-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "7" }
-
Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznyms. 11 - 21CZYSTY TEKST
Piotr Cyrek, Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Cyrek", title = "Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "11 - 21" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Orientacja na klienta w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 23 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz", title = "Orientacja na klienta w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "23 - 33" }
-
Przekształcenie firmy usługowej w organizację zorientowaną na klienta - studium przypadku OPEC Gdynias. 35 - 46CZYSTY TEKST
Marek Grzybowski, Przekształcenie firmy usługowej w organizację zorientowaną na klienta - studium przypadku OPEC Gdynia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Grzybowski", title = "Przekształcenie firmy usługowej w organizację zorientowaną na klienta - studium przypadku OPEC Gdynia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "35 - 46" }
-
CZYSTY TEKST
Sabina Kauf, Partycypacja jako nowa faza w rozwoju marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Kauf", title = "Partycypacja jako nowa faza w rozwoju marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "47 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Etyczne dylematy działań marketingowych w chińskim otoczeniu rynkowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 59 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Etyczne dylematy działań marketingowych w chińskim otoczeniu rynkowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "59 - 73" }
-
Wyzwania i rozwój branży celulozowo-papierniczej na przykładzie tektury falistejs. 75 - 85CZYSTY TEKST
Grzegorz Pawłowski, Wyzwania i rozwój branży celulozowo-papierniczej na przykładzie tektury falistej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Pawłowski", title = "Wyzwania i rozwój branży celulozowo-papierniczej na przykładzie tektury falistej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "75 - 85" }
-
Bezpieczeństwo i funkcjonalność szybkiego przelewu a dokonywanie płatności w sklepie internetowyms. 87 - 97CZYSTY TEKST
Marcin Pigłowski, Bezpieczeństwo i funkcjonalność szybkiego przelewu a dokonywanie płatności w sklepie internetowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Pigłowski", title = "Bezpieczeństwo i funkcjonalność szybkiego przelewu a dokonywanie płatności w sklepie internetowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "87 - 97" }
-
Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badańs. 99 - 112CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "99 - 112" }
-
Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększania życiowej wartości klienta - wyniki badań empirycznychs. 113 - 124CZYSTY TEKST
Agata Sudolska, Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększania życiowej wartości klienta - wyniki badań empirycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 113 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Sudolska", title = "Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększania życiowej wartości klienta - wyniki badań empirycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "113 - 124" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Mariusz Szalonka, Grażyna Ullrich, Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów na rynku farmaceutycznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 125 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka, Mariusz Szalonka, Grażyna Ullrich", title = "Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów na rynku farmaceutycznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "125 - 139" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Dojewska, Rola koncepcji marketingowej w zarządzaniu innowacjami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 143 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Dojewska", title = "Rola koncepcji marketingowej w zarządzaniu innowacjami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "143 - 156" }
-
Ranking informatycznych systemów wspomagających globalną dystrybucję usług turystycznychs. 157 - 171CZYSTY TEKST
Jarosław Becker, Kamila Mańko, Monika Stankiewicz, Ranking informatycznych systemów wspomagających globalną dystrybucję usług turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 157 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Becker, Kamila Mańko, Monika Stankiewicz", title = "Ranking informatycznych systemów wspomagających globalną dystrybucję usług turystycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "157 - 171" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Domański, Marketing szkół wyższych - nowe wyzwania strategiczne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 173 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Domański", title = "Marketing szkół wyższych - nowe wyzwania strategiczne", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "173 - 183" }
-
Działania marketingowe polskich przedsiębiorstw 4 świadczących usługi zagospodarowujące czas wolnys. 185 - 198CZYSTY TEKST
Beata Kolny, Działania marketingowe polskich przedsiębiorstw 4 świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 185 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kolny", title = "Działania marketingowe polskich przedsiębiorstw 4 świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "185 - 198" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 199 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "199 - 209" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Zmiany sposobu kształtowania cen publicznych operatorów pocztowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 211 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Zmiany sposobu kształtowania cen publicznych operatorów pocztowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "211 - 224" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Różnicowanie cen jako wyraz orientacji na klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 225 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Różnicowanie cen jako wyraz orientacji na klienta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "225 - 238" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Zastępowski, Działania kujawsko-pomorskich małych przedsiębiorstw w dobie kryzysu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 239 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Zastępowski", title = "Działania kujawsko-pomorskich małych przedsiębiorstw w dobie kryzysu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "239 - 248" }
-
Tożsamość i wizerunek podmiotów leczniczych na przykładzie wybranych szpitali klinicznych w Poznanius. 251 - 263CZYSTY TEKST
