-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 41 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "41 - 51" }
-
Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowyms. 105 - 114CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "105 - 114" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Kowalska, M-konsument jako segment rynku zyskujący na znaczeniu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 115 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kowalska", title = "M-konsument jako segment rynku zyskujący na znaczeniu", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "115 - 125" }
-
Strategie adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania – konstrukt teoretycznys. 127 - 135CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Strategie adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania – konstrukt teoretyczny, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Strategie adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania – konstrukt teoretyczny", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "127 - 135" }
-
Cause-related marketing – wpływ typu produktu i stopnia dopasowania sprawy społecznej do produktu na intencje zakupowes. 137 - 146CZYSTY TEKST
Wojciech Kozłowski, Cause-related marketing – wpływ typu produktu i stopnia dopasowania sprawy społecznej do produktu na intencje zakupowe, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 137 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kozłowski", title = "Cause-related marketing – wpływ typu produktu i stopnia dopasowania sprawy społecznej do produktu na intencje zakupowe", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "137 - 146" }
-
CZYSTY TEKST
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 147 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata", title = "Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "147 - 155" }
-
Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiegos. 157 - 165CZYSTY TEKST
Marzena Lemanowicz, Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 157 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Lemanowicz", title = "Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "157 - 165" }
-
Konsumpcja kolaboratywna a rozwój gospodarczy : perspektywa makro i perspektywa przedsiębiorstwas. 167 - 175CZYSTY TEKST
Agnieszka Małecka, Konsumpcja kolaboratywna a rozwój gospodarczy : perspektywa makro i perspektywa przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Małecka", title = "Konsumpcja kolaboratywna a rozwój gospodarczy : perspektywa makro i perspektywa przedsiębiorstwa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "167 - 175" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Crowdsourcing i crowdfunding w kreowaniu innowacji w konsumpcji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 177 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Crowdsourcing i crowdfunding w kreowaniu innowacji w konsumpcji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "177 - 188" }
-
Nowe modele konkurowania na rynku farmaceutycznym na przykładzie projektu PGT HEALTHCAREs. 189 - 197CZYSTY TEKST
Maciej Mikucki, Nowe modele konkurowania na rynku farmaceutycznym na przykładzie projektu PGT HEALTHCARE, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 189 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mikucki", title = "Nowe modele konkurowania na rynku farmaceutycznym na przykładzie projektu PGT HEALTHCARE", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "189 - 197" }
-
E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęćs. 199 - 207CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański, E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 199 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański", title = "E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "199 - 207" }
-
Organizacja a wyzwania przyszłości – zarządzanie wiedzą w organizacji na przykładzie PGT HEALTHCAREs. 209 - 217CZYSTY TEKST
Michał Nitka, Organizacja a wyzwania przyszłości – zarządzanie wiedzą w organizacji na przykładzie PGT HEALTHCARE, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Nitka", title = "Organizacja a wyzwania przyszłości – zarządzanie wiedzą w organizacji na przykładzie PGT HEALTHCARE", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "209 - 217" }
-
Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywnościs. 219 - 227CZYSTY TEKST
Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Irena Ozimek, Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 219 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Irena Ozimek", title = "Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "219 - 227" }
-
Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządowąs. 229 - 238CZYSTY TEKST
Edyta Rudawska, Marta Bloch, Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 229 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Rudawska, Marta Bloch", title = "Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "229 - 238" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Pomiar zaufania wewnętrznego w organizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 239 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Pomiar zaufania wewnętrznego w organizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "239 - 248" }
-
Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentóws. 249 - 259CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 249 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Postrzeganie działań marketingu sensorycznego w placówkach handlowych przez młodych konsumentów", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "249 - 259" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów – perspektywa marketingowa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 261 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów – perspektywa marketingowa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "261 - 268" }
-
Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnychs. 305 - 316CZYSTY TEKST
Izabela Sztangret, Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 305 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sztangret", title = "Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "305 - 316" }
-
Uwarunkowania postaw klientów wobec usługi : podejście organizacji a klientocentrycznośćs. 327 - 335CZYSTY TEKST
Wojciech Trzebiński, Uwarunkowania postaw klientów wobec usługi : podejście organizacji a klientocentryczność, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 327 - 335
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Trzebiński", title = "Uwarunkowania postaw klientów wobec usługi : podejście organizacji a klientocentryczność", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "327 - 335" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Maria Jeznach, Agata Przybyła, Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 337 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Monika Świątkowska, Maria Jeznach, Agata Przybyła", title = "Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "337 - 346" }
