-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "7" }
-
Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi?s. 11 - 24CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi?", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "11 - 24" }
-
CZYSTY TEKST
Felicjan Bylok, Konsumpcja na pokaz jako cecha rynku konsumenckiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 25 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Felicjan Bylok", title = "Konsumpcja na pokaz jako cecha rynku konsumenckiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "25 - 37" }
-
Ekologiczna konsumpcja na pokaz: analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania "eko-ikon"s. 39 - 53CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Ekologiczna konsumpcja na pokaz: analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania "eko-ikon", Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak", title = "Ekologiczna konsumpcja na pokaz: analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania "eko-ikon"", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "39 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Grzegory, Zmiany w procesie zakupowym konsumenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Grzegory", title = "Zmiany w procesie zakupowym konsumenta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "55 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Simona Elena Iagăr, Dana-Nicoleta Lascu, An examination of free downloading attitudes: perspectives from Romania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 67 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik, Simona Elena Iagăr, Dana-Nicoleta Lascu", title = "An examination of free downloading attitudes: perspectives from Romania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "67 - 77" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Zastosowanie badań marketingowych do pozycjonowania produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 79 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Zastosowanie badań marketingowych do pozycjonowania produktów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "79 - 93" }
-
Inbound marketing, czyli wykorzystanie na rynku nowoczesnych narzędzi komunikacyjno–relacyjnychs. 95 - 106CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Inbound marketing, czyli wykorzystanie na rynku nowoczesnych narzędzi komunikacyjno–relacyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Inbound marketing, czyli wykorzystanie na rynku nowoczesnych narzędzi komunikacyjno–relacyjnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "95 - 106" }
-
Lojalność nabywców wobec produktów do podstaw pielęgnacji człowieka – wyniki badań ankietowychs. 107 - 121CZYSTY TEKST
Dominika Naguszewska, Urszula Szulczyńska, Lojalność nabywców wobec produktów do podstaw pielęgnacji człowieka – wyniki badań ankietowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 107 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Naguszewska, Urszula Szulczyńska", title = "Lojalność nabywców wobec produktów do podstaw pielęgnacji człowieka – wyniki badań ankietowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "107 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Lucyna Witek, Zjawisko greenwashingu a zachowania konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 123 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Witek", title = "Zjawisko greenwashingu a zachowania konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "123 - 134" }
-
Proekologiczne zachowania w fazie konsumpcji – zróżnicowanie postaw konsumenckich w świetle badań bezpośrednichs. 135 - 144CZYSTY TEKST
Jolanta Zrałek, Proekologiczne zachowania w fazie konsumpcji – zróżnicowanie postaw konsumenckich w świetle badań bezpośrednich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 135 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zrałek", title = "Proekologiczne zachowania w fazie konsumpcji – zróżnicowanie postaw konsumenckich w świetle badań bezpośrednich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "135 - 144" }
-
Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacjis. 147 - 158CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "147 - 158" }
-
Stosunek konsumentów do transakcji zawieranych przez internet – ujęcie segmentacyjnes. 159 - 170CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Stosunek konsumentów do transakcji zawieranych przez internet – ujęcie segmentacyjne , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 159 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gąsior", title = "Stosunek konsumentów do transakcji zawieranych przez internet – ujęcie segmentacyjne ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "159 - 170" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Bolińska, Małgorzata Gotowska, Tatiana Kuta, Wpływ technik sprzedaży na decyzje zakupowe klientów w okresie kryzysu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 171 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bolińska, Małgorzata Gotowska, Tatiana Kuta", title = "Wpływ technik sprzedaży na decyzje zakupowe klientów w okresie kryzysu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "171 - 183" }
-
Анализ факторов, влияющих на поведение потребителей на рынке туристских услугs. 185 - 200CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Анализ факторов, влияющих на поведение потребителей на рынке туристских услуг, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 185 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Анализ факторов, влияющих на поведение потребителей на рынке туристских услуг", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "185 - 200" }
-
Znaczenie internetowych źródeł informacji w wyborach konsumenckich – wyniki badańs. 201 - 214CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Znaczenie internetowych źródeł informacji w wyborach konsumenckich – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Znaczenie internetowych źródeł informacji w wyborach konsumenckich – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "201 - 214" }
-
Relacja cena–jakość w wyborach konsumenckich: dyskusja ograniczeń modelu badawczegos. 215 - 227CZYSTY TEKST
Robert Maik, Relacja cena–jakość w wyborach konsumenckich: dyskusja ograniczeń modelu badawczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 215 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Maik", title = "Relacja cena–jakość w wyborach konsumenckich: dyskusja ograniczeń modelu badawczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "215 - 227" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Konsument produktów luksusowych – wybrane zagadnienia , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 229 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Konsument produktów luksusowych – wybrane zagadnienia ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "229 - 235" }
-
Czynniki wpływające na zachowania klientów indywidualnych na rynku ubezpieczeń majątkowychs. 237 - 248CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Czynniki wpływające na zachowania klientów indywidualnych na rynku ubezpieczeń majątkowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 237 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Czynniki wpływające na zachowania klientów indywidualnych na rynku ubezpieczeń majątkowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "237 - 248" }
-
Wartości osobowe konsumentów a środki i cele oszczędzania i inwestowania gospodarstw domowychs. 249 - 259CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Wartości osobowe konsumentów a środki i cele oszczędzania i inwestowania gospodarstw domowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 249 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Wartości osobowe konsumentów a środki i cele oszczędzania i inwestowania gospodarstw domowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "249 - 259" }
