-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "7" }
-
Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrzs. 11 - 25CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrz, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 11 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrz", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "11 - 25" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Drab, Roman Kozieł, Marital roles in market decision-taking, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Drab, Roman Kozieł", title = "Marital roles in market decision-taking", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "27 - 40" }
-
Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku ITs. 41 - 52CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku IT, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 41 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gąsior", title = "Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku IT", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "41 - 52" }
-
Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnychs. 53 - 64CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 53 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "53 - 64" }
-
CZYSTY TEKST
Regina Klimkowska, Klient na rynku samochodów osobowych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 65 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Regina Klimkowska", title = "Klient na rynku samochodów osobowych w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "65 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Konsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 77 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Konsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspekty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "77 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak, Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak", title = "Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "91 - 103" }
-
Turyści krajowi i zagraniczni oraz ich zachowania związane z podróżami kulturowymis. 105 - 118CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Turyści krajowi i zagraniczni oraz ich zachowania związane z podróżami kulturowymi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Turyści krajowi i zagraniczni oraz ich zachowania związane z podróżami kulturowymi", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "105 - 118" }
-
Orientacja na klienta w modelu CMM w procesie innowacji i wprowadzania produktu na ryneks. 119 - 132CZYSTY TEKST
Ireneusz P. Rutowski, Orientacja na klienta w modelu CMM w procesie innowacji i wprowadzania produktu na rynek, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 119 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz P. Rutowski", title = "Orientacja na klienta w modelu CMM w procesie innowacji i wprowadzania produktu na rynek", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "119 - 132" }
-
CZYSTY TEKST
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Postrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska", title = "Postrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "133 - 146" }
-
Kobieta jako uczestnik procesu podejmowania decyzji nabywczych na rynku żywnościs. 147 - 159CZYSTY TEKST
Joanna Zrałek, Kobieta jako uczestnik procesu podejmowania decyzji nabywczych na rynku żywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Zrałek", title = "Kobieta jako uczestnik procesu podejmowania decyzji nabywczych na rynku żywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "147 - 159" }
-
Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentóws. 163 - 173CZYSTY TEKST
Łukasz Brych, Łukasz Skowron, Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Brych, Łukasz Skowron", title = "Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "163 - 173" }
-
Poziom świadomości praw konsumentów osób starszych w świetle badań własnychs. 175 - 188CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Poziom świadomości praw konsumentów osób starszych w świetle badań własnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 175 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska", title = "Poziom świadomości praw konsumentów osób starszych w świetle badań własnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "175 - 188" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Ertmańska, Zachowania młodych konsumentów - zakupy kompulsywne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 189 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Ertmańska", title = "Zachowania młodych konsumentów - zakupy kompulsywne", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "189 - 200" }
-
Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowychs. 201 - 210CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 201 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "201 - 210" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 211 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "211 - 222" }
-
Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowychs. 223 - 232CZYSTY TEKST
Daniel Długosz, Joanna Newerli-Guz, Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 223 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Długosz, Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "223 - 232" }
-
Znaczenie języka w decyzjach młodych konsumentów w wyborze miejsca wakacji - przykład Polski i Hiszpaniis. 233 - 244CZYSTY TEKST
Małgorzata Bartosik-Purgat, Agnieszka Niezgoda, Znaczenie języka w decyzjach młodych konsumentów w wyborze miejsca wakacji - przykład Polski i Hiszpanii, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 233 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bartosik-Purgat, Agnieszka Niezgoda", title = "Znaczenie języka w decyzjach młodych konsumentów w wyborze miejsca wakacji - przykład Polski i Hiszpanii", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "233 - 244" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Information and communication processes among younger and older consumers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 245 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Information and communication processes among younger and older consumers", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "245 - 256" }
-
CZYSTY TEKST
Kamila Szymańska, Seniorzy na rynku usług kulturalnych na przykładzie kin studyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 257 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Szymańska", title = "Seniorzy na rynku usług kulturalnych na przykładzie kin studyjnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "257 - 270" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wardzała-Kordyś, Legal culture of big city young consumers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 271 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wardzała-Kordyś", title = "Legal culture of big city young consumers", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "271 - 284" }
-
Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientamis. 287 - 302CZYSTY TEKST
Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec, Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 287 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec", title = "Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "287 - 302" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Model Pentadigm jako podstawa tworzenia wartości dla klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 303 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Model Pentadigm jako podstawa tworzenia wartości dla klienta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "303 - 316" }
-
Zaawansowanie strategii zarządzania relacjami w bankach detalicznych działających w Polsces. 317 - 330CZYSTY TEKST
Krzysztof Biernacki, Zaawansowanie strategii zarządzania relacjami w bankach detalicznych działających w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 317 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Biernacki", title = "Zaawansowanie strategii zarządzania relacjami w bankach detalicznych działających w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "317 - 330" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Budzewicz-Guźlecka, Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 331 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Budzewicz-Guźlecka", title = "Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwach", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "331 - 340" }
-
Między uległością a suwerennością konsumencką - zmiany w relacjach producent-konsument na rynku w XXI wiekus. 341 - 355CZYSTY TEKST
Felicjan Bylok, Między uległością a suwerennością konsumencką - zmiany w relacjach producent-konsument na rynku w XXI wieku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 341 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Felicjan Bylok", title = "Między uległością a suwerennością konsumencką - zmiany w relacjach producent-konsument na rynku w XXI wieku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "341 - 355" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 357 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "357 - 366" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Dąbrowski, Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 367 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Dąbrowski", title = "Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "367 - 381" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 383 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz", title = "Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "383 - 398" }
-
Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000s. 399 - 412CZYSTY TEKST
Robert Maik, Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 399 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Maik", title = "Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "399 - 412" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Małysa-Kaleta, Clienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 413 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Małysa-Kaleta", title = "Clienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "413 - 424" }
-
Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróżys. 425 - 433CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 425 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "425 - 433" }
-
Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie relacji z klientami w firmach usługowychs. 435 - 445CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie relacji z klientami w firmach usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 435 - 445
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie relacji z klientami w firmach usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "435 - 445" }
-
Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróżys. 447 - 459CZYSTY TEKST
Izabela Sowier-Kasprzyk, Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 447 - 459
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sowier-Kasprzyk", title = "Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "447 - 459" }