-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Balon, Skuteczność reklamacji w ocenie konsumenckiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Balon", title = "Skuteczność reklamacji w ocenie konsumenckiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "11 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Jerzy Czermiński, Nowe spojrzenie na system zarządzania jakością w normie ISO 9001:2009, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 21 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Czermiński", title = "Nowe spojrzenie na system zarządzania jakością w normie ISO 9001:2009", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "21 - 31" }
-
Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shoppings. 33 - 44CZYSTY TEKST
Joanna Dziadkowiec, Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shopping, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 33 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dziadkowiec", title = "Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shopping", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "33 - 44" }
-
Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez Szybką Kolej Miejską w Trójmieścies. 45 - 53CZYSTY TEKST
Małgorzata Godlewska, Małgorzata Wojtan, Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez Szybką Kolej Miejską w Trójmieście, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 45 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Godlewska, Małgorzata Wojtan", title = "Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez Szybką Kolej Miejską w Trójmieście", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "45 - 53" }
-
Cel i zakres ochrony konsumenta na rynku usług transportowych w świetle prawa Unii Europejskiejs. 55 - 68CZYSTY TEKST
Jerzy Gospodarek, Cel i zakres ochrony konsumenta na rynku usług transportowych w świetle prawa Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Gospodarek", title = "Cel i zakres ochrony konsumenta na rynku usług transportowych w świetle prawa Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "55 - 68" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Internacjonalizacja usług a polityka Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Internacjonalizacja usług a polityka Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "69 - 80" }
-
Ocena porównawcza usług gastronomicznych na terenie Gdyni z wykorzystaniem metody Servquals. 81 - 91CZYSTY TEKST
Renata Korzeniowska-Ginter, Joanna Replińska, Ocena porównawcza usług gastronomicznych na terenie Gdyni z wykorzystaniem metody Servqual, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Korzeniowska-Ginter, Joanna Replińska", title = "Ocena porównawcza usług gastronomicznych na terenie Gdyni z wykorzystaniem metody Servqual", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "81 - 91" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Kowalewski, Tomasz Studzieniecki, Rynek usług sportowo-rekreacyjnych typu fitness w aglomeracji trójmiejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 93 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kowalewski, Tomasz Studzieniecki", title = "Rynek usług sportowo-rekreacyjnych typu fitness w aglomeracji trójmiejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "93 - 104" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Mazurek-Kusiak, Ocena jakości technicznej biur podróży zlokalizowanych w Lublinie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Mazurek-Kusiak", title = "Ocena jakości technicznej biur podróży zlokalizowanych w Lublinie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "105 - 114" }
-
Organizacyjno-prawne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju usług uzdrowiskowych w Polsces. 115 - 125CZYSTY TEKST
Jolanta Mirek, Organizacyjno-prawne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju usług uzdrowiskowych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 115 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Mirek", title = "Organizacyjno-prawne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju usług uzdrowiskowych w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "115 - 125" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Piątkowski, Elastyczne formy zatrudnienia w realizacji celów przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 127 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Piątkowski", title = "Elastyczne formy zatrudnienia w realizacji celów przedsiębiorstwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "127 - 134" }
-
Strategia marketingu zróżnicowanego opartego na segmentacji rynku telewizyjnego (narrowcasting)s. 135 - 143CZYSTY TEKST
Wiktor Piątkowski, Strategia marketingu zróżnicowanego opartego na segmentacji rynku telewizyjnego (narrowcasting), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 135 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Piątkowski", title = "Strategia marketingu zróżnicowanego opartego na segmentacji rynku telewizyjnego (narrowcasting)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "135 - 143" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Pigłowski, Karta zbliżeniowa i bezpieczeństwo jej użytkowania przez konsumenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 145 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Pigłowski", title = "Karta zbliżeniowa i bezpieczeństwo jej użytkowania przez konsumenta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "145 - 153" }
-
Konkretyzowanie jakości jako wartości konsumenckiej w procesach wytwórczych i usługowychs. 155 - 165CZYSTY TEKST
Barbara Pytko, Konkretyzowanie jakości jako wartości konsumenckiej w procesach wytwórczych i usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 155 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Pytko", title = "Konkretyzowanie jakości jako wartości konsumenckiej w procesach wytwórczych i usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "155 - 165" }
-
CZYSTY TEKST
Józef Sala, Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Sala", title = "Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "167 - 175" }
-
