-
CZYSTY TEKST
Marcin Awdziej, Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Awdziej", title = "Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "11 - 21" }
-
Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktóws. 23 - 35CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "23 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 215 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "215 - 222" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 231 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczeniowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "231 - 237" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 239 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "239 - 248" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł de Pourbaix, Proces zakupowy młodych nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 263 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł de Pourbaix", title = "Proces zakupowy młodych nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "263 - 270" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Zięba, Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 271 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zięba", title = "Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "271 - 279" }
-
Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentóws. 291 - 297CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 291 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "291 - 297" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Dybka, Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 311 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Dybka", title = "Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "311 - 320" }
-
Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firms. 331 - 339CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 331 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "331 - 339" }
-
Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinachs. 341 - 352CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 341 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "341 - 352" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Schulz, Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 367 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Schulz", title = "Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "367 - 375" }
-
Możliwości motywowania klientów wewnętrznych banków : (w świetle wyników badań)s. 391 - 404CZYSTY TEKST
Janina Stankiewicz, Hanna Bortnowska, Możliwości motywowania klientów wewnętrznych banków : (w świetle wyników badań), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 391 - 404
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Stankiewicz, Hanna Bortnowska", title = "Możliwości motywowania klientów wewnętrznych banków : (w świetle wyników badań)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "391 - 404" }
-
Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta : modelowanie strukturalno-sieciowes. 417 - 430CZYSTY TEKST
Joanna Białynicka-Birula, Adam Sagan, Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta : modelowanie strukturalno-sieciowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 417 - 430
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Białynicka-Birula, Adam Sagan", title = "Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta : modelowanie strukturalno-sieciowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "417 - 430" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Marcin Hundert, Kryteria analizy społeczności wirtualnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz, Marcin Hundert", title = "Kryteria analizy społeczności wirtualnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "455 - 462" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 463 - 472
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "463 - 472" }
-
Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produktys. 473 - 483CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 473 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "473 - 483" }
-
Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientóws. 495 - 505CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 495 - 505
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "495 - 505" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Drapińska, Zachowania klientów na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drapińska", title = "Zachowania klientów na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "47 - 56" }
-
Seniorzy jako kluczowy segment odbiorców rynku turystycznego : analiza wybranych obszarów zachowańs. 79 - 89CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Seniorzy jako kluczowy segment odbiorców rynku turystycznego : analiza wybranych obszarów zachowań , Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 79 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Seniorzy jako kluczowy segment odbiorców rynku turystycznego : analiza wybranych obszarów zachowań ", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "79 - 89" }
-
Modele konsumpcji w rodzinach studenckich na tle strategii życiowych pokolenia posttransformacyjnegos. 101 - 112CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Modele konsumpcji w rodzinach studenckich na tle strategii życiowych pokolenia posttransformacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 101 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Modele konsumpcji w rodzinach studenckich na tle strategii życiowych pokolenia posttransformacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "101 - 112" }
-
Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków : miejsca, style i sposoby dokonywania zakupóws. 123 - 131CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków : miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 123 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków : miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "123 - 131" }
-
Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych : wyniki badań ankietowychs. 145 - 158CZYSTY TEKST
Urszula Szulczyńska, Kamila Czaczyk-Medeksa, Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych : wyniki badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 145 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szulczyńska, Kamila Czaczyk-Medeksa", title = "Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych : wyniki badań ankietowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "145 - 158" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Śnihur, Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 159 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Śnihur", title = "Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "159 - 164" }
-
Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecies. 175 - 186CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 175 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "175 - 186" }
-
Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywnościs. 195 - 204CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 195 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "195 - 204" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 223 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "223 - 229" }
-
Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłychs. 249 - 262CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 249 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "249 - 262" }
-
Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku ITs. 283 - 290CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Marcin Gąsior, Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 283 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz, Marcin Gąsior", title = "Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "283 - 290" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio, Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 299 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio", title = "Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "299 - 309" }
-
Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskichs. 321 - 330CZYSTY TEKST
Edyta Gołąb, Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 321 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gołąb", title = "Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "321 - 330" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 353 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "353 - 366" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 377 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "377 - 389" }
-
Rozwijanie relacji z nabywcami jako wyraz adaptacji przedsiębiorstw do nowych wyzwań rynkowychs. 405 - 414CZYSTY TEKST
Agata Sudolska, Rozwijanie relacji z nabywcami jako wyraz adaptacji przedsiębiorstw do nowych wyzwań rynkowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 405 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Sudolska", title = "Rozwijanie relacji z nabywcami jako wyraz adaptacji przedsiębiorstw do nowych wyzwań rynkowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "405 - 414" }
-
Gromadzenie, upowszechnianie i stosowanie informacji rynkowych a wyniki tworzenia nowych produktóws. 431 - 442CZYSTY TEKST
Dariusz Dąbrowski, Gromadzenie, upowszechnianie i stosowanie informacji rynkowych a wyniki tworzenia nowych produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 431 - 442
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Dąbrowski", title = "Gromadzenie, upowszechnianie i stosowanie informacji rynkowych a wyniki tworzenia nowych produktów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "431 - 442" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Frankowska, Alicja Głowacka-Rębała, Zastosowanie technik twórczego myślenia w zakładzie opieki zdrowotnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 443 - 454
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Frankowska, Alicja Głowacka-Rębała", title = "Zastosowanie technik twórczego myślenia w zakładzie opieki zdrowotnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "443 - 454" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nieżywnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 67 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nieżywnościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "67 - 77" }
-
Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych)s. 91 - 99CZYSTY TEKST
Karolina Orzeł, Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 91 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Orzeł", title = "Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "91 - 99" }
-
Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków : ujęcie socjokulturowes. 113 - 122CZYSTY TEKST
Aleksandra Perchla-Włosik, Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków : ujęcie socjokulturowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków : ujęcie socjokulturowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "113 - 122" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 133 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "133 - 144" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 165 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "165 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 187 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "187 - 194" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 205 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "205 - 214" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Ratajczyk, Dawid Wiener, Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 485 - 493
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Ratajczyk, Dawid Wiener", title = "Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "485 - 493" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "7" }
-
Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiegos. 37 - 46CZYSTY TEKST
Przemysław Dmowski, Michał Wasilewski, Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 37 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Dmowski, Michał Wasilewski", title = "Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "37 - 46" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 57 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop, Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "57 - 66" }