Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 23
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2015, Tom 39
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513017, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5, }
Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych
Piotr Cyrek
s. 9-21
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Cyrek, Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 9-21
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513018, author = "Piotr Cyrek", title = "Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-21, }
Wzorce męskości w komunikacji marki
Monika Hajdas
s. 23-32
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Hajdas, Wzorce męskości w komunikacji marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 23-32
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513019, author = "Monika Hajdas", title = "Wzorce męskości w komunikacji marki", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 23-32, }
Podstawowa klasyfikacja komunikacji marketingowej
Stanisław Kaczmarczyk
s. 33-43
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Kaczmarczyk, Podstawowa klasyfikacja komunikacji marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 33-43
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513020, author = "Stanisław Kaczmarczyk", title = "Podstawowa klasyfikacja komunikacji marketingowej", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 33-43, }
Reklama żywności – postawy i zachowania konsumentów
Witold Kozirok
s. 45-54
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Kozirok, Reklama żywności – postawy i zachowania konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 45-54
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513021, author = "Witold Kozirok", title = "Reklama żywności – postawy i zachowania konsumentów", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 45-54, }
Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej
Robert Maik
s. 55-65
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Maik, Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 55-65
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513022, author = "Robert Maik", title = "Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 55-65, }
Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych
Alina Oczachowska
s. 67-81
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Oczachowska, Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 67-81
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513024, author = "Alina Oczachowska", title = "Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 67-81, }
"Zyskowny klient" i "natrętna komunikacja" we współczesnym marketingu
Dariusz Oczachowski
s. 83-95
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Oczachowski, "Zyskowny klient" i "natrętna komunikacja" we współczesnym marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 83-95
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513025, author = "Dariusz Oczachowski", title = ""Zyskowny klient" i "natrętna komunikacja" we współczesnym marketingu", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 83-95, }
Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku
Beata Tarczydło
s. 97-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 97-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513026, author = "Beata Tarczydło", title = "Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 97-105, }
Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
s. 109-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 109-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513027, author = "Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 109-120, }
Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem
Włodzimierz Deluga
s. 121-132
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Włodzimierz Deluga, Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 121-132
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513028, author = "Włodzimierz Deluga", title = "Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 121-132, }
Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych
Sławomir Kotylak
s. 133-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sławomir Kotylak, Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 133-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513029, author = "Sławomir Kotylak", title = "Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 133-142, }
Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 143-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 143-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513030, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 143-154, }
Kreowanie wizerunku marki offline a online
Aleksandra Całka
Barbara Mróz-Gorgoń
s. 155-166
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Mróz-Gorgoń, Aleksandra Całka, Kreowanie wizerunku marki offline a online, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 155-166
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513031, author = "Barbara Mróz-Gorgoń, Aleksandra Całka", title = "Kreowanie wizerunku marki offline a online", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 155-166, }
Użytkownik social media i wzory jego zachowań konsumenckich na rynku turystyki muzealnej
Agata Niemczyk
s. 167-179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Niemczyk, Użytkownik social media i wzory jego zachowań konsumenckich na rynku turystyki muzealnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 167-179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513032, author = "Agata Niemczyk", title = "Użytkownik social media i wzory jego zachowań konsumenckich na rynku turystyki muzealnej", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 167-179, }
Rozwój internetowych zakupów grupowych
Grzegorz Szymański
s. 181-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Rozwój internetowych zakupów grupowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 181-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513033, author = "Grzegorz Szymański", title = "Rozwój internetowych zakupów grupowych", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 181-192, }
Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych
Magdalena Kalińska-Kula
s. 195-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kalińska-Kula, Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 195-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513034, author = "Magdalena Kalińska-Kula", title = "Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 195-204, }
Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych
Urszula Kłosiewicz-Górecka
s. 205-216
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 205-216
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513035, author = "Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 205-216, }
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej
Karolina Łopacińska
s. 217-231
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Łopacińska, Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 217-231
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513036, author = "Karolina Łopacińska", title = "Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 217-231, }
Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej
Józef Perenc
s. 233-243
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 233-243
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513037, author = "Józef Perenc", title = "Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 233-243, }
Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych
Łukasz Skowron
s. 245-255
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Skowron, Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 245-255
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513038, author = "Łukasz Skowron", title = "Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 245-255, }
Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym
Stanisław Skowron
s. 257-265
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Skowron, Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 257-265
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513039, author = "Stanisław Skowron", title = "Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 257-265, }
Opinie menedżerów na temat barier działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – wyniki badań
Urszula Szulczyńska
s. 267-276
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Szulczyńska, Opinie menedżerów na temat barier działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 39, , s. 267-276
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513040, author = "Urszula Szulczyńska", title = "Opinie menedżerów na temat barier działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – wyniki badań", year = 2015, volume = 39, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 267-276, }