-
Wartość dla klienta jako płaszczyzna budowania relacji przedsiębiorstwo usługowe - klients. 29 - 38CZYSTY TEKST
Paweł Chlipała, Wartość dla klienta jako płaszczyzna budowania relacji przedsiębiorstwo usługowe - klient, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Chlipała", title = "Wartość dla klienta jako płaszczyzna budowania relacji przedsiębiorstwo usługowe - klient", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "29 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Drapińska, Marketing relacji : istota i czynniki wpływające na sukces, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drapińska", title = "Marketing relacji : istota i czynniki wpływające na sukces", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "39 - 45" }
-
Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiegos. 46 - 53CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 46 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "46 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Identyfikatorzy nowych trendów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 84 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Identyfikatorzy nowych trendów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "84 - 89" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Knapik, Calimeromarketing : filozofia marketingowa dla drobnych przedsiębiorców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 64 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Knapik", title = "Calimeromarketing : filozofia marketingowa dla drobnych przedsiębiorców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "64 - 70" }
-
Aktywne kształtowanie partnerskich relacji z konsumentami przesłanką przewagi konkurencyjnej na rynkus. 90 - 96CZYSTY TEKST
Miłosz Łuczak, Aktywne kształtowanie partnerskich relacji z konsumentami przesłanką przewagi konkurencyjnej na rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 90 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Miłosz Łuczak", title = "Aktywne kształtowanie partnerskich relacji z konsumentami przesłanką przewagi konkurencyjnej na rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "90 - 96" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Makowska, Ewolucja marketingu partnerskiego na przykładzie ubezpieczeń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 97 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Makowska", title = "Ewolucja marketingu partnerskiego na przykładzie ubezpieczeń", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "97 - 102" }
-
Różnice w postrzeganiu marketingu w świetle badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiegos. 112 - 120CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Różnice w postrzeganiu marketingu w świetle badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 112 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Różnice w postrzeganiu marketingu w świetle badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "112 - 120" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Piecuch, Bogusław Bembenek, Partnerstwo intraorganizacyjne przejawem przedsiębiorczości wewnętrznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Piecuch, Bogusław Bembenek", title = "Partnerstwo intraorganizacyjne przejawem przedsiębiorczości wewnętrznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "121 - 129" }
-
Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacjis. 149 - 156CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska, Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska", title = "Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "149 - 156" }
-
Category management : model partnerstwa między siecią detaliczną a dostawcamis. 372 - 381CZYSTY TEKST
Paweł Kowalski, Category management : model partnerstwa między siecią detaliczną a dostawcami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 372 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kowalski", title = "Category management : model partnerstwa między siecią detaliczną a dostawcami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "372 - 381" }
-
Kształtowanie oferty usługowej przez operatorów telefonii komórkowej w Polsce na konkurencyjnym rynkus. 382 - 388CZYSTY TEKST
Wiesław Michał Maziarz, Kształtowanie oferty usługowej przez operatorów telefonii komórkowej w Polsce na konkurencyjnym rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 382 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Michał Maziarz", title = "Kształtowanie oferty usługowej przez operatorów telefonii komórkowej w Polsce na konkurencyjnym rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "382 - 388" }
-
Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentamis. 396 - 402CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 396 - 402
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "396 - 402" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Marketing relacji w procesie dyfuzji innowacji produktowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 414 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Marketing relacji w procesie dyfuzji innowacji produktowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "414 - 421" }
-
Działalność innowacyjna a społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowychs. 425 - 433CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Działalność innowacyjna a społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 425 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Działalność innowacyjna a społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "425 - 433" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Czubała, Formy współpracy przedsiębiorstw i organizacji non-profit w realizacji CSR, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 434 - 439
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Czubała", title = "Formy współpracy przedsiębiorstw i organizacji non-profit w realizacji CSR", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "434 - 439" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Kozłowski, Rozwój marketingu w świetle społecznych postaw konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 450 - 457
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kozłowski", title = "Rozwój marketingu w świetle społecznych postaw konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "450 - 457" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Odbudowa zaufania : kluczowe wyzwanie marketingu w kryzysie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 458 - 465
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Odbudowa zaufania : kluczowe wyzwanie marketingu w kryzysie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "458 - 465" }
-
Bezpieczeństwo i higiena pracy jako element społecznej odpowiedzialności biznesus. 466 - 471CZYSTY TEKST
