Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł artykułu (Znaleziono: 193 artykuły)
Autorzy
Strony
Czynności
Julian Klaczko - współtwórca polityki kulturalonej Hotelu Lambert
Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej, 1978, Tom 69 , Numer 3
Zofia Trojanowiczowa
s. 3-27
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zofia Trojanowiczowa, Julian Klaczko - współtwórca polityki kulturalonej Hotelu Lambert, Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej, 1978, 69, 3, s. 3-27
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{339620, author = "Zofia Trojanowiczowa", title = "Julian Klaczko - współtwórca polityki kulturalonej Hotelu Lambert", year = 1978, volume = 69, number = 3, journal = Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej, pages = s. 3-27, }
Odpowiedzialność cywilna hotelu za bezpieczeństwo pobytu gości hotelowych
Palestra, 1988, Tom 32 , Numer 5(365)
Mirosław Nesterowicz
s. 7-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Nesterowicz, Odpowiedzialność cywilna hotelu za bezpieczeństwo pobytu gości hotelowych, Palestra, 1988, 32, 5(365), s. 7-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509604, author = "Mirosław Nesterowicz", title = "Odpowiedzialność cywilna hotelu za bezpieczeństwo pobytu gości hotelowych", year = 1988, volume = 32, number = 5(365), journal = Palestra, pages = s. 7-17, }
Marceli Handelsman jako historyk dyplomacji Hotelu Lambert
Przegląd Historyczny, 1959, Tom 50 , Numer 1
Józef Dutkiewicz
s. 13-22, 179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Dutkiewicz, Marceli Handelsman jako historyk dyplomacji Hotelu Lambert , Przegląd Historyczny, 1959, 50, 1, s. 13-22, 179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{88288, author = "Józef Dutkiewicz", title = "Marceli Handelsman jako historyk dyplomacji Hotelu Lambert ", year = 1959, volume = 50, number = 1, journal = Przegląd Historyczny, pages = s. 13-22, 179, }
W sprawie ograniczenia odpowiedzialności utrzymujących hotele
Palestra, 1981, Tom 25 , Numer 10-12(286-288)
Adam Szpunar
s. 16-25
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Szpunar, W sprawie ograniczenia odpowiedzialności utrzymujących hotele, Palestra, 1981, 25, 10-12(286-288), s. 16-25
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520648, author = "Adam Szpunar", title = "W sprawie ograniczenia odpowiedzialności utrzymujących hotele", year = 1981, volume = 25, number = 10-12(286-288), journal = Palestra, pages = s. 16-25, }
Polityka cenowa polskich hoteli ekskluzywnych w elektronicznych kanałach dystrybucji usług hotelarskich
Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 , Numer 2 (26)
Katarzyna Biełuszko
s. 21-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Biełuszko, Polityka cenowa polskich hoteli ekskluzywnych w elektronicznych kanałach dystrybucji usług hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014, , 2 (26), s. 21-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{487104, author = "Katarzyna Biełuszko", title = "Polityka cenowa polskich hoteli ekskluzywnych w elektronicznych kanałach dystrybucji usług hotelarskich", year = 2014, volume = , number = 2 (26), journal = Ekonomiczne Problemy Turystyki, pages = s. 21-36, }
Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, Tom 15
Edyta Gołąb
s. 37-45
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Gołąb, Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 15, , s. 37-45
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507703, author = "Edyta Gołąb", title = "Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis", year = 2010, volume = 15, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 37-45, }
Hotspoty jako element przestrzeni informacyjnej w miastach
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica, 2008 , Numer 9
Wojciech Retkiewicz
s. 45-56
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Retkiewicz, Hotspoty jako element przestrzeni informacyjnej w miastach , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica, 2008, , 9, s. 45-56
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{93395, author = "Wojciech Retkiewicz", title = "Hotspoty jako element przestrzeni informacyjnej w miastach ", year = 2008, volume = , number = 9, journal = Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica, pages = s. 45-56, }
Wpływ kryzysu gospodarczego na metody zarządzania obiektami hotelowymi
International Journal of Management and Economics, 2012, Tom 35
Magdalena Kachniewska
s. 61-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kachniewska, Wpływ kryzysu gospodarczego na metody zarządzania obiektami hotelowymi , International Journal of Management and Economics, 2012, 35, , s. 61-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{123921, author = "Magdalena Kachniewska", title = "Wpływ kryzysu gospodarczego na metody zarządzania obiektami hotelowymi ", year = 2012, volume = 35, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 61-75, }
"Funkcje hotelarskie zabytkowych obiektów zamkowych", Marcin Hyski, Justyna Bednarzak, Katowice 2012 : [recenzja]
Turystyka Kulturowa, 2013 , Numer 6
Joanna Chała
Justyna Bednarzak (aut. dzieła rec.)
