Tytuł Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik
ISSN 2080-4814
Wydawca Uniwersytet Warszawski
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 12
Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik
2015, Numer 14

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorca Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska s. 1-15
Podejście komunikacyjne i zakres jego realizacji w nauczaniu języków obcych Magdalena Białek s. 17-29
Rola zadań w rozwijaniu autonomii studentów specjalizacji glottodydaktycznej Gabriela Gorąca-Sawczyk s. 31-40
Uczenie się w interakcjach argumentacyjnych a tożsamość ucznia jako rozmówcy Joanna Górecka Agnieszka Nowicka s. 41-55
Nauczanie języka obcego za pomocą komunikatora internetowego Skype z wykorzystaniem wirtualnej tablicy w formie Google Docs Magdalena Jaszczyk s. 57-64
Ewaluacja podręcznika w nauczaniu języków obcych Monika Kusiak-Pisowacka s. 65-75
„Wiem, że nic nie wiem" – horyzonty poznawcze uczniów a kompetencje studentów filologii germańskiej Marek Laskowski s. 77-94
O usytuowaniu epistemologicznym polskiego dyskursu glottodydaktycznego na temat kształcenia nauczycieli języków obcych Izabela Orchowska s. 95-111
Semantic Implicit Learning in Acquisition of L2 English Albertyna Paciorek s. 113-123
„Berufsfeld-Kommunikation: Deutsch" (= Wissen-Kompetenz-Text 7), red. Karl-Hubert Kiefer, Christian Efing, Matthias Jung, Annegret Middeke, Frankfurt a. M. 2014 : [recenzja] Paweł Szerszeń Christian Efing (aut. dzieła rec.) Matthias Jung (aut. dzieła rec.) Karl-Hubert Kiefer (aut. dzieła rec.) Annegret Middeke (aut. dzieła rec.) s. 125-127
„Euphemismen des Wirtschaftsdeutschen aus der Sicht der anthroponzentrischen Linguistik" (= Warschauer Studien zur Germanistik und zur Angewandten Linguistik 2), Paweł Bąk, Frankfurt am Main 2012 : [recenzja] Magdalena Filar Paweł Bąk (aut. dzieła rec.) s. 129-132
Sprawozdanie z konferencji naukowej Katedry Języka Polskiego Instytutu Filologii Polskiej i Katedry Akwizycji i Dydaktyki Języków Instytutu Filologii Romańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej „Nauczanie języków obcych – nowe czasy, stare problemy", Lublin, 13-14 listopada 2015 r. Marcin Łączek s. 133-135