-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Kształcenie integracyjne w Polsce i w krajach Unii Europejskiej , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Kształcenie integracyjne w Polsce i w krajach Unii Europejskiej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "9 - 15" }
-
Kierunki modelowych rozwiązań w kształceniu nauczycieli w kontekście reformy systemu edukacjis. 16 - 30CZYSTY TEKST
Jolanta Szempruch, Kierunki modelowych rozwiązań w kształceniu nauczycieli w kontekście reformy systemu edukacji , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 16 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Szempruch", title = "Kierunki modelowych rozwiązań w kształceniu nauczycieli w kontekście reformy systemu edukacji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "16 - 30" }
-
Rola wiedzy psychologicznej i umiejętności interpersonalnych nauczyciela w realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych w zreformowanej szkoles. 31 - 35CZYSTY TEKST
Tadeusz Rymarz, Rola wiedzy psychologicznej i umiejętności interpersonalnych nauczyciela w realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych w zreformowanej szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 31 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Rymarz", title = "Rola wiedzy psychologicznej i umiejętności interpersonalnych nauczyciela w realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych w zreformowanej szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "31 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Ecler, Edukacja bez wychowania , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 36 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Ecler", title = "Edukacja bez wychowania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "36 - 39" }
-
Analiza zagadnienia aktywności twórczej dziecka w świetle psychologii i pedagogikis. 40 - 45CZYSTY TEKST
Joanna Lusek, Analiza zagadnienia aktywności twórczej dziecka w świetle psychologii i pedagogiki , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 40 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Lusek", title = "Analiza zagadnienia aktywności twórczej dziecka w świetle psychologii i pedagogiki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "40 - 45" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, Niedostrzegalne obszary w procesie kształcenia menedżera , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 46 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka", title = "Niedostrzegalne obszary w procesie kształcenia menedżera ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "46 - 52" }
-
Muzyka czynnikiem wspomagającym nabywanie kompetencji matematycznych w kształceniu zintegrowanym uczniów klas I-IIIs. 55 - 65CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Muzyka czynnikiem wspomagającym nabywanie kompetencji matematycznych w kształceniu zintegrowanym uczniów klas I-III , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Muzyka czynnikiem wspomagającym nabywanie kompetencji matematycznych w kształceniu zintegrowanym uczniów klas I-III ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "55 - 65" }
-
Psychologiczna interpretacja niepokojących zachowań u dzieci w wieku przedszkolnyms. 66 - 81CZYSTY TEKST
Jadwiga Kamińska-Reyman, Psychologiczna interpretacja niepokojących zachowań u dzieci w wieku przedszkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 66 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Kamińska-Reyman", title = "Psychologiczna interpretacja niepokojących zachowań u dzieci w wieku przedszkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "66 - 81" }
-
Nowe podejście do kształcenia i wychowania młodzieży na tle umiejętności emocjonalnychs. 82 - 89CZYSTY TEKST
Stanisław Czygier, Nowe podejście do kształcenia i wychowania młodzieży na tle umiejętności emocjonalnych , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 82 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Czygier", title = "Nowe podejście do kształcenia i wychowania młodzieży na tle umiejętności emocjonalnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "82 - 89" }
-
CZYSTY TEKST
Mariusz Motyl, Kierunki rozwoju nauczania dystansowego poprzez internet , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 90 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Motyl", title = "Kierunki rozwoju nauczania dystansowego poprzez internet ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "90 - 104" }
-
CZYSTY TEKST
Zbigniew Marten, Karel Paulik, Co wpływa na zadowolenie z pracy w zawodzie nauczyciela? , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Marten, Karel Paulik", title = "Co wpływa na zadowolenie z pracy w zawodzie nauczyciela? ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "105 - 112" }
-
Обґрунтування доцільності діагностики емпатії як психологічної передумови професійної придатності абітурієнтів до среціальності "Практична психологія"s. 113 - 119CZYSTY TEKST
H. A. Петровский, Обґрунтування доцільності діагностики емпатії як психологічної передумови професійної придатності абітурієнтів до среціальності "Практична психологія" , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 113 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " H. A. Петровский", title = "Обґрунтування доцільності діагностики емпатії як психологічної передумови професійної придатності абітурієнтів до среціальності "Практична психологія" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "113 - 119" }
-
Комплексний підхід у методах психодіагностики професійної спрямованості людиниs. 120 - 127CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Комплексний підхід у методах психодіагностики професійної спрямованості людини , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 120 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Комплексний підхід у методах психодіагностики професійної спрямованості людини ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "120 - 127" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Jakowicka, Partnerstwo jako jeden z paradygmatów współczesnych przemian edukacyjnych , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 131 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jakowicka", title = "Partnerstwo jako jeden z paradygmatów współczesnych przemian edukacyjnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "131 - 144" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Michał Pindera, Paweł Pindera, Współpraca szkoły i rodziny w wychowywaniu dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 145 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Michał Pindera, Paweł Pindera", title = "Współpraca szkoły i rodziny w wychowywaniu dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "145 - 151" }
