-
CZYSTY TEKST
Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg", title = "Wprowadzenie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "9 - 11" }
-
CZYSTY TEKST
Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg, Introduction, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 13 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Ratajek, Zuzanna Zbróg", title = "Introduction", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "13 - 15" }
-
Pedagogika wczesnoszkolna wobec realnych problemów edukacyjnych w czasach przełomóws. 19 - 33CZYSTY TEKST
Zdzisław Ratajek, Pedagogika wczesnoszkolna wobec realnych problemów edukacyjnych w czasach przełomów, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 19 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Ratajek", title = "Pedagogika wczesnoszkolna wobec realnych problemów edukacyjnych w czasach przełomów", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "19 - 33" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Gąsiorek, O sposobach kształcenia sprawności językowych w edukacji wczesnoszkolnej , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 35 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Gąsiorek", title = "O sposobach kształcenia sprawności językowych w edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "35 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Jagoda Cieszyńska, Czy dzieci mogą sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły?, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Jagoda Cieszyńska", title = "Czy dzieci mogą sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły?", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "51 - 60" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Korendo, Strategie terapeutyczne w dysleksji paradygmatycznej i syntagmatycznej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 61 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Korendo", title = "Strategie terapeutyczne w dysleksji paradygmatycznej i syntagmatycznej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "61 - 70" }
-
TRIZ – pedagogika w procesie aktywizacji poznawczej uczniów klas początkowychs. 71 - 89CZYSTY TEKST
Irena Stańczak, TRIZ – pedagogika w procesie aktywizacji poznawczej uczniów klas początkowych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 71 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Stańczak", title = "TRIZ – pedagogika w procesie aktywizacji poznawczej uczniów klas początkowych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "71 - 89" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Szkolak, Środowisko wiejskie specyficznym miejscem kształtowania kultury języka, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 91 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szkolak", title = "Środowisko wiejskie specyficznym miejscem kształtowania kultury języka", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "91 - 99" }
-
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej dzieci w ćwiczeniach z luką informacyjnąs. 101 - 112CZYSTY TEKST
Agnieszka Szplit, Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej dzieci w ćwiczeniach z luką informacyjną, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 101 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szplit", title = "Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej dzieci w ćwiczeniach z luką informacyjną", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "101 - 112" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Zyzik, Mowa dzieci w wieku przedszkolnym i sposoby jej wspomagania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 113 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Zyzik", title = "Mowa dzieci w wieku przedszkolnym i sposoby jej wspomagania", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "113 - 135" }
-
Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowyms. 137 - 156CZYSTY TEKST
Piotr Zbróg, Zuzanna Zbróg, Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 137 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zbróg, Zuzanna Zbróg", title = "Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "137 - 156" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Krasowicz-Kupis, Poznawcze i społeczne uwarunkowania osiągnięć w czytaniu sześciolatków, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 159 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Krasowicz-Kupis", title = "Poznawcze i społeczne uwarunkowania osiągnięć w czytaniu sześciolatków", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "159 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Józef Porayski-Pomsta, Zagadnienie periodyzacji rozwoju mowy dziecka, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 173 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Porayski-Pomsta", title = "Zagadnienie periodyzacji rozwoju mowy dziecka", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "173 - 198" }
-
Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnichs. 199 - 208CZYSTY TEKST
Anna Jakubowicz-Bryx, Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnich, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 199 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jakubowicz-Bryx", title = "Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnich", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "199 - 208" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Kwaśniewska, Uwarunkowania poprawności pisma uczniów klas początkowych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 209 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kwaśniewska", title = "Uwarunkowania poprawności pisma uczniów klas początkowych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "209 - 231" }
-
Aktywność pisarska dzieci w szkole – o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacjis. 233 - 258CZYSTY TEKST
Małgorzata Żytko, Aktywność pisarska dzieci w szkole – o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 233 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Żytko", title = "Aktywność pisarska dzieci w szkole – o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "233 - 258" }
-
Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznejs. 259 - 276CZYSTY TEKST
Zuzanna Zbróg, Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 259 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Zbróg", title = "Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "259 - 276" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Ratajek, Niska sprawność grafomotoryczna problemem całego życia, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 277 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Ratajek", title = "Niska sprawność grafomotoryczna problemem całego życia", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "277 - 285" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Kwaśniewska, Nauka pisania: zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1999–2009, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 287 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kwaśniewska", title = "Nauka pisania: zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1999–2009", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "287 - 305" }
-
"Wspieranie werbalnego rozwoju dziecka w oparciu o eksperymenty językowe, tropy stylistyczne i dobrą literaturę: ćwiczenia terapeutyczne", Agnieszka Wypych, Gdańsk 2008 : [recenzja]s. 309 - 312CZYSTY TEKST
Ewa Boksa, Agnieszka Wypych, "Wspieranie werbalnego rozwoju dziecka w oparciu o eksperymenty językowe, tropy stylistyczne i dobrą literaturę: ćwiczenia terapeutyczne", Agnieszka Wypych, Gdańsk 2008 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 309 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Boksa, Agnieszka Wypych", title = ""Wspieranie werbalnego rozwoju dziecka w oparciu o eksperymenty językowe, tropy stylistyczne i dobrą literaturę: ćwiczenia terapeutyczne", Agnieszka Wypych, Gdańsk 2008 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "309 - 312" }
-
"Oczekiwania sześciolatków i ich rodziców w stosunku do szkoły a realia realizacji obowiązku szkolnego", Elżbieta Jaszczyszyna, Białystok 2010 : [recenzja]s. 313 - 316CZYSTY TEKST
Elżbieta Jaszczyszyn, Aldona Kopik, "Oczekiwania sześciolatków i ich rodziców w stosunku do szkoły a realia realizacji obowiązku szkolnego", Elżbieta Jaszczyszyna, Białystok 2010 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 313 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jaszczyszyn, Aldona Kopik", title = ""Oczekiwania sześciolatków i ich rodziców w stosunku do szkoły a realia realizacji obowiązku szkolnego", Elżbieta Jaszczyszyna, Białystok 2010 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "313 - 316" }
-
CZYSTY TEKST
Natalia Czaja, Jak pomóc nauczycielom w przekazywaniu młodzieży wartości?, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 317 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Czaja", title = "Jak pomóc nauczycielom w przekazywaniu młodzieży wartości?", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "317 - 324" }