Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
ISSN
2450-775X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 29
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
2016, Numer 2 (43)
Dostępne tomy
2016, Numer 1 (42)
2016, Numer 2 (43)
2016, Numer 3 (44)
2016, Numer 4 (45)
2016, Numer 5 (46)
2017, Numer 1 (47)
2017, Numer 2 (48)
2017, Numer 3 (49)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Dariusz Pauch
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Pauch, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583707, author = "Dariusz Pauch", title = "Wstęp", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 7, }
Kluczowe czynniki dostępu mikroprzedsiębiorstw do rynku zielonych zamówień publicznych w Polsce
Arkadiusz Borowiec
s. 11-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Arkadiusz Borowiec, Kluczowe czynniki dostępu mikroprzedsiębiorstw do rynku zielonych zamówień publicznych w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 11-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583708, author = "Arkadiusz Borowiec", title = "Kluczowe czynniki dostępu mikroprzedsiębiorstw do rynku zielonych zamówień publicznych w Polsce", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 11-22, }
Sektor małych i średnich przedsiębiorstw beneficjentem nowego modelu gospodarki odpadami
Grażyna Borys
s. 23-31
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Borys, Sektor małych i średnich przedsiębiorstw beneficjentem nowego modelu gospodarki odpadami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 23-31
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583709, author = "Grażyna Borys", title = "Sektor małych i średnich przedsiębiorstw beneficjentem nowego modelu gospodarki odpadami", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 23-31, }
Klastry jako instrument intensyfikacji internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw
Magdalena Brojakowska-Trząska
s. 33-46
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Brojakowska-Trząska, Klastry jako instrument intensyfikacji internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 33-46
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583728, author = "Magdalena Brojakowska-Trząska", title = "Klastry jako instrument intensyfikacji internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 33-46, }
Grupy producenckie jako beneficjenci restrukturyzacji rynków rolnych
Piotr Giruć
s. 47-55
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Giruć, Grupy producenckie jako beneficjenci restrukturyzacji rynków rolnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 47-55
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583732, author = "Piotr Giruć", title = "Grupy producenckie jako beneficjenci restrukturyzacji rynków rolnych", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 47-55, }
Instrumenty wspierania gospodarstw rolniczych w Polsce
Justyna Góral
s. 57-69
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Góral, Instrumenty wspierania gospodarstw rolniczych w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 57-69
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583736, author = "Justyna Góral", title = "Instrumenty wspierania gospodarstw rolniczych w Polsce", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 57-69, }
Samozatrudnienie jako przejaw przedsiębiorczości osób niepełnosprawnych i sposób na wyjście z bezrobocia
Andrzej Koza
s. 71-81
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Koza, Samozatrudnienie jako przejaw przedsiębiorczości osób niepełnosprawnych i sposób na wyjście z bezrobocia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 71-81
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583739, author = "Andrzej Koza", title = "Samozatrudnienie jako przejaw przedsiębiorczości osób niepełnosprawnych i sposób na wyjście z bezrobocia", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 71-81, }
Wybrane spin out Uniwersytetu Otago : (zarys problematyki)
Kazimierz Krupa
s. 83-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kazimierz Krupa, Wybrane spin out Uniwersytetu Otago : (zarys problematyki), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 83-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583740, author = "Kazimierz Krupa", title = "Wybrane spin out Uniwersytetu Otago : (zarys problematyki)", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 83-90, }
Rola systemów klasy CRM w zakresie kształtowania dynamicznego wzrostu wartości firmy sektora MSP
Marian Krupa
s. 91-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marian Krupa, Rola systemów klasy CRM w zakresie kształtowania dynamicznego wzrostu wartości firmy sektora MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 91-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583742, author = "Marian Krupa", title = "Rola systemów klasy CRM w zakresie kształtowania dynamicznego wzrostu wartości firmy sektora MSP", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 91-103, }
Biznes versus społeczeństwo w epoce globalizacji
Krystyna Leśniak-Moczuk
s. 105-116
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Leśniak-Moczuk, Biznes versus społeczeństwo w epoce globalizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 105-116
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583745, author = "Krystyna Leśniak-Moczuk", title = "Biznes versus społeczeństwo w epoce globalizacji", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 105-116, }