-
Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowychs. 347 - 358CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 347 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń w tworzeniu wartości dodanej na rynku imprez masowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "347 - 358" }
-
Zarządzanie relacjami z nabywcami usług sportowo-rekreacyjnych z wykorzystaniem elementów gier i grywalizacjis. 359 - 370CZYSTY TEKST
Agnieszka Widawska-Stanisz, Zarządzanie relacjami z nabywcami usług sportowo-rekreacyjnych z wykorzystaniem elementów gier i grywalizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 359 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Zarządzanie relacjami z nabywcami usług sportowo-rekreacyjnych z wykorzystaniem elementów gier i grywalizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "359 - 370" }
-
Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych – ujęcie modelowes. 371 - 380CZYSTY TEKST
Olgierd Witczak, Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych – ujęcie modelowe, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 371 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Olgierd Witczak", title = "Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych – ujęcie modelowe", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "371 - 380" }
-
Możliwości włączania się przedsiębiorstw sektora MŚP w globalne łańcuchy wartości korporacji transnarodowychs. 381 - 392CZYSTY TEKST
Jolanta Witek, Marzena Frankowska, Możliwości włączania się przedsiębiorstw sektora MŚP w globalne łańcuchy wartości korporacji transnarodowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 381 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Witek, Marzena Frankowska", title = "Możliwości włączania się przedsiębiorstw sektora MŚP w globalne łańcuchy wartości korporacji transnarodowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "381 - 392" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Skuteczność content marketingu w komunikacji z młodym konsumentem, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 393 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Skuteczność content marketingu w komunikacji z młodym konsumentem", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "393 - 405" }
-
Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacjis. 417 - 425CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 417 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "417 - 425" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Sanak-Kosmowska, Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 269 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Sanak-Kosmowska", title = "Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "269 - 278" }
-
Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznegos. 279 - 291CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Łukasz Skowron, Marcin Gąsior, Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron, Łukasz Skowron, Marcin Gąsior", title = "Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "279 - 291" }
-
CZYSTY TEKST
Ilona Bondos, Funkcjonalność partycypacyjnego mechanizmu cenowego pay what you want, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Bondos", title = "Funkcjonalność partycypacyjnego mechanizmu cenowego pay what you want", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "17 - 27" }
-
Funkcjonowanie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwas. 29 - 39CZYSTY TEKST
Iwona Czerska, Funkcjonowanie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 29 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czerska", title = "Funkcjonowanie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego w kontekście kształtowania świadomości ekonomicznej i zachowań przedsiębiorczych polskiego społeczeństwa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "29 - 39" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Nabywca digitalny a skuteczne działania marketingowe : wybrane aspekty, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 317 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Nabywca digitalny a skuteczne działania marketingowe : wybrane aspekty", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "317 - 326" }
-
Współtworzenie wartości w usługach publicznych z perspektywy logiki dominacji usługowejs. 293 - 303CZYSTY TEKST
Jadwiga Stobiecka, Współtworzenie wartości w usługach publicznych z perspektywy logiki dominacji usługowej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 293 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Stobiecka", title = "Współtworzenie wartości w usługach publicznych z perspektywy logiki dominacji usługowej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "293 - 303" }
-
Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentóws. 407 - 415CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 407 - 415
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "407 - 415" }
-
Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiegos. 7 - 15CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz, Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 7 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz", title = "Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "7 - 15" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Frąckiewicz, Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Frąckiewicz", title = "Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "53 - 61" }
-
Raporty społecze jako instrument budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnejs. 63 - 72CZYSTY TEKST
Urszula Gołaszewska-Kaczan, Raporty społecze jako instrument budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 63 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Gołaszewska-Kaczan", title = "Raporty społecze jako instrument budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "63 - 72" }
-
Cena jako determinanta poziomu życia : zmiany cen dóbr i usług konsumpcyjnych w Polsce i UE w latach 2004–2014s. 73 - 83CZYSTY TEKST
Urszula Grzega, Cena jako determinanta poziomu życia : zmiany cen dóbr i usług konsumpcyjnych w Polsce i UE w latach 2004–2014, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Grzega", title = "Cena jako determinanta poziomu życia : zmiany cen dóbr i usług konsumpcyjnych w Polsce i UE w latach 2004–2014", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "73 - 83" }
-
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowychs. 85 - 93CZYSTY TEKST
Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Elżbieta Jaremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz", title = "Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku turystycznym jako źródło wiedzy w podejmowaniu decyzji marketingowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "85 - 93" }
-
Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humorus. 95 - 103CZYSTY TEKST
Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 95 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "95 - 103" }