie adaptacyjne przekazu reklamowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 472 - 478
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jankowski", title = "Targetowanie behawioralne i modelowanie adaptacyjne przekazu reklamowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "472 - 478" }
-
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi interakcji poprzez Internet jako element kształtowania lojalności na polskim rynku wydawniczyms. 479 - 484CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi interakcji poprzez Internet jako element kształtowania lojalności na polskim rynku wydawniczym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 479 - 484
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi interakcji poprzez Internet jako element kształtowania lojalności na polskim rynku wydawniczym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "479 - 484" }
-
Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientems. 485 - 490CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski, Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 485 - 490
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska, Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski", title = "Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "485 - 490" }
-
Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu : wybrane aspektys. 491 - 496CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 491 - 496
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "491 - 496" }
-
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do kształtowania interakcji międzyludzkich w firmies. 497 - 500CZYSTY TEKST
Dagmara Modrzejewska-Chochorowska, Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do kształtowania interakcji międzyludzkich w firmie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 497 - 500
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Modrzejewska-Chochorowska", title = "Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do kształtowania interakcji międzyludzkich w firmie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "497 - 500" }
-
Zastosowanie platformy e-learning'owej w e-marketing'u : na przykładzie systemu LAMS (Learnig Activity Management System)s. 501 - 505CZYSTY TEKST
Adam Stecyk, Zastosowanie platformy e-learning'owej w e-marketing'u : na przykładzie systemu LAMS (Learnig Activity Management System), Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 501 - 505
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Stecyk", title = "Zastosowanie platformy e-learning'owej w e-marketing'u : na przykładzie systemu LAMS (Learnig Activity Management System)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "501 - 505" }