Marcin Hyski (aut. dzieła rec.)
s. 65-67
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Chała, "Funkcje hotelarskie zabytkowych obiektów zamkowych", Marcin Hyski, Justyna Bednarzak, Katowice 2012 : [recenzja] , Turystyka Kulturowa, 2013, , 6, s. 65-67
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{146931, author = "Joanna Chała", title = ""Funkcje hotelarskie zabytkowych obiektów zamkowych", Marcin Hyski, Justyna Bednarzak, Katowice 2012 : [recenzja] ", year = 2013, volume = , number = 6, journal = Turystyka Kulturowa, pages = s. 65-67, }
Bezpieczeństwo w hotelarstwie polskim
Bezpieczeństwo : teoria i praktyka : czasopismo Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2014, Tom 8 , Numer 3
Izabela Kapera
Jacek Kapera
s. 69-79
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Kapera, Jacek Kapera, Bezpieczeństwo w hotelarstwie polskim, Bezpieczeństwo : teoria i praktyka : czasopismo Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2014, 8, 3, s. 69-79
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{551552, author = "Izabela Kapera, Jacek Kapera", title = "Bezpieczeństwo w hotelarstwie polskim", year = 2014, volume = 8, number = 3, journal = Bezpieczeństwo : teoria i praktyka : czasopismo Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, pages = s. 69-79, }
Znaczenie platform zakupowych w kreowaniu popytu na usługi hotelarskie
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 83
Katarzyna Orfin
Marta Sidorkiewicz
s. 73-84
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Znaczenie platform zakupowych w kreowaniu popytu na usługi hotelarskie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 83, s. 73-84
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{503534, author = "Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz", title = "Znaczenie platform zakupowych w kreowaniu popytu na usługi hotelarskie", year = 2012, volume = , number = 83, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 73-84, }
Zmiany w zarządzaniu hotelami w okresie kryzysu ekonomicznego
International Journal of Management and Economics, 2012, Tom 35
Daria E. Jaremen
Elżbieta Nawrocka
s. 76-91
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka, Zmiany w zarządzaniu hotelami w okresie kryzysu ekonomicznego , International Journal of Management and Economics, 2012, 35, , s. 76-91
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{123924, author = "Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka", title = "Zmiany w zarządzaniu hotelami w okresie kryzysu ekonomicznego ", year = 2012, volume = 35, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 76-91, }
Koszty w przedsiębiorstwie hotelarskim - wprowadzenie do problematyki
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, Tom 20
Daniel Szostak
s. 79-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Koszty w przedsiębiorstwie hotelarskim - wprowadzenie do problematyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 79-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508093, author = "Daniel Szostak", title = "Koszty w przedsiębiorstwie hotelarskim - wprowadzenie do problematyki", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 79-87, }
La sucesión generacional en la empresa hotelera familiar, en un destino turístico de México
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, Tom 15 , Numer 7 (1)
Ana Virginia Maldonado Alcudia
Minerva Candelaria Maldonado Alcudia
César Miguel Maldonado Alcudia
Aida Alvarado Borrego
s. 79-88
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ana Virginia Maldonado Alcudia, Minerva Candelaria Maldonado Alcudia, César Miguel Maldonado Alcudia, Aida Alvarado Borrego, La sucesión generacional en la empresa hotelera familiar, en un destino turístico de México, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, 15, 7 (1), s. 79-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{404294, author = "Ana Virginia Maldonado Alcudia, Minerva Candelaria Maldonado Alcudia, César Miguel Maldonado Alcudia, Aida Alvarado Borrego", title = "La sucesión generacional en la empresa hotelera familiar, en un destino turístico de México", year = 2014, volume = 15, number = 7 (1), journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 79-88, }
Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, Tom 15 , Numer 4 (1)
Ewa Świstak
Monika Świątkowska
s. 83-94
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, 15, 4 (1), s. 83-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{404020, author = "Monika Świątkowska, Ewa Świstak", title = "Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim", year = 2014, volume = 15, number = 4 (1), journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 83-94, }
Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich
Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 , Numer 56
Daniel Szostak
s. 89-97
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 89-97
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493048, author = "Daniel Szostak", title = "Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 89-97, }
Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, Tom 25
Wojciech Kozłowski
Jacek Michalak
s. 91-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak, Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 91-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510467, author = "Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak", title = "Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 91-103, }
Hotel robotniczy jako środowisko społeczne
Przegląd Socjologiczny / Sociological Review, 1959, Tom 13 , Numer 1
Edward Kubejko
Jan Turawski
s. 106-136
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Turawski, Edward Kubejko, Hotel robotniczy jako środowisko społeczne , Przegląd Socjologiczny / Sociological Review, 1959, 13, 1, s. 106-136
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{574087, author = "Jan Turawski, Edward Kubejko", title = "Hotel robotniczy jako środowisko społeczne ", year = 1959, volume = 13, number = 1, journal = Przegląd Socjologiczny / Sociological Review, pages = s. 106-136, }
Biblioteka Hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim
Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, 2013, Tom 1 , Numer 1
