- 
        INVALIDCZYSTY TEKSTINVALID, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47) BIBTEX@Article{ authors = "", title = "INVALID", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTGrażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 7 BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "7" } 
- 
        External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country images. 11 - 20CZYSTY TEKSTMagdalena Daszkiewicz, External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 11 - 20 BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Daszkiewicz", title = "External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "11 - 20" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTRafał Klóska, Proinnowacyjna gospodarka regionalna w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 21 - 28 BIBTEX@Article{ authors = "Rafał Klóska", title = "Proinnowacyjna gospodarka regionalna w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "21 - 28" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTKarolina Łopacińska, "One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 29 - 38 BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Łopacińska", title = ""One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "29 - 38" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBeata Paliś, Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 39 - 49 BIBTEX@Article{ authors = "Beata Paliś", title = "Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "39 - 49" } 
- 
        Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprisess. 51 - 58CZYSTY TEKSTMonika Spychalska-Wojtkiewicz, Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 51 - 58 BIBTEX@Article{ authors = "Monika Spychalska-Wojtkiewicz", title = "Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "51 - 58" } 
- 
        Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryńs. 59 - 71CZYSTY TEKSTDaniel Szostak, Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryń, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 59 - 71 BIBTEX@Article{ authors = "Daniel Szostak", title = "Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryń", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "59 - 71" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMarzena Wanagos, Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 73 - 80 BIBTEX@Article{ authors = "Marzena Wanagos", title = "Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "73 - 80" } 
- 
        Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastramis. 83 - 103CZYSTY TEKSTBogusław Bembenek, Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 83 - 103 BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Bembenek", title = "Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "83 - 103" } 
- 
        The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Polands. 105 - 113CZYSTY TEKSTPatrycja Brańka, Sebastian Brańka, The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 105 - 113 BIBTEX@Article{ authors = "Patrycja Brańka, Sebastian Brańka", title = "The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "105 - 113" } 
- 
        Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotóws. 115 - 122CZYSTY TEKSTMarcin Haberla, Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 115 - 122 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Haberla", title = "Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "115 - 122" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTPaweł Kocoń, Sądy wojskowe - uwarunkowania komunikacji z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 123 - 130 BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Kocoń", title = "Sądy wojskowe - uwarunkowania komunikacji z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "123 - 130" } 
- 
        Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiejs. 131 - 142CZYSTY TEKSTJoanna Kos-Łabędowicz, Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 131 - 142 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "131 - 142" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAnna Niedzielska, Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 143 - 152 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Niedzielska", title = "Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "143 - 152" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTRobert Nowacki, Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 153 - 162 BIBTEX@Article{ authors = "Robert Nowacki", title = "Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "153 - 162" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJoanna Wardzała, Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 163 - 170 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Wardzała", title = "Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "163 - 170" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTKatarzyna Dziewanowska, Dimensions of brand commitment : case of higher education, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 173 - 181 BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Dziewanowska", title = "Dimensions of brand commitment : case of higher education", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "173 - 181" } 
- 
        Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinies. 183 - 195CZYSTY TEKSTJacek Dziwulski, Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 183 - 195 BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Dziwulski", title = "Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "183 - 195" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMonika Hajdas, Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 197 - 207 BIBTEX@Article{ authors = "Monika Hajdas", title = "Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "197 - 207" } 
- 
        Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala exampless. 209 - 219CZYSTY TEKSTGunta Grīnberga-Zālīte, Joanna Hernik, Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 209 - 219 BIBTEX@Article{ authors = "Gunta Grīnberga-Zālīte, Joanna Hernik", title = "Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "209 - 219" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAgnieszka Niezgoda, Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 221 - 228 BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Niezgoda", title = "Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "221 - 228" } 
- 
        Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowejs. 229 - 239CZYSTY TEKSTAnna Rogala, Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 229 - 239 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Rogala", title = "Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "229 - 239" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMonika Skorek, Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 241 - 250 BIBTEX@Article{ authors = "Monika Skorek", title = "Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "241 - 250" } 
- 
        Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelus. 253 - 260CZYSTY TEKSTIwona Czerska, Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 253 - 260 BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czerska", title = "Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "253 - 260" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBeata Gotwald-Feja, Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 261 - 271 BIBTEX@Article{ authors = "Beata Gotwald-Feja", title = "Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "261 - 271" } 
- 
        Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładachs. 273 - 280CZYSTY TEKSTAleksandra Kuźmińska-Haberla, Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 273 - 280 BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "273 - 280" } 
- 
        Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnychs. 281 - 290CZYSTY TEKSTJoanna Nogieć, Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 281 - 290 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Nogieć", title = "Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "281 - 290" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJoanna Pikuła-Małachowska, "Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 291 - 299 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Pikuła-Małachowska", title = ""Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "291 - 299" } 
- 
        Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspektys. 301 - 310CZYSTY TEKSTHonorata Howaniec, Beata Tarczydło, Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 301 - 310 BIBTEX@Article{ authors = "Honorata Howaniec, Beata Tarczydło", title = "Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "301 - 310" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJoanna Wyrwisz, "Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 311 - 319 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Wyrwisz", title = ""Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "311 - 319" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTPiotr Zawadzki, Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 321 - 330 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Zawadzki", title = "Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "321 - 330" } 
- 
        Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badańs. 333 - 341CZYSTY TEKSTMateusz Grzesiak, Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 333 - 341 BIBTEX@Article{ authors = "Mateusz Grzesiak", title = "Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "333 - 341" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTKrystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 343 - 352 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "343 - 352" } 
- 
        The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwices. 353 - 361CZYSTY TEKSTMarlena Kotlarek, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 353 - 361 BIBTEX@Article{ authors = "Marlena Kotlarek, Magdalena Syrkiewicz-Świtała", title = "The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "353 - 361" } 
- 
        Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowychs. 363 - 372CZYSTY TEKSTKamila Słupińska, Anna Szwajlik, Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 363 - 372 BIBTEX@Article{ authors = "Kamila Słupińska, Anna Szwajlik", title = "Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "363 - 372" } 
- 
        Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Zs. 373 - 382CZYSTY TEKSTBarbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański, Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 373 - 382 BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański", title = "Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "373 - 382" }