-
Wstęps. 3 - 9CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Wstęp, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 3 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor", title = "Wstęp", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "3 - 9" }
-
Makropolityka, makromarketing, mikromarketing : problem relacji i odpowiedzialnościs. 13 - 18CZYSTY TEKST
Stanisław Styś, Makropolityka, makromarketing, mikromarketing : problem relacji i odpowiedzialności, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 13 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Styś", title = "Makropolityka, makromarketing, mikromarketing : problem relacji i odpowiedzialności", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "13 - 18" }
-
Marketing jako proces kreowania wartościs. 19 - 25CZYSTY TEKST
Aniela Styś, Marketing jako proces kreowania wartości, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 19 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Aniela Styś", title = "Marketing jako proces kreowania wartości", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "19 - 25" }
-
Nowa Gospodarka, Nowa Ekonomia i marketings. 27 - 36CZYSTY TEKST
Ryszard Kłeczek, Nowa Gospodarka, Nowa Ekonomia i marketing, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 27 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Kłeczek", title = "Nowa Gospodarka, Nowa Ekonomia i marketing", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "27 - 36" }
-
Charakterystyczne cechy marketingowego zarządzania przedsiębiorstwems. 37 - 45CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarzyk, Charakterystyczne cechy marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarzyk", title = "Charakterystyczne cechy marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "37 - 45" }
-
System wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwems. 47 - 53CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, System wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 47 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska", title = "System wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "47 - 53" }
-
Informacja w świecie współczesnyms. 55 - 66CZYSTY TEKST
Stefan Mynarski, Informacja w świecie współczesnym, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Mynarski", title = "Informacja w świecie współczesnym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "55 - 66" }
-
Marketing usług w języku cybernetykis. 67 - 74CZYSTY TEKST
Dariusz Dąbrowski, Marianna Daszkowska, Marketing usług w języku cybernetyki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 67 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Dąbrowski, Marianna Daszkowska", title = "Marketing usług w języku cybernetyki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "67 - 74" }
-
Zarządzanie sobą a zarządzanie zespołems. 75 - 82CZYSTY TEKST
Henryk Mruk, Zarządzanie sobą a zarządzanie zespołem, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 75 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Mruk", title = "Zarządzanie sobą a zarządzanie zespołem", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "75 - 82" }
-
Orientacja a wiedza przedsiębiorstwa : wybrane relacje i ich uwarunkowanias. 83 - 91CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Orientacja a wiedza przedsiębiorstwa : wybrane relacje i ich uwarunkowania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 83 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Orientacja a wiedza przedsiębiorstwa : wybrane relacje i ich uwarunkowania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "83 - 91" }
-
Koncepcja zarządzania wiedzą a przepływy informacji marketingowej w firmies. 93 - 100CZYSTY TEKST
Izabela Kowalik, Koncepcja zarządzania wiedzą a przepływy informacji marketingowej w firmie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 93 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kowalik", title = "Koncepcja zarządzania wiedzą a przepływy informacji marketingowej w firmie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "93 - 100" }
-
Kapitał intelektualny w tworzeniu wartości marketingowej : wyniki badańs. 101 - 107CZYSTY TEKST
Paweł Chlipała, Kapitał intelektualny w tworzeniu wartości marketingowej : wyniki badań, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 101 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Chlipała", title = "Kapitał intelektualny w tworzeniu wartości marketingowej : wyniki badań", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "101 - 107" }
-
Zakres globalizacji sektorów gospodarki światowej w świetle analizy listy "Global 1000"s. 109 - 119CZYSTY TEKST
Jan W. Wiktor, Zakres globalizacji sektorów gospodarki światowej w świetle analizy listy "Global 1000", Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Jan W. Wiktor", title = "Zakres globalizacji sektorów gospodarki światowej w świetle analizy listy "Global 1000"", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "109 - 119" }
-
Przewagi konkurencyjne krajów UE : analiza sieci wymian społecznychs. 121 - 129CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Przewagi konkurencyjne krajów UE : analiza sieci wymian społecznych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Przewagi konkurencyjne krajów UE : analiza sieci wymian społecznych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "121 - 129" }
-
Charakterystyka wchodzenia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1990-2003s. 131 - 139CZYSTY TEKST
Marianna Strzyżewska, Charakterystyka wchodzenia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1990-2003, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 131 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Marianna Strzyżewska", title = "Charakterystyka wchodzenia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1990-2003", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "131 - 139" }
-
Innowacyjność przedsiębiorstw w kontekście rynku globalnegos. 141 - 148CZYSTY TEKST
Andrzej Pomykalski, Innowacyjność przedsiębiorstw w kontekście rynku globalnego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 141 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Pomykalski", title = "Innowacyjność przedsiębiorstw w kontekście rynku globalnego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "141 - 148" }
-
Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwas. 149 - 158CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 149 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "149 - 158" }
