Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 45
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2015, Tom 41, Numer 2
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Dariusz Dąbrowski
Grażyna Rosa
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Dariusz Dąbrowski, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513230, author = "Grażyna Rosa, Dariusz Dąbrowski", title = "Wstęp", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5, }
Postawy nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych
Sebastian Białoskurski
s. 11-21
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sebastian Białoskurski, Postawy nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 11-21
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513231, author = "Sebastian Białoskurski", title = "Postawy nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-21, }
The country-of-origin effect in the selected transport services
Monika Boguszewska-Kreft
Ewa Magier-Łakomy
Katarzyna Sokołowska
s. 23-34
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Boguszewska-Kreft, Ewa Magier-Łakomy, Katarzyna Sokołowska, The country-of-origin effect in the selected transport services, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 23-34
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513233, author = "Monika Boguszewska-Kreft, Ewa Magier-Łakomy, Katarzyna Sokołowska", title = "The country-of-origin effect in the selected transport services", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 23-34, }
Postrzeganie uczciwości cen a rekomendacje oferty i skłonność do zakupu
Ilona Bondos
s. 35-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ilona Bondos, Postrzeganie uczciwości cen a rekomendacje oferty i skłonność do zakupu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 35-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513234, author = "Ilona Bondos", title = "Postrzeganie uczciwości cen a rekomendacje oferty i skłonność do zakupu", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 35-47, }
Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia
Bogumił Czerwiński
s. 49-59
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumił Czerwiński, Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 49-59
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513235, author = "Bogumił Czerwiński", title = "Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 49-59, }
Portret polskiego e-konsumenta i jego zachowania
Jakub Dąbrowski
s. 61-70
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jakub Dąbrowski, Portret polskiego e-konsumenta i jego zachowania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 61-70
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513236, author = "Jakub Dąbrowski", title = "Portret polskiego e-konsumenta i jego zachowania", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 61-70, }
Postrzeganie ryzyka wiązanego z zakupami online – analiza zmian w latach 2013–2015
Marcin Gąsior
s. 71-82
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gąsior, Postrzeganie ryzyka wiązanego z zakupami online – analiza zmian w latach 2013–2015, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 71-82
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513237, author = "Marcin Gąsior", title = "Postrzeganie ryzyka wiązanego z zakupami online – analiza zmian w latach 2013–2015", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 71-82, }
Ocena wybranych aplikacji mobilnych w opinii użytkowników
Krzysztof Kubiak
s. 83-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Kubiak, Ocena wybranych aplikacji mobilnych w opinii użytkowników, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 83-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513238, author = "Krzysztof Kubiak", title = "Ocena wybranych aplikacji mobilnych w opinii użytkowników", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 83-93, }
Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogic
Wioleta Kucharska
s. 95-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wioleta Kucharska, Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogic, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 95-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513239, author = "Wioleta Kucharska", title = "Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogic", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 95-106, }
Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego
Katarzyna Liczmańska
s. 107-118
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Liczmańska, Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 107-118
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513240, author = "Katarzyna Liczmańska", title = "Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 107-118, }
Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych
Magdalena Maciaszczyk
s. 119-128
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Maciaszczyk, Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 119-128
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513241, author = "Magdalena Maciaszczyk", title = "Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 119-128, }
Kryteria wyboru produktu i miejsca zakupu przy korzystaniu z porównywarki cenowej
Radosław Mącik
s. 129-140
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Radosław Mącik, Kryteria wyboru produktu i miejsca zakupu przy korzystaniu z porównywarki cenowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 129-140
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513242, author = "Radosław Mącik", title = "Kryteria wyboru produktu i miejsca zakupu przy korzystaniu z porównywarki cenowej", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 129-140, }
Badanie lojalności klientów biur podróży
Izabela Michalska-Dudek
s. 141-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Michalska-Dudek, Badanie lojalności klientów biur podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 141-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513243, author = "Izabela Michalska-Dudek", title = "Badanie lojalności klientów biur podróży", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 141-152, }
Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar
Agnieszka Małecka
Maciej Mitręga
s. 153-164
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka, Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 153-164
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513244, author = "Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka", title = "Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 153-164, }
Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego
Maria Grzybek
Wiesław Szopiński
s. 165-176
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Szopiński, Maria Grzybek, Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 165-176
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513245, author = "Wiesław Szopiński, Maria Grzybek", title = "Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 165-176, }
Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw
Krzysztof Andruszkiewicz
s. 179-190
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Andruszkiewicz, Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 179-190
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513246, author = "Krzysztof Andruszkiewicz", title = "Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 179-190, }
Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski
Agata Budzyńska-Biernat
s. 191-201
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Budzyńska-Biernat, Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 191-201
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513247, author = "Agata Budzyńska-Biernat", title = "Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 191-201, }
Związki między gromadzeniem, udostępnianiem i stosowaniem informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów
Dariusz Dąbrowski
s. 203-214
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Dąbrowski, Związki między gromadzeniem, udostępnianiem i stosowaniem informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 203-214
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513248, author = "Dariusz Dąbrowski", title = "Związki między gromadzeniem, udostępnianiem i stosowaniem informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 203-214, }
Formy outsourcingu na rynku usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora transportu lotniczego
Edyta Drajska
Małgorzata Wach-Kloskowska
s. 215-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Drajska, Małgorzata Wach-Kloskowska, Formy outsourcingu na rynku usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora transportu lotniczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 215-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513249, author = "Edyta Drajska, Małgorzata Wach-Kloskowska", title = "Formy outsourcingu na rynku usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora transportu lotniczego", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 215-227, }
Etyka marketingu – czy marketing jest etyczny?
