Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik
ISSN
2080-4814
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 10
Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik
2014, Numer 10
Dostępne tomy
2009, Numer 1
2010, Numer 2
2010, Numer 3
2011, Numer 4
2012, Numer 5
2012, Numer 6
2013, Numer 7
2013, Numer 8
2014, Numer 9
2014, Numer 10
2014, Numer 11
2015, Numer 12
2015, Numer 13
2015, Numer 14
2015, Numer 15
2016, Numer 16
2016, Numer 17
2016, Numer 18
2016, Numer 19
2016, Numer 20
2017, Numer 21
2017, Numer 22
2017, Numer 23
2017, Numer 24
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska
s. 1-10
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 1-10
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436466, author = "Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 1-10, }
Problemy z użyciem przedimków w pisemnej produkcji w języku trzecim : analiza psycholingwistyczna i implikacje glottodydaktyczne
Zofia Chłopek
s. 11-23
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zofia Chłopek, Problemy z użyciem przedimków w pisemnej produkcji w języku trzecim : analiza psycholingwistyczna i implikacje glottodydaktyczne, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 11-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436465, author = "Zofia Chłopek", title = "Problemy z użyciem przedimków w pisemnej produkcji w języku trzecim : analiza psycholingwistyczna i implikacje glottodydaktyczne", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 11-23, }
Exposure of Polish learners of languages for legal purposes to law-related pop culture
Andrzej Dąbrowski
s. 25-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Dąbrowski, Exposure of Polish learners of languages for legal purposes to law-related pop culture, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 25-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436467, author = "Andrzej Dąbrowski", title = "Exposure of Polish learners of languages for legal purposes to law-related pop culture", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 25-35, }
Glottodydaktyka porównawcza jako nowa subdyscyplina glottodydaktyki
Przemysław E. Gębal
s. 37-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław E. Gębal, Glottodydaktyka porównawcza jako nowa subdyscyplina glottodydaktyki, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 37-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436469, author = "Przemysław E. Gębal", title = "Glottodydaktyka porównawcza jako nowa subdyscyplina glottodydaktyki", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 37-49, }
Rola edukacji aktywnej w przezwyciężaniu wyuczonej bezradności na lekcji języka obcego
Magdalena Kolber
s. 51-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kolber, Rola edukacji aktywnej w przezwyciężaniu wyuczonej bezradności na lekcji języka obcego, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 51-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436470, author = "Magdalena Kolber", title = "Rola edukacji aktywnej w przezwyciężaniu wyuczonej bezradności na lekcji języka obcego", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 51-60, }
Znaczenie Internetu w nauczaniu języka niemieckiego na przykładzie platformy wsipnet.pl
Marek Laskowski
s. 61-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Laskowski, Znaczenie Internetu w nauczaniu języka niemieckiego na przykładzie platformy wsipnet.pl, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 61-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436472, author = "Marek Laskowski", title = "Znaczenie Internetu w nauczaniu języka niemieckiego na przykładzie platformy wsipnet.pl", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 61-75, }
Space conceptualization and motion verbs in Polish and French as foreign languages
Urszula Paprocka-Piotrowska
s. 77-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Paprocka-Piotrowska, Space conceptualization and motion verbs in Polish and French as foreign languages, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 77-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436471, author = "Urszula Paprocka-Piotrowska", title = "Space conceptualization and motion verbs in Polish and French as foreign languages", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 77-94, }
Teoria a praktyka testowania rozumienia ze słuchu : na przykładzie testów maturalnych z języka niemieckiego
Emilia Podpora-Polit
s. 95-101
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Emilia Podpora-Polit, Teoria a praktyka testowania rozumienia ze słuchu : na przykładzie testów maturalnych z języka niemieckiego, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 95-101
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436473, author = "Emilia Podpora-Polit", title = "Teoria a praktyka testowania rozumienia ze słuchu : na przykładzie testów maturalnych z języka niemieckiego", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 95-101, }
Wędrówka po równoważni, czyli próba krytycznego spojrzenia na nauczanie "języka biznesu" na filologii germańskiej na przykładzie zajęć z niemieckiego języka gospodarki
Grażyna Strzelecka
s. 103-109
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Strzelecka, Wędrówka po równoważni, czyli próba krytycznego spojrzenia na nauczanie "języka biznesu" na filologii germańskiej na przykładzie zajęć z niemieckiego języka gospodarki, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 103-109
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436474, author = "Grażyna Strzelecka", title = "Wędrówka po równoważni, czyli próba krytycznego spojrzenia na nauczanie "języka biznesu" na filologii germańskiej na przykładzie zajęć z niemieckiego języka gospodarki", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 103-109, }
Wykorzystanie programu IBM SPSS Statistics w ocenie jakości kształcenia na kierunku językoznawstwo stosowane
Przemysław Grzonka
Sonia Szramek-Karcz
Maciej Wolny
s. 111-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sonia Szramek-Karcz, Maciej Wolny, Przemysław Grzonka, Wykorzystanie programu IBM SPSS Statistics w ocenie jakości kształcenia na kierunku językoznawstwo stosowane, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014, , 10, s. 111-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{436475, author = "Sonia Szramek-Karcz, Maciej Wolny, Przemysław Grzonka", title = "Wykorzystanie programu IBM SPSS Statistics w ocenie jakości kształcenia na kierunku językoznawstwo stosowane", year = 2014, volume = , number = 10, journal = Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, pages = s. 111-124, }