-
CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "7" }
-
Zachowania, postawy i opinie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego wobec wybranych aspektów kultury konsumpcyjnejs. 11 - 21CZYSTY TEKST
Augustyna Burlita, Zachowania, postawy i opinie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego wobec wybranych aspektów kultury konsumpcyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Augustyna Burlita", title = "Zachowania, postawy i opinie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego wobec wybranych aspektów kultury konsumpcyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "11 - 21" }
-
Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnychs. 23 - 29CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 23 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "23 - 29" }
-
Profil klienta e-administracji w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniejs. 31 - 43CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Profil klienta e-administracji w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 31 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska", title = "Profil klienta e-administracji w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "31 - 43" }
-
Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002–2008s. 45 - 57CZYSTY TEKST
Andrzej Bajdak, Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002–2008, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 45 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bajdak", title = "Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002–2008", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "45 - 57" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Konsument w koncepcji marketingu ekologicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 59 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Konsument w koncepcji marketingu ekologicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "59 - 68" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Tatarczuk, Klient na rynku usług oferowanych przez szkoły tańca, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 69 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Tatarczuk", title = "Klient na rynku usług oferowanych przez szkoły tańca", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "69 - 78" }
-
Wybrane zachowania nabywcze i żywieniowe młodych cudzoziemców-studentów uczelni poznańskichs. 79 - 90CZYSTY TEKST
Anna Frankowska, Paula Skrobańska, Wybrane zachowania nabywcze i żywieniowe młodych cudzoziemców-studentów uczelni poznańskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Frankowska, Paula Skrobańska", title = "Wybrane zachowania nabywcze i żywieniowe młodych cudzoziemców-studentów uczelni poznańskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "79 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Fatuła, Tendencje w zachowaniach finansowych gospodarstw domowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Fatuła", title = "Tendencje w zachowaniach finansowych gospodarstw domowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "91 - 101" }
-
Zachowania i postawy wobec wybranych aspektów konsumpcji w zależności od deklarowanego stylu życia na przykładzie mieszkańców regionu zachodniopomorskiegos. 103 - 112CZYSTY TEKST
Krzysztof Błoński, Zachowania i postawy wobec wybranych aspektów konsumpcji w zależności od deklarowanego stylu życia na przykładzie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 103 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Błoński", title = "Zachowania i postawy wobec wybranych aspektów konsumpcji w zależności od deklarowanego stylu życia na przykładzie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "103 - 112" }
-
CZYSTY TEKST
Irena Ozimek, Reklama żywności a praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 113 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ozimek", title = "Reklama żywności a praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "113 - 124" }
-
Doświadczenia i oczekiwania klientów wybranych banków spółdzielczych w Polsces. 127 - 136CZYSTY TEKST
Stanisław Borkowski, Renata Stasiak-Betlejewska, Doświadczenia i oczekiwania klientów wybranych banków spółdzielczych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Borkowski, Renata Stasiak-Betlejewska", title = "Doświadczenia i oczekiwania klientów wybranych banków spółdzielczych w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "127 - 136" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Preferowane kanały dystrybucji w bankowości detalicznej (w świetle badań) , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Preferowane kanały dystrybucji w bankowości detalicznej (w świetle badań) ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "137 - 148" }
-
Preferencje klientów zakładów ubezpieczeń w wyborze kanału dystrybucji na przestrzeni lat 2007–2008s. 149 - 158CZYSTY TEKST
Agnieszka Chęcińska-Zaucha, Preferencje klientów zakładów ubezpieczeń w wyborze kanału dystrybucji na przestrzeni lat 2007–2008, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 149 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chęcińska-Zaucha", title = "Preferencje klientów zakładów ubezpieczeń w wyborze kanału dystrybucji na przestrzeni lat 2007–2008", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "149 - 158" }
-
Nowe rozwiązania w zakresie praw konsumenta na rynku usług pasażerskiego transportu kolejowegos. 159 - 170CZYSTY TEKST
Mirosław Antkowicz, Jan Tereszczuk, Nowe rozwiązania w zakresie praw konsumenta na rynku usług pasażerskiego transportu kolejowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 159 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Antkowicz, Jan Tereszczuk", title = "Nowe rozwiązania w zakresie praw konsumenta na rynku usług pasażerskiego transportu kolejowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "159 - 170" }
-
Specyfi ka zachowań młodych Polaków na rynku turystycznym (na podstawie wyników badań własnych)s. 171 - 182CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Specyfi ka zachowań młodych Polaków na rynku turystycznym (na podstawie wyników badań własnych), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 171 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = " Specyfi ka zachowań młodych Polaków na rynku turystycznym (na podstawie wyników badań własnych)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "171 - 182" }
-
Z badań nad zachowaniami i preferencjami turystycznymi w regionie opolskim – opinie opolans. 183 - 193CZYSTY TEKST
Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak, Z badań nad zachowaniami i preferencjami turystycznymi w regionie opolskim – opinie opolan, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 183 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak", title = "Z badań nad zachowaniami i preferencjami turystycznymi w regionie opolskim – opinie opolan", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "183 - 193" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży – wyniki badania , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 195 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży – wyniki badania ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "195 - 202" }
-
Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznejs. 203 - 213CZYSTY TEKST
Izabela Liedtke, Romuald Zabrocki, Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 203 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Liedtke, Romuald Zabrocki", title = "Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "203 - 213" }