Anna Drapińska
s. 229-239
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drapińska, Etyka marketingu – czy marketing jest etyczny?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 229-239
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513250, author = "Anna Drapińska", title = "Etyka marketingu – czy marketing jest etyczny?", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 229-239, }
Możliwe obszary współpracy podmiotów sektora TSL z organizacjami pozarządowymi w ramach poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce
Teresa Gądek-Hawlena
s. 241-251
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Teresa Gądek-Hawlena, Możliwe obszary współpracy podmiotów sektora TSL z organizacjami pozarządowymi w ramach poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 241-251
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513251, author = "Teresa Gądek-Hawlena", title = "Możliwe obszary współpracy podmiotów sektora TSL z organizacjami pozarządowymi w ramach poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 241-251, }
Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera
Grażyna Golik-Górecka
s. 253-263
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Golik-Górecka, Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 253-263
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513252, author = "Grażyna Golik-Górecka", title = "Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 253-263, }
Big data koniecznością współczesnego marketingu
Magdalena Graczyk-Kucharska
s. 265-277
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Graczyk-Kucharska, Big data koniecznością współczesnego marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 265-277
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513253, author = "Magdalena Graczyk-Kucharska", title = "Big data koniecznością współczesnego marketingu", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 265-277, }
Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju
Stanisław Kaczmarczyk
s. 279-291
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Kaczmarczyk, Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 279-291
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513255, author = "Stanisław Kaczmarczyk", title = "Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 279-291, }
Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego
Eliza Dąbrowska
Monika Matecka
Jolanta Sielska
s. 293-304
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Matecka, Jolanta Sielska, Eliza Dąbrowska, Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 293-304
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513256, author = "Monika Matecka, Jolanta Sielska, Eliza Dąbrowska", title = "Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 293-304, }
Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego
Eliza Dąbrowska
Monika Matecka
Jolanta Sielecka
Joanna Zdanowska
s. 305-315
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Sielecka, Monika Matecka, Eliza Dąbrowska, Joanna Zdanowska, Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 305-315
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513257, author = "Jolanta Sielecka, Monika Matecka, Eliza Dąbrowska, Joanna Zdanowska", title = "Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 305-315, }
Inteligentny system transportowy w mieście na przykładzie Białegostoku
Ewelina Julita Tomaszewska
s. 317-329
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewelina Julita Tomaszewska, Inteligentny system transportowy w mieście na przykładzie Białegostoku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 317-329
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513258, author = "Ewelina Julita Tomaszewska", title = "Inteligentny system transportowy w mieście na przykładzie Białegostoku", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 317-329, }
Otoczenie instytucjonalne a innowacyjność przedsiębiorstw
Julita E. Wasilczuk
s. 331-343
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Julita E. Wasilczuk, Otoczenie instytucjonalne a innowacyjność przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 331-343
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513259, author = "Julita E. Wasilczuk", title = "Otoczenie instytucjonalne a innowacyjność przedsiębiorstw", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 331-343, }
Wymagania kompetencyjne w zawodzie marketingowca – przygotowanie do zawodu a realia rynkowe (studenci
Sylwia Wrona
s. 345-357
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Wrona, Wymagania kompetencyjne w zawodzie marketingowca – przygotowanie do zawodu a realia rynkowe (studenci/absolwenci uczelni kontra pracodawcy), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 345-357
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513260, author = "Sylwia Wrona", title = "Wymagania kompetencyjne w zawodzie marketingowca – przygotowanie do zawodu a realia rynkowe (studenci/absolwenci uczelni kontra pracodawcy)", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 345-357, }
Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego
Monika Zajkowska
s. 359-370
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Zajkowska, Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 359-370
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513261, author = "Monika Zajkowska", title = "Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 359-370, }
Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań
Bogna Pilarczyk
Anna Rogala
Krzysztof Żywanowski
s. 371-381
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Żywanowski, Bogna Pilarczyk, Anna Rogala, Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 371-381
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513262, author = "Krzysztof Żywanowski, Bogna Pilarczyk, Anna Rogala", title = "Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 371-381, }
Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających
Marek Agnowski
Katarzyna Domańska
s. 385-397
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Agnowski, Katarzyna Domańska, Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 385-397
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513263, author = "Marek Agnowski, Katarzyna Domańska", title = "Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 385-397, }
Zastosowanie cross-dockingu w logistyce dystrybucji na przykładzie firmy InPost
Mirosław Antonowicz
Artur Kikuła
s. 399-409
