Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 28
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2014, Tom 34
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512662, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5, }
Brand of the investment fund companies and risk of an investment at a capital market for an individual investor
Rafał Czyżycki
s. 9-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Czyżycki, Brand of the investment fund companies and risk of an investment at a capital market for an individual investor, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 9-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512663, author = "Rafał Czyżycki", title = "Brand of the investment fund companies and risk of an investment at a capital market for an individual investor", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-22, }
Выбранные аспекты управления маркетинговыми рисками туристических предприятий
Ema Halawach
Aliaksandr Rubakhau
s. 23-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ema Halawach, Aliaksandr Rubakhau, Выбранные аспекты управления маркетинговыми рисками туристических предприятий, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 23-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512664, author = "Ema Halawach, Aliaksandr Rubakhau", title = "Выбранные аспекты управления маркетинговыми рисками туристических предприятий", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 23-35, }
Istota innowacji w aspekcie ewoluującego otoczenia
Joanna Hernik
s. 37-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Hernik, Istota innowacji w aspekcie ewoluującego otoczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 37-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512665, author = "Joanna Hernik", title = "Istota innowacji w aspekcie ewoluującego otoczenia", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 37-47, }
Uwarunkowania rozwoju polskich przedsiębiorstw deweloperskich
Elżbieta Kanak
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 49-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Kanak, Mirosława Pluta-Olearnik, Uwarunkowania rozwoju polskich przedsiębiorstw deweloperskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 49-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512666, author = "Elżbieta Kanak, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Uwarunkowania rozwoju polskich przedsiębiorstw deweloperskich", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 49-57, }
Globalizacja jako przyczyna zmian płac realnych
Regina Klimkowska
s. 59-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Regina Klimkowska, Globalizacja jako przyczyna zmian płac realnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 59-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512667, author = "Regina Klimkowska", title = "Globalizacja jako przyczyna zmian płac realnych", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 59-73, }
Dylematy niezależnych i sieciowych przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego rozwoju gospodarczego
Urszula Kłosiewicz-Górecka
Katarzyna Wasilik
s. 75-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Katarzyna Wasilik, Dylematy niezależnych i sieciowych przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego rozwoju gospodarczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 75-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512668, author = "Urszula Kłosiewicz-Górecka, Katarzyna Wasilik", title = "Dylematy niezależnych i sieciowych przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego rozwoju gospodarczego", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 75-87, }
Kondycja przemysłu motoryzacyjnego i jego wpływ na pozostałe gałęzie gospodarki
Wioleta Łagowska
s. 89-102
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wioleta Łagowska, Kondycja przemysłu motoryzacyjnego i jego wpływ na pozostałe gałęzie gospodarki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 89-102
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512669, author = "Wioleta Łagowska", title = "Kondycja przemysłu motoryzacyjnego i jego wpływ na pozostałe gałęzie gospodarki", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 89-102, }
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie wybranych firm chińskich
Karolina Łopacińska
s. 103-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Łopacińska, Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie wybranych firm chińskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 103-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512670, author = "Karolina Łopacińska", title = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie wybranych firm chińskich", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 103-117, }
Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw regionu podkarpackiego
Sylwester Makarski
s. 119-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwester Makarski, Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw regionu podkarpackiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 119-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512671, author = "Sylwester Makarski", title = "Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw regionu podkarpackiego", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 119-133, }
Na korzyść albo na niekorzyść – wykorzystywanie wybranych koncepcji w praktyce marketingowej
Dariusz Oczachowski
s. 135-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Oczachowski, Na korzyść albo na niekorzyść – wykorzystywanie wybranych koncepcji w praktyce marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 135-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512672, author = "Dariusz Oczachowski", title = "Na korzyść albo na niekorzyść – wykorzystywanie wybranych koncepcji w praktyce marketingowej", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 135-148, }
Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG – wyniki badań w województwie małopolskim
Karolina Orzeł
s. 149-159
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Orzeł, Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG – wyniki badań w województwie małopolskim, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 149-159
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512673, author = "Karolina Orzeł", title = "Korzyści z przynależności do systemu franczyzowego w branży FMCG – wyniki badań w województwie małopolskim", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 149-159, }
Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów
Izabela Ostrowska
s. 161-171
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 161-171
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512674, author = "Izabela Ostrowska", title = "Analiza zalet i wad korzystania z usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na podstawie opinii konsumentów", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 161-171, }
Usługi wynajmu aut osobowych szansą racjonalizacji kosztów firm
Józef Perenc
s. 173-185
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Usługi wynajmu aut osobowych szansą racjonalizacji kosztów firm, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 173-185
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512675, author = "Józef Perenc", title = "Usługi wynajmu aut osobowych szansą racjonalizacji kosztów firm", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-185, }