-
Preferencje konsumentów w zakresie wyboru miejsca nabywania żywności ekologicznejs. 215 - 226CZYSTY TEKST
Magdalena Stefańska, Preferencje konsumentów w zakresie wyboru miejsca nabywania żywności ekologicznej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 215 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Stefańska", title = "Preferencje konsumentów w zakresie wyboru miejsca nabywania żywności ekologicznej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "215 - 226" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Krawczyńska, Zachowania (pro)zdrowotne młodych e-pacjentów , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 227 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Krawczyńska", title = "Zachowania (pro)zdrowotne młodych e-pacjentów ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "227 - 234" }
-
Czynniki warunkujące zachowania konsumenckie w ochronie zdrowia – wybrane zagadnienias. 235 - 245CZYSTY TEKST
Marcin Kautsch, Czynniki warunkujące zachowania konsumenckie w ochronie zdrowia – wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 235 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kautsch", title = "Czynniki warunkujące zachowania konsumenckie w ochronie zdrowia – wybrane zagadnienia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "235 - 245" }
-
Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspektys. 247 - 258CZYSTY TEKST
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Maria Jeznach, Małgorzata Kosicka-Gębska, Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 247 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jeżewska-Zychowicz, Maria Jeznach, Małgorzata Kosicka-Gębska", title = "Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "247 - 258" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Matecki, Specyfika zachowań konsumenta w sporcie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 259 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Matecki", title = "Specyfika zachowań konsumenta w sporcie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "259 - 272" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Skutki światowego kryzysu gospodarczego dla indywidualnych konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 275 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska", title = "Skutki światowego kryzysu gospodarczego dla indywidualnych konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "275 - 287" }
-
CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Ekonomiczne determinanty zachowań współczesnych nabywców , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 289 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Ekonomiczne determinanty zachowań współczesnych nabywców ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "289 - 308" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Uwarunkowania zmian zachowań konsumentów na rynku żywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 309 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Uwarunkowania zmian zachowań konsumentów na rynku żywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "309 - 320" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Olejniczak, Determinanty zachowań konsumentów na polskim rynku żywności wygodnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 321 - 331
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olejniczak", title = "Determinanty zachowań konsumentów na polskim rynku żywności wygodnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "321 - 331" }
-
Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwas. 333 - 342CZYSTY TEKST
Agnieszka Witkowska, Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 333 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Witkowska", title = "Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "333 - 342" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Zmiana zachowań konsumenckich i jej psychospołeczne uwarunkowania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 343 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Zmiana zachowań konsumenckich i jej psychospołeczne uwarunkowania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "343 - 353" }
-
Rola uwarunkowań psychologicznych w kształtowaniu zachowań konsumentów na rynku turystycznym – wybrane aspektys. 355 - 365CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Rola uwarunkowań psychologicznych w kształtowaniu zachowań konsumentów na rynku turystycznym – wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 355 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Rola uwarunkowań psychologicznych w kształtowaniu zachowań konsumentów na rynku turystycznym – wybrane aspekty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "355 - 365" }
-
Komunikacja nieformalna jako czynnik determinujący zakup produktów o zróżnicowanym ryzykus. 367 - 379CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Komunikacja nieformalna jako czynnik determinujący zakup produktów o zróżnicowanym ryzyku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 367 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Komunikacja nieformalna jako czynnik determinujący zakup produktów o zróżnicowanym ryzyku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "367 - 379" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Złotkowska, Satysfakcja a formy zachowań klienta w handlu detalicznym , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 381 - 390
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Złotkowska", title = "Satysfakcja a formy zachowań klienta w handlu detalicznym ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "381 - 390" }
-
Czynniki motywujące konsumentów do zakupu ekologicznej żywności – wyniki badań bezpośrednichs. 391 - 400CZYSTY TEKST
Jolanta Zrałek, Czynniki motywujące konsumentów do zakupu ekologicznej żywności – wyniki badań bezpośrednich , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 391 - 400
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zrałek", title = "Czynniki motywujące konsumentów do zakupu ekologicznej żywności – wyniki badań bezpośrednich ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "391 - 400" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Zieba, Wpływ kultury na zachowania konsumenckie , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 401 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zieba", title = "Wpływ kultury na zachowania konsumenckie ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "401 - 411" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Sobocińska, Kultura regionalna i jej wpływ na zachowania konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 413 - 423
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sobocińska", title = "Kultura regionalna i jej wpływ na zachowania konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "413 - 423" }
-
Zachowania i preferencje konsumentów na trójmiejskim rynku usług gastronomicznych w obliczu światowego kryzysu finansowego 2007–2009s. 425 - 436CZYSTY TEKST
Artur Bistram, Tomasz Taraszkiewicz, Zachowania i preferencje konsumentów na trójmiejskim rynku usług gastronomicznych w obliczu światowego kryzysu finansowego 2007–2009 , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 425 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Bistram, Tomasz Taraszkiewicz", title = "Zachowania i preferencje konsumentów na trójmiejskim rynku usług gastronomicznych w obliczu światowego kryzysu finansowego 2007–2009 ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "425 - 436" }