-
Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej : dylematy metodologicznes. 73 - 83CZYSTY TEKST
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej : dylematy metodologiczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kaniewska-Sęba", title = "Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej : dylematy metodologiczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "73 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Net Promoter Score w badaniach lojalności klientów firm ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Net Promoter Score w badaniach lojalności klientów firm ubezpieczeniowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "85 - 93" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Konsument w układach sieciowych : specyfika podejść badawczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Konsument w układach sieciowych : specyfika podejść badawczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "95 - 106" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Schulz, Wpływ satysfakcji na lojalność klientów na rynku B2B, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 107 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Schulz", title = "Wpływ satysfakcji na lojalność klientów na rynku B2B", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "107 - 116" }
-
CZYSTY TEKST
Przemysław Tomczyk, Analiza podejść do zarządzania wartością klienta : próba systematyzacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 127 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Tomczyk", title = "Analiza podejść do zarządzania wartością klienta : próba systematyzacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "127 - 139" }
-
CZYSTY TEKST
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Dominika Szemiako, Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 155 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Dominika Szemiako", title = "Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "155 - 167" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Gliszczyński, Aneta Szuper, Ocena programów lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 181 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Gliszczyński, Aneta Szuper", title = "Ocena programów lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "181 - 195" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Metody pozyskiwania marek lokalnych przez firmy francuskie w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 197 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Metody pozyskiwania marek lokalnych przez firmy francuskie w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "197 - 207" }
-
CZYSTY TEKST
Miłosz Łuczak, Tworzenie relacji z finalnym nabywcą na rynku dóbr konsumpcyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Miłosz Łuczak", title = "Tworzenie relacji z finalnym nabywcą na rynku dóbr konsumpcyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "209 - 217" }
-
Satysfakcja i lojalność klientów polskiego sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych z lat 2007-2010s. 251 - 262CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Satysfakcja i lojalność klientów polskiego sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych z lat 2007-2010, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 251 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Satysfakcja i lojalność klientów polskiego sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych z lat 2007-2010", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "251 - 262" }
-
Zarządzanie doświadczeniami klientów jako kluczowy czynnik w procesie budowania ich lojalnościs. 275 - 284CZYSTY TEKST
Agata Sudolska, Zarządzanie doświadczeniami klientów jako kluczowy czynnik w procesie budowania ich lojalności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 275 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Sudolska", title = "Zarządzanie doświadczeniami klientów jako kluczowy czynnik w procesie budowania ich lojalności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "275 - 284" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 307 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "307 - 316" }
-
Zachowania uczestników wirtualnych społeczności : kreacja czy koegzystencja?s. 317 - 326CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Zachowania uczestników wirtualnych społeczności : kreacja czy koegzystencja?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 317 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Zachowania uczestników wirtualnych społeczności : kreacja czy koegzystencja?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "317 - 326" }
-
CZYSTY TEKST
Sabina Kauf, Suwerenny konsument w zdigitalizowanym świecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 335 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Kauf", title = "Suwerenny konsument w zdigitalizowanym świecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "335 - 348" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Andrzej Smalec, Izabela Ostrowska, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Andrzej Smalec, Izabela Ostrowska", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "7" }
-
Problemy metodologiczne badania wartości jako czynnika determinującego zachowania konsumpcyjnes. 11 - 23CZYSTY TEKST
Felicjan Bylok, Problemy metodologiczne badania wartości jako czynnika determinującego zachowania konsumpcyjne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Felicjan Bylok", title = "Problemy metodologiczne badania wartości jako czynnika determinującego zachowania konsumpcyjne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "11 - 23" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Juszczyk, Zastosowanie badań marketingowych do analizy zachowań konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 63 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Juszczyk", title = "Zastosowanie badań marketingowych do analizy zachowań konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "63 - 72" }
-
Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badańs. 363 - 375CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Anna Krajewska-Smardz, Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 363 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik, Anna Krajewska-Smardz", title = "Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "363 - 375" }
-
Komunikacja z klientami w praktyce polskich spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskichs. 401 - 411CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Komunikacja z klientami w praktyce polskich spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 401 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Komunikacja z klientami w praktyce polskich spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "401 - 411" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Wymiana informacji i bariery komunikacyjne w gospodarstwie domowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 349 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Wymiana informacji i bariery komunikacyjne w gospodarstwie domowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "349 - 362" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Wójcik, Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów na rynku konsumenckim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 413 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wójcik", title = "Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów na rynku konsumenckim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "413 - 420" }
-
Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentóws. 435 - 442CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 435 - 442
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz", title = "Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "435 - 442" }
-
Determinanty decyzyjne związane z zakupem leków OTC przez młodych konsumentóws. 471 - 479CZYSTY TEKST
Maria Danuta Głowacka, Piotr Czajka, Determinanty decyzyjne związane z zakupem leków OTC przez młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 471 - 479
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Danuta Głowacka, Piotr Czajka", title = "Determinanty decyzyjne związane z zakupem leków OTC przez młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "471 - 479" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Satysfakcja młodych usługobiorców z oferty i obsługi banków spółdzielczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 491 - 502
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Satysfakcja młodych usługobiorców z oferty i obsługi banków spółdzielczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "491 - 502" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Prospołeczne zachowania młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 503 - 515
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Prospołeczne zachowania młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "503 - 515" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Olszyńska, Filip Januszewski, Justyna Lewandowska, Potencjał social mediów w komunikacji z młodym segmentem odbiorców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 527 - 538
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Olszyńska, Filip Januszewski, Justyna Lewandowska", title = "Potencjał social mediów w komunikacji z młodym segmentem odbiorców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "527 - 538" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski, Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 539 - 551
