-
Rola CRM w procesie wdrażania innowacji produktowychs. 469 - 475CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Rola CRM w procesie wdrażania innowacji produktowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 469 - 475
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Rola CRM w procesie wdrażania innowacji produktowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "469 - 475" }
-
Wpływ rewolucji informacyjnej na działalność przedsiębiorstwa usługowego i wykorzystanie wiedzy jako źródła przewagi konkurencyjnejs. 141 - 149CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Wpływ rewolucji informacyjnej na działalność przedsiębiorstwa usługowego i wykorzystanie wiedzy jako źródła przewagi konkurencyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 141 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Wpływ rewolucji informacyjnej na działalność przedsiębiorstwa usługowego i wykorzystanie wiedzy jako źródła przewagi konkurencyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "141 - 149" }
-
Rola informacji graficznych w kształtowaniu preferencji wobec produktu w sądach niekomparatywnychs. 151 - 157CZYSTY TEKST
Tomasz Wanat, Rola informacji graficznych w kształtowaniu preferencji wobec produktu w sądach niekomparatywnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 151 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wanat", title = "Rola informacji graficznych w kształtowaniu preferencji wobec produktu w sądach niekomparatywnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "151 - 157" }
-
Wizerunek kobiety w reklamie prasowejs. 159 - 165CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Wizerunek kobiety w reklamie prasowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 159 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wizerunek kobiety w reklamie prasowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "159 - 165" }
-
Wartość marki jako źródło jej przewagi konkurencyjnej : implikacje dla decydentów, czyli o tym, co marka ma w sobie super...s. 169 - 176CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Wartość marki jako źródło jej przewagi konkurencyjnej : implikacje dla decydentów, czyli o tym, co marka ma w sobie super..., Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 169 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer", title = "Wartość marki jako źródło jej przewagi konkurencyjnej : implikacje dla decydentów, czyli o tym, co marka ma w sobie super...", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "169 - 176" }
-
Proces kreacji marki jako element identyfikacji i indywidualizacji przedsiębiorstwas. 177 - 184CZYSTY TEKST
Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Proces kreacji marki jako element identyfikacji i indywidualizacji przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 177 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Brojak-Trzaskowska", title = "Proces kreacji marki jako element identyfikacji i indywidualizacji przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "177 - 184" }
-
Zmiany wizerunku marki : problemy pomiarus. 185 - 192CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona, Zmiany wizerunku marki : problemy pomiaru, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 185 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona", title = "Zmiany wizerunku marki : problemy pomiaru", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "185 - 192" }
-
Wizerunkowe konsekwencje strategii poszerzania markis. 193 - 200CZYSTY TEKST
Adam Figiel, Wizerunkowe konsekwencje strategii poszerzania marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Figiel", title = "Wizerunkowe konsekwencje strategii poszerzania marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "193 - 200" }
-
Marka jako czynnik tworzenia wartości przedsiębiorstwas. 201 - 205CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Marka jako czynnik tworzenia wartości przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 201 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Marka jako czynnik tworzenia wartości przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "201 - 205" }
-
Percepcja marki produktów żywnościowychs. 207 - 213CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Percepcja marki produktów żywnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 207 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Percepcja marki produktów żywnościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "207 - 213" }
-
Historia i ewolucja procesu markowanias. 215 - 221CZYSTY TEKST
Marcin Janowski, Historia i ewolucja procesu markowania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 215 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Janowski", title = "Historia i ewolucja procesu markowania", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "215 - 221" }
-
Oddziaływanie marki na decyzje zakupowe konsumentóws. 223 - 229CZYSTY TEKST
Marta Kawa, Oddziaływanie marki na decyzje zakupowe konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 223 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kawa", title = "Oddziaływanie marki na decyzje zakupowe konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "223 - 229" }
-
Experience branding : a conceptual response to contemporary challenges in brand managements. 231 - 238CZYSTY TEKST
Alexander Klee, Experience branding : a conceptual response to contemporary challenges in brand management, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 231 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Alexander Klee", title = "Experience branding : a conceptual response to contemporary challenges in brand management", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "231 - 238" }
-
Znaczenie i rozwój marki własnej na polskim rynkus. 239 - 245CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Znaczenie i rozwój marki własnej na polskim rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 239 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Znaczenie i rozwój marki własnej na polskim rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "239 - 245" }
-