-
Porównanie umiędzynarodowienia działalności marketingowej polskich filii korporacji transnarodowych i ich krajowych konkurentóws. 159 - 165CZYSTY TEKST
Danuta Babińska, Aleksandra Nizielska, Porównanie umiędzynarodowienia działalności marketingowej polskich filii korporacji transnarodowych i ich krajowych konkurentów, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 159 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Babińska, Aleksandra Nizielska", title = "Porównanie umiędzynarodowienia działalności marketingowej polskich filii korporacji transnarodowych i ich krajowych konkurentów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "159 - 165" }
-
Kooperacja w ramach łańcucha wartości : wyzwania Nowej Gospodarkis. 167 - 176CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Anna Łaszkiewicz, Kooperacja w ramach łańcucha wartości : wyzwania Nowej Gospodarki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 167 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Anna Łaszkiewicz", title = "Kooperacja w ramach łańcucha wartości : wyzwania Nowej Gospodarki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "167 - 176" }
-
Marketing w nowych powiązaniach kooperacyjnychs. 177 - 187CZYSTY TEKST
Krzysztof Błoński, Mateusz Wiścicki, Marketing w nowych powiązaniach kooperacyjnych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 177 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Błoński, Mateusz Wiścicki", title = "Marketing w nowych powiązaniach kooperacyjnych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "177 - 187" }
-
Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa : wybrane problemys. 189 - 197CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa : wybrane problemy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 189 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa : wybrane problemy", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "189 - 197" }
-
Marketing partnerski w gminie : (założenia a rzeczywistość)s. 199 - 205CZYSTY TEKST
Monika Krakowiak, Ewa Zeman-Miszewska, Marketing partnerski w gminie : (założenia a rzeczywistość), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 199 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Krakowiak, Ewa Zeman-Miszewska", title = "Marketing partnerski w gminie : (założenia a rzeczywistość)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "199 - 205" }
-
Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczania wartości klientoms. 207 - 213CZYSTY TEKST
Maja Szymura-Tyc, Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczania wartości klientom, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 207 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Szymura-Tyc", title = "Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczania wartości klientom", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "207 - 213" }
-
Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingus. 215 - 223CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 215 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "215 - 223" }
-
Zarządzanie procesem lojalności konsumenckiejs. 225 - 233CZYSTY TEKST
Joanna Pietrzak, Zarządzanie procesem lojalności konsumenckiej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 225 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pietrzak", title = "Zarządzanie procesem lojalności konsumenckiej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "225 - 233" }
-
Koszty a efekty pozyskiwania i utrzymywania nabywcóws. 235 - 243CZYSTY TEKST
Lechosław Garbarski, Koszty a efekty pozyskiwania i utrzymywania nabywców, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 235 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Garbarski", title = "Koszty a efekty pozyskiwania i utrzymywania nabywców", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "235 - 243" }
-
Innowacje dysruptywne w kształtowaniu relacji z klientami wewnętrznymi i instytucjonalnymis. 245 - 251CZYSTY TEKST
Iga Rudawska, Innowacje dysruptywne w kształtowaniu relacji z klientami wewnętrznymi i instytucjonalnymi, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 245 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Iga Rudawska", title = "Innowacje dysruptywne w kształtowaniu relacji z klientami wewnętrznymi i instytucjonalnymi", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "245 - 251" }
-
Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economys. 253 - 258CZYSTY TEKST
Magdalena Kalińska-Kula, Kinga Stopczyńska, Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 253 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula, Kinga Stopczyńska", title = "Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "253 - 258" }
-
Lojalni klienci jako element przewagi konkurencyjnej dystrybutorów materiałów budowlanych : wyniki badańs. 259 - 264CZYSTY TEKST
Marek Rutkowski, Lojalni klienci jako element przewagi konkurencyjnej dystrybutorów materiałów budowlanych : wyniki badań, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 259 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rutkowski", title = "Lojalni klienci jako element przewagi konkurencyjnej dystrybutorów materiałów budowlanych : wyniki badań", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "259 - 264" }
-
Wymiary relacji z konsumentem na rynku usług w świetle wyzwań Nowej Gospodarkis. 265 - 271CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Wymiary relacji z konsumentem na rynku usług w świetle wyzwań Nowej Gospodarki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 265 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga", title = "Wymiary relacji z konsumentem na rynku usług w świetle wyzwań Nowej Gospodarki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "265 - 271" }
-
Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowychs. 273 - 284CZYSTY TEKST
Magdalena Florek, Halina Szulce, Katarzyna Walkowiak, Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 273 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Florek, Halina Szulce, Katarzyna Walkowiak", title = "Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "273 - 284" }
-
Rola badań marketingowych w programie całościowej identyfikacjis. 285 - 293CZYSTY TEKST
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Rola badań marketingowych w programie całościowej identyfikacji, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 285 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Nikodemska-Wołowik", title = "Rola badań marketingowych w programie całościowej identyfikacji", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "285 - 293" }
