-
Specyfika zarządzania komunikacją rynkową w przedsiębiorstwach sektora mleczarskiego w Polsces. 345 - 357CZYSTY TEKST
Karol Krajewski, Specyfika zarządzania komunikacją rynkową w przedsiębiorstwach sektora mleczarskiego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 345 - 357
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Krajewski", title = "Specyfika zarządzania komunikacją rynkową w przedsiębiorstwach sektora mleczarskiego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "345 - 357" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Krukowska-Miler, Marketing wartości jako przejaw marketingu 3.0, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 359 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Krukowska-Miler", title = "Marketing wartości jako przejaw marketingu 3.0", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "359 - 372" }
-
"Business intelligence" narzędziem budowy i realizacji strategii przedsiębiorstwas. 373 - 386CZYSTY TEKST
Piotr Muryjas, Monika Wawer, "Business intelligence" narzędziem budowy i realizacji strategii przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 373 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Muryjas, Monika Wawer", title = ""Business intelligence" narzędziem budowy i realizacji strategii przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "373 - 386" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Marketing 3.0 w przedsiębiorstwie jutra : (sustainable enterprise), Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 387 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Marketing 3.0 w przedsiębiorstwie jutra : (sustainable enterprise)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "387 - 399" }
-
CZYSTY TEKST
Dominika Polkowska, "Social shopping" jako narzędzie marketingu szeptanego online, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 411 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Polkowska", title = ""Social shopping" jako narzędzie marketingu szeptanego online", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "411 - 425" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Ocena skuteczności działań marketingowych w środowisku Internetu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 427 - 440
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Ocena skuteczności działań marketingowych w środowisku Internetu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "427 - 440" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Śmiechowska, Sebastian Wawszczak, Kolor jako element ukrytej teorii wyrobu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 471 - 482
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Śmiechowska, Sebastian Wawszczak", title = "Kolor jako element ukrytej teorii wyrobu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "471 - 482" }
-
Interaktywne a tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej oferentów wybieralnych produktów systemowychs. 497 - 510CZYSTY TEKST
Joanna Wiechoczek, Interaktywne a tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej oferentów wybieralnych produktów systemowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 497 - 510
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wiechoczek", title = "Interaktywne a tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej oferentów wybieralnych produktów systemowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "497 - 510" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Marketing wewnętrzny : mity i rzeczywistość, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 513 - 524
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Marketing wewnętrzny : mity i rzeczywistość", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "513 - 524" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Programy lojalnościowe i multipartnerskie z perspektywy konsumenta i firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 525 - 532
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Programy lojalnościowe i multipartnerskie z perspektywy konsumenta i firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "525 - 532" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Gugnin, Tatiana Gugnina, Etyka przedsiębiorczości i osobliwości jej rozwoju w Rosji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 637 - 653
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gugnin, Tatiana Gugnina", title = "Etyka przedsiębiorczości i osobliwości jej rozwoju w Rosji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "637 - 653" }
-
Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?"s. 655 - 668CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?", Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 655 - 668
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "655 - 668" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Tendencje zmian koncepcji fundraisingu jako efekt ewolucji otoczenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 669 - 681
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Tendencje zmian koncepcji fundraisingu jako efekt ewolucji otoczenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "669 - 681" }
-
Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskims. 693 - 707CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 693 - 707
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "693 - 707" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Lotko, Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) : aktualny stan normalizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 709 - 719
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lotko", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) : aktualny stan normalizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "709 - 719" }
-
CZYSTY TEKST
Mariusz Sołtysik, Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi CSR, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 733 - 742
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Sołtysik", title = "Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi CSR", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "733 - 742" }
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu a proekologiczna działalność przedsiębiorstwa na rynkus. 743 - 757CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Społeczna odpowiedzialność biznesu a proekologiczna działalność przedsiębiorstwa na rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 743 - 757
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu a proekologiczna działalność przedsiębiorstwa na rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "743 - 757" }
-
"Call center" jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnyms. 557 - 568CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, "Call center" jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 557 - 568
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = ""Call center" jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "557 - 568" }
-
Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznychs. 569 - 579CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 569 - 579
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "569 - 579" }
-
Kompetencje jako produkty na rynku pracy w Finlandii i Wielkopolsce na podstawie badań przedsiębiorstw rodzinnychs. 607 - 619CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Kompetencje jako produkty na rynku pracy w Finlandii i Wielkopolsce na podstawie badań przedsiębiorstw rodzinnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 607 - 619