Zewnętrzne elementy wsparcia markis. 247 - 254CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Zewnętrzne elementy wsparcia marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 247 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Zewnętrzne elementy wsparcia marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "247 - 254" }
-
Marka jako składnik aktywów niematerialnych przedsiębiorstwas. 255 - 262CZYSTY TEKST
Marcin Kuzel, Marka jako składnik aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 255 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kuzel", title = "Marka jako składnik aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "255 - 262" }
-
Budowanie kapitału marki działaniami etycznymis. 263 - 270CZYSTY TEKST
Marek Matusiak, Budowanie kapitału marki działaniami etycznymi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 263 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Matusiak", title = "Budowanie kapitału marki działaniami etycznymi", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "263 - 270" }
-
Czynniki determinujące wartość marki produktus. 271 - 278CZYSTY TEKST
Eugeniusz Michalski, Czynniki determinujące wartość marki produktu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 271 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Michalski", title = "Czynniki determinujące wartość marki produktu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "271 - 278" }
-
Zarządzanie portfelem produktów i marek w ujęciu potrzeb informacyjnychs. 279 - 286CZYSTY TEKST
Piotr Ratajczyk, Zarządzanie portfelem produktów i marek w ujęciu potrzeb informacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 279 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Ratajczyk", title = "Zarządzanie portfelem produktów i marek w ujęciu potrzeb informacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "279 - 286" }
-
Tożsamość marki i jej rezultatys. 287 - 292CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Tożsamość marki i jej rezultaty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 287 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Tożsamość marki i jej rezultaty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "287 - 292" }
-
Mapy wartości konsumenta w badaniach wizerunku marki : porównanie podejśćs. 293 - 299CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Mapy wartości konsumenta w badaniach wizerunku marki : porównanie podejść, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 293 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Mapy wartości konsumenta w badaniach wizerunku marki : porównanie podejść", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "293 - 299" }
-
Wartość marki i jej wpływ na zachowania klientóws. 301 - 305CZYSTY TEKST
Paweł Sienica, Wartość marki i jej wpływ na zachowania klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 301 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sienica", title = "Wartość marki i jej wpływ na zachowania klientów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "301 - 305" }
-
Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców Stalowej Wolis. 307 - 314CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców Stalowej Woli, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 307 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców Stalowej Woli", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "307 - 314" }
-
Zarządzanie marką w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowejs. 315 - 319CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Zarządzanie marką w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 315 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Zarządzanie marką w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "315 - 319" }
-
Wizerunek marki w świadomości nabywcóws. 321 - 330CZYSTY TEKST
Karolina Zięba, Wizerunek marki w świadomości nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 321 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zięba", title = "Wizerunek marki w świadomości nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "321 - 330" }
-
Od jakości do wartości - wpływ zachowań klientów na wartość firmy : próba zdefiniowania problemus. 333 - 346CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Od jakości do wartości - wpływ zachowań klientów na wartość firmy : próba zdefiniowania problemu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 333 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Od jakości do wartości - wpływ zachowań klientów na wartość firmy : próba zdefiniowania problemu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "333 - 346" }
-
Wpływ budowy relacji partnerskich na kreowanie wizerunku przedsiębiorstwas. 347 - 356CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Wpływ budowy relacji partnerskich na kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 347 - 356
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Wpływ budowy relacji partnerskich na kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "347 - 356" }
-
Budowanie marki w sieci Internets. 357 - 364CZYSTY TEKST
Anna Drab-Kurowska, Budowanie marki w sieci Internet, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 357 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drab-Kurowska", title = "Budowanie marki w sieci Internet", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "357 - 364" }
-
Rola zaufania w budowaniu relacji z klientamis. 365 - 370CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Rola zaufania w budowaniu relacji z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 365 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Rola zaufania w budowaniu relacji z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "365 - 370" }
-
Wybrane aspekty kreowania wizerunku marki w Internecies. 371 - 377CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Wybrane aspekty kreowania wizerunku marki w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 371 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Wybrane aspekty kreowania wizerunku marki w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "371 - 377" }
-
Programy lojalnościowe w opinii klientów : (w świetle badań empirycznych)s. 379 - 387CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Programy lojalnościowe w opinii klientów : (w świetle badań empirycznych), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 379 - 387