Małgorzata Skowrońska
s. 116-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Skowrońska, Biblioteka Hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim , Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, 2013, 1, 1, s. 116-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{44589, author = "Małgorzata Skowrońska", title = "Biblioteka Hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim ", year = 2013, volume = 1, number = 1, journal = Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, pages = s. 116-119, }
Strategiczna Karta Wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi
Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 , Numer 2 (34)
Krzysztof Herman
Mateusz Naramski
Adam Szromek
s. 131-141
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek, Strategiczna Karta Wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016, , 2 (34), s. 131-141
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497162, author = "Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek", title = "Strategiczna Karta Wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi", year = 2016, volume = , number = 2 (34), journal = Ekonomiczne Problemy Turystyki, pages = s. 131-141, }
Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, Tom 18
Edyta Gołąb-Andrzejak
s. 137-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Gołąb-Andrzejak, Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 137-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508050, author = "Edyta Gołąb-Andrzejak", title = "Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 137-145, }
Hotele w obiektach zabytkowych
Ochrona Zabytków, 2004, Tom 1/2 , Numer 1/2
Rafał Rouba
s. 143-164
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Rouba, Hotele w obiektach zabytkowych , Ochrona Zabytków, 2004, 1/2, 1/2, s. 143-164
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{119980, author = "Rafał Rouba", title = "Hotele w obiektach zabytkowych ", year = 2004, volume = 1/2, number = 1/2, journal = Ochrona Zabytków, pages = s. 143-164, }
Zarządzanie marką korporacyjną przedsiębiorstw hotelarskich
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, Tom 15 , Numer 4 (3)
Hanna Górska-Warsewicz
s. 147-160
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Górska-Warsewicz, Zarządzanie marką korporacyjną przedsiębiorstw hotelarskich , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014, 15, 4 (3), s. 147-160
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{404211, author = "Hanna Górska-Warsewicz", title = "Zarządzanie marką korporacyjną przedsiębiorstw hotelarskich ", year = 2014, volume = 15, number = 4 (3), journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 147-160, }
Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim
Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 , Numer 2 (34)
Adam Pawlicz
s. 155-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Pawlicz, Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016, , 2 (34), s. 155-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497164, author = "Adam Pawlicz", title = "Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim", year = 2016, volume = , number = 2 (34), journal = Ekonomiczne Problemy Turystyki, pages = s. 155-165, }
Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, Tom 22
Józef Sala
s. 167-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Sala, Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 22, , s. 167-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509311, author = "Józef Sala", title = "Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa", year = 2011, volume = 22, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 167-175, }
Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskich
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, Tom 29
Daniel Szostak
s. 173-183
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskich , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 173-183
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511701, author = "Daniel Szostak", title = "Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskich ", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-183, }
Taiwan: the hotspot in the Western Pacific
Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2015, Tom 6 (2)
Dominika Kosárová
s. 178-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Kosárová, Taiwan: the hotspot in the Western Pacific, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2015, 6 (2), , s. 178-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{475572, author = "Dominika Kosárová", title = "Taiwan: the hotspot in the Western Pacific", year = 2015, volume = 6 (2), number = , journal = Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, pages = s. 178-192, }
Koszty jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego
International Journal of Management and Economics, 2008, Tom 24
Magdalena Kachniewska
s. 178-200
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kachniewska, Koszty jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego , International Journal of Management and Economics, 2008, 24, , s. 178-200
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{196246, author = "Magdalena Kachniewska", title = "Koszty jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego ", year = 2008, volume = 24, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 178-200, }
Ekonomiczna wartość dodana w ocenie działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego – studium literaturowe
Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2013, Tom 7
Dawid Szutowski
s. 185-193
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dawid Szutowski, Ekonomiczna wartość dodana w ocenie działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego – studium literaturowe, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2013, 7, , s. 185-193
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{612808, author = "Dawid Szutowski", title = "Ekonomiczna wartość dodana w ocenie działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego – studium literaturowe", year = 2013, volume = 7, number = , journal = Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, pages = s. 185-193, }
Performans zmediatyzowany - hot or not?
