-
CZYSTY TEKST
Regina Klimkowska, Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Regina Klimkowska", title = "Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "25 - 35" }
-
Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka)s. 49 - 58CZYSTY TEKST
Barbara Kos, Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kos", title = "Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "49 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 69 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "69 - 81" }
-
Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznyms. 91 - 103CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "91 - 103" }
-
Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsces. 117 - 125CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 117 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "117 - 125" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 127 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "127 - 134" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Zastempowski, Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 145 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Zastempowski", title = "Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "145 - 152" }
-
Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górzes. 167 - 174CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 167 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska", title = "Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "167 - 174" }
-
Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznegos. 197 - 208CZYSTY TEKST
Piotr Cyrek, Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 197 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Cyrek", title = "Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "197 - 208" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 219 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer", title = "Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "219 - 228" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 229 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "229 - 237" }
-
Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznychs. 249 - 254CZYSTY TEKST
Danuta Rucińska, Justyna Bogucka-Kwella, Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 249 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Rucińska, Justyna Bogucka-Kwella", title = "Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "249 - 254" }
-
Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiejs. 255 - 260CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 255 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "255 - 260" }
-
Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstws. 261 - 271CZYSTY TEKST
Bogdan Wierzbiński, Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 261 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Wierzbiński", title = "Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "261 - 271" }
-
Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacjis. 285 - 295CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 285 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "285 - 295" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Lotko, Realizacja wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 309 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lotko", title = "Realizacja wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "309 - 316" }
-
CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Ewa Woźniak, Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 325 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak, Ewa Woźniak", title = "Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "325 - 334" }
-
Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskims. 349 - 359CZYSTY TEKST
Anna Żelazna-Blicharz, Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 349 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Żelazna-Blicharz", title = "Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "349 - 359" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Modele komunikacji międzykulturowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 397 - 408
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Modele komunikacji międzykulturowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "397 - 408" }
-
Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii)s. 433 - 442CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat, Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 433 - 442
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat", title = "Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "433 - 442" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 443 - 454
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "443 - 454" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 463 - 473
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "463 - 473" }
-
Kultura narodowa i kultura organizacyjna : komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznyms. 475 - 487CZYSTY TEKST
Joanna Wardzała-Kordyś, Kultura narodowa i kultura organizacyjna : komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 475 - 487
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wardzała-Kordyś", title = "Kultura narodowa i kultura organizacyjna : komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "475 - 487" }
-
Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznanius. 209 - 218CZYSTY TEKST
Maria Danuta Głowacka, Piotr Czajka, Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 209 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Danuta Głowacka, Piotr Czajka", title = "Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "209 - 218" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Marketingowe aspekty Second Life, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 569 - 578
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Marketingowe aspekty Second Life", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "569 - 578" }
-
Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynkus. 589 - 597CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 589 - 597
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "589 - 597" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jankowski, Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 513 - 525
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jankowski", title = "Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "513 - 525" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka, Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 59 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka", title = "Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "59 - 68" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Surmacz, Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 83 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Surmacz", title = "Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw : wyniki badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "83 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 105 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "105 - 115" }
-
CZYSTY TEKST
Leonid Worobjow, Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 135 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Leonid Worobjow", title = "Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "135 - 143" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Intensywność konkurencji na rynku prasy codziennej w ocenach wydawców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 153 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Intensywność konkurencji na rynku prasy codziennej w ocenach wydawców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "153 - 163" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Chotkowski, Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 175 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Chotkowski", title = "Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "175 - 184" }
-
Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywnościs. 185 - 195CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 185 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran", title = "Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "185 - 195" }
-
Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalins. 239 - 247CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalin, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 239 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalin", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "239 - 247" }
-
Wykorzystanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskims. 275 - 283CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Wykorzystanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 275 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Wykorzystanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "275 - 283" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Keck-Wilk, Iwona Wilk, Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 298 - 307
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Keck-Wilk, Iwona Wilk", title = "Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "298 - 307" }
-
Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badańs. 317 - 324CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 317 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "317 - 324" }
-
Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowychs. 335 - 347CZYSTY TEKST
Jolanta Zrałek, Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 335 - 347
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zrałek", title = "Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "335 - 347" }
-
Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym : studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Hallas. 363 - 374CZYSTY TEKST
Paweł Chlipała, Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym : studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 363 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Chlipała", title = "Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym : studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "363 - 374" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 375 - 384
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "375 - 384" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 385 - 395
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "385 - 395" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 409 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "409 - 421" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 423 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "423 - 431" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 455 - 461
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "455 - 461" }
-
Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczegos. 13 - 24CZYSTY TEKST
Marek Grzybowski, Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 13 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Grzybowski", title = "Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "13 - 24" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "37 - 47" }
-
Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczeniowych z klientamis. 491 - 499CZYSTY TEKST
Maciej Czaplewski, Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczeniowych z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 491 - 499
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Czaplewski", title = "Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczeniowych z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "491 - 499" }
-
Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej : (w świetle wyników badań)s. 501 - 511CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej : (w świetle wyników badań), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 501 - 511
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska", title = "Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej : (w świetle wyników badań)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "501 - 511" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 579 - 588
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "579 - 588" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Śmiechowska, Internet w handlu żywnością, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 599 - 609
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Śmiechowska", title = "Internet w handlu żywnością", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "599 - 609" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kos, Sponsorowane społeczności internetowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 527 - 538
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos", title = "Sponsorowane społeczności internetowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "527 - 538" }
-
Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnejs. 539 - 549CZYSTY TEKST
Dawid Pacha, Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 539 - 549
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Pacha", title = "Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "539 - 549" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Funkcjonowanie e-handlu w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 551 - 560
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Funkcjonowanie e-handlu w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "551 - 560" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Profil konsumenta aukcji internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 561 - 568
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Profil konsumenta aukcji internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "561 - 568" }