-
CZYSTY TEKST
Edyta Rudawska, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Rudawska", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "7 - 8" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Grzybek, Wiesław Szopiński, Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "11 - 18" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Siemieniako, Rola empatii w budowaniu lojalności relacyjnej klientów , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 19 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Siemieniako", title = "Rola empatii w budowaniu lojalności relacyjnej klientów ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "19 - 27" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Drapińska, Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drapińska", title = "Korzyści z budowania relacji pomiędzy szkołą wyższą a studentami ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "29 - 36" }
-
Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbiss. 37 - 45CZYSTY TEKST
Edyta Gołąb, Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gołąb", title = "Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "37 - 45" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Juszczyk, Daria Stankiewicz, Kształtowanie relacji z klientami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 47 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Juszczyk, Daria Stankiewicz", title = "Kształtowanie relacji z klientami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "47 - 54" }
-
Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowychs. 55 - 66CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Szanse i trudności w budowaniu lojalności polskich konsumentów za pomocą programów lojalnościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "55 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kwiatek, Zmiany postaw klientów wobec programów lojalnościowych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 67 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kwiatek", title = "Zmiany postaw klientów wobec programów lojalnościowych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "67 - 75" }
-
Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznychs. 77 - 86CZYSTY TEKST
Łukasz Jarczak, Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Jarczak", title = "Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "77 - 86" }
-
Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowychs. 87 - 98CZYSTY TEKST
Grażyna Plichta, Adam Sagan, Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 87 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Plichta, Adam Sagan", title = "Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "87 - 98" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Wpływ kultury chińskiej na kształtowanie relacji marketingowych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Wpływ kultury chińskiej na kształtowanie relacji marketingowych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "99 - 111" }
-
Podstawy kształtowania relacji z klientami urzędów publicznych w świetle idei dobrego rządzenias. 113 - 121CZYSTY TEKST
Aleksandra Makowska, Podstawy kształtowania relacji z klientami urzędów publicznych w świetle idei dobrego rządzenia , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 113 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Makowska", title = "Podstawy kształtowania relacji z klientami urzędów publicznych w świetle idei dobrego rządzenia ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "113 - 121" }
-
Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialnościs. 123 - 134CZYSTY TEKST
Urszula Janeczek, Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 123 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Janeczek", title = "Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "123 - 134" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania konsumentów , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 137 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta", title = "Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania konsumentów ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "137 - 145" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Witek, Nowe technologie w badaniu zachowań nabywców – wymóg współczesności , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 147 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Witek", title = "Nowe technologie w badaniu zachowań nabywców – wymóg współczesności ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "147 - 157" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak, Rola Internetu w kształtowaniu zachowań rynkowych polskich konsumentów , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 159 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak", title = "Rola Internetu w kształtowaniu zachowań rynkowych polskich konsumentów ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "159 - 171" }
-
CZYSTY TEKST
Jakub Jasiczak, Konsumenci wobec wschodzących technologii (przykład nanotechnologii), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 173 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Jasiczak", title = "Konsumenci wobec wschodzących technologii (przykład nanotechnologii)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "173 - 180" }
-
CZYSTY TEKST
Artur Bokszański, Włodzimierz Deluga, Anna Wallis, Systemy informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientami , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 181 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Bokszański, Włodzimierz Deluga, Anna Wallis", title = "Systemy informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientami ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "181 - 191" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Tkaczyk, Formy komunikacji nieformalnej online (e-WOM) , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 193 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Tkaczyk", title = "Formy komunikacji nieformalnej online (e-WOM) ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "193 - 203" }
-
Zachowania konsumentów na rynku e-kultury w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (wynik badań)s. 205 - 218CZYSTY TEKST
Mirosława Janoś-Kresło, Zachowania konsumentów na rynku e-kultury w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (wynik badań), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 205 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Janoś-Kresło", title = "Zachowania konsumentów na rynku e-kultury w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (wynik badań)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "205 - 218" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Drzazga, E-commerce w państwach wysoko rozwiniętych (na przykładzie Szwajcarii) , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 219 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Drzazga", title = "E-commerce w państwach wysoko rozwiniętych (na przykładzie Szwajcarii) ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "219 - 229" }