-
Stan i perspektywy marketingu bezpośredniego w Polsces. 295 - 303CZYSTY TEKST
Mariusz Trojanowski, Stan i perspektywy marketingu bezpośredniego w Polsce, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 295 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Trojanowski", title = "Stan i perspektywy marketingu bezpośredniego w Polsce", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "295 - 303" }
-
Marketing terytorialny w strategiach rozwoju województws. 305 - 312CZYSTY TEKST
Janusz Marak, Marketing terytorialny w strategiach rozwoju województw, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 305 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Marak", title = "Marketing terytorialny w strategiach rozwoju województw", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "305 - 312" }
-
Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktykąs. 313 - 320CZYSTY TEKST
E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktyką, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 313 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktyką", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "313 - 320" }
-
Zarządzanie jakością usług w polskich bankach w świetle wymagań globalnego rynku finansowegos. 321 - 333CZYSTY TEKST
Józef Garczarczyk, Robert Skikiewicz, Zarządzanie jakością usług w polskich bankach w świetle wymagań globalnego rynku finansowego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 321 - 333
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Garczarczyk, Robert Skikiewicz", title = "Zarządzanie jakością usług w polskich bankach w świetle wymagań globalnego rynku finansowego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "321 - 333" }
-
Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na ryneks. 335 - 341CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynek, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 335 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynek", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "335 - 341" }
-
Organizacja decyzji cenowych w polskich firmachs. 343 - 350CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Organizacja decyzji cenowych w polskich firmach, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 343 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz", title = "Organizacja decyzji cenowych w polskich firmach", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "343 - 350" }
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa : nowe podejście - propozycja uporządkowania pojęćs. 351 - 359CZYSTY TEKST
Maciej Rydel, Zintegrowana komunikacja marketingowa : nowe podejście - propozycja uporządkowania pojęć, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 351 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Rydel", title = "Zintegrowana komunikacja marketingowa : nowe podejście - propozycja uporządkowania pojęć", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "351 - 359" }
-
Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarkis. 361 - 367CZYSTY TEKST
Krystyna Śliwińska, Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Śliwińska", title = "Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "361 - 367" }
-
Bariery językowe i kulturowe w komunikacji marketingowej na rynku Unii Europejskiejs. 369 - 377CZYSTY TEKST
Grażyna Światowy, Bariery językowe i kulturowe w komunikacji marketingowej na rynku Unii Europejskiej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 369 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Światowy", title = "Bariery językowe i kulturowe w komunikacji marketingowej na rynku Unii Europejskiej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "369 - 377" }
-
Niestandardowe formy komunikacji marketingowejs. 379 - 385CZYSTY TEKST
Bogna Pilarczyk, Niestandardowe formy komunikacji marketingowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 379 - 385
BIBTEX@Article{ authors = " Bogna Pilarczyk", title = "Niestandardowe formy komunikacji marketingowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "379 - 385" }
-
Rola audytu marketingowego w warunkach Nowej Ekonomiis. 387 - 393CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Rola audytu marketingowego w warunkach Nowej Ekonomii, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 387 - 393
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Rola audytu marketingowego w warunkach Nowej Ekonomii", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "387 - 393" }
-
Współczesne aspekty funkcjonowania kontroli marketingowejs. 395 - 400CZYSTY TEKST
Witold Kowal, Współczesne aspekty funkcjonowania kontroli marketingowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 395 - 400
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Kowal", title = "Współczesne aspekty funkcjonowania kontroli marketingowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "395 - 400" }
-
Kontrolling marketingowy w programach lojalnościowychs. 401 - 407CZYSTY TEKST
Piotr Kwiatek, Marek Zieliński, Kontrolling marketingowy w programach lojalnościowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 401 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kwiatek, Marek Zieliński", title = "Kontrolling marketingowy w programach lojalnościowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "401 - 407" }
-
Konsulting - usługa, profesja, twórczośćs. 409 - 416CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Konsulting - usługa, profesja, twórczość, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 409 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik", title = "Konsulting - usługa, profesja, twórczość", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "409 - 416" }
-
Perspektywy rozwoju marketingu usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego w Polsces. 417 - 425CZYSTY TEKST
Magdalena Krzyżanowska, Perspektywy rozwoju marketingu usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego w Polsce, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 417 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Krzyżanowska", title = "Perspektywy rozwoju marketingu usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego w Polsce", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "417 - 425" }
-
Rola Internetu w osiąganiu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwas. 429 - 437CZYSTY TEKST
Genowefa Sobczyk, Rola Internetu w osiąganiu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 429 - 437
