Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Chowanna
ISSN
0137-706X
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 33
Chowanna
2012, Tom 2
Dostępne tomy
1993, Tom 1
1994, Tom 1
1994, Tom 2
1995, Tom 1
1995, Tom 2
1996, Tom 1-2
1997, Tom 1
1997, Tom 2
1998, Tom 1
1998, Tom 2
1999, Tom 1-2
2000, Tom 1
2000, Tom 2
2001, Tom 1
2001, Tom 2
2002, Tom 1
2002, Tom 2
2003, Tom 1
2003, Tom 2
2004, Tom 1
2004, Tom 2
2005, Tom 1
2005, Tom 2
2006, Tom 1
2006, Tom 2
2007, Tom 1
2007, Tom 2
2008, Tom 1
2008, Tom 2
2009, Tom Tom jubileuszowy
2009, Tom 1
2009, Tom 2
2010, Tom 1
2010, Tom 2
2011, Tom 1
2011, Tom 2
2012, Tom Tom specjalny
2012, Tom 1
2012, Tom 2
2013, Tom 1
2013, Tom 2
2014, Tom 1
2014, Tom 2
2015, Tom 1
2015, Tom 2
2016, Tom 1
2016, Tom 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Stanisław Juszczyk
s. 11-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Juszczyk, Wstęp, Chowanna, 2012, 2, , s. 11-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373031, author = "Stanisław Juszczyk", title = "Wstęp", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 11-17, }
Edukacja i pedagogika w społeczeństwie wiedzy - wybrane zagadnienia
Wojciech Kojs
s. 21-37
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Kojs, Edukacja i pedagogika w społeczeństwie wiedzy - wybrane zagadnienia, Chowanna, 2012, 2, , s. 21-37
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373034, author = "Wojciech Kojs", title = "Edukacja i pedagogika w społeczeństwie wiedzy - wybrane zagadnienia", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 21-37, }
Neuronauki w edukacji : nowe możliwości w procesie nauczania‑uczenia się
Stanisław Juszczyk
s. 39-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Juszczyk, Neuronauki w edukacji : nowe możliwości w procesie nauczania‑uczenia się, Chowanna, 2012, 2, , s. 39-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373035, author = "Stanisław Juszczyk", title = "Neuronauki w edukacji : nowe możliwości w procesie nauczania‑uczenia się", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 39-57, }
Neuropedagogika i neurodydaktyka - tendencje XXI wieku
Erich Petlák
s. 59-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Erich Petlák, Neuropedagogika i neurodydaktyka - tendencje XXI wieku, Chowanna, 2012, 2, , s. 59-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373040, author = "Erich Petlák", title = "Neuropedagogika i neurodydaktyka - tendencje XXI wieku", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 59-66, }
"Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
Magdalena Christ
s. 67-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Christ, "Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, Chowanna, 2012, 2, , s. 67-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373042, author = "Magdalena Christ", title = ""Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 67-80, }
Szkoła w społeczeństwie wiedzy
Waldemar Furmanek
s. 81-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Waldemar Furmanek, Szkoła w społeczeństwie wiedzy, Chowanna, 2012, 2, , s. 81-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373044, author = "Waldemar Furmanek", title = "Szkoła w społeczeństwie wiedzy", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 81-93, }
Pamięć przeszłości w społeczeństwie przyszłości : studium na przykładzie gimnazjalistów z Czeskiego Cieszyna
Agata Cabała
Andrzej Kasperek
s. 95-107
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Cabała, Andrzej Kasperek, Pamięć przeszłości w społeczeństwie przyszłości : studium na przykładzie gimnazjalistów z Czeskiego Cieszyna, Chowanna, 2012, 2, , s. 95-107
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373045, author = "Agata Cabała, Andrzej Kasperek", title = "Pamięć przeszłości w społeczeństwie przyszłości : studium na przykładzie gimnazjalistów z Czeskiego Cieszyna", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 95-107, }
Młodzież gimnazjalna z terenów wiejskich a używki — diagnoza i wnioski dla profilaktyki szkolnej
Anna Waligóra-Huk
s. 109-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Waligóra-Huk, Młodzież gimnazjalna z terenów wiejskich a używki — diagnoza i wnioski dla profilaktyki szkolnej, Chowanna, 2012, 2, , s. 109-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373181, author = "Anna Waligóra-Huk", title = "Młodzież gimnazjalna z terenów wiejskich a używki — diagnoza i wnioski dla profilaktyki szkolnej", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 109-124, }