Zagrożenia w produkcji i obrocie żywnością w opinii pracowników barów bistros. 177 - 187CZYSTY TEKST
Paweł Nowicki, Tadeusz Sikora, Zagrożenia w produkcji i obrocie żywnością w opinii pracowników barów bistro, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 177 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Nowicki, Tadeusz Sikora", title = "Zagrożenia w produkcji i obrocie żywnością w opinii pracowników barów bistro", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "177 - 187" }
-
CZYSTY TEKST
Violetta Skrodzka, Jakość w rachunkowości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 189 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Skrodzka", title = "Jakość w rachunkowości", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "189 - 196" }
-
Wykorzystanie modelu Kano do klasyfikacji wymagań stawianych usługom certyfikacyjnyms. 197 - 205CZYSTY TEKST
Agata Szkiel, Wykorzystanie modelu Kano do klasyfikacji wymagań stawianych usługom certyfikacyjnym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 197 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Szkiel", title = "Wykorzystanie modelu Kano do klasyfikacji wymagań stawianych usługom certyfikacyjnym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "197 - 205" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wierzowiecka, Rozwój usług laboratoriów z elastycznym zakresem akredytacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 207 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wierzowiecka", title = "Rozwój usług laboratoriów z elastycznym zakresem akredytacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "207 - 215" }
-
CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Wybrane problemy segmentacji rynku usług żywieniowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 217 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Wybrane problemy segmentacji rynku usług żywieniowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "217 - 227" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Budzewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska, Rola nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Budzewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska", title = "Rola nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "231 - 240" }
-
Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polskis. 241 - 251CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 241 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher", title = "Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polski", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "241 - 251" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Grzybowski, Usługi internetowe w państwach regionu Morza Bałtyckiego: analiza rynku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 253 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Grzybowski", title = "Usługi internetowe w państwach regionu Morza Bałtyckiego: analiza rynku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "253 - 263" }
-
Wpływ tendencji występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystykis. 265 - 275CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Wpływ tendencji występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 265 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Wpływ tendencji występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystyki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "265 - 275" }
-
Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinuss. 277 - 285CZYSTY TEKST
Marika Klimkiewicz, Kamila Peszko, Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinus, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 277 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Marika Klimkiewicz, Kamila Peszko", title = "Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinus", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "277 - 285" }
-
Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polskis. 287 - 295CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 287 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "287 - 295" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Pozycjonowanie a siła marki na podstawie rankingu marek polskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 297 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Pozycjonowanie a siła marki na podstawie rankingu marek polskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "297 - 305" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 307 - 318
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "307 - 318" }
-
Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańskas. 319 - 328CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 319 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "319 - 328" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Babicz-Zielińska, Marzena Jeżewska-Zychowicz, Perspektywy wykorzystania żywności etnicznej w gastronomii, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 331 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Babicz-Zielińska, Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Perspektywy wykorzystania żywności etnicznej w gastronomii", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "331 - 339" }
-
Pozycja i świadomość konsumenta na rynku usług finansowych - diagnoza i prespektywys. 341 - 353CZYSTY TEKST
Adam Berembruch, Pozycja i świadomość konsumenta na rynku usług finansowych - diagnoza i prespektywy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 341 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Berembruch", title = "Pozycja i świadomość konsumenta na rynku usług finansowych - diagnoza i prespektywy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "341 - 353" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Borawska, Refleksyjne, nawykowe i nieplanowane zachowania konsumentów na rynku usług, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 355 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Borawska", title = "Refleksyjne, nawykowe i nieplanowane zachowania konsumentów na rynku usług", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "355 - 364" }
-
CZYSTY TEKST