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop, Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Programy lojalnościowe w opinii klientów : (w świetle badań empirycznych)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "379 - 387" }
-
Marka jako determinanta decyzji zakupowych polskich internautów w świetle wyników badań empirycznychs. 397 - 402CZYSTY TEKST
Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak, Marka jako determinanta decyzji zakupowych polskich internautów w świetle wyników badań empirycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 397 - 402
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak", title = "Marka jako determinanta decyzji zakupowych polskich internautów w świetle wyników badań empirycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "397 - 402" }
-
Rola marketingu społecznie zaangażowanego w kreowanie marki na rynku młodzieżowym w Polsces. 389 - 396CZYSTY TEKST
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Rola marketingu społecznie zaangażowanego w kreowanie marki na rynku młodzieżowym w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 389 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Rola marketingu społecznie zaangażowanego w kreowanie marki na rynku młodzieżowym w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "389 - 396" }
-
Wpływ marki na lojalność nabywcóws. 403 - 409CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Wpływ marki na lojalność nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 403 - 409
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Wpływ marki na lojalność nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "403 - 409" }
-
Marketing wirtualny w działaniach rynkowych firm telekomunikacyjnychs. 411 - 418CZYSTY TEKST
Wiesław Maziarz, Marketing wirtualny w działaniach rynkowych firm telekomunikacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 411 - 418
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Maziarz", title = "Marketing wirtualny w działaniach rynkowych firm telekomunikacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "411 - 418" }
-
Dostarczanie wartości jako główne kryterium wyboru marki przez nabywcę w dobie marketingu relacjis. 419 - 426CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Dostarczanie wartości jako główne kryterium wyboru marki przez nabywcę w dobie marketingu relacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 419 - 426
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Dostarczanie wartości jako główne kryterium wyboru marki przez nabywcę w dobie marketingu relacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "419 - 426" }
-
Innowacyjne strategie budowania marki w Internecies. 427 - 434CZYSTY TEKST
Konstanty Owczarek, Grzegorz Szymański, Innowacyjne strategie budowania marki w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 427 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Konstanty Owczarek, Grzegorz Szymański", title = "Innowacyjne strategie budowania marki w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "427 - 434" }
-
Marka w kształtowaniu lojalności nabywcy usług finansowychs. 435 - 442CZYSTY TEKST
Maciej Schulz, Marka w kształtowaniu lojalności nabywcy usług finansowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 435 - 442
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Schulz", title = "Marka w kształtowaniu lojalności nabywcy usług finansowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "435 - 442" }
-
Społeczność wobec marki jako metoda rozwijania zaangażowanej lojalności klientóws. 443 - 450CZYSTY TEKST
Dariusz Siemieniako, Społeczność wobec marki jako metoda rozwijania zaangażowanej lojalności klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 443 - 450
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Siemieniako", title = "Społeczność wobec marki jako metoda rozwijania zaangażowanej lojalności klientów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "443 - 450" }
-
CSR jako wyznacznik wizerunku przedsiębiorstwas. 451 - 456CZYSTY TEKST
Magdalena Stefańska, CSR jako wyznacznik wizerunku przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 451 - 456
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Stefańska", title = "CSR jako wyznacznik wizerunku przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "451 - 456" }
-
Marka pracodawcy jako narzędzie pozyskiwania i utrzymywania pracowników przedsiębiorstw hotelarskichs. 457 - 463CZYSTY TEKST
Anna Tokarz, Marka pracodawcy jako narzędzie pozyskiwania i utrzymywania pracowników przedsiębiorstw hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 457 - 463
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tokarz", title = "Marka pracodawcy jako narzędzie pozyskiwania i utrzymywania pracowników przedsiębiorstw hotelarskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "457 - 463" }
-
Budowanie marki i jej znaczenie dla rozwijania marketingu wewnętrznegos. 465 - 468CZYSTY TEKST
Anita Usielska, Budowanie marki i jej znaczenie dla rozwijania marketingu wewnętrznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 465 - 468
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Usielska", title = "Budowanie marki i jej znaczenie dla rozwijania marketingu wewnętrznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "465 - 468" }
-
Wstęps. 7CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "7" }
-
Franchising jako przykład wykorzystania marki i renomy przedsiębiorstwa do bezkapitałowej ekspansji rynkowejs. 11 - 18CZYSTY TEKST
Alicja Antonowicz, Franchising jako przykład wykorzystania marki i renomy przedsiębiorstwa do bezkapitałowej ekspansji rynkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Antonowicz", title = "Franchising jako przykład wykorzystania marki i renomy przedsiębiorstwa do bezkapitałowej ekspansji rynkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "11 - 18" }
-
Internacjonalizacja jako nowy trend w działaniach marketingowych przedsiębiorstws. 19 - 25CZYSTY TEKST