Edukacja uczniów romskich
Iwona Skrzypczyk-Sikora
s. 125-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Skrzypczyk-Sikora, Edukacja uczniów romskich, Chowanna, 2012, 2, , s. 125-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373183, author = "Iwona Skrzypczyk-Sikora", title = "Edukacja uczniów romskich", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 125-131, }
Specyfika upodobań obrazowych dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie abstrakcyjnych obrazów ilustracyjnych
Beata Mazepa-Domagała
s. 133-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Mazepa-Domagała, Specyfika upodobań obrazowych dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie abstrakcyjnych obrazów ilustracyjnych, Chowanna, 2012, 2, , s. 133-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373184, author = "Beata Mazepa-Domagała", title = "Specyfika upodobań obrazowych dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie abstrakcyjnych obrazów ilustracyjnych", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 133-144, }
Prezentacja informacji o otaczającym świecie w czasopismach dla dzieci przedszkolnych
Alina Budniak
s. 145-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Budniak, Prezentacja informacji o otaczającym świecie w czasopismach dla dzieci przedszkolnych, Chowanna, 2012, 2, , s. 145-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373186, author = "Alina Budniak", title = "Prezentacja informacji o otaczającym świecie w czasopismach dla dzieci przedszkolnych", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 145-158, }
Dziecko uzdolnione muzycznie w edukacji : specyfika kształcenia i opieki
Mirosław Kisiel
s. 159-177
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Kisiel, Dziecko uzdolnione muzycznie w edukacji : specyfika kształcenia i opieki, Chowanna, 2012, 2, , s. 159-177
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373187, author = "Mirosław Kisiel", title = "Dziecko uzdolnione muzycznie w edukacji : specyfika kształcenia i opieki", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 159-177, }
Kompetencje studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania umiejętności tworzenia tekstu pisanego przez uczniów w wieku wczesnoszkolnym
Małgorzata Mnich
s. 179-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Mnich, Kompetencje studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania umiejętności tworzenia tekstu pisanego przez uczniów w wieku wczesnoszkolnym, Chowanna, 2012, 2, , s. 179-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373188, author = "Małgorzata Mnich", title = "Kompetencje studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania umiejętności tworzenia tekstu pisanego przez uczniów w wieku wczesnoszkolnym", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 179-192, }
Projekt Eko‑Matma Programu Comenius jako realizacja idei "Uczenie się przez całe życie"
Anna Watoła
s. 193-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Watoła, Projekt Eko‑Matma Programu Comenius jako realizacja idei "Uczenie się przez całe życie", Chowanna, 2012, 2, , s. 193-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373189, author = "Anna Watoła", title = "Projekt Eko‑Matma Programu Comenius jako realizacja idei "Uczenie się przez całe życie"", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 193-204, }
Soroban — japońskie liczydło w edukacji matematycznej XXI wieku
Marta Mączka
s. 205-213
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Mączka, Soroban — japońskie liczydło w edukacji matematycznej XXI wieku, Chowanna, 2012, 2, , s. 205-213
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373190, author = "Marta Mączka", title = "Soroban — japońskie liczydło w edukacji matematycznej XXI wieku", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 205-213, }
Umiejętności matematyczne dzieci sześcioletnich
Ewelina Kawiak
s. 215-224
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewelina Kawiak, Umiejętności matematyczne dzieci sześcioletnich, Chowanna, 2012, 2, , s. 215-224
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373191, author = "Ewelina Kawiak", title = "Umiejętności matematyczne dzieci sześcioletnich", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 215-224, }
Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym
Hewilia Hetmańczyk-Bajer
s. 225-236
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym, Chowanna, 2012, 2, , s. 225-236
