- 
        INVALIDCZYSTY TEKSTINVALID, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44) BIBTEX@Article{ authors = "", title = "INVALID", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTGrażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 7 BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "7" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMarcin Gąsior, Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 11 - 22 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Gąsior", title = "Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "11 - 22" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTGrzegorz Gliszczyński, Mariusz Janik, Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 23 - 39 BIBTEX@Article{ authors = "Grzegorz Gliszczyński, Mariusz Janik", title = "Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "23 - 39" } 
- 
        Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnejs. 41 - 50CZYSTY TEKSTMagdalena Kalińska-Kula, Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 41 - 50 BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Kalińska-Kula", title = "Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "41 - 50" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTRobert Nowacki, Determinanty jakości badań marketingowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 51 - 62 BIBTEX@Article{ authors = "Robert Nowacki", title = "Determinanty jakości badań marketingowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "51 - 62" } 
- 
        "Trzy w jednym" : niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętnościs. 63 - 71CZYSTY TEKSTDaniel Oczachowski, "Trzy w jednym" : niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 63 - 71 BIBTEX@Article{ authors = "Daniel Oczachowski", title = ""Trzy w jednym" : niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "63 - 71" } 
- 
        The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safetys. 73 - 81CZYSTY TEKSTMarcin Pigłowski, The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safety, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 73 - 81 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Pigłowski", title = "The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safety", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "73 - 81" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAgata Szkiel, Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 83 - 93 BIBTEX@Article{ authors = "Agata Szkiel", title = "Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "83 - 93" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTDaniel Orłowski, Joanna Wierzowiecka, Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 95 - 105 BIBTEX@Article{ authors = "Daniel Orłowski, Joanna Wierzowiecka", title = "Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "95 - 105" } 
- 
        Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstws. 107 - 114CZYSTY TEKSTMonika Zajkowska, Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 107 - 114 BIBTEX@Article{ authors = "Monika Zajkowska", title = "Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "107 - 114" } 
- 
        Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia : od psychografii do analizy poststrukturalistycznejs. 117 - 124CZYSTY TEKSTMichał Cebula, Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia : od psychografii do analizy poststrukturalistycznej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 117 - 124 BIBTEX@Article{ authors = "Michał Cebula", title = "Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia : od psychografii do analizy poststrukturalistycznej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "117 - 124" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAgnieszka Kacprzak, Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 125 - 133 BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Kacprzak", title = "Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "125 - 133" } 
- 
        Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych : wybrane aspektys. 135 - 146CZYSTY TEKSTAgata Niemczyk, Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 135 - 146 BIBTEX@Article{ authors = "Agata Niemczyk", title = "Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych : wybrane aspekty", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "135 - 146" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBeata Nowotarska-Romaniak, Anna Romaniak, Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 147 - 156 BIBTEX@Article{ authors = "Beata Nowotarska-Romaniak, Anna Romaniak", title = "Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "147 - 156" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTWanda Patrzałek, Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 157 - 166 BIBTEX@Article{ authors = "Wanda Patrzałek", title = "Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "157 - 166" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTNatalia Chomaniuk, Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska, Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 167 - 175 BIBTEX@Article{ authors = "Natalia Chomaniuk, Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska", title = "Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "167 - 175" } 
- 
        Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków : (w świetle wyników badań)s. 177 - 187CZYSTY TEKSTRenata Seweryn, Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków : (w świetle wyników badań), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 177 - 187 BIBTEX@Article{ authors = "Renata Seweryn", title = "Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków : (w świetle wyników badań)", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "177 - 187" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTKatarzyna Szalonka, Lucyna Witek, Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 189 - 196 BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek", title = "Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "189 - 196" } 
- 
        Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerces. 197 - 206CZYSTY TEKSTGrzegorz Szymański, Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 197 - 206 BIBTEX@Article{ authors = "Grzegorz Szymański", title = "Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "197 - 206" } 
- 
        Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzis. 209 - 221CZYSTY TEKSTPaweł Bryła, Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 209 - 221 BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Bryła", title = "Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "209 - 221" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJózef Perenc, Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 223 - 233 BIBTEX@Article{ authors = "Józef Perenc", title = "Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "223 - 233" } 
- 
        Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesus. 235 - 244CZYSTY TEKSTMagdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik, Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 235 - 244 BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "235 - 244" } 
- 
        Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskichs. 245 - 255CZYSTY TEKSTGrażyna Rosa, Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 245 - 255 BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Rosa", title = "Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "245 - 255" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTStanisław Skowron, Radosław Skrzetuski, Rola marketingu w budowie start-upu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 257 - 266 BIBTEX@Article{ authors = "Stanisław Skowron, Radosław Skrzetuski", title = "Rola marketingu w budowie start-upu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "257 - 266" } 
- 
        Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europies. 267 - 278CZYSTY TEKSTPaweł Waniowski, Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 267 - 278 BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Waniowski", title = "Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "267 - 278" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTDorota Bednarska-Olejniczak, Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 281 - 288 BIBTEX@Article{ authors = "Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "281 - 288" } 
- 
        Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnychs. 289 - 298CZYSTY TEKSTPiotr Blicharz, Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 289 - 298 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Blicharz", title = "Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "289 - 298" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTKatarzyna Caban-Piaskowska, "Design management" jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 299 - 307 BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Caban-Piaskowska", title = ""Design management" jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "299 - 307" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMałgorzata Dolińska, Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 309 - 316 BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Dolińska", title = "Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "309 - 316" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMałgorzata Karpińska-Krakowiak, Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 317 - 326 BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "317 - 326" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTUrszula Kłosiewicz-Górecka, Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 327 - 337 BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "327 - 337" } 
- 
        Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktóws. 339 - 350CZYSTY TEKSTJarosław A. Kowalski, Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 339 - 350 BIBTEX@Article{ authors = "Jarosław A. Kowalski", title = "Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "339 - 350" } 
- 
        Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dziecis. 351 - 360CZYSTY TEKSTDominika Kuberska, Karolina Suchta, Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 351 - 360 BIBTEX@Article{ authors = "Dominika Kuberska, Karolina Suchta", title = "Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "351 - 360" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJoanna Newerli-Guz, Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 361 - 369 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Newerli-Guz", title = "Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "361 - 369" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAleksandra Cieślik, Łukasz Skowron, Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 371 - 379 BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Cieślik, Łukasz Skowron", title = "Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "371 - 379" } 
- 
        Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualnes. 383 - 392CZYSTY TEKSTE. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 383 - 392 BIBTEX@Article{ authors = "E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "383 - 392" } 
- 
        Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracownikóws. 393 - 405CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 393 - 405 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "393 - 405" } 
- 
        Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy Xs. 407 - 416CZYSTY TEKSTMaria Grzybek, Marta Kawa, Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 407 - 416 BIBTEX@Article{ authors = "Maria Grzybek, Marta Kawa", title = "Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "407 - 416" } 
- 
        Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowychs. 417 - 425CZYSTY TEKSTMarcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 417 - 425 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "417 - 425" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMagdalena Maciaszczyk, Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 427 - 436 BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Maciaszczyk", title = "Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "427 - 436" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAgnieszka Rybowska, Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 437 - 446 BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Rybowska", title = "Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "437 - 446" }