Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorca
|
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska
| s. 1-15
|
|
|
Podejście komunikacyjne i zakres jego realizacji w nauczaniu języków obcych
|
Magdalena Białek
| s. 17-29
|
|
|
Rola zadań w rozwijaniu autonomii studentów specjalizacji glottodydaktycznej
|
Gabriela Gorąca-Sawczyk
| s. 31-40
|
|
|
Uczenie się w interakcjach argumentacyjnych a tożsamość ucznia jako rozmówcy
|
Joanna Górecka
Agnieszka Nowicka
| s. 41-55
|
|
|
Nauczanie języka obcego za pomocą komunikatora internetowego Skype z wykorzystaniem wirtualnej tablicy w formie Google Docs
|
Magdalena Jaszczyk
| s. 57-64
|
|
|
Ewaluacja podręcznika w nauczaniu języków obcych
|
Monika Kusiak-Pisowacka
| s. 65-75
|
|
|
„Wiem, że nic nie wiem" – horyzonty poznawcze uczniów a kompetencje studentów filologii germańskiej
|
Marek Laskowski
| s. 77-94
|
|
|
O usytuowaniu epistemologicznym polskiego dyskursu glottodydaktycznego na temat kształcenia nauczycieli języków obcych
|
Izabela Orchowska
| s. 95-111
|
|
|
Semantic Implicit Learning in Acquisition of L2 English
|
Albertyna Paciorek
| s. 113-123
|
|
|
„Berufsfeld-Kommunikation: Deutsch" (= Wissen-Kompetenz-Text 7), red. Karl-Hubert Kiefer, Christian Efing, Matthias Jung, Annegret Middeke, Frankfurt a. M. 2014 : [recenzja]
|
Paweł Szerszeń
Christian Efing (aut. dzieła rec.)
Matthias Jung (aut. dzieła rec.)
Karl-Hubert Kiefer (aut. dzieła rec.)
Annegret Middeke (aut. dzieła rec.)
| s. 125-127
|
|
|
„Euphemismen des Wirtschaftsdeutschen aus der Sicht der anthroponzentrischen Linguistik" (= Warschauer Studien zur Germanistik und zur Angewandten Linguistik 2), Paweł Bąk, Frankfurt am Main 2012 : [recenzja]
|
Magdalena Filar
Paweł Bąk (aut. dzieła rec.)
| s. 129-132
|
|
|
Sprawozdanie z konferencji naukowej Katedry Języka Polskiego Instytutu Filologii Polskiej i Katedry Akwizycji i Dydaktyki Języków Instytutu Filologii Romańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej „Nauczanie języków obcych – nowe czasy, stare problemy", Lublin, 13-14 listopada 2015 r.
|
Marcin Łączek
| s. 133-135
|
|
|