-
Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecies. 231 - 240CZYSTY TEKST
Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat, Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat", title = "Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "231 - 240" }
-
Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSMs. 241 - 252CZYSTY TEKST
Krzysztof Siekan, Leonid Worobjow, Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 241 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Siekan, Leonid Worobjow", title = "Wpływ Internetu na zachowania konsumenckie w działalności autoryzowanego przedstawiciela handlowego Plus GSM ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "241 - 252" }
-
Ewolucja środowiska biznesowego i zachowania nabywców a nowy paradygmat biznesus. 255 - 267CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Ewolucja środowiska biznesowego i zachowania nabywców a nowy paradygmat biznesu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 255 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Ewolucja środowiska biznesowego i zachowania nabywców a nowy paradygmat biznesu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "255 - 267" }
-
Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznegos. 269 - 281CZYSTY TEKST
Piotr Cyrek, Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 269 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Cyrek", title = "Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "269 - 281" }
-
CZYSTY TEKST
Edyta Rudawska, Zmiany zachowań konsumenckich w kryzysie – mity czy fakty? , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 283 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Rudawska", title = "Zmiany zachowań konsumenckich w kryzysie – mity czy fakty? ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "283 - 292" }
-
Czynniki kształtujące zachowania personelu jednostek samorządu terytorialnego jako wewnętrznego klienta firmys. 293 - 305CZYSTY TEKST
Małgorzata Wiścicka, Czynniki kształtujące zachowania personelu jednostek samorządu terytorialnego jako wewnętrznego klienta firmy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 293 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wiścicka", title = "Czynniki kształtujące zachowania personelu jednostek samorządu terytorialnego jako wewnętrznego klienta firmy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "293 - 305" }
-
Zachowania konsumentów czynnikiem warunkującym strategie przedsiębiorstw turystycznychs. 307 - 315CZYSTY TEKST
Zbigniew Zontek, Zachowania konsumentów czynnikiem warunkującym strategie przedsiębiorstw turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 307 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Zontek", title = "Zachowania konsumentów czynnikiem warunkującym strategie przedsiębiorstw turystycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "307 - 315" }
-
Klient wewnętrzny prywatnej placówki służby zdrowia – najcenniejszy kapitał organizacjis. 317 - 327CZYSTY TEKST
Marta Konodyba-Szymańska, Przemysław Konodyba-Szymański, Klient wewnętrzny prywatnej placówki służby zdrowia – najcenniejszy kapitał organizacji , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 317 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Konodyba-Szymańska, Przemysław Konodyba-Szymański", title = "Klient wewnętrzny prywatnej placówki służby zdrowia – najcenniejszy kapitał organizacji ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "317 - 327" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Prosument w procesie planowania marketingowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 331 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Prosument w procesie planowania marketingowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "331 - 342" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Żmuda-Trzebiatowska, Era prosumenta w edukacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 343 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Żmuda-Trzebiatowska", title = "Era prosumenta w edukacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "343 - 351" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Zakres zaangażowania nabywców finalnych w przygotowywanie oferty rynkowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 353 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Zakres zaangażowania nabywców finalnych w przygotowywanie oferty rynkowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "353 - 364" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kaczorowska, Konsument – uczestnik procesu kreowania i rozwoju produktów żywnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 365 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kaczorowska", title = "Konsument – uczestnik procesu kreowania i rozwoju produktów żywnościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "365 - 374" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Smyczek, Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług finansowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 375 - 385
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Smyczek", title = "Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług finansowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "375 - 385" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Lebiejko, Domocentryzm a wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 387 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lebiejko", title = "Domocentryzm a wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "387 - 396" }
-
Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznychs. 397 - 410CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 397 - 410
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Zachowania rynkowe młodych konsumentów w Internecie w świetle badań wybranej grupy studentów trójmiejskich uczelni publicznych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "397 - 410" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Tendencje w zachowaniach konsumentów na rynku business to customer , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 411 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Tendencje w zachowaniach konsumentów na rynku business to customer ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "411 - 421" }
-
Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowychs. 423 - 434CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 423 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "423 - 434" }