Tytuł artykułu   (Znaleziono: 193 artykuły) Autorzy Strony Czynności
Julian Klaczko - współtwórca polityki kulturalonej Hotelu Lambert Zofia Trojanowiczowa s. 3-27
Odpowiedzialność cywilna hotelu za bezpieczeństwo pobytu gości hotelowych Mirosław Nesterowicz s. 7-17
Marceli Handelsman jako historyk dyplomacji Hotelu Lambert Józef Dutkiewicz s. 13-22, 179
W sprawie ograniczenia odpowiedzialności utrzymujących hotele Adam Szpunar s. 16-25
Polityka cenowa polskich hoteli ekskluzywnych w elektronicznych kanałach dystrybucji usług hotelarskich Katarzyna Biełuszko s. 21-36
Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis Edyta Gołąb s. 37-45
Hotspoty jako element przestrzeni informacyjnej w miastach Wojciech Retkiewicz s. 45-56
Wpływ kryzysu gospodarczego na metody zarządzania obiektami hotelowymi Magdalena Kachniewska s. 61-75
"Funkcje hotelarskie zabytkowych obiektów zamkowych", Marcin Hyski, Justyna Bednarzak, Katowice 2012 : [recenzja] Joanna Chała Justyna Bednarzak (aut. dzieła rec.) Marcin Hyski (aut. dzieła rec.) s. 65-67
Bezpieczeństwo w hotelarstwie polskim Izabela Kapera Jacek Kapera s. 69-79
Znaczenie platform zakupowych w kreowaniu popytu na usługi hotelarskie Katarzyna Orfin Marta Sidorkiewicz s. 73-84
Zmiany w zarządzaniu hotelami w okresie kryzysu ekonomicznego Daria E. Jaremen Elżbieta Nawrocka s. 76-91
Koszty w przedsiębiorstwie hotelarskim - wprowadzenie do problematyki Daniel Szostak s. 79-87
La sucesión generacional en la empresa hotelera familiar, en un destino turístico de México Ana Virginia Maldonado Alcudia Minerva Candelaria Maldonado Alcudia César Miguel Maldonado Alcudia Aida Alvarado Borrego s. 79-88
    Zacytuj
  • Udostępnij
Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim Ewa Świstak Monika Świątkowska s. 83-94
    Zacytuj
  • Udostępnij
Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich Daniel Szostak s. 89-97
Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich Wojciech Kozłowski Jacek Michalak s. 91-103
Hotel robotniczy jako środowisko społeczne Edward Kubejko Jan Turawski s. 106-136
Biblioteka Hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim Małgorzata Skowrońska s. 116-119
Strategiczna Karta Wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi Krzysztof Herman Mateusz Naramski Adam Szromek s. 131-141
Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich Edyta Gołąb-Andrzejak s. 137-145
Hotele w obiektach zabytkowych Rafał Rouba s. 143-164
Zarządzanie marką korporacyjną przedsiębiorstw hotelarskich Hanna Górska-Warsewicz s. 147-160
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim Adam Pawlicz s. 155-165
Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa Józef Sala s. 167-175
Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskich Daniel Szostak s. 173-183
Taiwan: the hotspot in the Western Pacific Dominika Kosárová s. 178-192
Koszty jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego Magdalena Kachniewska s. 178-200
Ekonomiczna wartość dodana w ocenie działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego – studium literaturowe Dawid Szutowski s. 185-193
Performans zmediatyzowany - hot or not? Wojciech Kowalczyk s. 186-195
Analiza oferty specjalnych pakietów pobytowych i ich wykorzystania w obiekcie hotelarskim na przykładzie Royal Park Hotel & SPA w Mielnie Jacek Borzyszkowski Sebastian Dudziak s. 193-204
"Sakrament im Wechselspiel zwischen Ost und West", Robert Hotz, Zürich-Köln-Gütersloh 1979 : [recenzja] Stefan Moysa Robert Hotz (aut. dzieła rec.) s. 193-195
Wybrane uwarunkowania rozwoju branży hotelarskiej w Polsce Krzysztof Firlej Beata Spychalska s. 202-221
Rynkowe determinanty różnicowania produktu globalnego w przedsiębiorstwie hotelarskim Ewa Markiewicz s. 211-226
Usługi hotelarskie w Polsce : dawniej i dziś Jacek Kraś s. 213-225
Postrzeganie przez gości hotelowych elementów bezpieczeństwa przeciwpożarowego : wybrany przykład Krzysztof Kaganek Joanna Krawczyk s. 228-246
Budowa relacji z klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis Edyta Gołąb s. 229-234
Hotentocka skóra Saartije Baartman Anna Wieczorkiewicz s. 253-274
Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of the Radisson Blu Hotel in Szczecin Katarzyna Orfin Marta Sidorkiewicz Anna Tokarz-Kocik s. 287-301
Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie Ewa Dłubakowska-Puzio Kamil Puzio s. 299-309
Hotelarskie programy lojalno- ściowe a restytucyjny charakter popytu turystycznego Magdalena Domaracka Rafał Rouba s. 329-344
Modelowanie popytu turystycznego w hotelach województwa zachodniopomorskiego Robert Kubicki Magdalena Kulbaczewska s. 345-356
„Det hotade huset. Adliga föreställningar om samhället under stormaktstiden”, Peter Englund, Stockholm 1989 : [recenzja] Michał Kopczyński Peter Englund (aut. dzieła rec.) s. 351-354
Zarządzanie ryzykiem personalnym w hotelu a proces stymulacji popytu na usługi hotelarskie Anna Tokarz-Kocik s. 381-393
Obszary innowacyjności w wybranych hotelach Beskidu Śląskiego Anna Kiełbasa Daniel Puciato Agnieszka Łoś s. 387-398
Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem Katarzyna Gajek Mieczysław Morawski s. 468-476
Metody rangowania obiektów hotelarskich opisanych wieloma cechami diagnostycznymi Wiesław Wagner s. 473-487
Baza hotelowa jako element potencjału turystycznego Polski Anna Tokarz s. 581-588
Uwarunkowania cenowe elementów produktu turystyki biznesowej w hotelach województwa zachodniopomorskiego Marta Sidorkiewicz s. 637-649
Istota zarządzania wiedzą w hotelarstwie Ewa Wszendybył-Skulska s. 763-770