Przesłanki prowadzenia akademickiego kształcenia w zakresie zarządzania komunikacją projektową
|
Sambor Grucza
| s. 1-18
|
|
|
Controlling komunikacyjny : nowe wyzwanie dla dydaktyki akademickiej
|
Justyna Alnajjar
| s. 19-39
|
|
|
Communicating changes to employees as a challenge to corporate communication
|
Michał Wilczewski
| s. 41-56
|
|
|
O gatunku toastu : aspekt lingwistyczny i kulturowy
|
Jolanta Lubocha-Kruglik
| s. 59-67
|
|
|
Interaktywna odmiana medycznego opisu przypadku : nowy model gatunku tekstu
|
Magdalena Zabielska
| s. 69-77
|
|
|
Walencja stosowana w dydaktyce i w analizie tekstu
|
Joanna Golonka
| s. 79-91
|
|
|
Lingwistyka stosowana a polonistyka stosowana : podobieństwa i różnice
|
Ewa Gruszczyńska
| s. 93-101
|
|
|
Glottodydaktyczne implikacje lingwistycznych badań nad dwujęzycznością i koncepcji wychowania dwujęzycznego
|
Magdalena Olpińska-Szkiełko
| s. 103-115
|
|
|
The shaping of applied linguistics and the emergence of glottodidactics
|
Tomasz Róg
| s. 117-131
|
|
|
Kilka uwag na temat optymalnego czasu rozpoczynania nauki języka specjalistycznego i możliwości jej realizacji
|
Paweł Szerszeń
| s. 133-149
|
|
|
Skuteczność nauczania polisemicznych wyrazów związanych z częściami ciała zgodnie z zasadami lingwistyki kognitywnej
|
Aleksandra Szudy-Sojak
| s. 151-170
|
|
|
Lexikalische Strategien der Germanistikstudierenden zu ihrem Studienbeginn
|
Joanna Targońska
| s. 171-200
|
|
|
"Aviation Communication Between Theory and Practice", eds. Silvia Hansen-Schirra, Karin Maksymski, Frankfurt am Main 2013 : [recenzja]
|
Anna Borowska
Silvia Hansen-Schirra (aut. dzieła rec.)
Karin Maksymski (aut. dzieła rec.)
| s. 201-203
|
|
|
Sprawozdanie z konferencji "Spójność tekstu specjalistycznego", Uniwersytet Warszawski Instytut Kulturologii i Lingwistyki Antropocentrycznej, Warszawa, 26 października 2013 r.
|
Małgorzata Kornacka
Bożena Zagórska
| s. 204-207
|
|
|
Sprawozdanie z II Polskiej Konferencji Eyetrackingowej pt. "Eyetracking - teoria, praktyka, zastosowanie", Warszawa, 28-29 listopada 2013 r.
|
Agnieszka Kaleta
| s. 208-211
|
|
|