Małgorzata Lotko, Bezpieczeństwo i higiena pracy jako element społecznej odpowiedzialności biznesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 466 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lotko", title = "Bezpieczeństwo i higiena pracy jako element społecznej odpowiedzialności biznesu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "466 - 471" }
-
Uwarunkowania rozwoju i funkcje społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstws. 472 - 481CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Uwarunkowania rozwoju i funkcje społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 472 - 481
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Uwarunkowania rozwoju i funkcje społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "472 - 481" }
-
Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowychs. 491 - 496CZYSTY TEKST
Karolina Orzeł, Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 491 - 496
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Orzeł", title = "Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "491 - 496" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Wanat, Jan Mikołajczyk, Heurystyka optymizmu w postrzeganiu konkurencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 165 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wanat, Jan Mikołajczyk", title = "Heurystyka optymizmu w postrzeganiu konkurencji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "165 - 171" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Partnerstwo w działalności przedsiębiorstw Doliny Lotniczej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 183 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Partnerstwo w działalności przedsiębiorstw Doliny Lotniczej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "183 - 191" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Bilińska-Reformat, Relacje organizacji wielkopowierzchniowych z klientami w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 192 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bilińska-Reformat", title = "Relacje organizacji wielkopowierzchniowych z klientami w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "192 - 200" }
-
Społeczne zaangażowanie biznesu w kształtowaniu partnerskich relacji z otoczeniems. 201 - 210CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Społeczne zaangażowanie biznesu w kształtowaniu partnerskich relacji z otoczeniem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 201 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz", title = "Społeczne zaangażowanie biznesu w kształtowaniu partnerskich relacji z otoczeniem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "201 - 210" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Frankowska, Marketing partnerski w Zakładach Opieki Zdrowotnej : opinie i oczekiwania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 220 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Frankowska", title = "Marketing partnerski w Zakładach Opieki Zdrowotnej : opinie i oczekiwania", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "220 - 228" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Partnerstwo organizacji non profit i firm biznesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 243 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Partnerstwo organizacji non profit i firm biznesu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "243 - 250" }
-
Finansowe aspekty działań marketingowych na rynku samochodów osobowych w Polsce : wybrane problemys. 251 - 257CZYSTY TEKST
Regina Klimkowska, Finansowe aspekty działań marketingowych na rynku samochodów osobowych w Polsce : wybrane problemy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 251 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Regina Klimkowska", title = "Finansowe aspekty działań marketingowych na rynku samochodów osobowych w Polsce : wybrane problemy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "251 - 257" }
-
Relacje partnerskie przedsiębiorstw handlowych z klientami biznesowymi i konsumentamis. 258 - 265CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Relacje partnerskie przedsiębiorstw handlowych z klientami biznesowymi i konsumentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 258 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Relacje partnerskie przedsiębiorstw handlowych z klientami biznesowymi i konsumentami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "258 - 265" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Wykorzystanie programów lojalnościowych na rynku biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 272 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Wykorzystanie programów lojalnościowych na rynku biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "272 - 279" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 280 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "280 - 289" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 306 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "306 - 312" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Anita Usielska, Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 313 - 318
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Anita Usielska", title = "Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "313 - 318" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Motywy realizacji strategii co-brandingu w świetle badań empirycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 337 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Motywy realizacji strategii co-brandingu w świetle badań empirycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "337 - 344" }
-
Partnerstwo banków i sieci handlowych w tworzeniu oferty usług finansowych dla klientów indywidualnychs. 354 - 363CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Partnerstwo banków i sieci handlowych w tworzeniu oferty usług finansowych dla klientów indywidualnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 354 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Partnerstwo banków i sieci handlowych w tworzeniu oferty usług finansowych dla klientów indywidualnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "354 - 363" }
-
Partnerstwo w kształtowaniu oferty produktowej tanich firm komunikacyjnych : (na wybranych przykładach)s. 364 - 371CZYSTY TEKST
Grażyna Koniorczyk, Partnerstwo w kształtowaniu oferty produktowej tanich firm komunikacyjnych : (na wybranych przykładach), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 364 - 371
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Koniorczyk", title = "Partnerstwo w kształtowaniu oferty produktowej tanich firm komunikacyjnych : (na wybranych przykładach)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "364 - 371" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka, Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 54 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka", title = "Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "54 - 63" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Marketing partnerski a CRM, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 497 - 501