Kultura Popularna, 2015 , Numer 2 (44)
Wojciech Kowalczyk
s. 186-195
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Kowalczyk, Performans zmediatyzowany - hot or not?, Kultura Popularna, 2015, , 2 (44), s. 186-195
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{620641, author = "Wojciech Kowalczyk", title = "Performans zmediatyzowany - hot or not?", year = 2015, volume = , number = 2 (44), journal = Kultura Popularna, pages = s. 186-195, }
Analiza oferty specjalnych pakietów pobytowych i ich wykorzystania w obiekcie hotelarskim na przykładzie Royal Park Hotel & SPA w Mielnie
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 96
Jacek Borzyszkowski
Sebastian Dudziak
s. 193-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sebastian Dudziak, Jacek Borzyszkowski, Analiza oferty specjalnych pakietów pobytowych i ich wykorzystania w obiekcie hotelarskim na przykładzie Royal Park Hotel & SPA w Mielnie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 96, s. 193-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494759, author = "Sebastian Dudziak, Jacek Borzyszkowski", title = "Analiza oferty specjalnych pakietów pobytowych i ich wykorzystania w obiekcie hotelarskim na przykładzie Royal Park Hotel & SPA w Mielnie", year = 2012, volume = , number = 96, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 193-204, }
"Sakrament im Wechselspiel zwischen Ost und West", Robert Hotz, Zürich-Köln-Gütersloh 1979 : [recenzja]
Collectanea Theologica, 1980, Tom 50 , Numer 4
Stefan Moysa
Robert Hotz (aut. dzieła rec.)
s. 193-195
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stefan Moysa, "Sakrament im Wechselspiel zwischen Ost und West", Robert Hotz, Zürich-Köln-Gütersloh 1979 : [recenzja], Collectanea Theologica, 1980, 50, 4, s. 193-195
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{400535, author = "Stefan Moysa", title = ""Sakrament im Wechselspiel zwischen Ost und West", Robert Hotz, Zürich-Köln-Gütersloh 1979 : [recenzja]", year = 1980, volume = 50, number = 4, journal = Collectanea Theologica, pages = s. 193-195, }
Wybrane uwarunkowania rozwoju branży hotelarskiej w Polsce
Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2015, Tom 8
Krzysztof Firlej
Beata Spychalska
s. 202-221
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Firlej, Beata Spychalska, Wybrane uwarunkowania rozwoju branży hotelarskiej w Polsce, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2015, 8, , s. 202-221
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{506708, author = "Krzysztof Firlej, Beata Spychalska", title = "Wybrane uwarunkowania rozwoju branży hotelarskiej w Polsce", year = 2015, volume = 8, number = , journal = Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, pages = s. 202-221, }
Rynkowe determinanty różnicowania produktu globalnego w przedsiębiorstwie hotelarskim
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 84
Ewa Markiewicz
s. 211-226
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Markiewicz, Rynkowe determinanty różnicowania produktu globalnego w przedsiębiorstwie hotelarskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 84, s. 211-226
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{503589, author = "Ewa Markiewicz", title = "Rynkowe determinanty różnicowania produktu globalnego w przedsiębiorstwie hotelarskim", year = 2012, volume = , number = 84, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 211-226, }
Usługi hotelarskie w Polsce : dawniej i dziś
Saeculum Christianum : pismo historyczne, 2012, Tom 19 , Numer 2
Jacek Kraś
s. 213-225
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Kraś, Usługi hotelarskie w Polsce : dawniej i dziś, Saeculum Christianum : pismo historyczne, 2012, 19, 2, s. 213-225
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{365185, author = "Jacek Kraś", title = "Usługi hotelarskie w Polsce : dawniej i dziś", year = 2012, volume = 19, number = 2, journal = Saeculum Christianum : pismo historyczne, pages = s. 213-225, }
Postrzeganie przez gości hotelowych elementów bezpieczeństwa przeciwpożarowego : wybrany przykład
Kultura Bezpieczeństwa. Nauka-Praktyka-Refleksje, 2014 , Numer 16
Krzysztof Kaganek
Joanna Krawczyk
s. 228-246
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Kaganek, Joanna Krawczyk, Postrzeganie przez gości hotelowych elementów bezpieczeństwa przeciwpożarowego : wybrany przykład, Kultura Bezpieczeństwa. Nauka-Praktyka-Refleksje, 2014, , 16, s. 228-246