Współpraca małej firmy z siecią handlową – aspekty marketingowe
Stanisław Skowron
s. 187-196
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Skowron, Współpraca małej firmy z siecią handlową – aspekty marketingowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 187-196
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512676, author = "Stanisław Skowron", title = "Współpraca małej firmy z siecią handlową – aspekty marketingowe", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 187-196, }
Innowacje w procesie globalizacji przedsiębiorstw handlu detalicznego
Grażyna Śmigielska
s. 197-205
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Śmigielska, Innowacje w procesie globalizacji przedsiębiorstw handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 197-205
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512677, author = "Grażyna Śmigielska", title = "Innowacje w procesie globalizacji przedsiębiorstw handlu detalicznego", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 197-205, }
Szanse i zagrożenia jakości życia w społeczeństwie informacyjnym
Halina Świeboda
s. 207-215
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Halina Świeboda, Szanse i zagrożenia jakości życia w społeczeństwie informacyjnym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 207-215
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512678, author = "Halina Świeboda", title = "Szanse i zagrożenia jakości życia w społeczeństwie informacyjnym", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 207-215, }
Rola perspektywy czasowej w zadłużeniu gospodarstw domowych: ujęcie behawioralne
Marcin Koziński
Beata Świecka
s. 217-230
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Świecka, Marcin Koziński, Rola perspektywy czasowej w zadłużeniu gospodarstw domowych: ujęcie behawioralne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 217-230
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512679, author = "Beata Świecka, Marcin Koziński", title = "Rola perspektywy czasowej w zadłużeniu gospodarstw domowych: ujęcie behawioralne", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 217-230, }
Satysfakcja klienta i pracownika w służbie zdrowia na przykładzie prywatnego szpitala oraz przychodni
Piotr Blicharz
Agata Dziduch
s. 233-244
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Blicharz, Agata Dziduch, Satysfakcja klienta i pracownika w służbie zdrowia na przykładzie prywatnego szpitala oraz przychodni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 233-244
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512680, author = "Piotr Blicharz, Agata Dziduch", title = "Satysfakcja klienta i pracownika w służbie zdrowia na przykładzie prywatnego szpitala oraz przychodni", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 233-244, }
Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych
Łukasz Brych
Przemysław Grobel
Łukasz Skowron
s. 245-257
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Brych, Przemysław Grobel, Łukasz Skowron, Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 245-257
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512681, author = "Łukasz Brych, Przemysław Grobel, Łukasz Skowron", title = "Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 245-257, }
Diagnoza zasobów ludzkich i perspektywy zatrudnienia w przedsiębiorstwach handlu detalicznego
Piotr Cyrek
s. 259-271
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Cyrek, Diagnoza zasobów ludzkich i perspektywy zatrudnienia w przedsiębiorstwach handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 259-271
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512682, author = "Piotr Cyrek", title = "Diagnoza zasobów ludzkich i perspektywy zatrudnienia w przedsiębiorstwach handlu detalicznego", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 259-271, }
Relacje z bezpośrednim przełożonym jako czynnik motywacji do pracy
Anna Dolot
s. 273-282
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dolot, Relacje z bezpośrednim przełożonym jako czynnik motywacji do pracy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 273-282
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512683, author = "Anna Dolot", title = "Relacje z bezpośrednim przełożonym jako czynnik motywacji do pracy", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 273-282, }
Wpływ kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku
Jacek Dziwulski
s. 283-293
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Dziwulski, Wpływ kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 283-293
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512684, author = "Jacek Dziwulski", title = "Wpływ kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 283-293, }
Komunikacja interpersonalna w procesie obsługi klienta
Agnieszka Rybowska
s. 295-305
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Komunikacja interpersonalna w procesie obsługi klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 295-305
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512685, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Komunikacja interpersonalna w procesie obsługi klienta", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 295-305, }
Modele zarządzania tożsamością organizacyjną
Magdalena Rzemieniak
s. 307-317
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Rzemieniak, Modele zarządzania tożsamością organizacyjną, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 307-317
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512686, author = "Magdalena Rzemieniak", title = "Modele zarządzania tożsamością organizacyjną", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 307-317, }
Wstępne badania marketingowe w cyklu innowacyjnym nowego opakowania
Stanisław Kaczmarczyk
s. 321-331
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Kaczmarczyk, Wstępne badania marketingowe w cyklu innowacyjnym nowego opakowania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 321-331
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512687, author = "Stanisław Kaczmarczyk", title = "Wstępne badania marketingowe w cyklu innowacyjnym nowego opakowania", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 321-331, }
Badania satysfakcji klienta a badanie mystery shopping – relacje substytucyjne czy komplementarne?
Magdalena Kalińska-Kula
s. 333-342
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kalińska-Kula, Badania satysfakcji klienta a badanie mystery shopping – relacje substytucyjne czy komplementarne?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 333-342
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512688, author = "Magdalena Kalińska-Kula", title = "Badania satysfakcji klienta a badanie mystery shopping – relacje substytucyjne czy komplementarne?", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 333-342, }
Ujęcie macierzowe w prognozowaniu liczby notyfikacji w systemie RAPEX wobec wybranych kategorii produktów
Marcin Pigłowski
s. 343-356
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Pigłowski, Ujęcie macierzowe w prognozowaniu liczby notyfikacji w systemie RAPEX wobec wybranych kategorii produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 34, , s. 343-356
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512689, author = "Marcin Pigłowski", title = "Ujęcie macierzowe w prognozowaniu liczby notyfikacji w systemie RAPEX wobec wybranych kategorii produktów", year = 2014, volume = 34, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 343-356, }