Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ
ISSN
2353-7094
Wydawca
Koło Naukowe Studentów Muzykologii UJ
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 8
Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ
2016, Numer 31 (4)
Dostępne tomy
2008, Numer 1
2008, Numer 2
2009, Numer 3
2009, Numer 4
2009, Numer 5
2009, Numer 6
2010, Numer 7
2010, Numer 8
2010, Numer 9
2010, Numer 10
2011, Numer 11
2011, Numer 12
2011, Numer 13
2012, Numer 14
2012, Numer 15
2012, Numer 16
2012, Numer 17
2013, Numer 18
2013, Numer 19
2014, Numer 20 (1)
2014, Numer 21 (2)
2014, Numer 22 (3)
2014, Numer 23 (4)
2015, Numer 24 (1)
2015, Numer 25 (2)
2015, Numer 26 (3)
2015, Numer 27 (4)
2016, Numer 28 (1)
2016, Numer 29 (2)
2016, Numer 30 (3)
2016, Numer 31 (4)
2017, Numer 32 (1)
2017, Numer No. 32 (1)
2017, Numer 33 (2)
2017, Numer No. 33 (2)
2017, Numer 34 (3)
2017, Numer No. 35 (4)
2017, Numer 35 (4)
2018, Numer No. 36 (1)
2018, Numer 36 (1)
2018, Numer 37 (2)
2018, Numer No. 37 (2)
2018, Numer 38 (3)
2018, Numer No. 38 (3)
2018, Numer No. 39 (4)
2018, Numer 39 (4)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Zachodnia i wschodnia tradycja wykonawcza spiwu sakralnego : aspekt estetyczny
Ievgeniia Lazarevych
s. 6-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ievgeniia Lazarevych, Zachodnia i wschodnia tradycja wykonawcza spiwu sakralnego : aspekt estetyczny, Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2016, , 31 (4), s. 6-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{528991, author = "Ievgeniia Lazarevych", title = "Zachodnia i wschodnia tradycja wykonawcza spiwu sakralnego : aspekt estetyczny", year = 2016, volume = , number = 31 (4), journal = Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, pages = s. 6-22, }
Personifikacje cnót w dramacie liturgicznym "Ordo Virtutum" Hildegardy z Bingen i na romańskich kolumnach kościoła św. Trójcy w Strzelnie
Justyna Wiąckiewicz
s. 24-56
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Wiąckiewicz, Personifikacje cnót w dramacie liturgicznym "Ordo Virtutum" Hildegardy z Bingen i na romańskich kolumnach kościoła św. Trójcy w Strzelnie, Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2016, , 31 (4), s. 24-56
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{528992, author = "Justyna Wiąckiewicz", title = "Personifikacje cnót w dramacie liturgicznym "Ordo Virtutum" Hildegardy z Bingen i na romańskich kolumnach kościoła św. Trójcy w Strzelnie", year = 2016, volume = , number = 31 (4), journal = Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, pages = s. 24-56, }
Dwa "Źródła Aretuzy" : semantyka, literackie właściwości i funkcjonowanie aspektów kompozycji Karola Szymanowskiego w sonecie Jarosława Iwaszkiewicza
Łukasz Kraj
s. 58-76
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Kraj, Dwa "Źródła Aretuzy" : semantyka, literackie właściwości i funkcjonowanie aspektów kompozycji Karola Szymanowskiego w sonecie Jarosława Iwaszkiewicza, Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2016, , 31 (4), s. 58-76
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{528993, author = "Łukasz Kraj", title = "Dwa "Źródła Aretuzy" : semantyka, literackie właściwości i funkcjonowanie aspektów kompozycji Karola Szymanowskiego w sonecie Jarosława Iwaszkiewicza", year = 2016, volume = , number = 31 (4), journal = Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, pages = s. 58-76, }
Awangardowe techniki kompozytorskie w "Trzech diagramach" na flet solo Henryka Mikołaja Góreckiego
Weronika Sucharska
s. 78-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Weronika Sucharska, Awangardowe techniki kompozytorskie w "Trzech diagramach" na flet solo Henryka Mikołaja Góreckiego, Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2016, , 31 (4), s. 78-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{528994, author = "Weronika Sucharska", title = "Awangardowe techniki kompozytorskie w "Trzech diagramach" na flet solo Henryka Mikołaja Góreckiego", year = 2016, volume = , number = 31 (4), journal = Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, pages = s. 78-99, }
Od elektronicznej muzyki do elektronicznego obrazu : "Exposition of Music - Electronic Television" Nam June Paika
Maryla Zając
s. 100-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maryla Zając, Od elektronicznej muzyki do elektronicznego obrazu : "Exposition of Music - Electronic Television" Nam June Paika , Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2016, , 31 (4), s. 100-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{528995, author = "Maryla Zając", title = "Od elektronicznej muzyki do elektronicznego obrazu : "Exposition of Music - Electronic Television" Nam June Paika ", year = 2016, volume = , number = 31 (4), journal = Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, pages = s. 100-117, }
Przekształcenie wzorców w muzyce rockowej - przypadek "No Fun" zespołu The Stooges
Barnaba Matusz
s. 118-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barnaba Matusz, Przekształcenie wzorców w muzyce rockowej - przypadek "No Fun" zespołu The Stooges , Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2016, , 31 (4), s. 118-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{528996, author = "Barnaba Matusz", title = "Przekształcenie wzorców w muzyce rockowej - przypadek "No Fun" zespołu The Stooges ", year = 2016, volume = , number = 31 (4), journal = Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, pages = s. 118-134, }
Co począć z Beatlesami? : metodologia muzykologii wobec muzyki rockowej
Patryk Mamczur
s. 136-164
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Patryk Mamczur, Co począć z Beatlesami? : metodologia muzykologii wobec muzyki rockowej, Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2016, , 31 (4), s. 136-164
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{528997, author = "Patryk Mamczur", title = "Co począć z Beatlesami? : metodologia muzykologii wobec muzyki rockowej", year = 2016, volume = , number = 31 (4), journal = Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, pages = s. 136-164, }
Noty o autorach
s. 166-167
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Noty o autorach, Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, 2016, , 31 (4), s. 166-167
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{528998, author = "", title = "Noty o autorach", year = 2016, volume = , number = 31 (4), journal = Kwartalnik Młodych Muzykologów UJ, pages = s. 166-167, }