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373193, author = "Hewilia Hetmańczyk-Bajer", title = "Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 225-236, }
Rola gier komputerowych w czasie wolnym młodzieży w wieku adolescencji
Mirosława Wawrzak-Chodaczek
s. 237-252
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Wawrzak-Chodaczek, Rola gier komputerowych w czasie wolnym młodzieży w wieku adolescencji, Chowanna, 2012, 2, , s. 237-252
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373194, author = "Mirosława Wawrzak-Chodaczek", title = "Rola gier komputerowych w czasie wolnym młodzieży w wieku adolescencji", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 237-252, }
Technologie informacyjno-komunikacyjne w budowaniu przestrzeni edukacyjnej
Jacek Jędryczkowski
Wielisława Osmańska-Furmanek
s. 253-263
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wielisława Osmańska-Furmanek, Jacek Jędryczkowski, Technologie informacyjno-komunikacyjne w budowaniu przestrzeni edukacyjnej, Chowanna, 2012, 2, , s. 253-263
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373195, author = "Wielisława Osmańska-Furmanek, Jacek Jędryczkowski", title = "Technologie informacyjno-komunikacyjne w budowaniu przestrzeni edukacyjnej", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 253-263, }
Tekst, hipertekst, sieć - szanse edukacyjne
Marek Furmanek
s. 265-275
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Furmanek, Tekst, hipertekst, sieć - szanse edukacyjne, Chowanna, 2012, 2, , s. 265-275
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373196, author = "Marek Furmanek", title = "Tekst, hipertekst, sieć - szanse edukacyjne", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 265-275, }
Długotrwały odbiór przekazu medialnego przez dzieci w wieku 10—12 lat
Tomasz Huk
s. 277-288
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Huk, Długotrwały odbiór przekazu medialnego przez dzieci w wieku 10—12 lat, Chowanna, 2012, 2, , s. 277-288
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373198, author = "Tomasz Huk", title = "Długotrwały odbiór przekazu medialnego przez dzieci w wieku 10—12 lat", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 277-288, }
Tekstowy charakter komunikacji wirtualnej a problemy edukacyjne młodzieży gimnazjalnej
Anna Brosch
s. 289-300
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Brosch, Tekstowy charakter komunikacji wirtualnej a problemy edukacyjne młodzieży gimnazjalnej, Chowanna, 2012, 2, , s. 289-300
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373243, author = "Anna Brosch", title = "Tekstowy charakter komunikacji wirtualnej a problemy edukacyjne młodzieży gimnazjalnej", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 289-300, }
Znaczenie szkolnej edukacji medialnej w kontekście rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy
Monika Frania
s. 301-312
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Frania, Znaczenie szkolnej edukacji medialnej w kontekście rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Chowanna, 2012, 2, , s. 301-312
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373245, author = "Monika Frania", title = "Znaczenie szkolnej edukacji medialnej w kontekście rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 301-312, }
Zróżnicowanie poziomu kompetencji informatycznych uczniów klas początkowych
Marcin Musioł
s. 313-323
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Musioł, Zróżnicowanie poziomu kompetencji informatycznych uczniów klas początkowych, Chowanna, 2012, 2, , s. 313-323
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373247, author = "Marcin Musioł", title = "Zróżnicowanie poziomu kompetencji informatycznych uczniów klas początkowych", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 313-323, }
Pedagogika społeczna i pedagogika specjalna wobec edukacji osób niepełnosprawnych
Natalia Stankowska
Adam Stankowski
s. 325-333
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Stankowski, Natalia Stankowska, Pedagogika społeczna i pedagogika specjalna wobec edukacji osób niepełnosprawnych, Chowanna, 2012, 2, , s. 325-333
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373250, author = "Adam Stankowski, Natalia Stankowska", title = "Pedagogika społeczna i pedagogika specjalna wobec edukacji osób niepełnosprawnych", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 325-333, }
Preparation of future teachers for teaching in inclusive schools from the viewpoint of cooperation with parents of children with special educational needs
Viera Kurincová
s. 335-346
