Od Redakcji
|
| s. 5-6
|
|
|
Humanizacja relacji przełożony – podwładny w klasycznej i behawioralnej szkole organizacji i zarządzania a koncepcja kapitału społecznego
|
Marta Młokosiewicz
| s. 7-19
|
|
|
Aksjologiczne aspekty zarządzania szkołą
|
Paweł Żebrok
| s. 21-31
|
|
|
Nauczmy dzieci być bogami – edukacja humanistyczna wobec wyzwania transhumanizmu
|
Markus Lipowicz
| s. 33-45
|
|
|
Diagnoza gotowości szkolnej – wybrane aspekty teoretyczne w zakresie mowy dziecka sześcioletniego
|
Urszula Smok
| s. 47-57
|
|
|
Potencjał zawodowy historyków w opinii magistrantów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
|
Marzena Świgoń
| s. 59-75
|
|
|
Nazwisko, hasło czy koszula? : atrybuty autoprezentacji pośredniej – przykłady ze szczecińskiej kampanii samorządowej 2014 roku
|
Maciej Drzonek
| s. 77-95
|
|
|
Polska szkoła eseju – esej w polskiej szkole : na przykładzie „Dostojewskiego” Czesława Miłosza
|
Ewa Goczał
| s. 97-105
|
|
|
Gdy nauczycielka matematyki staje się poetką... : o zbiorze poezji „Styczna do krzywej myśli” Anny Błachuckiej
|
Anna Wzorek
| s. 107-117
|
|
|
Sposoby pokonywania stresu i jego skutków stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : wyniki badań
|
Grażyna Erenc-Grygoruk
| s. 119-130
|
|
|
Deutsche Welle o Polsce – zastosowanie tekstów internetowych na zajęciach z praktycznej nauki języka niemieckiego na studiach germanistycznych
|
Beata Głowińska
| s. 131-138
|
|
|
Językowa interpretacja pór roku w wypowiedziach mężczyzny niepełnosprawnego intelektualnie : ujęcie kognitywne
|
Urszula Jęczeń
| s. 139-150
|
|
|
Формирование понятия площади плоского геометрического тела
|
Татьяна Снигур
Василий Швец
| s. 151-159
|
|
|
„Polityka etniczna współczesnych państw Europy Środkowo-Wschodniej”, red. Henryk Chałupczak, Radosław Zenderowski, Walenty Baluk, Lublin 2015 : [recenzja]
|
Walenty Baluk
Amadeusz Urbanik
Radosław Zenderowski
Henryk Chałupczak (aut. dzieła rec.)
| s. 161-165
|
|
|
„Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja]
|
Małgorzata Franc
Dorota Gębuś (aut. dzieła rec.)
Beata Pawlica (aut. dzieła rec.)
Edyta Widawska (aut. dzieła rec.)
Zbigniew Wieczorek (aut. dzieła rec.)
Ewa Wysocka (aut. dzieła rec.)
| s. 166
|
|
|
The Pierre Savard Award dla doktor Kaliny Kukiełko-Rogozińskiej
|
Renata Nowak-Lewandowska
| s. 169
|
|
|
Granty Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty
|
| s. 169-170
|
|
|
Seminarium metodyczne „Matematyczne inspiracje”
|
| s. 170-171
|
|
|
Konferencja „Nie tylko Tydzień Kodowania”
|
Alina Tomaszewska
| s. 171-172
|
|
|