-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Klóska, Statystyczna analiza rozwoju regionalnego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Klóska", title = "Statystyczna analiza rozwoju regionalnego w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "9 - 20" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Łuczak, Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 21 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Łuczak", title = "Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "21 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Łukasiewicz-Kamińska, Sustainable city marketing: a modern management model, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 33 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łukasiewicz-Kamińska", title = "Sustainable city marketing: a modern management model", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "33 - 42" }
-
Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiegos. 43 - 53CZYSTY TEKST
Piotr Kułyk, Mariola Michałowska, Paulina Paluszkiewicz, Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 43 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kułyk, Mariola Michałowska, Paulina Paluszkiewicz", title = "Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "43 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Paliś, Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 55 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Paliś", title = "Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "55 - 69" }
-
Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowiskos. 71 - 82CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "71 - 82" }
-
Budownictwo pasywne elementem modelu M ekorozwoju oraz filarem wizerunku Wrocławia i Dolnego Śląskas. 83 - 98CZYSTY TEKST
Kornelia Kwiecińska, Łukasz Szałata, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak, Budownictwo pasywne elementem modelu M ekorozwoju oraz filarem wizerunku Wrocławia i Dolnego Śląska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 83 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Kornelia Kwiecińska, Łukasz Szałata, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak", title = "Budownictwo pasywne elementem modelu M ekorozwoju oraz filarem wizerunku Wrocławia i Dolnego Śląska", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "83 - 98" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Czerska, Nowoczesna obsługa pacjenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 101 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czerska", title = "Nowoczesna obsługa pacjenta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "101 - 109" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Dziwulski, Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 111 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Dziwulski", title = "Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "111 - 122" }
-
Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzns. 123 - 133CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 123 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "123 - 133" }
-
The evaluation of the use of mobile apps by citizens of Polish voivodeships citiess. 135 - 146CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, The evaluation of the use of mobile apps by citizens of Polish voivodeships cities, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "The evaluation of the use of mobile apps by citizens of Polish voivodeships cities", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "135 - 146" }
-
Nowoczesne rozwiązania w usługach publicznych na przykładzie miejskiej karty elektronicznes. 147 - 159CZYSTY TEKST
Barbara Kos, Nowoczesne rozwiązania w usługach publicznych na przykładzie miejskiej karty elektroniczne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kos", title = "Nowoczesne rozwiązania w usługach publicznych na przykładzie miejskiej karty elektroniczne", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "147 - 159" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 161 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "161 - 170" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "171 - 181" }
-
Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowychs. 183 - 192CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 183 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "183 - 192" }
-
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionus. 193 - 205CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 193 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "193 - 205" }
-
Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowias. 207 - 216CZYSTY TEKST
Tomasz Holecki, Katarzyna Lar, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 207 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Holecki, Katarzyna Lar, Magdalena Syrkiewicz-Świtała", title = "Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "207 - 216" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, City placement w promocji Lublina, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 217 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "City placement w promocji Lublina", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "217 - 225" }
-
Administracja publiczna na rzecz rozwoju gospodarki regionu – wybrane problemy kształtowania współpracy z MSP w regionie łódzkims. 229 - 238CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Administracja publiczna na rzecz rozwoju gospodarki regionu – wybrane problemy kształtowania współpracy z MSP w regionie łódzkim, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 229 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer", title = "Administracja publiczna na rzecz rozwoju gospodarki regionu – wybrane problemy kształtowania współpracy z MSP w regionie łódzkim", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "229 - 238" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Satysfakcja i lojalność członkowska w zarządzaniu rozwojem klastra, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 239 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Satysfakcja i lojalność członkowska w zarządzaniu rozwojem klastra", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "239 - 255" }
-
Kreowanie sylwetki absolwenta uczelni wychowania fizycznego – perspektywa studenta i nauczycielas. 257 - 269CZYSTY TEKST
Krystyna Buchta, Małgorzata Skiert, Maria Anna Turosz, Kreowanie sylwetki absolwenta uczelni wychowania fizycznego – perspektywa studenta i nauczyciela, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 257 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Buchta, Małgorzata Skiert, Maria Anna Turosz", title = "Kreowanie sylwetki absolwenta uczelni wychowania fizycznego – perspektywa studenta i nauczyciela", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "257 - 269" }
-
Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznychs. 271 - 278CZYSTY TEKST
Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 271 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "271 - 278" }
-
Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartościs. 279 - 287CZYSTY TEKST
Marta Kawa, Wiesława Kuźniar, Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 279 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kawa, Wiesława Kuźniar", title = "Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "279 - 287" }
-
Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenias. 289 - 299CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 289 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "289 - 299" }