-
CZYSTY TEKST
Agata Szkiel, Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 83 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Szkiel", title = "Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "83 - 93" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wierzowiecka, Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 95 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wierzowiecka", title = "Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "95 - 105" }
-
Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstws. 107 - 114CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 107 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "107 - 114" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Kacprzak, Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 125 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kacprzak", title = "Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "125 - 133" }
-
Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych : wybrane aspektys. 135 - 146CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych : wybrane aspekty", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "135 - 146" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Romaniak, Beata Nowotarska-Romaniak, Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 147 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Romaniak, Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "147 - 156" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 157 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "157 - 166" }
-
Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy Xs. 407 - 416CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Marta Kawa, Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 407 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Marta Kawa", title = "Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "407 - 416" }
-
Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowychs. 417 - 425CZYSTY TEKST
Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 417 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "417 - 425" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Maciaszczyk, Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 427 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Maciaszczyk", title = "Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "427 - 436" }
-
Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków : (w świetle wyników badań)s. 177 - 187CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków : (w świetle wyników badań), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 177 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = "Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków : (w świetle wyników badań)", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "177 - 187" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek, Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 189 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek", title = "Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "189 - 196" }
-
Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerces. 197 - 206CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 197 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "197 - 206" }
-
CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 223 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "223 - 233" }
-
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesus. 235 - 244CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Magdalena Murzyn, Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 235 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik, Magdalena Murzyn", title = "Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "235 - 244" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Radosław Skrzetuski, Rola marketingu w budowie start-upu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 257 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron, Radosław Skrzetuski", title = "Rola marketingu w budowie start-upu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "257 - 266" }
-
Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europies. 267 - 278CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "267 - 278" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 281 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "281 - 288" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Caban-Piaskowska, "Design management" jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 299 - 307
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Caban-Piaskowska", title = ""Design management" jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "299 - 307" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Dolińska, Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 309 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Dolińska", title = "Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "309 - 316" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 327 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "327 - 337" }
-
Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktóws. 339 - 350CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 339 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "339 - 350" }
-
Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dziecis. 351 - 360CZYSTY TEKST
Dominika Kuberska, Karolina Suchta, Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 351 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kuberska, Karolina Suchta", title = "Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "351 - 360" }
-
CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Aleksandra Cieślik, Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 371 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron, Aleksandra Cieślik", title = "Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "371 - 379" }
-
Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualnes. 383 - 392CZYSTY TEKST
E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 383 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "383 - 392" }
-
Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracownikóws. 393 - 405CZYSTY TEKST
Piotr Cyrek, Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 393 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Cyrek", title = "Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "393 - 405" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gąsior", title = "Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "11 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Gliszczyński, Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 23 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Gliszczyński", title = "Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "23 - 39" }
-
Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnejs. 41 - 50CZYSTY TEKST
Magdalena Kalińska-Kula, Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "41 - 50" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Determinanty jakości badań marketingowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 51 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Determinanty jakości badań marketingowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "51 - 62" }
-
"Trzy w jednym" : niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętnościs. 63 - 71CZYSTY TEKST
"Trzy w jednym" : niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 63 - 71
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Trzy w jednym" : niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "63 - 71" }
-
Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia : od psychografii do analizy poststrukturalistycznejs. 117 - 124CZYSTY TEKST
Michał Cebula, Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia : od psychografii do analizy poststrukturalistycznej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 117 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Cebula", title = "Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia : od psychografii do analizy poststrukturalistycznej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "117 - 124" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska, Natalia Chomaniuk, Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska, Natalia Chomaniuk", title = "Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "167 - 175" }
-
Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzis. 209 - 221CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 209 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bryła", title = "Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "209 - 221" }
-
Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskichs. 245 - 255CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 245 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "245 - 255" }
-
Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnychs. 289 - 298CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 289 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz", title = "Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "289 - 298" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 317 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "317 - 326" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 361 - 369
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "361 - 369" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 437 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "437 - 446" }
-
The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safetys. 73 - 81CZYSTY TEKST
Marcin Pigłowski, The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safety, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 73 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Pigłowski", title = "The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safety", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "73 - 81" }