Zatrudnienie i wartość dodana w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce i Unii Europejskiej
Joanna Małecka
s. 117-129
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Małecka, Zatrudnienie i wartość dodana w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce i Unii Europejskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 117-129
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583746, author = "Joanna Małecka", title = "Zatrudnienie i wartość dodana w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce i Unii Europejskiej", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 117-129, }
Rozwój kompetencji przedsiębiorczych studentów w środowisku akademickim : zakres i uwarunkowania
Marek Matejun
s. 131-146
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Matejun, Rozwój kompetencji przedsiębiorczych studentów w środowisku akademickim : zakres i uwarunkowania, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 131-146
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583748, author = "Marek Matejun", title = "Rozwój kompetencji przedsiębiorczych studentów w środowisku akademickim : zakres i uwarunkowania", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 131-146, }
Wybrane aspekty zarządzania wiekiem w sektorze MSP
Małgorzata Rembiasz
s. 147-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Rembiasz, Wybrane aspekty zarządzania wiekiem w sektorze MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 147-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583750, author = "Małgorzata Rembiasz", title = "Wybrane aspekty zarządzania wiekiem w sektorze MSP", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 147-157, }
Instytucje w ekonomii oraz instytucje otoczenia sektora MSP
Monika Sadowska
s. 159-166
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Sadowska, Instytucje w ekonomii oraz instytucje otoczenia sektora MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 159-166
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583751, author = "Monika Sadowska", title = "Instytucje w ekonomii oraz instytucje otoczenia sektora MSP", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 159-166, }
Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych
Ewa Więcek-Janka
s. 167-179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Więcek-Janka, Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 167-179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583753, author = "Ewa Więcek-Janka", title = "Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 167-179, }
Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi : (przypadek rolniczej gminy Łowicz)
Alicja Winnicka-Popczyk
s. 181-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alicja Winnicka-Popczyk, Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi : (przypadek rolniczej gminy Łowicz), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 181-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583756, author = "Alicja Winnicka-Popczyk", title = "Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi : (przypadek rolniczej gminy Łowicz)", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 181-191, }
Korzyści świadczenia usług finansowo-księgowych w MSP województwa kujawsko-pomorskiego
Jolanta Wiśniewska
s. 193-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Wiśniewska, Korzyści świadczenia usług finansowo-księgowych w MSP województwa kujawsko-pomorskiego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 193-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583757, author = "Jolanta Wiśniewska", title = "Korzyści świadczenia usług finansowo-księgowych w MSP województwa kujawsko-pomorskiego", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 193-204, }
Przeżywalność nowo powstałych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2003-2014
Agnieszka Kurdyś-Kujawska
Danuta Zawadzka
s. 205-218
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Danuta Zawadzka, Agnieszka Kurdyś-Kujawska, Przeżywalność nowo powstałych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2003-2014, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 205-218
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583758, author = "Danuta Zawadzka, Agnieszka Kurdyś-Kujawska", title = "Przeżywalność nowo powstałych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2003-2014", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 205-218, }
Wpływ grupy zakupowej na konkurencyjność przedsiębiorstw
Grzegorz Zimon
s. 219-229
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Zimon, Wpływ grupy zakupowej na konkurencyjność przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 219-229
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583759, author = "Grzegorz Zimon", title = "Wpływ grupy zakupowej na konkurencyjność przedsiębiorstw", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 219-229, }
Instrumenty inżynierii finansowej na polskim rynku funduszy pożyczkowych, poręczeniowych, sieci "aniołów biznesu" i funduszy kapitału zalążkowego : case study PFP
Barbara Bartkowiak
s. 233-248
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Bartkowiak, Instrumenty inżynierii finansowej na polskim rynku funduszy pożyczkowych, poręczeniowych, sieci "aniołów biznesu" i funduszy kapitału zalążkowego : case study PFP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 233-248