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Antonowicz, Artur Kikuła, Zastosowanie cross-dockingu w logistyce dystrybucji na przykładzie firmy InPost, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 399-409
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513264, author = "Mirosław Antonowicz, Artur Kikuła", title = "Zastosowanie cross-dockingu w logistyce dystrybucji na przykładzie firmy InPost", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 399-409, }
Systemy telematyczne jako wsparcie zarządzania flotą pojazdów w transporcie drogowym – studium przypadku
Ewa Badzińska
Szymon Cichorek
s. 411-422
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Badzińska, Szymon Cichorek, Systemy telematyczne jako wsparcie zarządzania flotą pojazdów w transporcie drogowym – studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 411-422
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513265, author = "Ewa Badzińska, Szymon Cichorek", title = "Systemy telematyczne jako wsparcie zarządzania flotą pojazdów w transporcie drogowym – studium przypadku", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 411-422, }
Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych
Agnieszka Bojanowska
Agata Magdalena Wójcik
s. 423-434
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Bojanowska, Agata Magdalena Wójcik, Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 423-434
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513266, author = "Agnieszka Bojanowska, Agata Magdalena Wójcik", title = "Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 423-434, }
Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom
Bogumił Czerwiński
s. 435-446
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumił Czerwiński, Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 435-446
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513267, author = "Bogumił Czerwiński", title = "Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 435-446, }
Zarządzanie logistyczną obsługą klienta
Joanna Dyczkowska
s. 447-458
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dyczkowska, Zarządzanie logistyczną obsługą klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 447-458
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513268, author = "Joanna Dyczkowska", title = "Zarządzanie logistyczną obsługą klienta", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 447-458, }
Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce
Krystyna Iwańska-Knop
Dagmara Skurpel
s. 459-471
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel, Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 459-471
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513269, author = "Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel", title = "Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 459-471, }
Innowacje w logistyce łańcucha dostaw żywności
Małgorzata Juchniewicz
s. 473-482
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Juchniewicz, Innowacje w logistyce łańcucha dostaw żywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 473-482
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513270, author = "Małgorzata Juchniewicz", title = "Innowacje w logistyce łańcucha dostaw żywności", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 473-482, }
Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego
Katarzyna Budzyńska
Katarzyna Domańska
Agnieszka Komor
s. 483-495
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Komor, Katarzyna Budzyńska, Katarzyna Domańska, Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 483-495
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513271, author = "Agnieszka Komor, Katarzyna Budzyńska, Katarzyna Domańska", title = "Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 483-495, }
E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne
Radosław Drozd
Wioleta Kucharska
s. 497-507
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wioleta Kucharska, Radosław Drozd, E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 497-507
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513272, author = "Wioleta Kucharska, Radosław Drozd", title = "E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 497-507, }
Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej
Renata Brajer-Marczak
Barbara Mróz-Gorgoń
s. 509-520
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Mróz-Gorgoń, Renata Brajer-Marczak, Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 509-520
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513273, author = "Barbara Mróz-Gorgoń, Renata Brajer-Marczak", title = "Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 509-520, }
Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych: analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim
Radosław Drozd
Michał Szymański
s. 521-531
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Szymański, Radosław Drozd, Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych: analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 521-531
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513274, author = "Michał Szymański, Radosław Drozd", title = "Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych: analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 521-531, }
Formułowanie strategii logistycznych a umiejscowienie punktu rozdziału popytu zależnego i niezależnego
Adam Wieczorek
s. 533-544
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Wieczorek, Formułowanie strategii logistycznych a umiejscowienie punktu rozdziału popytu zależnego i niezależnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 533-544
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513275, author = "Adam Wieczorek", title = "Formułowanie strategii logistycznych a umiejscowienie punktu rozdziału popytu zależnego i niezależnego", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 533-544, }
Zastosowanie klasycznych metod prognozowania popytu w logistyce dużych sieci handlowych
Natalia Wojciechowska
Andrzej Wojciechowski
s. 545-555
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Wojciechowski, Natalia Wojciechowska, Zastosowanie klasycznych metod prognozowania popytu w logistyce dużych sieci handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 41, 2, s. 545-555
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513276, author = "Andrzej Wojciechowski, Natalia Wojciechowska", title = "Zastosowanie klasycznych metod prognozowania popytu w logistyce dużych sieci handlowych", year = 2015, volume = 41, number = 2, journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 545-555, }