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Viera Kurincová, Preparation of future teachers for teaching in inclusive schools from the viewpoint of cooperation with parents of children with special educational needs, Chowanna, 2012, 2, , s. 335-346
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373253, author = "Viera Kurincová", title = "Preparation of future teachers for teaching in inclusive schools from the viewpoint of cooperation with parents of children with special educational needs", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 335-346, }
Creating the programs for children with delayed school attendance in kindergarten
Peter Seidler
Erik Žovinec
s. 347-360
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Peter Seidler, Erik Žovinec, Creating the programs for children with delayed school attendance in kindergarten, Chowanna, 2012, 2, , s. 347-360
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373254, author = "Peter Seidler, Erik Žovinec", title = "Creating the programs for children with delayed school attendance in kindergarten", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 347-360, }
Percepcja słuchowa u dzieci w wieku przedszkolnym — raport z badań
Irena Polewczyk
s. 361-370
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Polewczyk, Percepcja słuchowa u dzieci w wieku przedszkolnym — raport z badań, Chowanna, 2012, 2, , s. 361-370
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373256, author = "Irena Polewczyk", title = "Percepcja słuchowa u dzieci w wieku przedszkolnym — raport z badań", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 361-370, }
Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli jako jedna z dróg wprowadzania zmian w szkolnictwie specjalnym : założenia a wyniki badań własnych
Iwona Wendreńska
s. 371-382
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wendreńska, Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli jako jedna z dróg wprowadzania zmian w szkolnictwie specjalnym : założenia a wyniki badań własnych, Chowanna, 2012, 2, , s. 371-382
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373258, author = "Iwona Wendreńska", title = "Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli jako jedna z dróg wprowadzania zmian w szkolnictwie specjalnym : założenia a wyniki badań własnych", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 371-382, }
Edukacja w placówkach penitencjarnych (opinie, interpretacje pedagogiczne)
Natalia Stankowska
s. 383-390
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Natalia Stankowska, Edukacja w placówkach penitencjarnych (opinie, interpretacje pedagogiczne), Chowanna, 2012, 2, , s. 383-390
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373259, author = "Natalia Stankowska", title = "Edukacja w placówkach penitencjarnych (opinie, interpretacje pedagogiczne)", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 383-390, }
Globalization and education - studying and teaching at the catholic university today
Tomáš Jablonský
s. 391-402
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomáš Jablonský, Globalization and education - studying and teaching at the catholic university today, Chowanna, 2012, 2, , s. 391-402
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373262, author = "Tomáš Jablonský", title = "Globalization and education - studying and teaching at the catholic university today", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 391-402, }
Warunki tworzone w uniwersytecie do autoedukacji studentów
Violetta Rodek
s. 403-414
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Violetta Rodek, Warunki tworzone w uniwersytecie do autoedukacji studentów, Chowanna, 2012, 2, , s. 403-414
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373264, author = "Violetta Rodek", title = "Warunki tworzone w uniwersytecie do autoedukacji studentów", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 403-414, }
Problemy edukacyjne seniorów z Górnego Śląska na tle poczucia sensu życia w społeczeństwie wiedzy
Grażyna Kempa
s. 415-428
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Kempa, Problemy edukacyjne seniorów z Górnego Śląska na tle poczucia sensu życia w społeczeństwie wiedzy, Chowanna, 2012, 2, , s. 415-428
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{373267, author = "Grażyna Kempa", title = "Problemy edukacyjne seniorów z Górnego Śląska na tle poczucia sensu życia w społeczeństwie wiedzy", year = 2012, volume = 2, number = , journal = Chowanna, pages = s. 415-428, }