-
CZYSTY TEKST
Bogumiła Dudzińska, Samodzielność zdobywana w szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 152 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Dudzińska", title = "Samodzielność zdobywana w szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "152 - 157" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Krauze-Sikorska, Edukacja wczesnoszkolna dzieci o odmiennym rozwoju , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 158 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Krauze-Sikorska", title = "Edukacja wczesnoszkolna dzieci o odmiennym rozwoju ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "158 - 165" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Pindera, Nośniki informacji jako źródło poznawania świata przez dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 166 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pindera", title = "Nośniki informacji jako źródło poznawania świata przez dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "166 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa, O samokształceniu nauczyciela , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 173 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa", title = "O samokształceniu nauczyciela ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "173 - 184" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Humor w utworach dla dzieci Jana Brzechwy , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 185 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Humor w utworach dla dzieci Jana Brzechwy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "185 - 197" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Kieres, Gra dydaktyczna "Milionerzy w szkole" , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 201 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kieres", title = "Gra dydaktyczna "Milionerzy w szkole" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "201 - 207" }
-
Zajęcia integracyjne na temat - "Nowa pora - wiosna" w klasie drugiej szkoły podstawowejs. 208 - 213CZYSTY TEKST
Ewa Nowicka, Zajęcia integracyjne na temat - "Nowa pora - wiosna" w klasie drugiej szkoły podstawowej , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 208 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Nowicka", title = "Zajęcia integracyjne na temat - "Nowa pora - wiosna" w klasie drugiej szkoły podstawowej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "208 - 213" }
-
Scenariusz spotkania z mamami z okazji "Dnia Matki" : zabawy integrujące z wykorzystaniem pedagogiki zabawy Klanzys. 214 - 215CZYSTY TEKST
Kornelia Magiera, Scenariusz spotkania z mamami z okazji "Dnia Matki" : zabawy integrujące z wykorzystaniem pedagogiki zabawy Klanzy , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 214 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Kornelia Magiera", title = "Scenariusz spotkania z mamami z okazji "Dnia Matki" : zabawy integrujące z wykorzystaniem pedagogiki zabawy Klanzy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "214 - 215" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Drwal, Joanna Wikłacz, Program przyrodniczo-ekologiczny - "Sekrety Zielonej Szkoły" , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 216 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Drwal, Joanna Wikłacz", title = "Program przyrodniczo-ekologiczny - "Sekrety Zielonej Szkoły" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "216 - 229" }
-
Czynniki kształtujące obraz siebie u osób chorych psychicznie przebywających na detencjis. 233 - 246CZYSTY TEKST
Teresa Kapusta, Czynniki kształtujące obraz siebie u osób chorych psychicznie przebywających na detencji , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 233 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Kapusta", title = "Czynniki kształtujące obraz siebie u osób chorych psychicznie przebywających na detencji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "233 - 246" }
-
Grupa rówieśnicza jako podstawowe środowisko działań profilaktycznych w społeczności lokalnejs. 247 - 259CZYSTY TEKST
Małgorzata Michel, Grupa rówieśnicza jako podstawowe środowisko działań profilaktycznych w społeczności lokalnej , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 247 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Michel", title = "Grupa rówieśnicza jako podstawowe środowisko działań profilaktycznych w społeczności lokalnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "247 - 259" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, W poszukiwaniu optymalnego modelu postępowania w sprawach nieletnich , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 260 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal", title = "W poszukiwaniu optymalnego modelu postępowania w sprawach nieletnich ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "260 - 273" }
-
Przejawy i skutki przemocy seksualnej w rodzinie : psychologiczne studium przypadkóws. 274 - 283CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, Przejawy i skutki przemocy seksualnej w rodzinie : psychologiczne studium przypadków , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 274 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko", title = "Przejawy i skutki przemocy seksualnej w rodzinie : psychologiczne studium przypadków ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "274 - 283" }
-
Zapobieganie patologiom społecznym dzieci i młodzieży : problemy alkoholowes. 284 - 288CZYSTY TEKST
Maria Staworzyńska-Grządziel, Zapobieganie patologiom społecznym dzieci i młodzieży : problemy alkoholowe , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 284 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Staworzyńska-Grządziel", title = "Zapobieganie patologiom społecznym dzieci i młodzieży : problemy alkoholowe ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "284 - 288" }
-
"Teoretyczne podstawy edukacji zdrowotnej. Stan i oczekiwania", oprac. Barbara Woynarowska, Marian Kapica, Warszawa 2001 : [recenzja]s. 291 - 293CZYSTY TEKST
