Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Analiza i Egzystencja
ISSN
1734-9923
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 13
Analiza i Egzystencja
2014, Tom 25
Dostępne tomy
2005, Tom 1
2005, Tom 2
2006, Tom 3
2006, Tom 4
2007, Tom 5
2007, Tom 6
2008, Tom 7
2008, Tom 8
2009, Tom 10
2010, Tom 11
2010, Tom 12
2011, Tom 13
2011, Tom 14
2011, Tom 15
2011, Tom 16
2012, Tom 17
2012, Tom 18
2012, Tom 19
2013, Tom 21
2013, Tom 22
2013, Tom 23
2013, Tom 24
2014, Tom 25
2014, Tom 26
2014, Tom 27
2014, Tom 28
2015, Tom 29
2015, Tom 30
2015, Tom 31
2015, Tom 32
2016, Tom 33
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Nauka krytycznego myślenia
Tomasz Kalbarczyk
s. 7-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Kalbarczyk, Nauka krytycznego myślenia, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 7-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495047, author = "Tomasz Kalbarczyk", title = "Nauka krytycznego myślenia", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 7-17, }
Krytyczne myślenie a krytyczne słuchanie : przyczynek do dydaktyki filozofii
Krystyna Górniak-Kocikowska
s. 19-30
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Górniak-Kocikowska, Krytyczne myślenie a krytyczne słuchanie : przyczynek do dydaktyki filozofii, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 19-30
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495048, author = "Krystyna Górniak-Kocikowska", title = "Krytyczne myślenie a krytyczne słuchanie : przyczynek do dydaktyki filozofii", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 19-30, }
Koncepcja edukacji ironicznej
Tomasz Mazur
s. 31-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Mazur, Koncepcja edukacji ironicznej, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 31-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495049, author = "Tomasz Mazur", title = "Koncepcja edukacji ironicznej", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 31-51, }
Filozofia jako przedmiot scalający wiedzę szkolną
Wanda Kamińska
s. 53-69
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Kamińska, Filozofia jako przedmiot scalający wiedzę szkolną, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 53-69
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495050, author = "Wanda Kamińska", title = "Filozofia jako przedmiot scalający wiedzę szkolną", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 53-69, }
Edukacja etyczna zorientowana na współpracę w kontekście neoliberalnych transformacji
Danuta Anna Michałowska
s. 71-85
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Danuta Anna Michałowska, Edukacja etyczna zorientowana na współpracę w kontekście neoliberalnych transformacji, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 71-85
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495051, author = "Danuta Anna Michałowska", title = "Edukacja etyczna zorientowana na współpracę w kontekście neoliberalnych transformacji", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 71-85, }
O nauczaniu abstrakcyjnych pojęć filozoficznych w aspekcie statycznym i dynamicznym
Irena Trzcieniecka-Schneider
s. 87-97
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Trzcieniecka-Schneider, O nauczaniu abstrakcyjnych pojęć filozoficznych w aspekcie statycznym i dynamicznym, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 87-97
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495052, author = "Irena Trzcieniecka-Schneider", title = "O nauczaniu abstrakcyjnych pojęć filozoficznych w aspekcie statycznym i dynamicznym", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 87-97, }
Dyskusja dialogiczna – filozofia dzieciństwa i filozofia dorosłych
Anna Łagodzka
s. 99-123
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Łagodzka, Dyskusja dialogiczna – filozofia dzieciństwa i filozofia dorosłych, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 99-123
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495053, author = "Anna Łagodzka", title = "Dyskusja dialogiczna – filozofia dzieciństwa i filozofia dorosłych", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 99-123, }
Zajęcia warsztatowe z filozofii a relatywizm (sytuacjonizm) : część II
Aldona Pobojewska
s. 125-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aldona Pobojewska, Zajęcia warsztatowe z filozofii a relatywizm (sytuacjonizm) : część II, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 125-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495054, author = "Aldona Pobojewska", title = "Zajęcia warsztatowe z filozofii a relatywizm (sytuacjonizm) : część II", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 125-145, }
Nauczyciel (filozofii) na studiach pedagogicznych
Krzysztof Kamiński
s. 147-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Kamiński, Nauczyciel (filozofii) na studiach pedagogicznych, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 147-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495055, author = "Krzysztof Kamiński", title = "Nauczyciel (filozofii) na studiach pedagogicznych", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 147-158, }
Interaktywna edukacja filozoficzna: Na Targowisku Ujawnień
Katarzyna Kuczyńska
Sebastian Wachowiak
s. 159-173
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Kuczyńska, Sebastian Wachowiak, Interaktywna edukacja filozoficzna: Na Targowisku Ujawnień, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 159-173
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495056, author = "Katarzyna Kuczyńska, Sebastian Wachowiak", title = "Interaktywna edukacja filozoficzna: Na Targowisku Ujawnień", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 159-173, }
Filozofia i humanistyka w edukacji inżynieryjno-technicznej na przykładzie nanotechnologii : metody i zagadnienia
Tomasz Stępień
s. 175-187
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Stępień, Filozofia i humanistyka w edukacji inżynieryjno-technicznej na przykładzie nanotechnologii : metody i zagadnienia, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 175-187
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495057, author = "Tomasz Stępień", title = "Filozofia i humanistyka w edukacji inżynieryjno-technicznej na przykładzie nanotechnologii : metody i zagadnienia", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 175-187, }
Tutoring metodą kształcenia filozoficznego w szkole średniej
Krzysztof Śleziński
s. 189-206
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Śleziński, Tutoring metodą kształcenia filozoficznego w szkole średniej, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 189-206
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495058, author = "Krzysztof Śleziński", title = "Tutoring metodą kształcenia filozoficznego w szkole średniej", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 189-206, }
Dydaktyki filozofii kłopoty z prawdą
Zbigniew Zdunowski
s. 207-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zbigniew Zdunowski, Dydaktyki filozofii kłopoty z prawdą, Analiza i Egzystencja, 2014, 25, , s. 207-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{495059, author = "Zbigniew Zdunowski", title = "Dydaktyki filozofii kłopoty z prawdą", year = 2014, volume = 25, number = , journal = Analiza i Egzystencja, pages = s. 207-228, }