-
Lojalność konsumentów alkoholu w kontekście pijackiego stylu spożycia w świetle badań metodą wywiadu biograficznegos. 261 - 275CZYSTY TEKST
Dariusz Siemieniako, Lojalność konsumentów alkoholu w kontekście pijackiego stylu spożycia w świetle badań metodą wywiadu biograficznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 261 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Siemieniako", title = "Lojalność konsumentów alkoholu w kontekście pijackiego stylu spożycia w świetle badań metodą wywiadu biograficznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "261 - 275" }
-
Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsces. 277 - 286CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 277 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Preferencje nabywców instytucjonalnych usług publicznego operatora pocztowego w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "277 - 286" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Wybrane aspekty ochrony środowiska a postawy konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 287 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wybrane aspekty ochrony środowiska a postawy konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "287 - 297" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, E-consumer in the virtual space , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 301 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "E-consumer in the virtual space ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "301 - 310" }
-
Nowe sposoby oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – Brand Heros. 311 - 324CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Nowe sposoby oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – Brand Hero, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 311 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Nowe sposoby oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – Brand Hero", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "311 - 324" }
-
CZYSTY TEKST
Sebastian Dudziak, Facebook – innowacyjny sposób komunikacji na rynku turystycznym , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 325 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Dudziak", title = "Facebook – innowacyjny sposób komunikacji na rynku turystycznym ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "325 - 338" }
-
Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznychs. 339 - 355CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 339 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "339 - 355" }
-
Nowoczesne instrumenty komunikacji z pasażerem w publicznym transporcie zbiorowyms. 357 - 374CZYSTY TEKST
Barbara Kos, Nowoczesne instrumenty komunikacji z pasażerem w publicznym transporcie zbiorowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 357 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kos", title = "Nowoczesne instrumenty komunikacji z pasażerem w publicznym transporcie zbiorowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "357 - 374" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Krawiec, Joanna Wyrwisz, Facebook.com jako efektywne narzędzie komunikacji marketingowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 375 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Krawiec, Joanna Wyrwisz", title = "Facebook.com jako efektywne narzędzie komunikacji marketingowej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "375 - 388" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Nazwisko jako marka na przykładzie rynku mody, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 389 - 401
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Nazwisko jako marka na przykładzie rynku mody", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "389 - 401" }
-
Percepcja przekazów reklamowych i jej wpływ na zachowania konsumentów w pierwszej dekadzie XXI wiekus. 403 - 416CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Percepcja przekazów reklamowych i jej wpływ na zachowania konsumentów w pierwszej dekadzie XXI wieku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 403 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Percepcja przekazów reklamowych i jej wpływ na zachowania konsumentów w pierwszej dekadzie XXI wieku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "403 - 416" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Kierunki w rozwoju reklamy telewizyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 417 - 429
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Kierunki w rozwoju reklamy telewizyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "417 - 429" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 431 - 441
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "431 - 441" }
-
CZYSTY TEKST
Olgierd Witczak, Budowanie wartości marki w serwisie społecznościowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 443 - 456
BIBTEX@Article{ authors = " Olgierd Witczak", title = "Budowanie wartości marki w serwisie społecznościowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "443 - 456" }
-
CZYSTY TEKST
Władysława Muszyńska, Wpływ aktywności rynkowej seniorów na jakość życia gospodarstw domowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 459 - 473
BIBTEX@Article{ authors = " Władysława Muszyńska", title = "Wpływ aktywności rynkowej seniorów na jakość życia gospodarstw domowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "459 - 473" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda, Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 475 - 489
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda", title = "Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "475 - 489" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Zachowania młodych konsumentów w kontekście zdrowego stylu życia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 491 - 503
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Zachowania młodych konsumentów w kontekście zdrowego stylu życia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "491 - 503" }
-
Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów w wieku starszyms. 505 - 518CZYSTY TEKST
Dorota Roszkowska-Hołysz, Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów w wieku starszym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 505 - 518
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Roszkowska-Hołysz", title = "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów w wieku starszym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "505 - 518" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Produkty luksusowe w opinii młodych mieszkańców Trójmiasta , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 519 - 528
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Produkty luksusowe w opinii młodych mieszkańców Trójmiasta ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "519 - 528" }
-
Nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów wyzwaniem dla współczesnego handlus. 529 - 544CZYSTY TEKST
Izabela Sowa, Nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów wyzwaniem dla współczesnego handlu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 529 - 544
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sowa", title = "Nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów wyzwaniem dla współczesnego handlu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "529 - 544" }
-
Młody konsument w wielkim mieście – reklama, reklamacje i magia galerii handlowychs. 545 - 556CZYSTY TEKST
Anna Wardzała-Kordyś, Młody konsument w wielkim mieście – reklama, reklamacje i magia galerii handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 545 - 556
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wardzała-Kordyś", title = "Młody konsument w wielkim mieście – reklama, reklamacje i magia galerii handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "545 - 556" }