Piotr Bórawski, Internacjonalizacja jako nowy trend w działaniach marketingowych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 19 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Bórawski", title = "Internacjonalizacja jako nowy trend w działaniach marketingowych przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "19 - 25" }
-
Neuromarketing w analizie procesów podejmowania decyzji dotyczących wyboru markis. 27 - 32CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Neuromarketing w analizie procesów podejmowania decyzji dotyczących wyboru marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 27 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Neuromarketing w analizie procesów podejmowania decyzji dotyczących wyboru marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "27 - 32" }
-
Identyfikacja przyczyn wycofania znanych marek z rynku w świetle polskich doświadczeńs. 33 - 40CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Identyfikacja przyczyn wycofania znanych marek z rynku w świetle polskich doświadczeń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 33 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Identyfikacja przyczyn wycofania znanych marek z rynku w świetle polskich doświadczeń", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "33 - 40" }
-
Analizy wspomagające zarządzanie konkurencyjnym portfelem mareks. 41 - 48CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Analizy wspomagające zarządzanie konkurencyjnym portfelem marek, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 41 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Analizy wspomagające zarządzanie konkurencyjnym portfelem marek", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "41 - 48" }
-
Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowejs. 49 - 56CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska, Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 49 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska", title = "Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "49 - 56" }
-
Маркетинг в управлении кризисамиs. 57 - 64CZYSTY TEKST
Aleksandr Gugnin, Tat'âna Ggugnina, Маркетинг в управлении кризисами, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 57 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandr Gugnin, Tat'âna Ggugnina", title = "Маркетинг в управлении кризисами", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "57 - 64" }
-
System całościowej identyfikacji jako jeden z rodzajów promocji firmys. 65 - 70CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, System całościowej identyfikacji jako jeden z rodzajów promocji firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 65 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "System całościowej identyfikacji jako jeden z rodzajów promocji firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "65 - 70" }
-
Rynek mediów reklamowych w krajach Unii Europejskiejs. 71 - 80CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Rynek mediów reklamowych w krajach Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 71 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Rynek mediów reklamowych w krajach Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "71 - 80" }
-
Rozwój handlu zagranicznego a umiędzynarodawianie przedsiębiorstw : wybór strategii wejścias. 81 - 87CZYSTY TEKST
Joanna Kos, Rozwój handlu zagranicznego a umiędzynarodawianie przedsiębiorstw : wybór strategii wejścia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 81 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos", title = "Rozwój handlu zagranicznego a umiędzynarodawianie przedsiębiorstw : wybór strategii wejścia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "81 - 87" }
-
Efektywność marketingu szeptanego a modele komunikacjis. 89 - 96CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Efektywność marketingu szeptanego a modele komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 89 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko", title = "Efektywność marketingu szeptanego a modele komunikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "89 - 96" }
-
Promocja bezpieczeństwa pracy w metodzie ISRSs. 97 - 100CZYSTY TEKST
Małgorzata Lotko, Promocja bezpieczeństwa pracy w metodzie ISRS, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 97 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lotko", title = "Promocja bezpieczeństwa pracy w metodzie ISRS", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "97 - 100" }
-
Marketing wobec wyzwań współczesnościs. 101 - 109CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Marketing wobec wyzwań współczesności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 101 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Marketing wobec wyzwań współczesności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "101 - 109" }
-
Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspektys. 111 - 116CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 111 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "111 - 116" }
-
Marka w czasach globalizacji : perspektywy rynku polskiegos. 117 - 124CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Marka w czasach globalizacji : perspektywy rynku polskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 117 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Marka w czasach globalizacji : perspektywy rynku polskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "117 - 124" }
-
Marketing przyszłości : kontekst poznawczys. 125 - 132CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski, Marketing przyszłości : kontekst poznawczy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 125 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski", title = "Marketing przyszłości : kontekst poznawczy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "125 - 132" }
-
Możliwości rozwoju eksportowych sieci powiązań w Wielkopolsces. 133 - 140CZYSTY TEKST
Robert Romanowski, Możliwości rozwoju eksportowych sieci powiązań w Wielkopolsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 133 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Romanowski", title = "Możliwości rozwoju eksportowych sieci powiązań w Wielkopolsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "133 - 140" }