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski", title = "Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "539 - 551" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł de Pourbaix, Młody konsument jako uczestnik procesów rynkowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 565 - 577
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł de Pourbaix", title = "Młody konsument jako uczestnik procesów rynkowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "565 - 577" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Złotkowska, Czynniki wpływające na zachowania nabywcze młodzieży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 579 - 587
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Złotkowska", title = "Czynniki wpływające na zachowania nabywcze młodzieży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "579 - 587" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Monika Szmyt, Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 591 - 603
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Monika Szmyt", title = "Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "591 - 603" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Turystyka polskich seniorów na tle wybranych krajów Europy Zachodniej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 627 - 641
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = "Turystyka polskich seniorów na tle wybranych krajów Europy Zachodniej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "627 - 641" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Juniorzy vs. seniorzy na rynku detalicznych usług bankowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 643 - 652
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Juniorzy vs. seniorzy na rynku detalicznych usług bankowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "643 - 652" }
-
CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Marka w ekspansji na rynki zagraniczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska", title = "Marka w ekspansji na rynki zagraniczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "143 - 154" }
-
Kształtowanie relacji konsument - przedsiębiorstwo - środowisko w okresie przemian cywilizacyjnychs. 219 - 228CZYSTY TEKST
Marcin Łuszczyk, Kształtowanie relacji konsument - przedsiębiorstwo - środowisko w okresie przemian cywilizacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 219 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łuszczyk", title = "Kształtowanie relacji konsument - przedsiębiorstwo - środowisko w okresie przemian cywilizacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "219 - 228" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Moc i siła marki w usługach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 241 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Moc i siła marki w usługach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "241 - 249" }
-
Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowychs. 297 - 306CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 297 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "297 - 306" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Chlipała, Podejście etnograficzne w gromadzeniu wiedzy o konsumentach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Chlipała", title = "Podejście etnograficzne w gromadzeniu wiedzy o konsumentach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "25 - 36" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 51 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "51 - 61" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Tkaczyk, Facebook jako narzędzie WOM marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 389 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Tkaczyk", title = "Facebook jako narzędzie WOM marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "389 - 399" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Ertmańska, Sławomir Ertmański, Etnocentryzm konsumencki wśród młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 457 - 469
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Ertmańska, Sławomir Ertmański", title = "Etnocentryzm konsumencki wśród młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "457 - 469" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Zachowania rynkowe seniorów w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 605 - 612
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Zachowania rynkowe seniorów w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "605 - 612" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Dąbrowski, Zastosowanie badań marketingowych do opisu procesu decyzyjnego konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Dąbrowski", title = "Zastosowanie badań marketingowych do opisu procesu decyzyjnego konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "37 - 50" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Badanie satysfakcji klientów : studium przypadku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Badanie satysfakcji klientów : studium przypadku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "117 - 126" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 169 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "169 - 179" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Kształtowanie lojalności nabywców w dobie konkurencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 229 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Kształtowanie lojalności nabywców w dobie konkurencji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "229 - 239" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Wartość klienta z perspektywy organizacji sieciowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 263 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Wartość klienta z perspektywy organizacji sieciowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "263 - 273" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Bajdak, Digital Signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 287 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bajdak", title = "Digital Signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "287 - 296" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Drapińska, Modele marketingowej komunikacji relacyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 327 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drapińska", title = "Modele marketingowej komunikacji relacyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "327 - 334" }
-
Wykorzystanie niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku żywnościs. 377 - 388CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Katarzyna Nowak, Wykorzystanie niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 377 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska, Katarzyna Nowak", title = "Wykorzystanie niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku żywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "377 - 388" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Współczesne uwarunkowania wykorzystania marketingu szeptanego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 421 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Współczesne uwarunkowania wykorzystania marketingu szeptanego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "421 - 431" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 443 - 455
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "443 - 455" }
-
CZYSTY TEKST
Edyta Gołąb-Andrzejak, Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 481 - 489
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gołąb-Andrzejak", title = "Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "481 - 489" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Młody konsument w świecie emocji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 517 - 525
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Młody konsument w świecie emocji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "517 - 525" }
-
Rola czynników socjokulturowych w zachowaniach młodych konsumentów w świetle badańs. 553 - 563CZYSTY TEKST
Aleksandra Perchla-Włosik, Rola czynników socjokulturowych w zachowaniach młodych konsumentów w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 553 - 563
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Rola czynników socjokulturowych w zachowaniach młodych konsumentów w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "553 - 563" }
-
Zmiany w zachowaniach turystycznych segmentu dojrzałych konsumentów w Polsces. 613 - 626CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Zmiany w zachowaniach turystycznych segmentu dojrzałych konsumentów w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 613 - 626
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Zmiany w zachowaniach turystycznych segmentu dojrzałych konsumentów w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "613 - 626" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Śnihur, Senior jako istotny klient - uczestnik współczesnego rynku , Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 653 - 663
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Śnihur", title = "Senior jako istotny klient - uczestnik współczesnego rynku ", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "653 - 663" }