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Marketing partnerski a CRM", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "497 - 501" }
-
Podstawy informacyjne decyzji w zakresie budowania relacji z klientami : możliwości i ograniczenias. 502 - 508CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Podstawy informacyjne decyzji w zakresie budowania relacji z klientami : możliwości i ograniczenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 502 - 508
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Podstawy informacyjne decyzji w zakresie budowania relacji z klientami : możliwości i ograniczenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "502 - 508" }
-
Współpraca samorządów lokalnych i uczestników lokalnego rynku w budowaniu oferty turystycznej regionus. 511 - 519CZYSTY TEKST
Ewa Kasperska, Współpraca samorządów lokalnych i uczestników lokalnego rynku w budowaniu oferty turystycznej regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 511 - 519
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kasperska", title = "Współpraca samorządów lokalnych i uczestników lokalnego rynku w budowaniu oferty turystycznej regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "511 - 519" }
-
Znaczenie współpracy w procesie kształtowania regionalnego produktu turystycznegos. 520 - 527CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Agnieszka Lewandowska, Znaczenie współpracy w procesie kształtowania regionalnego produktu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 520 - 527
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer, Agnieszka Lewandowska", title = "Znaczenie współpracy w procesie kształtowania regionalnego produktu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "520 - 527" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Współpraca w kształtowaniu wizerunku obszaru turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 538 - 545
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Współpraca w kształtowaniu wizerunku obszaru turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "538 - 545" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Partnerstwo w kreowaniu wartości produktu turystycznego obszaru recepcji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 555 - 562
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = "Partnerstwo w kreowaniu wartości produktu turystycznego obszaru recepcji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "555 - 562" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Współpraca partnerska regionów : wybrane przykłady, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 570 - 578
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Współpraca partnerska regionów : wybrane przykłady", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "570 - 578" }
-
Smart cards jako nowoczesny instrument polityki marketingowej regionu turystycznegos. 579 - 586CZYSTY TEKST
Tomasz Taraszkiewicz, Smart cards jako nowoczesny instrument polityki marketingowej regionu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 579 - 586
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Taraszkiewicz", title = "Smart cards jako nowoczesny instrument polityki marketingowej regionu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "579 - 586" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Współpraca w kształtowaniu regionalnych produktów turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 587 - 596
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Współpraca w kształtowaniu regionalnych produktów turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "587 - 596" }
-
Partnerstwo w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej jednostki samorządu terytorialnego : wybrane aspektys. 597 - 605CZYSTY TEKST
Magdalena Zioło, Partnerstwo w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej jednostki samorządu terytorialnego : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 597 - 605
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zioło", title = "Partnerstwo w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej jednostki samorządu terytorialnego : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "597 - 605" }
-
CZYSTY TEKST
Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Negocjacje w budowaniu partnerstwa wewnętrznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 13 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Negocjacje w budowaniu partnerstwa wewnętrznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "13 - 20" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "9" }
-
Partnerska karta kredytowa : budowanie lojalności klienta dużych sieci handlowychs. 389 - 395CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Partnerska karta kredytowa : budowanie lojalności klienta dużych sieci handlowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 389 - 395
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Partnerska karta kredytowa : budowanie lojalności klienta dużych sieci handlowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "389 - 395" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 235 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "235 - 242" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Wiktorowska-Jasik, Marketing logistyczny w łańcuchu dostaw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 300 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wiktorowska-Jasik", title = "Marketing logistyczny w łańcuchu dostaw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "300 - 305" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 329 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "329 - 336" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Rychły-Lipińska, Współpraca w ramach PPP : studium przypadków, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 546 - 554
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Rychły-Lipińska", title = "Współpraca w ramach PPP : studium przypadków", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "546 - 554" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Kowalska-Musiał, Strukturalna ekwiwalencja pozycji interakcji rynkowych : ujęcie sieciowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 71 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kowalska-Musiał", title = "Strukturalna ekwiwalencja pozycji interakcji rynkowych : ujęcie sieciowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "71 - 78" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Marketing partnerski : prawdy i mity, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 103 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Marketing partnerski : prawdy i mity", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "103 - 111" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Możliwości oceny relacji metodą refleksji strategicznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 140 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Możliwości oceny relacji metodą refleksji strategicznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "140 - 148" }