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Kompetencje jako produkty na rynku pracy w Finlandii i Wielkopolsce na podstawie badań przedsiębiorstw rodzinnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "607 - 619" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Awdziej, Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 11 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Awdziej", title = "Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "11 - 20" }
-
Wpływ czynników społeczno-politycznych na działalność Otwartych Funduszy Emerytalnychs. 33 - 42CZYSTY TEKST
Rafał Czyżycki, Rafał Klóska, Wpływ czynników społeczno-politycznych na działalność Otwartych Funduszy Emerytalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 33 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Czyżycki, Rafał Klóska", title = "Wpływ czynników społeczno-politycznych na działalność Otwartych Funduszy Emerytalnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "33 - 42" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Dyczkowska, Aktualne tendencje zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dyczkowska", title = "Aktualne tendencje zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "71 - 82" }
-
Przygotowanie akceptacyjnych badań marketingowych prototypów nowych produktóws. 123 - 133CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Przygotowanie akceptacyjnych badań marketingowych prototypów nowych produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 123 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Przygotowanie akceptacyjnych badań marketingowych prototypów nowych produktów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "123 - 133" }
-
Zachowania marketingowe operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce : wybrane aspektys. 135 - 144CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Zachowania marketingowe operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 135 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Zachowania marketingowe operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "135 - 144" }
-
Marketing w niełasce : jak zapewnić znaczniejszą pozycję marketerów w przedsiębiorstwie usługowym?s. 155 - 171CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Marketing w niełasce : jak zapewnić znaczniejszą pozycję marketerów w przedsiębiorstwie usługowym?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 155 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Marketing w niełasce : jak zapewnić znaczniejszą pozycję marketerów w przedsiębiorstwie usługowym?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "155 - 171" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Stosowanie public relations w działalności polskich przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 173 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Pawlak-Kołodziejska", title = "Stosowanie public relations w działalności polskich przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "173 - 184" }
-
Zarządzanie jakością w procesie projektowania produktu w projektach strukturalnychs. 237 - 249CZYSTY TEKST
Maciej Szafrański, Zarządzanie jakością w procesie projektowania produktu w projektach strukturalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 237 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Szafrański", title = "Zarządzanie jakością w procesie projektowania produktu w projektach strukturalnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "237 - 249" }
-
Miejsce menedżera produktu w nowoczesnych strukturach organizacyjnych w procesach zarządzania produktems. 209 - 222CZYSTY TEKST
Ireneusz P. Rutkowski, Miejsce menedżera produktu w nowoczesnych strukturach organizacyjnych w procesach zarządzania produktem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 209 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz P. Rutkowski", title = "Miejsce menedżera produktu w nowoczesnych strukturach organizacyjnych w procesach zarządzania produktem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "209 - 222" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Bazarnik, "Business intelligence" w przedsiębiorstwie handlowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 253 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Bazarnik", title = ""Business intelligence" w przedsiębiorstwie handlowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "253 - 265" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Konys, Jarosław Wątróbski, Rola ontologii w handlu elektronicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 305 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Konys, Jarosław Wątróbski", title = "Rola ontologii w handlu elektronicznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "305 - 317" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kos, Wykorzystywanie blogów przez przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 333 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos", title = "Wykorzystywanie blogów przez przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "333 - 344" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "7" }
-
Koncepcja wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim : możliwości i skutkis. 43 - 57CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio, Koncepcja wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim : możliwości i skutki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 43 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio", title = "Koncepcja wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim : możliwości i skutki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "43 - 57" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Figiel, Czym jest wizerunek przedsiębiorstwa : próba zdefiniowania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 83 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Figiel", title = "Czym jest wizerunek przedsiębiorstwa : próba zdefiniowania", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "83 - 95" }
-
Produkcja i dystrybucja żywności ekologicznej w alternatywnych kanałach podażys. 145 - 154CZYSTY TEKST
Stanisław Minta, Produkcja i dystrybucja żywności ekologicznej w alternatywnych kanałach podaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 145 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Minta", title = "Produkcja i dystrybucja żywności ekologicznej w alternatywnych kanałach podaży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "145 - 154" }
-
CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 195 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "195 - 207" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Czaplewski, Rozwój e-commerce w obszarze polskiego rynku ubezpieczeń gospodarczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 267 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Czaplewski", title = "Rozwój e-commerce w obszarze polskiego rynku ubezpieczeń gospodarczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "267 - 277" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Szyda, Cele marketingowe komercyjnych witryn internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 453 - 469
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Szyda", title = "Cele marketingowe komercyjnych witryn internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "453 - 469" }
-
Rozwój personelu jako sposób na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstws. 533 - 543CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Rozwój personelu jako sposób na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 533 - 543