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{536689, author = "Krzysztof Kaganek, Joanna Krawczyk", title = "Postrzeganie przez gości hotelowych elementów bezpieczeństwa przeciwpożarowego : wybrany przykład", year = 2014, volume = , number = 16, journal = Kultura Bezpieczeństwa. Nauka-Praktyka-Refleksje, pages = s. 228-246, }
Budowa relacji z klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis
Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 , Numer 41
Edyta Gołąb
s. 229-234
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Gołąb, Budowa relacji z klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 229-234
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493688, author = "Edyta Gołąb", title = "Budowa relacji z klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 229-234, }
Hotentocka skóra Saartije Baartman
Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2011 , Numer 4 (130)
Anna Wieczorkiewicz
s. 253-274
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Wieczorkiewicz, Hotentocka skóra Saartije Baartman , Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2011, , 4 (130), s. 253-274
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{287530, author = "Anna Wieczorkiewicz", title = "Hotentocka skóra Saartije Baartman ", year = 2011, volume = , number = 4 (130), journal = Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, pages = s. 253-274, }
Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of the Radisson Blu Hotel in Szczecin
Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 , Numer 3 (31)
Katarzyna Orfin
Marta Sidorkiewicz
Anna Tokarz-Kocik
s. 287-301
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik, Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of the Radisson Blu Hotel in Szczecin, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015, , 3 (31), s. 287-301
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497252, author = "Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik", title = "Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of the Radisson Blu Hotel in Szczecin", year = 2015, volume = , number = 3 (31), journal = Ekonomiczne Problemy Turystyki, pages = s. 287-301, }
Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie
Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 , Numer 54
Ewa Dłubakowska-Puzio
Kamil Puzio
s. 299-309
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio, Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 299-309
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501503, author = "Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio", title = "Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 299-309, }
Hotelarskie programy lojalno- ściowe a restytucyjny charakter popytu turystycznego
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 84
Magdalena Domaracka
Rafał Rouba
s. 329-344
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Domaracka, Rafał Rouba, Hotelarskie programy lojalno- ściowe a restytucyjny charakter popytu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 84, s. 329-344
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{503597, author = "Magdalena Domaracka, Rafał Rouba", title = "Hotelarskie programy lojalno- ściowe a restytucyjny charakter popytu turystycznego", year = 2012, volume = , number = 84, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 329-344, }
Modelowanie popytu turystycznego w hotelach województwa zachodniopomorskiego
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 84
Robert Kubicki
Magdalena Kulbaczewska
s. 345-356
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Kubicki, Magdalena Kulbaczewska, Modelowanie popytu turystycznego w hotelach województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 84, s. 345-356
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{503598, author = "Robert Kubicki, Magdalena Kulbaczewska", title = "Modelowanie popytu turystycznego w hotelach województwa zachodniopomorskiego", year = 2012, volume = , number = 84, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 345-356, }
„Det hotade huset. Adliga föreställningar om samhället under stormaktstiden”, Peter Englund, Stockholm 1989 : [recenzja]
Przegląd Historyczny, 1990, Tom 81 , Numer 1-2
Michał Kopczyński
Peter Englund (aut. dzieła rec.)