-
Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowychs. 290 - 299CZYSTY TEKST
Maciej Schulz, Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 290 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Schulz", title = "Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "290 - 299" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 79 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko", title = "Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "79 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Boguszewicz-Kreft, Emocje w interakcjach biznesowych : przyszłość marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Boguszewicz-Kreft", title = "Emocje w interakcjach biznesowych : przyszłość marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "21 - 28" }
-
Ocena sprawności rynkowego przepływu ekożywności w świetle wyników jakościowych badań marketingowychs. 130 - 139CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Ocena sprawności rynkowego przepływu ekożywności w świetle wyników jakościowych badań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 130 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Ocena sprawności rynkowego przepływu ekożywności w świetle wyników jakościowych badań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "130 - 139" }
-
Analiza motywów lojalności klienta w kontekście budowania relacji partnerskichs. 157 - 164CZYSTY TEKST
Danuta Szwajca, Analiza motywów lojalności klienta w kontekście budowania relacji partnerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 157 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szwajca", title = "Analiza motywów lojalności klienta w kontekście budowania relacji partnerskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "157 - 164" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Koncepcja Fair Trade jako forma kształtowania relacji partnerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 172 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Koncepcja Fair Trade jako forma kształtowania relacji partnerskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "172 - 179" }
-
Zarządzanie relacjami z klientami w przedsiębiorstwie handlu detalicznego w świetle badań empirycznychs. 211 - 219CZYSTY TEKST
Paweł Dobski, Zarządzanie relacjami z klientami w przedsiębiorstwie handlu detalicznego w świetle badań empirycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 211 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Dobski", title = "Zarządzanie relacjami z klientami w przedsiębiorstwie handlu detalicznego w świetle badań empirycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "211 - 219" }
-
CZYSTY TEKST
Edyta Gołąb, Budowa relacji z klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 229 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gołąb", title = "Budowa relacji z klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "229 - 234" }
-
Partnerstwo w marketingu jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstws. 266 - 271CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Partnerstwo w marketingu jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 266 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Partnerstwo w marketingu jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "266 - 271" }
-
Metody i narzędzia współdziałania producenta i konsumenta w procesie kształtowania trwałych produktów wybieralnychs. 403 - 413CZYSTY TEKST
Joanna Wiechoczek, Metody i narzędzia współdziałania producenta i konsumenta w procesie kształtowania trwałych produktów wybieralnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 403 - 413
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wiechoczek", title = "Metody i narzędzia współdziałania producenta i konsumenta w procesie kształtowania trwałych produktów wybieralnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "403 - 413" }
-
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw sektora TSL na przykładzie DB Schenkers. 440 - 449CZYSTY TEKST
Barbara Kos, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw sektora TSL na przykładzie DB Schenker, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 440 - 449
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kos", title = "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw sektora TSL na przykładzie DB Schenker", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "440 - 449" }
-
Analiza i ocena wybranych aspektów wdrażania informatycznych systemów klasy CRM w małych i średnich przedsiębiorstwachs. 482 - 490CZYSTY TEKST
Tomasz Norek, Analiza i ocena wybranych aspektów wdrażania informatycznych systemów klasy CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 482 - 490
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Norek", title = "Analiza i ocena wybranych aspektów wdrażania informatycznych systemów klasy CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "482 - 490" }
-
Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacjis. 321 - 328CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 321 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "321 - 328" }
-
Preferencje konsumentów i ich wpływ na kształtowanie cech marki produktów żywnościowychs. 345 - 353CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Ireneusz Żuchowski, Magdalena Małkiewicz, Preferencje konsumentów i ich wpływ na kształtowanie cech marki produktów żywnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 345 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Ireneusz Żuchowski, Magdalena Małkiewicz", title = "Preferencje konsumentów i ich wpływ na kształtowanie cech marki produktów żywnościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "345 - 353" }
-
Kształtowanie partnerskich relacji Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z samorządami i innymi instytucjami w ramach promocji programów profilaktycznychs. 563 - 569CZYSTY TEKST
Joanna Sielska, Alicja Głowacka-Rębała, Kształtowanie partnerskich relacji Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z samorządami i innymi instytucjami w ramach promocji programów profilaktycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 563 - 569
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Sielska, Alicja Głowacka-Rębała", title = "Kształtowanie partnerskich relacji Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z samorządami i innymi instytucjami w ramach promocji programów profilaktycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "563 - 569" }