Waldemar Cudny, Rafał Rouba, Ekospa a zarządzanie doświadczeniem klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 365 - 376
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Cudny, Rafał Rouba", title = "Ekospa a zarządzanie doświadczeniem klienta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "365 - 376" }
-
Single jako konsumenci usług rynkowych ze szczególnym uwzględnieniem usług turystycznychs. 377 - 388CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Single jako konsumenci usług rynkowych ze szczególnym uwzględnieniem usług turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 377 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Single jako konsumenci usług rynkowych ze szczególnym uwzględnieniem usług turystycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "377 - 388" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Wybrane czynniki wpływające na zachowania e-konsumentów w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 389 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Wybrane czynniki wpływające na zachowania e-konsumentów w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "389 - 398" }
-
Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznychs. 399 - 407CZYSTY TEKST
Robert Gajda, Marzena Jeżewska-Zychowicz, Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 399 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Gajda, Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "399 - 407" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Kisiel, Zmiany w zachowaniach klientów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 409 - 418
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kisiel", title = "Zmiany w zachowaniach klientów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "409 - 418" }
-
Czynniki kształtujące postawy i zachowania konsumentów produktów mleczarskich w procesie świadczenia usług handlowychs. 419 - 428CZYSTY TEKST
Karol Krajewski, Czynniki kształtujące postawy i zachowania konsumentów produktów mleczarskich w procesie świadczenia usług handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 419 - 428
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Krajewski", title = "Czynniki kształtujące postawy i zachowania konsumentów produktów mleczarskich w procesie świadczenia usług handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "419 - 428" }
-
Rynkowe uwarunkowania rozwoju nowych form żywności w aspekcie ich właściwości oraz potrzeb i oczekiwań młodych konsumentóws. 429 - 438CZYSTY TEKST
Agata Majewska, Anna Platta, Rynkowe uwarunkowania rozwoju nowych form żywności w aspekcie ich właściwości oraz potrzeb i oczekiwań młodych konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 429 - 438
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Majewska, Anna Platta", title = "Rynkowe uwarunkowania rozwoju nowych form żywności w aspekcie ich właściwości oraz potrzeb i oczekiwań młodych konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "429 - 438" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Marciszewska, Usługobiorca na współczesnym rynku turystycznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 439 - 448
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Marciszewska", title = "Usługobiorca na współczesnym rynku turystycznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "439 - 448" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 449 - 455
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "449 - 455" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Stereotyp mężczyzny w usługach kosmetycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 457 - 465
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Stereotyp mężczyzny w usługach kosmetycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "457 - 465" }
-
Od konsumenta do prosumenta: analiza zachowań użytkowników serwisów internetowych w Polsces. 467 - 476CZYSTY TEKST
Nina Stępnicka, Od konsumenta do prosumenta: analiza zachowań użytkowników serwisów internetowych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 467 - 476
BIBTEX@Article{ authors = " Nina Stępnicka", title = "Od konsumenta do prosumenta: analiza zachowań użytkowników serwisów internetowych w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "467 - 476" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Śmiechowska, Konsumpcja produktów ekologicznych - snobizm czy świadomy wybór, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 477 - 488
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Śmiechowska", title = "Konsumpcja produktów ekologicznych - snobizm czy świadomy wybór", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "477 - 488" }
-
Badania postaw konsumentów na rynku usług turystycznych jako podstawa kształtowania strategii marketingowych przedsiębiorstws. 489 - 500CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Badania postaw konsumentów na rynku usług turystycznych jako podstawa kształtowania strategii marketingowych przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 489 - 500
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska", title = "Badania postaw konsumentów na rynku usług turystycznych jako podstawa kształtowania strategii marketingowych przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "489 - 500" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Wilczyńska, Próba określenia sylwetki nabywcy produktów pszczelich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 501 - 509
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Wilczyńska", title = "Próba określenia sylwetki nabywcy produktów pszczelich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "501 - 509" }
-
Kształtowanie zachowań konsumentów poprzez ofertę usługową centrów handlowychs. 511 - 520CZYSTY TEKST
Grażyna Złotkowska, Kształtowanie zachowań konsumentów poprzez ofertę usługową centrów handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 511 - 520
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Złotkowska", title = "Kształtowanie zachowań konsumentów poprzez ofertę usługową centrów handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "511 - 520" }