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583760, author = "Barbara Bartkowiak", title = "Instrumenty inżynierii finansowej na polskim rynku funduszy pożyczkowych, poręczeniowych, sieci "aniołów biznesu" i funduszy kapitału zalążkowego : case study PFP", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 233-248, }
Kierunki finansowego wsparcia inteligentnego rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020
Anna Bera
s. 249-258
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Bera, Kierunki finansowego wsparcia inteligentnego rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 249-258
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583761, author = "Anna Bera", title = "Kierunki finansowego wsparcia inteligentnego rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 249-258, }
Bazylea III i kredyty bankowe dla MSP
Aurelia Bielawska
s. 259-270
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aurelia Bielawska, Bazylea III i kredyty bankowe dla MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 259-270
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583762, author = "Aurelia Bielawska", title = "Bazylea III i kredyty bankowe dla MSP", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 259-270, }
Zależność pomiędzy wielkością przedsiębiorstwa a strukturą źródeł finansowania
Piotr Figura
s. 271-284
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Figura, Zależność pomiędzy wielkością przedsiębiorstwa a strukturą źródeł finansowania, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 271-284
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583763, author = "Piotr Figura", title = "Zależność pomiędzy wielkością przedsiębiorstwa a strukturą źródeł finansowania", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 271-284, }
Existenzgründungen und ihre finanzierungsmöglichkeiten in Deutschland
Lilianna Jodkowska
s. 285-298
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lilianna Jodkowska, Existenzgründungen und ihre finanzierungsmöglichkeiten in Deutschland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 285-298
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583764, author = "Lilianna Jodkowska", title = "Existenzgründungen und ihre finanzierungsmöglichkeiten in Deutschland", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 285-298, }
Wsparcie na rzecz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020
Dominika Kordela
s. 299-311
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Kordela, Wsparcie na rzecz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 299-311
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583765, author = "Dominika Kordela", title = "Wsparcie na rzecz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 299-311, }
Systemowe wspieranie sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ograniczaniu luki finansowej
Wojciech Kozłowski
s. 313-323
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Kozłowski, Systemowe wspieranie sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ograniczaniu luki finansowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 313-323
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583766, author = "Wojciech Kozłowski", title = "Systemowe wspieranie sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ograniczaniu luki finansowej", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 313-323, }
Metody finansowego wsparcia przedsiębiorczości kobiet
Paulina Siemieniak
Teresa Łuczka
s. 325-336
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Teresa Łuczka, Paulina Siemieniak, Metody finansowego wsparcia przedsiębiorczości kobiet, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 325-336
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583767, author = "Teresa Łuczka, Paulina Siemieniak", title = "Metody finansowego wsparcia przedsiębiorczości kobiet", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 325-336, }
Zmiany dotacji do zatrudnienia oraz ich konsekwencje dla sektora zakładów pracy chronionej i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych
Adriana Politaj
s. 337-349
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adriana Politaj, Zmiany dotacji do zatrudnienia oraz ich konsekwencje dla sektora zakładów pracy chronionej i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 337-349
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583768, author = "Adriana Politaj", title = "Zmiany dotacji do zatrudnienia oraz ich konsekwencje dla sektora zakładów pracy chronionej i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 337-349, }
Różnice w źródłach finansowania pomiędzy mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań empirycznych
Robert Wolański
s. 351-360
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Wolański, Różnice w źródłach finansowania pomiędzy mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań empirycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 2 (43), s. 351-360
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583769, author = "Robert Wolański", title = "Różnice w źródłach finansowania pomiędzy mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań empirycznych", year = 2016, volume = , number = 2 (43), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 351-360, }