Marian Kapica, Urszula Macioł-Kisiel, Barbara Woynarowska, "Teoretyczne podstawy edukacji zdrowotnej. Stan i oczekiwania", oprac. Barbara Woynarowska, Marian Kapica, Warszawa 2001 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 291 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Kapica, Urszula Macioł-Kisiel, Barbara Woynarowska", title = ""Teoretyczne podstawy edukacji zdrowotnej. Stan i oczekiwania", oprac. Barbara Woynarowska, Marian Kapica, Warszawa 2001 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "291 - 293" }
-
"Pedagogika porównawcza. Teoria systemów oświatowych. Leksykon", Jan Frątczak, Bydgoszcz 2000 : [recenzja]s. 294CZYSTY TEKST
Jan Frątczak, Piotr Kowolik, "Pedagogika porównawcza. Teoria systemów oświatowych. Leksykon", Jan Frątczak, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 294
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Frątczak, Piotr Kowolik", title = ""Pedagogika porównawcza. Teoria systemów oświatowych. Leksykon", Jan Frątczak, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "294" }
-
"Leksykon pedagogiki socjalnej - teorii i metodyki pomocy społecznej", Jan Frątczak, Bydgoszcz 2000 : [recenzja]s. 295CZYSTY TEKST
Jan Frątczak, Piotr Kowolik, "Leksykon pedagogiki socjalnej - teorii i metodyki pomocy społecznej", Jan Frątczak, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 295
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Frątczak, Piotr Kowolik", title = ""Leksykon pedagogiki socjalnej - teorii i metodyki pomocy społecznej", Jan Frątczak, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "295" }
-
"Polubić czytanie. Utwory literackie i ich autorzy na lekcjach języka polskiego w klasach I-III", Marta Ziółkowska-Sobecka, Warszawa 2000 : [recenzja]s. 296CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Marta Ziółkowska-Sobecka, "Polubić czytanie. Utwory literackie i ich autorzy na lekcjach języka polskiego w klasach I-III", Marta Ziółkowska-Sobecka, Warszawa 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 296
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Marta Ziółkowska-Sobecka", title = ""Polubić czytanie. Utwory literackie i ich autorzy na lekcjach języka polskiego w klasach I-III", Marta Ziółkowska-Sobecka, Warszawa 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "296" }
-
"Zarządzanie reformowaną szkołą", Stefan Witek, Warszawa-Kraków 2000 : [recenzja]s. 297CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Stefan Witek, "Zarządzanie reformowaną szkołą", Stefan Witek, Warszawa-Kraków 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 297
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Stefan Witek", title = ""Zarządzanie reformowaną szkołą", Stefan Witek, Warszawa-Kraków 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "297" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Kosińska, Piotr Kowolik, "Wychowawca w szkole", Ewa Kosińska, Kraków 1999 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 298
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kosińska, Piotr Kowolik", title = ""Wychowawca w szkole", Ewa Kosińska, Kraków 1999 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "298" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Kosińska, Piotr Kowolik, "Rodzice a szkoła", Ewa Kosińska, Kraków 1999 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 299
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kosińska, Piotr Kowolik", title = ""Rodzice a szkoła", Ewa Kosińska, Kraków 1999 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "299" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Kosińska, Piotr Kowolik, "Dyrektor w szkole", Ewa Kosińska, Kraków 1999 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 300
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kosińska, Piotr Kowolik", title = ""Dyrektor w szkole", Ewa Kosińska, Kraków 1999 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "300" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Kosińska, Piotr Kowolik, "Ocenianie w szkole", Ewa Kosińska, Kraków 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 301
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kosińska, Piotr Kowolik", title = ""Ocenianie w szkole", Ewa Kosińska, Kraków 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "301" }
-
"Jak organizować wewnątrzszkolne doskonalenie nauczycieli?", Danuta Elsner, Krystyna Knafel, Chorzów 2000 : [recenzja]s. 302CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, "Jak organizować wewnątrzszkolne doskonalenie nauczycieli?", Danuta Elsner, Krystyna Knafel, Chorzów 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 302
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = ""Jak organizować wewnątrzszkolne doskonalenie nauczycieli?", Danuta Elsner, Krystyna Knafel, Chorzów 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "302" }
-
W pierwszą rocznicę śmierci Edwarda Witkowskiego zacnego pedagoga i przyjacielas. 305 - 306CZYSTY TEKST
Erwin Gondzik, W pierwszą rocznicę śmierci Edwarda Witkowskiego zacnego pedagoga i przyjaciela , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 305 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Erwin Gondzik", title = "W pierwszą rocznicę śmierci Edwarda Witkowskiego zacnego pedagoga i przyjaciela ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "305 - 306" }
-
Działalność naukowa, dydaktyczna i organizacyjna Prof. dr hab. Bronisława Urbana specjalisty w zakresie profilaktyki społecznejs. 307 - 310CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Działalność naukowa, dydaktyczna i organizacyjna Prof. dr hab. Bronisława Urbana specjalisty w zakresie profilaktyki społecznej , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 307 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Działalność naukowa, dydaktyczna i organizacyjna Prof. dr hab. Bronisława Urbana specjalisty w zakresie profilaktyki społecznej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "307 - 310" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Radwiłowiczowa, Mój życiorys naukowy , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 311 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Radwiłowiczowa", title = "Mój życiorys naukowy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "311 - 315" }
-
Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicachs. 319 - 320CZYSTY TEKST
Małgorzata Halewska, Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 319 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Halewska", title = "Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "319 - 320" }