Maria Danuta Głowacka, Ewa Jakubek, Monika Matecka, Piotr Stawny, Tożsamość i wizerunek podmiotów leczniczych na przykładzie wybranych szpitali klinicznych w Poznaniu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 251 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Danuta Głowacka, Ewa Jakubek, Monika Matecka, Piotr Stawny", title = "Tożsamość i wizerunek podmiotów leczniczych na przykładzie wybranych szpitali klinicznych w Poznaniu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "251 - 263" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak, Wpływ merchandisingu producenta na kształtowanie wizerunku jego marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 265 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak", title = "Wpływ merchandisingu producenta na kształtowanie wizerunku jego marki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "265 - 275" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, The perception of co-branding products by customers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 277 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "The perception of co-branding products by customers", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "277 - 287" }
-
Pozycjonowanie jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni w warunkach niżu demograficznegos. 289 - 301CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Pozycjonowanie jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni w warunkach niżu demograficznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 289 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Pozycjonowanie jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni w warunkach niżu demograficznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "289 - 301" }
-
Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatróws. 303 - 316CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatrów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 303 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatrów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "303 - 316" }
-
Działania marketingowe kreuj ące wizerunek ekologicznych gospodarstw rolnych na przykładzie województwa zachodniopomorskiegos. 317 - 326CZYSTY TEKST
Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Działania marketingowe kreuj ące wizerunek ekologicznych gospodarstw rolnych na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 317 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kondratowicz-Pozorska", title = "Działania marketingowe kreuj ące wizerunek ekologicznych gospodarstw rolnych na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "317 - 326" }
-
Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowychs. 327 - 338CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 327 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "327 - 338" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Minta, Strategie marek w agrobiznesie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 339 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Minta", title = "Strategie marek w agrobiznesie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "339 - 350" }
-
Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networkss. 351 - 365CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networks, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 351 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networks", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "351 - 365" }
-
Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażkis. 367 - 383CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 367 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "367 - 383" }
-
Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznegos. 385 - 396CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Aneta Wolna-Samulak, Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 385 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Aneta Wolna-Samulak", title = "Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "385 - 396" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Orzeł, Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 397 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Orzeł", title = "Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "397 - 407" }
-
Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjnąs. 409 - 419CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 409 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "409 - 419" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 423 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula", title = "Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "423 - 434" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Badania cen nowych produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 435 - 449
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Badania cen nowych produktów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "435 - 449" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Internetowe źródła informacji w decyzjach nabywczych konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 451 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Internetowe źródła informacji w decyzjach nabywczych konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "451 - 462" }
-
Podejście strukturalne w badaniach usług na rynku telefonii mobilnej - modele APIMs. 463 - 474CZYSTY TEKST
Magdalena Kowalska-Musiał, Podejście strukturalne w badaniach usług na rynku telefonii mobilnej - modele APIM, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 463 - 474
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kowalska-Musiał", title = "Podejście strukturalne w badaniach usług na rynku telefonii mobilnej - modele APIM", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "463 - 474" }
-
Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowejs. 475 - 489CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 475 - 489
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "475 - 489" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Hołub, Józef Perenc, Anna Szwajlik, Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 491 - 503
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hołub, Józef Perenc, Anna Szwajlik", title = "Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "491 - 503" }
-
Wartość dla klienta w ujęciu prakseologicznym - założenia teoretyczne i metody badawczes. 505 - 517CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Wartość dla klienta w ujęciu prakseologicznym - założenia teoretyczne i metody badawcze, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 505 - 517
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Wartość dla klienta w ujęciu prakseologicznym - założenia teoretyczne i metody badawcze", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "505 - 517" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Wykorzystanie badań etnograficznych w kreowaniu marki , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 519 - 533
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek", title = "Wykorzystanie badań etnograficznych w kreowaniu marki ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "519 - 533" }