BIBTEX@Article{ authors = " Genowefa Sobczyk", title = "Rola Internetu w osiąganiu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "429 - 437" }
-
Marketing a technologia : szanse i zagrożenias. 439 - 446CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Jarosław Woźniczka, Sylwia Wrona, Marketing a technologia : szanse i zagrożenia, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 439 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak, Jarosław Woźniczka, Sylwia Wrona", title = "Marketing a technologia : szanse i zagrożenia", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "439 - 446" }
-
Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowychs. 447 - 454CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 447 - 454
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "447 - 454" }
-
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowychs. 455 - 462CZYSTY TEKST
Andrzej Bajdak, Kornelia Karcz, Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bajdak, Kornelia Karcz", title = "Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "455 - 462" }
-
Badania marketingowe przez Internet : zalety i ograniczenia oraz zastosowanias. 463 - 468CZYSTY TEKST
Magdalena Sobocińska, Badania marketingowe przez Internet : zalety i ograniczenia oraz zastosowania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 463 - 468
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sobocińska", title = "Badania marketingowe przez Internet : zalety i ograniczenia oraz zastosowania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "463 - 468" }
-
Zastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwachs. 469 - 477CZYSTY TEKST
Radosław Mącik, Zastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 469 - 477
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Mącik", title = "Zastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "469 - 477" }
-
Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowejs. 479 - 485CZYSTY TEKST
Krzysztof Kapera, Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 479 - 485
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kapera", title = "Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "479 - 485" }
-
Wykorzystanie baz danych w marketingus. 487 - 494CZYSTY TEKST
Bogdan Sojkin, Elżbieta Urbanowska-Sojkin, Wykorzystanie baz danych w marketingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 487 - 494
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Sojkin, Elżbieta Urbanowska-Sojkin", title = "Wykorzystanie baz danych w marketingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "487 - 494" }
-
Marketingowe bazy danych a programy lojalnościowes. 495 - 501CZYSTY TEKST
Tomasz Czuba, Marketingowe bazy danych a programy lojalnościowe, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 495 - 501
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Czuba", title = "Marketingowe bazy danych a programy lojalnościowe", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "495 - 501" }
-
Data mining w badaniach rynkowych i marketingowych - obszary zastosowańs. 503 - 509CZYSTY TEKST
Mariusz Łapczyński, Data mining w badaniach rynkowych i marketingowych - obszary zastosowań, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 503 - 509
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Łapczyński", title = "Data mining w badaniach rynkowych i marketingowych - obszary zastosowań", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "503 - 509" }
-
Badania off- i on-line z wykorzystaniem techniki АСАs. 511 - 519CZYSTY TEKST
Dariusz Trzmielak, Badania off- i on-line z wykorzystaniem techniki АСА, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 511 - 519
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Trzmielak", title = "Badania off- i on-line z wykorzystaniem techniki АСА", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "511 - 519" }
-
Pomiar działań marketingowych w Internecie : przegląd metod i problemóws. 521 - 526CZYSTY TEKST
Mariusz Kuziak, Pomiar działań marketingowych w Internecie : przegląd metod i problemów, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 521 - 526
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Kuziak", title = "Pomiar działań marketingowych w Internecie : przegląd metod i problemów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "521 - 526" }
-
E-zine jak o narzędzie promocji internetowejs. 527 - 532CZYSTY TEKST
Magdalena Ankiel-Homa, E-zine jak o narzędzie promocji internetowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 527 - 532
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ankiel-Homa", title = "E-zine jak o narzędzie promocji internetowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "527 - 532" }
-
Nowe technologie informatyczne w usługach i komunikacji marketingowejs. 533 - 539CZYSTY TEKST
Grażyna Koniorczyk, Izabela Sztangret, Nowe technologie informatyczne w usługach i komunikacji marketingowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 533 - 539
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Koniorczyk, Izabela Sztangret", title = "Nowe technologie informatyczne w usługach i komunikacji marketingowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "533 - 539" }
-
Internet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumentas. 541 - 547CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Internet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumenta, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 541 - 547
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Internet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumenta", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "541 - 547" }
-
Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecies. 549 - 555CZYSTY TEKST
Tomasz Olejniczak, Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 549 - 555
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olejniczak", title = "Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "549 - 555" }
-
Nowoczesne technologie w bankowości detalicznej : obszary i możliwości stosowanias. 557 - 563CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Nowoczesne technologie w bankowości detalicznej : obszary i możliwości stosowania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 557 - 563
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Nowoczesne technologie w bankowości detalicznej : obszary i możliwości stosowania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "557 - 563" }