s. 351-354
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Kopczyński, „Det hotade huset. Adliga föreställningar om samhället under stormaktstiden”, Peter Englund, Stockholm 1989 : [recenzja] , Przegląd Historyczny, 1990, 81, 1-2, s. 351-354
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{192144, author = "Michał Kopczyński", title = "„Det hotade huset. Adliga föreställningar om samhället under stormaktstiden”, Peter Englund, Stockholm 1989 : [recenzja] ", year = 1990, volume = 81, number = 1-2, journal = Przegląd Historyczny, pages = s. 351-354, }
Zarządzanie ryzykiem personalnym w hotelu a proces stymulacji popytu na usługi hotelarskie
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 84
Anna Tokarz-Kocik
s. 381-393
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Tokarz-Kocik, Zarządzanie ryzykiem personalnym w hotelu a proces stymulacji popytu na usługi hotelarskie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 84, s. 381-393
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{503601, author = "Anna Tokarz-Kocik", title = "Zarządzanie ryzykiem personalnym w hotelu a proces stymulacji popytu na usługi hotelarskie", year = 2012, volume = , number = 84, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 381-393, }
Obszary innowacyjności w wybranych hotelach Beskidu Śląskiego
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 86
Anna Kiełbasa
Daniel Puciato
Agnieszka Łoś
s. 387-398
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Puciato, Agnieszka Łoś, Anna Kiełbasa, Obszary innowacyjności w wybranych hotelach Beskidu Śląskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 86, s. 387-398
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{504271, author = "Daniel Puciato, Agnieszka Łoś, Anna Kiełbasa", title = "Obszary innowacyjności w wybranych hotelach Beskidu Śląskiego", year = 2012, volume = , number = 86, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 387-398, }
Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem
Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 , Numer 42
Katarzyna Gajek
Mieczysław Morawski
s. 468-476
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mieczysław Morawski, Katarzyna Gajek, Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 468-476
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493574, author = "Mieczysław Morawski, Katarzyna Gajek", title = "Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 468-476, }
Metody rangowania obiektów hotelarskich opisanych wieloma cechami diagnostycznymi
Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 , Numer 53
Wiesław Wagner
s. 473-487
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Wagner, Metody rangowania obiektów hotelarskich opisanych wieloma cechami diagnostycznymi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 53, s. 473-487
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501132, author = "Wiesław Wagner", title = "Metody rangowania obiektów hotelarskich opisanych wieloma cechami diagnostycznymi", year = 2010, volume = , number = 53, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 473-487, }
Baza hotelowa jako element potencjału turystycznego Polski
Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 , Numer 52
Anna Tokarz
s. 581-588
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Tokarz, Baza hotelowa jako element potencjału turystycznego Polski, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 52, s. 581-588
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495526, author = "Anna Tokarz", title = "Baza hotelowa jako element potencjału turystycznego Polski", year = 2010, volume = , number = 52, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 581-588, }
Uwarunkowania cenowe elementów produktu turystyki biznesowej w hotelach województwa zachodniopomorskiego
Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 , Numer 53
Marta Sidorkiewicz
s. 637-649
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Sidorkiewicz, Uwarunkowania cenowe elementów produktu turystyki biznesowej w hotelach województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 53, s. 637-649
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501151, author = "Marta Sidorkiewicz", title = "Uwarunkowania cenowe elementów produktu turystyki biznesowej w hotelach województwa zachodniopomorskiego", year = 2010, volume = , number = 53, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 637-649, }
Istota zarządzania wiedzą w hotelarstwie
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 68
Ewa Wszendybył-Skulska
s. 763-770
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Wszendybył-Skulska, Istota zarządzania wiedzą w hotelarstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 68, s. 763-770
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{499326, author = "Ewa Wszendybył-Skulska", title = "Istota zarządzania wiedzą w hotelarstwie", year = 2011, volume = , number = 68, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 763-770, }
←
1
2
3
→