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Rozwój personelu jako sposób na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "533 - 543" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Janina Broniewska, Instrumentarium marketingowe organizacji trzeciego sektora, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 623 - 636
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janina Broniewska", title = "Instrumentarium marketingowe organizacji trzeciego sektora", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "623 - 636" }
-
CZYSTY TEKST
Martyna Krysztopik, Adam Rudzewicz, Rola zaufania w gospodarce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 683 - 692
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Krysztopik, Adam Rudzewicz", title = "Rola zaufania w gospodarce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "683 - 692" }
-
CZYSTY TEKST
Lucyna Witek, Wpływ ekologicznych funkcji opakowań na zachowania konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 759 - 770
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Witek", title = "Wpływ ekologicznych funkcji opakowań na zachowania konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "759 - 770" }
-
Szanse upowszechniania programów etycznych wśród pracowników bankowych poprzez e-learnings. 581 - 593CZYSTY TEKST
Janina Stankiewicz, Patrycja Łychmus, Hanna Bortnowska, Szanse upowszechniania programów etycznych wśród pracowników bankowych poprzez e-learning, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 581 - 593
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Stankiewicz, Patrycja Łychmus, Hanna Bortnowska", title = "Szanse upowszechniania programów etycznych wśród pracowników bankowych poprzez e-learning", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "581 - 593" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Przesłanki i perspektywy rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran", title = "Przesłanki i perspektywy rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "21 - 32" }
-
CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Sposoby kształtowania wizerunku uczelni na tle zmian komunikacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 401 - 409
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Sposoby kształtowania wizerunku uczelni na tle zmian komunikacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "401 - 409" }
-
CZYSTY TEKST
Dawid Szostek, "Employer branding" w polskich przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 441 - 451
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Szostek", title = ""Employer branding" w polskich przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "441 - 451" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Widawska-Stanisz, Marketing szeptany w usługach profesjonalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 483 - 495
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Marketing szeptany w usługach profesjonalnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "483 - 495" }
-
Nowoczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście rozwoju marketingus. 545 - 556CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Nowoczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście rozwoju marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 545 - 556
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Nowoczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście rozwoju marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "545 - 556" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Sudoł-Pusz, Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji opartej na wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 595 - 605
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Sudoł-Pusz", title = "Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji opartej na wiedzy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "595 - 605" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Domański, Marketing przyszłości : wyzwania dla sieci detalicznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 59 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Domański", title = "Marketing przyszłości : wyzwania dla sieci detalicznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "59 - 69" }
-
Rola innowacji produktowych we współczesnych przedsiębiorstwach uzdrowiskowychs. 97 - 109CZYSTY TEKST
Aleksandra Gromelska, Rola innowacji produktowych we współczesnych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 97 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Gromelska", title = "Rola innowacji produktowych we współczesnych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "97 - 109" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Hajduk, Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 111 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Hajduk", title = "Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "111 - 122" }
-
Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsces. 185 - 193CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 185 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "185 - 193" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Sobotnik, Marketing w przedsiębiorstwie : od produktu do społeczeństwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 223 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Sobotnik", title = "Marketing w przedsiębiorstwie : od produktu do społeczeństwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "223 - 235" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak, Instrumenty promocji w sprzedaży bezpośredniej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 279 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak", title = "Instrumenty promocji w sprzedaży bezpośredniej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "279 - 289" }
-
Wpływ elementów wizualnych na przekaz werbalny w komunikacji interaktywnej : badania eksperymentalnes. 291 - 303CZYSTY TEKST
Jarosław Jankowski, Wpływ elementów wizualnych na przekaz werbalny w komunikacji interaktywnej : badania eksperymentalne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 291 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jankowski", title = "Wpływ elementów wizualnych na przekaz werbalny w komunikacji interaktywnej : badania eksperymentalne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "291 - 303" }
-
Nowoczesne narzędzia wspomagające procesy zarządzania wiedzą przez organizacje inteligentnes. 319 - 331CZYSTY TEKST
Janusz Kornecki, Nowoczesne narzędzia wspomagające procesy zarządzania wiedzą przez organizacje inteligentne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 319 - 331
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Kornecki", title = "Nowoczesne narzędzia wspomagające procesy zarządzania wiedzą przez organizacje inteligentne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "319 - 331" }
-
Aspekt społeczny w działaniach marketingowych organizacji na przykładzie Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznegos. 721 - 732CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Izabela Auguściak, Aspekt społeczny w działaniach marketingowych organizacji na przykładzie Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 721 - 732
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Izabela Auguściak", title = "Aspekt społeczny w działaniach marketingowych organizacji na przykładzie Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "721 - 732" }